Met streams UIT is het nog vrij goed te doen. Eigenlijk ben ik een beetje aan het afbouwen al.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was vanavond maar eens lekker gaan stappen. Ik heb om half negen nog een gesprek maar ga daarna naar mijn gouden huis en op non actief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja jij was hier voor de intellegenten opmerkingen hoog te houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef BarryK het volgende:
Hah mooi, apen die met een meloen rondrennen, en die mongolen met een voetbal..
Ik denk het niet. Huub staat voor agressie en scheldwoorden. Daarnaast brengt hij al een paar maanden totaal niets meer en is hij enkel dominant aanwezig. Vooral dat laatste blokt alle ander bewoners. Zijn vertrek zou veel ruimte geven aan anderen die gewoon goed en leuk met elkaar bezig kunnen zijn, als Huub er niet is. Daarnaast houdt hij Lieke vast, die ook erg saai is. Wel een ideale schoondochter met karakter, maar voor DGK niet attractief naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub écht opstapt gaan er koppen rollen bij de redactie. JdM komt ze er persoonlijk afhakken.
Ik denk dat het programma echt instort als een kaartenhuis.
Qua intelligentie is het wel vrij eerlijk verdeeld. Alleen als er fysiek geweld bij mag worden gebruikt niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
kutflens is niet in staat dit programma te maken, da's voor mij allang duidelijk. nul 2-strijd onder 6 bewoners, dan doe je echt iets heel erg fout![]()
En jij voor de persoonlijke sneren, toch? OTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
O ja jij was hier voor de intellegenten opmerkingen hoog te houden.
Dat de terror van BANNDJ het niveau van groep 3 niet overstijgt en de discussies daar nog een paar treetjes onder liggen is niet zo erg, noch het feit dat Huub nu eindelijk ook eens slachtoffer is van treiterijen. (Hoewel het nu meer dan ooit een treitershow is geworden en RTL daar juist vanaf wilde).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef maril het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn lieke en Huub wel weerloze zielige mensen, die alles over hun heen krijgen,
ze hebben dat nooit bij andere gedaan triest hoor dat niveau daar.
Ze zijn niet weerloos en zielig, maar dat lijkt me geen reden om iemand met 6 man aan te mogen pakken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:39 schreef maril het volgende:
Als ik het hier zo lees zijn lieke en Huub wel weerloze zielige mensen, die alles over hun heen krijgen,
ze hebben dat nooit bij andere gedaan triest hoor dat niveau daar.
Je begint echt niets tegen 6 man. Onmogelijk. Ze springen er zo tussen en duwen je aan de kant.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij moet het inderdaad keihard spelen. Natasia eruit en anders aangeven welke terror, inclusief fysiek geweld hij gaat uitvoeren.
Als Natasia geen boete krijgt is de beer los en is de grens van wat mag weer een stukje opgeschoven. Huub moet die grenzen in deze situatie (6 tegen 2) dan gaan opzoeken.
Blijkbaar niet. mensen blijven toch kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zo'n actie niet op touw hoeft te zetten. Ik denk dat het automatisch gebeurt.
ligt er maar net aan hoe sterk dat handje is...vergeet niet Media is het machtigste medium wat iemand kan gebruiken...geenstijl heeft toch ook macht...inmiddels...en als Natasia geen sanctie krijg krijgt ze die vast wel na de kooi van iemand..want ze moet wel de meest gehate vrouw van nederland zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zouden de forums Nowlive, Fok en V.O.L zich moeten verenigen.
En met zijn allen een aktie ondernemen.
Van een handjevol mensen zullen ze niet onder de indruk zijn.
Kaat van VOL en Sly van Nowlife hebben al gesproken om samen te gaan werken.... las ik netquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zouden de forums Nowlive, Fok en V.O.L zich moeten verenigen.
En met zijn allen een aktie ondernemen.
Van een handjevol mensen zullen ze niet onder de indruk zijn.
Ik doe wat ik kanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:41 schreef maril het volgende:
[..]
O ja jij was hier voor de intellegenten opmerkingen hoog te houden.
Daar wordt het lekker schoon van, alleen dat ruik je wel, als de fles open doetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
LOL! Lieke doet bleekwater bij het waspoeder voor de donkere was
Jawel hoor... Die kaartenactie lijkt me zeer zinvol (áls ze er dinsdag nog inzitten tenminste). Maar een actie om niet meer te gaan kijken gaat niet als 'actie' werken. Maar ik denk dat automatisch 75% zal stoppen als dit nog even doorgaat.quote:
Vooral reageer ik op walgelijke uitspraken. maar aangezien het niveau hier op coss hetzelfde is als ik de kooi, kom ik nu echt afscheid ven jullie nemen, en na deze maand ga ik ook de streams niet meer verlengen, jammer dat ik niet ff heb gewacht, afijn veel kijk en leesplezier gewenst allemaal, doegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
En jij voor de persoonlijke sneren, toch? OT
Das nou een leuk idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:44 schreef Kaleddis het volgende:
'k zie het opeens helemaal voor me. Een grote demonstratie voor het hek. Allemaal spandoeken met teksten zoals "Natasia naar huis !", "oprotten met Flens", "Omhoog met het IQ in de kooi"![]()
Owkee, eerlijk is eerlijk, ik ga er ook niet staan. Maar het lijkt me wel heel grappig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |