En waren dit de laatste foto's:quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:01 schreef QueenR het volgende:
Ik heb hier een hele lieve Noorse boskat zitten, ongeveer 5 jaar oud en echt een droppie. Ik wil zelf niet meer dan 2 katten, dus kan hem niet houden. Dus mocht er hier iemand zijn die oprechte belangstelling heeft voor hem, liefst in brabant, laat het me even weten!
[afbeelding]
Dat kunnen we ook best zelfquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef wijsneus het volgende:
Mischien leuk: http://icanhascheezburger.com/
Noujaaah...heeft ie de foto's wel goed bekeken dan? Zulke lieve rode cuties!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef Queen_Minny het volgende:
Vriendje werkt helemaal niet mee.![]()
Stom vriendje![]()
Dit topic is eigenlijk bedoeld voor foto's.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik heb een probleempje. Sinds twee dagen loopt er hier in de buurt een poesje rond. Ik heb het vermoeden dat ze nog niet zo heel erg oud is en krols is! Ze is niet uit mijn tuin weg te slaan en blijft maar om aandacht vragen. Ook probeerd ze bij ons naar binnen te komen. Dit kan ik niet doen omdat er al een kat rondloopt (en nog 9 andere dieren). Omdat ze de hele dag hier rond hangt krijg ik een beetje het vermoeden dat ze of de weg kwijt is of dat ze eruit gegooid is thuis.
Met pijn in mijn hart deed ik net de achterdeur dicht om het beestje er te moeten achter laten.
Nu heb ik al op amivedi gekeken maar daar staat ze niet als vermist opgegeven.
Iemand enig idee wat ik hier mee aan moet? Ze mauwt de hele tijd zo zielig.
Alvast bedankt
toen was er zon, nu regent het en rent ze hard naar binnenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat koppie van Frummel op de bank
Harry en Loes
Bellefleur ligt echt te genieten zo te zien, zacht kussen, zonnetje (?), heerlijk.
Allevier(met het nogal kortgeknipte hondje en de tenen van de buurvrouw)
[afbeelding]
Goed te zien dat Ernesto, Mimosa en Flynn (zeker voor een Somali) best groot zijn, ik vind dEUS altijd zo'n klein krieltje maar hij is van gemiddeld kattenformaat.
Die staarten:
[afbeelding]
Nee met geen mogelijkheid, zijn van die binnentuintjes, van achter dus ook bebouwd (enorm hoge muur). Op zich ook wel fijn, want ze kon geen kant op.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef freecell het volgende:
Wel tof
Kon je niet via een achterkant de tuin bereiken oid?
Dat ze de konijnen negeerdeHoef je met Jaina nu al niet te proberen
![]()
Dat is minder inderdaad. Moet je haar maar genoeg te eten gevenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, totdat ze dus midden in de nacht keihard in je tepel bijt
Wat een mooie lichte oogies !!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Frappelsien het volgende:
Een paar nieuwe foto's van Ivy![]()
[afbeelding]
Ze trekt echt de meest gekke bekken als je haar aandacht geeft![]()
[afbeelding]
Er is iets mis met onze camera, hij maakt opeens ontzettend slechte foto's![]()
Jou frummel lijkt ontzettend veel op mijn rood witte katerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:15 schreef Slut. het volgende:
[..]
Wat een mooie lichte oogies !!
En wat een kleintje nog
Foto ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jou frummel lijkt ontzettend veel op mijn rood witte kater![]()
Wat een hunks zijn het toch![]()
Idd !quote:
Hier was hij een half jrquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef Slut. het volgende:
[..]
Foto ?
Rood witte katers zijn leukkkk
[..]
Idd !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rosaatje
bijna 12 weken en wat gaat het hard
Lijkt inderdaad wel een beetje ja !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hier was hij een half jr
[afbeelding]
Deze heb ik onlangs gemaakt, op de een of andere manier staat hij nooit echt flatteus op een foto![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ha!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow Freecell, ik las je verhaal over de tepelbijter gisteren en ik moest er wel om lachen. Nu lag ik vannacht te slapen, met mijn dekbed maar tot mijn middel opgetrokken vanwege de warmte. Noortje slaapt altijd op mijn buik tegenwoordig. Word ik ineens wakker omdat madam aan mijn tepel ligt te likken terwijl ze met haar pootjes van die melkbewegingen maakt![]()
Kennelijk maakt het voor het kitteninstinct niet uit of je nou op een poezenmama of een mensenmama ligt
Als ze geënt is kan het niezen ook gewoon een verkoudheidje zijn ..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha!![]()
Ik ben niet de enige
Vanmorgen heeft ze mijn oor ontdektalthans, ze heeft ontdekt dat keihard IN mn oor miewen me sneller wakker maakt
Ik hoop dat ze het snel weer vergeet eigenlijk
Ze is vandaag in nogal een mieuwbui, we weten niet zo goed wat ze wil, ze rent rond en mieuwt.
Ze niest trouwens ook weerVerder perfect gezond, niets aan het handje, oogjes zijn goed, humeur is prima, jachtinstinct en eetlust idem, maar ze niest zo 15-20x op een dag.
Moeten we daar wat mee? Ze is wel gewoon geënt tegen niesziekte en lijkt nergens last van te hebben.
Waaaaaaah zelfde geboortedatum als Lodewijk!! Waar komt Charlie vandaan? (heel heel misschien zijn ze wel broertjes?)quote:
Dat zou erg sterk zijn,quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Waaaaaaah zelfde geboortedatum als Lodewijk!! Waar komt Charlie vandaan? (heel heel misschien zijn ze wel broertjes?)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef mvdejong het volgende:
Als kat ben je natuurlijk nooit tevreden over het eten dat je wordt voorgeschoteld.
Een oplossing is natuurlijk de vegetatieve, schiet wortel en haal je benodigde voedings-stoffen uit de grond :
[afbeelding]
Een andere oplossing is om wat voedings-supplementen te bemachtigen en die door je eten te mengen :
[afbeelding]
Ik heb dat ook een keer gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow Freecell, ik las je verhaal over de tepelbijter gisteren en ik moest er wel om lachen. Nu lag ik vannacht te slapen, met mijn dekbed maar tot mijn middel opgetrokken vanwege de warmte. Noortje slaapt altijd op mijn buik tegenwoordig. Word ik ineens wakker omdat madam aan mijn tepel ligt te likken terwijl ze met haar pootjes van die melkbewegingen maakt![]()
Kennelijk maakt het voor het kitteninstinct niet uit of je nou op een poezenmama of een mensenmama ligt
Klopt, mijn poes is ook een verschoppeling, met 2 weekjes oud door de dierenambulance gevonden en daarna met de fles groot gebracht. Een aparte gewaarwording welquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:06 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad.
Een van de kittens die we ooit gehad hebben is te vroeg bij de moeder weg gehaald (uit noodzaak).
Deze kon wel vast voedsel eten maar was nog niet gespeend.
's Avonds, toen ik naar bed ging, kwam dat kleine poesje bij mij op bed liggen.
Stond even later op en begon aan een van mijn tepels te zuigen.
Voor die dieren is een tepel een tepel, het dier waar de tepel aan hangt boeit ze dan wat minder.
Erg comisch
Hij heeft het wel eens vaker gedaan, hoewel meestal de prooi meegenomen wordt naar mijn slaapkamer, en er vervolgens wordt gemauwd totdat ik wakker wordt en hem lovend toespreek (hij wil aantonen dat hij net zo goed voor het eten kan zorgen als ik, en dat mijn superieure positie dus eigenlijk niet terecht is). Hij is dit jaar laat begonnen met jagen, pas afgelopen weekeinde de eerste muis, en maandag-nacht een mol.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef tonja het volgende:
Wat een keurige opgevoede kat zeg! Netjes in het bakje gelegd.
Burmees, bruine kleurslag, met stamboom. Helaas voor de fokker, die vele duizenden guldens aan dek-inkomsten zag, bleek hij de beruchte erfelijke knik in zijn staart te hebben, en was hij dus onmiddelijk waardeloos. Ook helaas voor het ras, want zo'n diep-bruine kleur als dit willen ze graag in het ras houden.quote:Mooie kat ook, aparte kleur.
Die van mij had er op een gegeven moment een handje aan om 's nachts bij mij op bed te kruipen, op mijn borstkast te gaan liggen en lekker aan mijn oogleden te sabelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kat is ook erg vroeg bij mams weg gegaan en sabbelt/zuigt ook soms aan me, maar dan maakt t niet uit waar (hand, arm, been net waar de huid bloot is en ze bijkan
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef mvdejong het volgende:
Juist vandaag zijn ze 15 jaar geworden.
![]()
Dank U!quote:
De poes, genaamd Poes, van mijn tante is 26 gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:29 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis hebben we eentje van 17 jaar rond lopen, de oudste poes die ik ooit gekend heb is maar liefst 21 geworden (was van een tante).
die van mij komt snachts ook vaak bij me, ze geeft de voorkeur aan mn handquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Die van mij had er op een gegeven moment een handje aan om 's nachts bij mij op bed te kruipen, op mijn borstkast te gaan liggen en lekker aan mijn oogleden te sabelen.
Meestal werd ik wakker door het gekriebel van haar snorhaartjes in mijn gezicht, maar soms werd ik wakker met een blauw oog
Wát een schatjes !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
alvast een tvp, want zater a.s. ga ik mijn twee nieuwe feline huisgenoten ophalen!
dus na dit weekend ga ik zo af en toe eens wat aan archiefvorming doen in dit topic denk ik, met jullie goedvinden. Avec les pictures!
als je ze alvast wil zien, my fobo is just one click away...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:58 schreef tonja het volgende:
Die van mij ook maar weer even spammen (tsja, nieuwe camera he)
Harry
[afbeelding]
[afbeelding]
Loes heeft pluimpjes![]()
[afbeelding]
Rotkatten... Zijn ze lekker aan het stoeien met elkaar, en ik wil mijn camera pakken. Ik wees nog geeneens naar de camera en ze houden er al mee op
Dat mag ook wel met dat dure vretenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef senesta het volgende:
Wat glimmen ze ook mooi, tonja!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Nog een paar foto's van de babypoezels?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Kom je thuis van je werk, tref je je fraaie verse plant zo aan
[afbeelding]
"Als ik nou heel onwetend kijk, krijg ik vast niet de schuld"
[afbeelding]
"Mijn Zoë, wat doe je???"
[afbeelding]
"Jou grijpen klein mormel, wat dacht je dan? ggggghhhhhh!"
Katten houden er absoluut niet van om bekeken te worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:58 schreef tonja het volgende:
Die van mij ook maar weer even spammen (tsja, nieuwe camera he)
Harry
[afbeelding]
[afbeelding]
Loes heeft pluimpjes![]()
[afbeelding]
Rotkatten... Zijn ze lekker aan het stoeien met elkaar, en ik wil mijn camera pakken. Ik wees nog geeneens naar de camera en ze houden er al mee op
gemaakt met een fisheyequote:Op woensdag 18 juli 2007 20:25 schreef tonja het volgende:
Die Sjef heeft een best setje snorharen zeg!
Mooie en aparte foto. Groothoek lens?
Het is, volgens mij, een zgn. fish eye lens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:25 schreef tonja het volgende:
Die Sjef heeft een best setje snorharen zeg!
Mooie en aparte foto. Groothoek lens?
Boh die blauwe rus is vet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Kom je thuis van je werk, tref je je fraaie verse plant zo aan
[afbeelding]
"Als ik nou heel onwetend kijk, krijg ik vast niet de schuld"
[afbeelding]
"Mijn Zoë, wat doe je???"
[afbeelding]
"Jou grijpen klein mormel, wat dacht je dan? ggggghhhhhh!"
Cool, leuke foto i.d.d.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef prupke het volgende:
fish eye 10.5 mm
't Is een lilac britje, dat merk is van nature vrij massiefquote:
Die tweede isquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:00 schreef Knallen het volgende:
Beetje slecht foto's want zijn met een telefoon gemaakt.. Maar goed:
Gijs:
[afbeelding]
Gijs en Noortje:
[afbeelding]
Gijs weer iets ouder en niet meer ziek:
[afbeelding]
Ik wil ook zo'n mega katquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is een lilac britje, dat merk is van nature vrij massief
Het is voornamelijk haar en hangvel overigens
ohg die laatstequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Lunamonster:
[afbeelding]
Even een dutje:
[afbeelding]
Wat een leven!
Belabberde kwaliteit => telefoon
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef sophie24 het volgende:
[..]
ohg die laatste![]()
ik werd een poosje terug zo wakker
[afbeelding]
net een getrouwd stel![]()
[afbeelding]
james is een kroelkop. helaas zie ik hem niet meer veel,
ik woon niet meer bij hem en zijn baasje (mijn exhuisgenootje)
mijn eigen beestjes zijn niet zo van die kroeldingen.
Da's een dure krabpaal.quote:
nu Xena weer eens op de fotoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik was hier een paar dagen niet meer geweest
Wat een heeeeeeeerlijke poezels en leuke foto's weer![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Slut. het volgende:
Net ook maar weer even fotootjes van onze eigen heren gemaakt !
[afbeelding]
Frummel op z'n nieuwe lievelingsplek
Tegelijk gekocht met de nieuwe krabpaal ; het radiatormandje.
Hij vind het geweldig !!
Nou ik kan zo ook wel zien dat het een schoonheid is! Wat is het voor ras?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:43 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
![]()
Kraaloogje ..
[afbeelding]
Het zijn foto's gemaakt met een telefoon, jammer dat de kwaliteit zo slecht is.![]()
We hebben geen flauw idee, haar moeder is een lapjeskat dat buiten komt.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou ik kan zo ook wel zien dat het een schoonheid is! Wat is het voor ras?
frummelquote:Op zondag 22 juli 2007 14:31 schreef Slut. het volgende:
Net ook maar weer even fotootjes van onze eigen heren gemaakt !
[afbeelding]
Frummel op z'n nieuwe lievelingsplek
Tegelijk gekocht met de nieuwe krabpaal ; het radiatormandje.
Hij vind het geweldig !!
[afbeelding]
Charlie in actie !
Killing tha mouse![]()
Hihi je bent echt verliefd op 'm he !quote:
Het lijkt qua kleurzetting (niet qua bouw verder!) wel een beetje op 'n Siamees.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:09 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
We hebben geen flauw idee, haar moeder is een lapjeskat dat buiten komt.
Ze hadden twee beige/witte, een grijs witte, een lapjes en een helemaal zwarte in het nest.
Die zwarte was trouwens erg rond qua bouw, een beetje een britje qua uiterlijk.
Ook de ogen waren absoluut brit.
Ook Charlie vind het een succes !quote:Op zondag 22 juli 2007 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gisteren ook eentje meegenomen. Hier is het ook een doorslaand succes! Vanmorgen vond ik haar er ook weer in!
[afbeelding]
Ja daar heeft ze inderdaad wat weg van, maar de kleuren doen me het meeste denken aan een Ragdoll. Ook als ik dan naar haar ogen kijk, en de kleuren en oren.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het lijkt qua kleurzetting (niet qua bouw verder!) wel een beetje op 'n Siamees.
Wat een heerlijke blauwe oogies !!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Samen luieren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Meneer Iggy in zijn tent
[afbeelding]
Geen foto's meer!
[afbeelding]
Mooi dier, ik dacht eerst dat het een blauwe rus is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is een lilac britje, dat merk is van nature vrij massief
Het is voornamelijk haar en hangvel overigens
Tnxquote:Op zondag 22 juli 2007 20:16 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Mooi dier, ik dacht eerst dat het een blauwe rus is.
Zij heeft nl. die typische dikke kop en mooie vacht die blauwe russen typisch is.
De blauwe rus die ik gekend heb was een en al spiermassa.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx
Toch zien blauwe russen er meer "oosters" uit, en zijn qua kop en lichaam een wat smallere, spitsere versie van de britten juist![]()
Gaaf zeg!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
De blauwe rus die ik gekend heb was een en al spiermassa.
Enorm dikke kater die zo groot was die hij hazen ving in het veld.
Die was zo flink als die poes van jou, maar dan een afgetrainde spiermassa.... en dan die mooie vacht
Uh soms veel, soms niks.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Slut, hoeveel foto's maak jij gemiddeld per dag van je katten?![]()
Bij de kat van m'n ouders kan ik 'm wel voelen zitten, maar bij onze eigen kat niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
FF een vraagje voor de kattenhouders, ik had mn katje laten chippen en voelde dat ding continu, tot ik erachter kwam dat dat ding er gewoon niet goed in zat, hij stak er in zn geheel uit. Goed, naar de dierenarts geweest en ze heeft een nieuwe chip gekregen op een iets andere plek ivm het wondje dat ze van die ander had, maaarrr nu voel ik nergens een verdikkinkje of wat dan ook zitten van een chip, hoort dit nu zo of kunnen jullie het toch ook wel een beetje voelen> ben namelijk bang dat dat ding er weer meteen uitgegaan is (aangezien dat bij nr 1 via het zetgaatje erweer uit was gegaan)
dat topic kon ik dus niet vindenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef Slut. het volgende:
[..]
Bij de kat van m'n ouders kan ik 'm wel voelen zitten, maar bij onze eigen kat niet.
Dus ik weet niet of je 'm hoort te voelen, denk het eigenlijk niet.
Maar als je het niet vertrouwt kan je weer langs de DA gaan,
die kan dan zo met dat scannertje erover om te kijken of de chip er nog in zit
Succes iig, en volgende x kan je 'm beter posten in de Kattenvraagbak
Denk idd dat ie nu wat dieper zit ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat topic kon ik dus niet vindenen dat meerder mensen m niet voelen stelt me toch wel geruster, wellicht heeft ze m nu ook dieper gezet omdat het verkeerd ging en ik moet komende week haar laten enten voor de tweede keer dus dan zal ik zeker vragen het te laten checken
Ik vind het echt 'n heel mooi beestje. Leuk ook dat tentje, ik ga er ook eentje halen, bij IKEA!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
Samen luieren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Meneer Iggy in zijn tent
[afbeelding]
Geen foto's meer!
[afbeelding]
Mooooie witte katjes !quote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef Insania het volgende:
[afbeelding]
Quincey @ Schoonheidsslaapje
Europees Korthaar, 7 jaar
[afbeelding]
Xeneau @ Schoonheidsslaapje
Brits Korthaar, 14 weken
Leuke foto's allemaal!![]()
Tof, die beesten, die van ons lag gisteren op een gegeven moment te slapen op de vissenkom, ik zoek ff een fotoquote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Hey een prullenbak, daar pas ik wel in
[afbeelding]
Dat ligt best lekker, ik val al bijna in slaap
[afbeelding]
`![]()
Ik zou het maar snel afleren. Je wil niet weten wat er met dat kommetje gebeurt als er 5 kilo kat op springtquote:Op maandag 23 juli 2007 10:43 schreef freecell het volgende:
- DISCLAIMER- De kom is gistermiddag, ongeveer 5 minuten na deze foto volledig schoongemaakt en ziet er nu weer prima uit. En ja, dat had ook wel wat eerder gekund
Hier kan ik ook zitten
[afbeelding]
Wat zwemt daar?
[afbeelding]
Whatever, ik ga pitten.
[afbeelding]
en een halve minuut later lag ze echt te pitten, maar toen waren wij een filmpje aan het kijken
Lievvv...quote:
Die glanst ook mooi MM!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Hey een prullenbak, daar pas ik wel in
[afbeelding]
Dat ligt best lekker, ik val al bijna in slaap
[afbeelding]
`![]()
Nou, deze kat wordt geen 5 kilo en vond het achteraf toch niet zo leuk en ging ergens anders liggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou het maar snel afleren. Je wil niet weten wat er met dat kommetje gebeurt als er 5 kilo kat op springt
Dat weet je nietquote:Op maandag 23 juli 2007 14:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, deze kat wordt geen 5 kilo en vond het achteraf toch niet zo leuk en ging ergens anders liggen.
Het kommetje is best groot en zwaar, dus het volle gewicht van een kat houdt het ook wel
Maar inderdaad wel iets om over na te denken
ja zoals 't een zichzelf respecterend kitten betaamt mept hij naar alles wat beweegt!quote:Op maandag 23 juli 2007 14:10 schreef Lips het volgende:
Jeuj, foto's van Tom en Cartman!!
Wat lief die foto dat Cartman dat touwtje probeert te pakken
Fleurrrquote:Op maandag 23 juli 2007 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn broer is langsgeweest met camera en heeft (vooral van Fleur) ontzettend lieve plaatjes geschoten. Hier alvast een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vissekomkatquote:Op maandag 23 juli 2007 10:43 schreef freecell het volgende:
- DISCLAIMER- De kom is gistermiddag, ongeveer 5 minuten na deze foto volledig schoongemaakt en ziet er nu weer prima uit. En ja, dat had ook wel wat eerder gekund
Hier kan ik ook zitten
[afbeelding]
Wat zwemt daar?
[afbeelding]
Whatever, ik ga pitten.
[afbeelding]
en een halve minuut later lag ze echt te pitten, maar toen waren wij een filmpje aan het kijken
Tom & Cartmanquote:Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
afgelopen zater was het zover! ik ging mijn twee nieuwe harige huisgenoten ophalen... dus dit weekend hebben we al flink aan elkaar kunnen wennen!![]()
[afbeelding]
éénmaal bij mij thuis aangekomen ging Tom maar meteen bij Cartman in de reiskooi zitten. Hier werd die kleine maar beperkt enthousiast van, en dus moest hij er hevig van grommen en blazen. 't Is een kleine lefgozer!
[afbeelding]
Tom dook vervolgens onder de bank, en kwam daar de eerstvolgende uren niet meer onderuit. Mooie kans voor Cartman om de boel eens te gaan verkennen.
Later kwam Tom weer tevoorschijn, en ging prompt op excursie. Hij blijkt een klauteraar, wil overal bovenop, meteen de hoogte zoeken. Als hij dicht in de buurt van Cartman kwam, begon die kleine weer te grommen en te blazen, compleet met hoge rug!![]()
[afbeelding]
Naha! dat touwtje aan de camera beweegt... meppen dus!
[afbeelding]
En toch word je er moe van, al die actie. ff platgevallen in de hand van de buuv.
[afbeelding]
Tom op mijn bureau, vanochtend. Alsof het nooit anders is geweest. En dat na twee dagen al!
Inmiddels zijn ze al aan elkaar gewend, gaan elkaar niet meer uit de weg. Volgens mij is vannacht de onderlinge verstandhouding vastgesteld...
Blauwoogige Ivy !quote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef Frappelsien het volgende:
Ivy net gevonden op bed![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeerlijk zo'n pootje!![]()
[afbeelding]
Of 2! Nog smakelijker!!mjam!
[afbeelding]
Ze zijn echt heel apart ja,quote:Op maandag 23 juli 2007 16:30 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
JaaaZe worden steeds mooier van kleur
![]()
wat een mooie foto's, zegquote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Een panter in m'n struik
[afbeelding]
Oh nee, het is puber-poes
[afbeelding]
Kijk mij eens ruig zijn
[afbeelding]
Maar ik durf er niet meer uit. Mieuw.
Hihi, ze is een acrobaatje, kijk maarquote:
Hij zit in de knoopquote:Op maandag 23 juli 2007 16:47 schreef TheYoung1 het volgende:
@ Sorbootje, die voorlaatste foto is geweldig!!!![]()
Mazzeltje wil niet op de foto......
[afbeelding]
![]()
Ik moet zelf ook nog telkens goed kijken, hoe ze daar zo in elkaar zitquote:
Ik heb ook zo'n foto in mijn fobo staanquote:Op maandag 23 juli 2007 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik moet zelf ook nog telkens goed kijken, hoe ze daar zo in elkaar zit![]()
![]()
Wat een lieverdsquote:Op maandag 23 juli 2007 16:49 schreef TheYoung1 het volgende:
Lekker samen op bed een middagdutje doen...
Mazzeltje en Miep![]()
[afbeelding]
![]()
Gluurder!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En een zoekplaatje......
Killroymieppie
[afbeelding]
![]()
Witte kattenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Insania het volgende:
Xeneau waant zich onzichtbaar
[afbeelding]
En 't zal Quincey allemaal wat
[afbeelding]
Ivy heeft echt prachtige blauwe ogen Frappelsien!
Quincey is een HTK europees korthaartjequote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Witte katten![]()
Wij hebben vroeger een wit poesje gehad, ze is uit onze tuin gestolen![]()
Mooi zeg!
Zijn het raskatten ?![]()
Zoja welk ras ?![]()
Mieppie is een "poser"...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:03 schreef francis997 het volgende:
Miep ziet er wel apart uit op de foto, lijkt net of ze is geschrokken..of iets vreemds zag....zal vast de flits zijn geweest![]()
Een hartje op Mieppie's buikjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Wat een heerlijke foto's allemaal
En omdat de radiatormandjes het goed doen, eentje van Miep. Het effect van de flitser maakt het plaatje helemaal af
[afbeelding]
Ze lag lekker, maar keek precies toen ik afdrukte op
Ziet er iig heerlijk knuffelbaar uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:15 schreef Lau. het volgende:
Kheb geen flauw idee eigenlijk hoeveel ie weegt, maar té dik issie zeker !
Wat voer je hem?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:15 schreef Lau. het volgende:
Kheb geen flauw idee eigenlijk hoeveel ie weegt, maar té dik issie zeker !
Hmmm, Mazzeltje had daar ook last van, struvietstenen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Lau. het volgende:
[..]
Hij heeft blaasgruis,
dus hij krijgt speciale brokkies ; Prince Adult.
Noortjes zijn coolquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die tweede is
Ik heb ook een Noortje
Nee hoor, 't is maar hoe ze inschikken, dit is de eerste foto die ik maakte van mijn Burmezen :quote:
awwwhhquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Nog een close-upje van de 2 moppies
Snap ik, maar zo ziet het er wel uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef LoggedIn het volgende:
die staat nu niet aan hoor, zit hier juist met ramen en deuren open
hele mooie beestjes hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Wat een schitterende beesten zijn dat toch... ik vind vooral de vorm van de ogen heel apart.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
juh, ik heb ook een lilac. Lichtgrijs met oranje ogen, vriend heeft een donkergrijze met oranje ogenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
Tom is een lilac point, Cartman is een lilac. Maar ik noem het gewoon grijs met koperkleurige ogen.![]()
Dat komt omdat ze eye-liner op hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat een schitterende beesten zijn dat toch... ik vind vooral de vorm van de ogen heel apart.
ah dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:47 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze eye-liner op hebben![]()
Tom & Cartman![]()
Ik vind 'em eerder een luie en ongeintereseerde blik hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah dat verklaart een hoop.
een sinistere Cartman"I'm plotting an evil masterplan... whahaha!!"
