quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbiepubertje
Dat klopt ook volgens het overzicht hè
Ik mag toch hopen dat je met je 15 jaar niet meer op de basisschool zit tenminste![]()
Ik vind je zo lief johquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind je zo lief joh[afbeelding]
Zekersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Haai zussepussie nog wat leuks meegemaakt?
Tsja, weet niet of je een klein kloontje bent, maar je post zo lief verdikkemme. Echt mn hart maakt een klein sprongetje als ik je naam zie.quote:
ik ben geen kloonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, weet niet of je een klein kloontje bent, maar je post zo lief verdikkemme. Echt mn hart maakt een klein sprongetje als ik je naam zie.![]()
Er was eens een meisje uit de grote boze stad. Haar moeder en vader waren hip. Ze blowden er op los. Het meisje was echter verstandig en nam een trekje. Gelukkig bleek zij kotsend naar de plee te moeten rennen en is zich toen maar op andere genotsmiddelen gaan storten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je hebt me aandacht!
nu nog een verhaal
Geen happy endquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er was eens een meisje uit de grote boze stad. Haar moeder en vader waren hip. Ze blowden er op los. Het meisje was echter verstandig en nam een trekje. Gelukkig bleek zij kotsend naar de plee te moeten rennen en is zich toen maar op andere genotsmiddelen gaan storten.
Op een dag ging het meisje om met andere mensjes uit de provincie. Die kwamen naar de grote stad en vonden blowen heel hip. Het meisje wist gelukkig dat er niks hips aanwas, daar zij al van kinds af aan gezien had dat het kon resulteren in wat rare toestanden.
Gelukkig leerde het meisje veel lieve mensjes kennen die haar introduceerde in de wereld van de drank en drugs. Het meisje bleek ook daar niet vies van te zijn en genoot van de gezelligheid.![]()
Toen zij op FOK kwam bleken er heel veel mensjes te zijn die flessen drank nodig hadden om te posten. Zelfs lettertjes werden verkeerd gebruikt, zodat de woordjes niet meer te lezen waren.
Maar ja, het was best wel heel erg stoer.
Het meisje nam ook een keer een slokje te veel en schold er op los. De ochtend er na las zij haar stukjes terug en dacht: oei............. had ik maar warme melk gedronken![]()
Tsjaquote:
Poeh Heyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Dus als ik het allemaal goed heb bijgelezen vindt er nu wilde paardensex plaats op 10 kilometer afstand van Leandra ?
Jemig![]()
Ehm.. ik had gelezen dat dat niet plaats zou vinden... Veulen was daar iig niet op voorbereidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
Dus als ik het allemaal goed heb bijgelezen vindt er nu wilde paardensex plaats op 10 kilometer afstand van Leandra ?
Jemig![]()
Okquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. ik had gelezen dat dat niet plaats zou vinden... Veulen was daar iig niet op voorbereid
En ja... het zou wel eens heel dichtbij mijn huis kunnen zijn waar Veulen geen sex heeft![]()
Neuh.. volgens mij plan je dat ook niet, maar je kunt natuurlijk wel op voorhand besluiten dat het niet gaat gebeuren, en hopen dat dat dan ook luktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar volgens Mike plan je zo iets niet![]()
En die kan het weten, een ijsje gaat er altijd wel in. YEP![]()
[afbeelding]
Ohquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. volgens mij plan je dat ook niet, maar je kunt natuurlijk wel op voorhand besluiten dat het niet gaat gebeuren, en hopen dat dat dan ook lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |