Hmmm, Mazzeltje had daar ook last van, struvietstenen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Lau. het volgende:
[..]
Hij heeft blaasgruis,
dus hij krijgt speciale brokkies ; Prince Adult.
Noortjes zijn coolquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die tweede is
Ik heb ook een Noortje
Nee hoor, 't is maar hoe ze inschikken, dit is de eerste foto die ik maakte van mijn Burmezen :quote:
awwwhhquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Nog een close-upje van de 2 moppies
Snap ik, maar zo ziet het er wel uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:11 schreef LoggedIn het volgende:
die staat nu niet aan hoor, zit hier juist met ramen en deuren open
hele mooie beestjes hoorquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Wat een schitterende beesten zijn dat toch... ik vind vooral de vorm van de ogen heel apart.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:26 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
juh, ik heb ook een lilac. Lichtgrijs met oranje ogen, vriend heeft een donkergrijze met oranje ogenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
Tom is een lilac point, Cartman is een lilac. Maar ik noem het gewoon grijs met koperkleurige ogen.![]()
Dat komt omdat ze eye-liner op hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat een schitterende beesten zijn dat toch... ik vind vooral de vorm van de ogen heel apart.
ah dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:47 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze eye-liner op hebben![]()
Tom & Cartman![]()
Ik vind 'em eerder een luie en ongeintereseerde blik hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah dat verklaart een hoop.
een sinistere Cartman"I'm plotting an evil masterplan... whahaha!!"
[afbeelding]
Tom kijkt vaak zo vanonder zijn oogleden naar je op, een beetje verlegen blik eigenlijk.![]()
[afbeelding]
O my.. het lijkt wel menselijk die blik!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah dat verklaart een hoop.
een sinistere Cartman"I'm plotting an evil masterplan... whahaha!!"
[afbeelding]
Tom kijkt vaak zo vanonder zijn oogleden naar je op, een beetje verlegen blik eigenlijk.![]()
[afbeelding]
Dat is shit dat ie kapot is !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:52 schreef Sorbootje het volgende:
Camera is stuk en vanavond komt de nieuwe. Dan zal ik ook wel weer even flink spammen... Hoewel... ik ga ook bijna op vakantie.... Nou ja, ik doe mijn best.
Wat een ondeugddddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Mazzeltje heeft de rare gewoont om mn sokken-shortsla leeg te halen om er zelf in te gaan liggen...
[afbeelding]
![]()
Ja precies wat jij zegt ! Moest ik ook meteen aan denken toen ik die foto zag !quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:27 schreef TheYoung1 het volgende:
Tom en een verlegen blik?
Lijkt meer dat ie je ff komt waarschuwen om op te tiefen met die camera....grrgrwrrwrwwrrr![]()
Aaaaaawwwwwwquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:39 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Jaaaa, de oogjes van de kittens zijn begin deze week opengegaan en sinds gisteravond hebben ze het lopen (nou ja, meer wankelen dan) ontdekt!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaaa, dankjewelletjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Zoekplaatje, speciaal op verzoek van meneer TheYoung1:
[afbeelding]
Moederpoes lijkt trouwens erg zenuwachtig te worden van haar rondlopende kinders. Ze was al die tijd al erg beschermend naar de babies toe en het lijkt wel alsof ze niet weet wat ze moet met deze weglopertjes. Ze bleef maar mauwen en haalde ze paniekerig uit de doos. We hebben de doos verplaatst naar de nieuw gekozen plek en ze lijkt nu weer wat rustiger. De kittens slapen nu ook, vast moe van al dat rondwaggelen. Arme poezemams, hoe moet dat als ze straks echt heel het huis rond gaan lopen..?
Booohhh jij limburgerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef TheYoung1 het volgende:
Boohhhhh Frappeltje, dat eerste plaatje heprrrrrrrr rrrrrr rrrreerlijk....
Lief!!! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Allan24 het volgende:
Sinds vandaag gezinsuitbreiding!
We hadden al Moby (zwarte kater) sinds januari dit jaar, en vandaag is daar (uit hetzelfde asiel) de wit/cyperse kitten Jamie bij gekomen
[afbeelding]
Hij doet een beetje uit de hoogte
Wat een supermooie fotoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:38 schreef Frappelsien het volgende:
Ivy kan het zo wel hebben..![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een dotje die kleine Jamiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Allan24 het volgende:
Sinds vandaag gezinsuitbreiding!
We hadden al Moby (zwarte kater) sinds januari dit jaar, en vandaag is daar (uit hetzelfde asiel) de wit/cyperse kitten Jamie bij gekomen
[afbeelding]
Hij doet een beetje uit de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |