abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:58:50 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_51563884
even een TVP
disclaimer
pi_51564106
Wat een frummeltje
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51564874
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:15 schreef Slut. het volgende:

[..]

Wat een mooie lichte oogies !!
En wat een kleintje nog
Jou frummel lijkt ontzettend veel op mijn rood witte kater

Wat een hunks zijn het toch
pi_51566274
Bheru !
pi_51567492
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:31 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Jou frummel lijkt ontzettend veel op mijn rood witte kater

Wat een hunks zijn het toch
Foto ?
Rood witte katers zijn leukkkk
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Bheru !
Idd !
pi_51572378
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef Slut. het volgende:

[..]

Foto ?
Rood witte katers zijn leukkkk
[..]

Idd !
Hier was hij een half jr

Deze heb ik onlangs gemaakt, op de een of andere manier staat hij nooit echt flatteus op een foto

pi_51578025

Rosaatje

bijna 12 weken en wat gaat het hard
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 juli 2007 @ 00:40:23 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51579706
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Rosaatje

bijna 12 weken en wat gaat het hard
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51583809
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:17 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Hier was hij een half jr
[afbeelding]

Deze heb ik onlangs gemaakt, op de een of andere manier staat hij nooit echt flatteus op een foto
[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt inderdaad wel een beetje ja !
Wel een super mooi beessie
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:35:18 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_51583979
Ow Freecell, ik las je verhaal over de tepelbijter gisteren en ik moest er wel om lachen. Nu lag ik vannacht te slapen, met mijn dekbed maar tot mijn middel opgetrokken vanwege de warmte. Noortje slaapt altijd op mijn buik tegenwoordig. Word ik ineens wakker omdat madam aan mijn tepel ligt te likken terwijl ze met haar pootjes van die melkbewegingen maakt
Kennelijk maakt het voor het kitteninstinct niet uit of je nou op een poezenmama of een mensenmama ligt
disclaimer
pi_51585527
Hahaha wat een mooi verhaal!

Ik zat gisteren achter de computer en kennelijk vond Lodewijk dat hij niet genoeg aandacht kreeg, want hij nam een aanloop en sprong zo in mijn nek. Althans, hij zette zijn nagels erin en trok zich op, fijn...

En Fleur is gisteren inderdaad, zoals ik al vreesde, in het bad gevallen. Als ik in bad lig gaan ze namelijk constant over de rand lopen en zich ermee bemoeien. Het moest een keer misgaan. Madame was niet geamuseerd. Helaas zijn de batterijen van de camera leeg. Ze zag er niet uit. Wat blijft er van zo'n persje dan weinig over.
pi_51585786
Vandaag is Charlie precies 13 weken

lekker luilakken op de bank.

nog meer luilakken op de bank.

& natuurlijk ook luilakken op de stoel

En nu is het tijd om aan te vallen!

genoeg aangevallen, dus weer luilakken .. nu op de grond

[ Bericht 5% gewijzigd door Slut. op 18-07-2007 13:25:10 ]
pi_51586575
Ik ben bepaald geen rekenwonder. Op welke dag is Charlie geboren?
pi_51587793
Woensdag 18 april 2007
pi_51587892
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ow Freecell, ik las je verhaal over de tepelbijter gisteren en ik moest er wel om lachen. Nu lag ik vannacht te slapen, met mijn dekbed maar tot mijn middel opgetrokken vanwege de warmte. Noortje slaapt altijd op mijn buik tegenwoordig. Word ik ineens wakker omdat madam aan mijn tepel ligt te likken terwijl ze met haar pootjes van die melkbewegingen maakt
Kennelijk maakt het voor het kitteninstinct niet uit of je nou op een poezenmama of een mensenmama ligt
Ha!
Ik ben niet de enige

Vanmorgen heeft ze mijn oor ontdekt althans, ze heeft ontdekt dat keihard IN mn oor miewen me sneller wakker maakt
Ik hoop dat ze het snel weer vergeet eigenlijk

Ze is vandaag in nogal een mieuwbui, we weten niet zo goed wat ze wil, ze rent rond en mieuwt.
Ze niest trouwens ook weer Verder perfect gezond, niets aan het handje, oogjes zijn goed, humeur is prima, jachtinstinct en eetlust idem, maar ze niest zo 15-20x op een dag.
Moeten we daar wat mee? Ze is wel gewoon geënt tegen niesziekte en lijkt nergens last van te hebben.
pi_51588563
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Ha!
Ik ben niet de enige

Vanmorgen heeft ze mijn oor ontdekt althans, ze heeft ontdekt dat keihard IN mn oor miewen me sneller wakker maakt
Ik hoop dat ze het snel weer vergeet eigenlijk

Ze is vandaag in nogal een mieuwbui, we weten niet zo goed wat ze wil, ze rent rond en mieuwt.
Ze niest trouwens ook weer Verder perfect gezond, niets aan het handje, oogjes zijn goed, humeur is prima, jachtinstinct en eetlust idem, maar ze niest zo 15-20x op een dag.
Moeten we daar wat mee? Ze is wel gewoon geënt tegen niesziekte en lijkt nergens last van te hebben.
Als ze geënt is kan het niezen ook gewoon een verkoudheidje zijn ..
Heb je veel deuren/ramen tegen elkaar open gehad vanwege de warmte ?
Dan zou dat het kunnen zijn

Dat mieuwbui idee heeft Charlie trouwens ook heel erg last van de laatste dagen,
hij blijft maar doorgaan ..
Terwijl er niks aan de hand is
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:07:56 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_51588627
Het kan ook de leeftijd zijn hoor, Noortje zit ook constant te mekkeren zonder dat ik daar een aanleiding voor kan vinden
disclaimer
pi_51588734
Ik ga voor de verkoudheid Alles staat hier inderdaad open en ze zit vaker dan normaal op het balkon

Het bewuste beest deze ochtend...
Op de vensterbank:

Vangen! Vangenvangenvangen!
pi_51588943
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef Slut. het volgende:
Woensdag 18 april 2007
Waaaaaaah zelfde geboortedatum als Lodewijk!! Waar komt Charlie vandaan? (heel heel misschien zijn ze wel broertjes?)
pi_51588965
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:17 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Waaaaaaah zelfde geboortedatum als Lodewijk!! Waar komt Charlie vandaan? (heel heel misschien zijn ze wel broertjes?)
Dat zou erg sterk zijn,
hij komt uit Rossum, een klein dorpie in Overijssel !
pi_51588986
In ieder geval zijn ze fok-broertjes. ZO!
pi_51589002
En geen echte dus, want Lodewijk komt uit Den-Haag
pi_51589033
Ze zijn wel allebei heel knap
pi_51589042
Das wel een heel verschil he ..
Haha, maar zijn ze iig Fok broertjes
pi_51589064
Haha ja dat zeker
Heerlijke hunkies
pi_51589166
Samen kunnen ze op vrouwenjacht.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:26:01 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_51589250
ik zou bijna denken dat ik in OUD zat
disclaimer
pi_51589320
Haha dat zegt mijn man ook steeds, nou ja zoiets, dat hij blij is dat we geen kinderen hebben omdat ik die anders zou verwaarlozen en de katten alle liefde zou geven

Maar goed, nog even een foto die ik zo mooi blijf vinden:

pi_51589833
Die is echt mooi ja !!
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:45:12 #80
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_51589849
Als kat ben je natuurlijk nooit tevreden over het eten dat je wordt voorgeschoteld.

Een oplossing is natuurlijk de vegetatieve, schiet wortel en haal je benodigde voedings-stoffen uit de grond :

Een andere oplossing is om wat voedings-supplementen te bemachtigen en die door je eten te mengen :
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:51:18 #81
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51590043
Wat een keurige opgevoede kat zeg! Netjes in het bakje gelegd.
Mooie kat ook, aparte kleur.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_51590044

Samen spelen met de veter
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:52:17 #83
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51590077
Liev!
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:54:05 #84
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_51590122
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:45 schreef mvdejong het volgende:
Als kat ben je natuurlijk nooit tevreden over het eten dat je wordt voorgeschoteld.

Een oplossing is natuurlijk de vegetatieve, schiet wortel en haal je benodigde voedings-stoffen uit de grond :
[afbeelding]

Een andere oplossing is om wat voedings-supplementen te bemachtigen en die door je eten te mengen :
[afbeelding]
Humor..
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:59:43 #85
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_51590301
Topic over het hoofd gezien.
Ontmoet Freddy:

en Droppie:

"The meaning of life is 'bucket'."
pi_51590498
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad.
Een van de kittens die we ooit gehad hebben is te vroeg bij de moeder weg gehaald (uit noodzaak).
Deze kon wel vast voedsel eten maar was nog niet gespeend.
's Avonds, toen ik naar bed ging, kwam dat kleine poesje bij mij op bed liggen.
Stond even later op en begon aan een van mijn tepels te zuigen.
Voor die dieren is een tepel een tepel, het dier waar de tepel aan hangt boeit ze dan wat minder.
Erg comisch
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_51590562
Mijn kat is ook erg vroeg bij mams weg gegaan en sabbelt/zuigt ook soms aan me, maar dan maakt t niet uit waar (hand, arm, been net waar de huid bloot is en ze bijkan
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:08:55 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_51590575
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:06 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gehad.
Een van de kittens die we ooit gehad hebben is te vroeg bij de moeder weg gehaald (uit noodzaak).
Deze kon wel vast voedsel eten maar was nog niet gespeend.
's Avonds, toen ik naar bed ging, kwam dat kleine poesje bij mij op bed liggen.
Stond even later op en begon aan een van mijn tepels te zuigen.
Voor die dieren is een tepel een tepel, het dier waar de tepel aan hangt boeit ze dan wat minder.
Erg comisch
Klopt, mijn poes is ook een verschoppeling, met 2 weekjes oud door de dierenambulance gevonden en daarna met de fles groot gebracht. Een aparte gewaarwording wel
disclaimer
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:18:33 #89
8252 mvdejong
pi_51590938
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef tonja het volgende:
Wat een keurige opgevoede kat zeg! Netjes in het bakje gelegd.
Hij heeft het wel eens vaker gedaan, hoewel meestal de prooi meegenomen wordt naar mijn slaapkamer, en er vervolgens wordt gemauwd totdat ik wakker wordt en hem lovend toespreek (hij wil aantonen dat hij net zo goed voor het eten kan zorgen als ik, en dat mijn superieure positie dus eigenlijk niet terecht is). Hij is dit jaar laat begonnen met jagen, pas afgelopen weekeinde de eerste muis, en maandag-nacht een mol.
quote:
Mooie kat ook, aparte kleur.
Burmees, bruine kleurslag, met stamboom. Helaas voor de fokker, die vele duizenden guldens aan dek-inkomsten zag, bleek hij de beruchte erfelijke knik in zijn staart te hebben, en was hij dus onmiddelijk waardeloos. Ook helaas voor het ras, want zo'n diep-bruine kleur als dit willen ze graag in het ras houden.

Voor hem was het misschien wel prettig (al kostte het hem dus zijn balletjes), de oorspronkelijke eigenaars hadden al een chocolade-kleurslag broertje van hem (met teveel lichte kleur in de schouder-partij om fok-waardig te zijn), en wilden er nog eentje, zodat dat snel geregeld was, en de beide nest-genootjes verder samen door het leven gingen. Ik heb beide heren overgenomen van de oorspronkelijke eigenaars toen ze 9,5 jaar waren, ze wilden er vanaf omdat het zoontje allergisch was, en ze er eigenlijk niet voldoende aandacht aan konden besteden, wat erg vervelend is voor Burmezen, die als ras mens-verslaafd zijn. Ik was net op tijd, ze probeerden al lang (via Stichting Braaf!) ze te plaatsen, maar alle geinteresseerden wilden er maar eentje, en ze begonnen al te overwegen ze dan toch maar apart te plaatsen.

De extra rust aan de ene kant (geen gesleep meer), en aandacht aan de andere kant, die ze bij mij kregen, samen met een zeer kat-vriendelijke omgeving (geen van de buren stoort zich er erg aan als deze meneer eens hun huis binnenloopt, veel struiken met knaag-dieren), bleek ze uitstekend te bevallen.

Juist vandaag zijn ze 15 jaar geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 18-07-2007 13:30:13 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_51591222
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kat is ook erg vroeg bij mams weg gegaan en sabbelt/zuigt ook soms aan me, maar dan maakt t niet uit waar (hand, arm, been net waar de huid bloot is en ze bijkan
Die van mij had er op een gegeven moment een handje aan om 's nachts bij mij op bed te kruipen, op mijn borstkast te gaan liggen en lekker aan mijn oogleden te sabelen.
Meestal werd ik wakker door het gekriebel van haar snorhaartjes in mijn gezicht, maar soms werd ik wakker met een blauw oog
pi_51591275
Gefeliciteerd
15 is een mooie leeftijd !!
pi_51591413
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef mvdejong het volgende:

Juist vandaag zijn ze 15 jaar geworden.

Bij mijn ouders thuis hebben we eentje van 17 jaar rond lopen, de oudste poes die ik ooit gekend heb is maar liefst 21 geworden (was van een tante).
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:32:43 #93
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51591543
Gefeliciteerd mvdjong!

Hoi, Freddy en Droppie
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:35:32 #94
8252 mvdejong
pi_51591676
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef Slut. het volgende:
Gefeliciteerd
15 is een mooie leeftijd !!
Dank U!

Ik ga voor een gezonde katten-soort (en bij Burmezen is er niet echt iets wat de fokker verleidt tot het bevorderen van slechte eigenschappen) uit van een levensduur van zo'n 17,5 jaar, en voorlopig zijn beide heren nog in goede gezondheid, en moet een veel jongere en zwaardere kater (mijne schommelen tussen net onder 4 kg en net boven 4,5kg) heel erg goed nadenken voordat hij hun territorium inloopt (arme buur-katten).

Deze bruine beroeps-moordenaar was vorige zomer zelfs niet meer dan 3,65 kg bij de jaarlijkse controle, zag er ook echt scharminkelig uit, maar deponeerde in die tijd wel een zwarte rat in mijn slaapkamer.

Aan de andere kant, Perzen behoren tot de minder gezonde soorten, doordat de neus zo kort wordt gefokt dat traanbuizen soms ontbreken, en gemiddeld verwacht je daar iets van 10-12 jaar voor, maar daarvan heb ik ook een 20+ exemplaar gekend.

Ik hoop dat mijn het nog lang (en gezond) uithouden.
pi_51591694
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:29 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]

Bij mijn ouders thuis hebben we eentje van 17 jaar rond lopen, de oudste poes die ik ooit gekend heb is maar liefst 21 geworden (was van een tante).
De poes, genaamd Poes, van mijn tante is 26 geworden
pi_51592445
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:25 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]

Die van mij had er op een gegeven moment een handje aan om 's nachts bij mij op bed te kruipen, op mijn borstkast te gaan liggen en lekker aan mijn oogleden te sabelen.
Meestal werd ik wakker door het gekriebel van haar snorhaartjes in mijn gezicht, maar soms werd ik wakker met een blauw oog
die van mij komt snachts ook vaak bij me, ze geeft de voorkeur aan mn hand maar als ik dat niet wil en mn handen onder de dekens doe, begint ze ook vaak aan mn wang dan geef ik maar weer een hand
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:09:36 #97
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51592867
alvast een tvp, want zater a.s. ga ik mijn twee nieuwe feline huisgenoten ophalen!

dus na dit weekend ga ik zo af en toe eens wat aan archiefvorming doen in dit topic denk ik, met jullie goedvinden. Avec les pictures!
als je ze alvast wil zien, my fobo is just one click away...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_51593093
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:09 schreef Garisson72 het volgende:
alvast een tvp, want zater a.s. ga ik mijn twee nieuwe feline huisgenoten ophalen!

dus na dit weekend ga ik zo af en toe eens wat aan archiefvorming doen in dit topic denk ik, met jullie goedvinden. Avec les pictures!
als je ze alvast wil zien, my fobo is just one click away...
Wát een schatjes !!
Ik verheug me al op meer foto's
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:33:00 #99
8252 mvdejong
pi_51593733
Maar even een oude ingescande foto van beide feest-varkens, op deze foto zijn ze bijna 10 jaar :

Op de rug gezien Julius, de bruine Burmees, waarvan hierboven al een variatie op Bonsai-kitten is vertoond, op de kop gezien Caesar, de chocolade Burmees, waarin duidelijk de veel te lichte schouder-partij te zien is.

Overigens lijken ze hier heel dreigend, maar zijn ze feitelijk de lekkerste tegel aan het uitzoeken om over te liggen rollen :

pi_51594892
Mooi kleurtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')