[afbeelding]
Tom kijkt vaak zo vanonder zijn oogleden naar je op, een beetje verlegen blik eigenlijk.![]()
[afbeelding]
O my.. het lijkt wel menselijk die blik!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah dat verklaart een hoop.
een sinistere Cartman"I'm plotting an evil masterplan... whahaha!!"
[afbeelding]
Tom kijkt vaak zo vanonder zijn oogleden naar je op, een beetje verlegen blik eigenlijk.![]()
[afbeelding]
Dat is shit dat ie kapot is !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Camera is stuk en vanavond komt de nieuwe. Dan zal ik ook wel weer even flink spammen... Hoewel... ik ga ook bijna op vakantie.... Nou ja, ik doe mijn best.
Wat een ondeugddddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Mazzeltje heeft de rare gewoont om mn sokken-shortsla leeg te halen om er zelf in te gaan liggen...
[afbeelding]
![]()
Ja precies wat jij zegt ! Moest ik ook meteen aan denken toen ik die foto zag !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Tom en een verlegen blik?
Lijkt meer dat ie je ff komt waarschuwen om op te tiefen met die camera....grrgrwrrwrwwrrr![]()
Aaaaaawwwwwwquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Jaaaa, de oogjes van de kittens zijn begin deze week opengegaan en sinds gisteravond hebben ze het lopen (nou ja, meer wankelen dan) ontdekt!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaaa, dankjewelletjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Zoekplaatje, speciaal op verzoek van meneer TheYoung1:
[afbeelding]
Moederpoes lijkt trouwens erg zenuwachtig te worden van haar rondlopende kinders. Ze was al die tijd al erg beschermend naar de babies toe en het lijkt wel alsof ze niet weet wat ze moet met deze weglopertjes. Ze bleef maar mauwen en haalde ze paniekerig uit de doos. We hebben de doos verplaatst naar de nieuw gekozen plek en ze lijkt nu weer wat rustiger. De kittens slapen nu ook, vast moe van al dat rondwaggelen. Arme poezemams, hoe moet dat als ze straks echt heel het huis rond gaan lopen..?
Booohhh jij limburgerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
Boohhhhh Frappeltje, dat eerste plaatje heprrrrrrrr rrrrrr rrrreerlijk....
Lief!!! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Allan24 het volgende:
Sinds vandaag gezinsuitbreiding!
We hadden al Moby (zwarte kater) sinds januari dit jaar, en vandaag is daar (uit hetzelfde asiel) de wit/cyperse kitten Jamie bij gekomen
[afbeelding]
Hij doet een beetje uit de hoogte
Wat een supermooie fotoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:38 schreef Frappelsien het volgende:
Ivy kan het zo wel hebben..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een dotje die kleine Jamiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Allan24 het volgende:
Sinds vandaag gezinsuitbreiding!
We hadden al Moby (zwarte kater) sinds januari dit jaar, en vandaag is daar (uit hetzelfde asiel) de wit/cyperse kitten Jamie bij gekomen
[afbeelding]
Hij doet een beetje uit de hoogte
Oeh! Wat een pracht exemplaren!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:36 schreef MauBro het volgende:
Rode katten![]()
[afbeelding]
Yindee en Tobias zijn maandag aan de beurt bij de DA, ik hoop dat de ingreep bij Yindee meevalt (ik heb nog nooit een poes gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |