Jou frummel lijkt ontzettend veel op mijn rood witte katerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:15 schreef Slut. het volgende:
[..]
Wat een mooie lichte oogies !!
En wat een kleintje nog

Foto ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jou frummel lijkt ontzettend veel op mijn rood witte kater![]()
Wat een hunks zijn het toch![]()
Idd !quote:

Hier was hij een half jrquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef Slut. het volgende:
[..]
Foto ?
Rood witte katers zijn leukkkk
[..]
Idd !![]()
![]()

quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rosaatje
bijna 12 weken en wat gaat het hard

Lijkt inderdaad wel een beetje ja !quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hier was hij een half jr
[afbeelding]
Deze heb ik onlangs gemaakt, op de een of andere manier staat hij nooit echt flatteus op een foto![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Ha!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow Freecell, ik las je verhaal over de tepelbijter gisteren en ik moest er wel om lachen. Nu lag ik vannacht te slapen, met mijn dekbed maar tot mijn middel opgetrokken vanwege de warmte. Noortje slaapt altijd op mijn buik tegenwoordig. Word ik ineens wakker omdat madam aan mijn tepel ligt te likken terwijl ze met haar pootjes van die melkbewegingen maakt![]()
Kennelijk maakt het voor het kitteninstinct niet uit of je nou op een poezenmama of een mensenmama ligt

Als ze geënt is kan het niezen ook gewoon een verkoudheidje zijn ..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha!![]()
Ik ben niet de enige
Vanmorgen heeft ze mijn oor ontdektalthans, ze heeft ontdekt dat keihard IN mn oor miewen me sneller wakker maakt
Ik hoop dat ze het snel weer vergeet eigenlijk
Ze is vandaag in nogal een mieuwbui, we weten niet zo goed wat ze wil, ze rent rond en mieuwt.
Ze niest trouwens ook weerVerder perfect gezond, niets aan het handje, oogjes zijn goed, humeur is prima, jachtinstinct en eetlust idem, maar ze niest zo 15-20x op een dag.
Moeten we daar wat mee? Ze is wel gewoon geënt tegen niesziekte en lijkt nergens last van te hebben.

Waaaaaaah zelfde geboortedatum als Lodewijk!! Waar komt Charlie vandaan? (heel heel misschien zijn ze wel broertjes?)quote:

Dat zou erg sterk zijn,quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Waaaaaaah zelfde geboortedatum als Lodewijk!! Waar komt Charlie vandaan? (heel heel misschien zijn ze wel broertjes?)

quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef mvdejong het volgende:
Als kat ben je natuurlijk nooit tevreden over het eten dat je wordt voorgeschoteld.
Een oplossing is natuurlijk de vegetatieve, schiet wortel en haal je benodigde voedings-stoffen uit de grond :
[afbeelding]
Een andere oplossing is om wat voedings-supplementen te bemachtigen en die door je eten te mengen :
[afbeelding]

Ik heb dat ook een keer gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow Freecell, ik las je verhaal over de tepelbijter gisteren en ik moest er wel om lachen. Nu lag ik vannacht te slapen, met mijn dekbed maar tot mijn middel opgetrokken vanwege de warmte. Noortje slaapt altijd op mijn buik tegenwoordig. Word ik ineens wakker omdat madam aan mijn tepel ligt te likken terwijl ze met haar pootjes van die melkbewegingen maakt![]()
Kennelijk maakt het voor het kitteninstinct niet uit of je nou op een poezenmama of een mensenmama ligt

Klopt, mijn poes is ook een verschoppeling, met 2 weekjes oud door de dierenambulance gevonden en daarna met de fles groot gebracht. Een aparte gewaarwording welquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:06 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad.
Een van de kittens die we ooit gehad hebben is te vroeg bij de moeder weg gehaald (uit noodzaak).
Deze kon wel vast voedsel eten maar was nog niet gespeend.
's Avonds, toen ik naar bed ging, kwam dat kleine poesje bij mij op bed liggen.
Stond even later op en begon aan een van mijn tepels te zuigen.
Voor die dieren is een tepel een tepel, het dier waar de tepel aan hangt boeit ze dan wat minder.
Erg comisch

Hij heeft het wel eens vaker gedaan, hoewel meestal de prooi meegenomen wordt naar mijn slaapkamer, en er vervolgens wordt gemauwd totdat ik wakker wordt en hem lovend toespreek (hij wil aantonen dat hij net zo goed voor het eten kan zorgen als ik, en dat mijn superieure positie dus eigenlijk niet terecht is). Hij is dit jaar laat begonnen met jagen, pas afgelopen weekeinde de eerste muis, en maandag-nacht een mol.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef tonja het volgende:
Wat een keurige opgevoede kat zeg! Netjes in het bakje gelegd.
Burmees, bruine kleurslag, met stamboom. Helaas voor de fokker, die vele duizenden guldens aan dek-inkomsten zag, bleek hij de beruchte erfelijke knik in zijn staart te hebben, en was hij dus onmiddelijk waardeloos. Ook helaas voor het ras, want zo'n diep-bruine kleur als dit willen ze graag in het ras houden.quote:Mooie kat ook, aparte kleur.

Die van mij had er op een gegeven moment een handje aan om 's nachts bij mij op bed te kruipen, op mijn borstkast te gaan liggen en lekker aan mijn oogleden te sabelen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kat is ook erg vroeg bij mams weg gegaan en sabbelt/zuigt ook soms aan me, maar dan maakt t niet uit waar (hand, arm, been net waar de huid bloot is en ze bijkan

quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef mvdejong het volgende:
Juist vandaag zijn ze 15 jaar geworden.
![]()

Dank U!quote:

De poes, genaamd Poes, van mijn tante is 26 gewordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:29 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis hebben we eentje van 17 jaar rond lopen, de oudste poes die ik ooit gekend heb is maar liefst 21 geworden (was van een tante).

die van mij komt snachts ook vaak bij me, ze geeft de voorkeur aan mn handquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Die van mij had er op een gegeven moment een handje aan om 's nachts bij mij op bed te kruipen, op mijn borstkast te gaan liggen en lekker aan mijn oogleden te sabelen.
Meestal werd ik wakker door het gekriebel van haar snorhaartjes in mijn gezicht, maar soms werd ik wakker met een blauw oog

Wát een schatjes !!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
alvast een tvp, want zater a.s. ga ik mijn twee nieuwe feline huisgenoten ophalen!
dus na dit weekend ga ik zo af en toe eens wat aan archiefvorming doen in dit topic denk ik, met jullie goedvinden. Avec les pictures!
als je ze alvast wil zien, my fobo is just one click away...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |