GGMM | vrijdag 13 juli 2007 @ 22:35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Amerikaanse releasedate: 3 December 2007 Europese releasedate: onbekend Genre: Action/Fighting Players: 1-4 Trailers: E3 2007 Nintendo Press Conference Presentation Nintendo World 2006 Trailer E3 2K6 Trailer Screenshots: (click to enlarge) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vorige topics: 1| [ Bericht 6% gewijzigd door Breuls op 03-08-2007 17:46:58 ] | |
Jesse_ | vrijdag 13 juli 2007 @ 22:55 |
nu al GOTY! top spel ![]() | |
GGMM | vrijdag 13 juli 2007 @ 22:56 |
Super Smash Brawl voor de Super Nintendo ![]() | |
eleusis | vrijdag 13 juli 2007 @ 22:58 |
![]() | |
DJ_ | zaterdag 14 juli 2007 @ 00:06 |
gametrailers werkt niet bij mij =/ ( sinds vandaag niet ) | |
Maisnon | zaterdag 14 juli 2007 @ 01:55 |
Super Smash Brotheeeers ![]() | |
The-Brahma-Bull | zondag 15 juli 2007 @ 15:12 |
Mooie OP ![]() | |
SlimShady | zondag 15 juli 2007 @ 15:20 |
quote:hahaha vet ![]() | |
Pronk | maandag 16 juli 2007 @ 10:12 |
quote: ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door Pronk op 16-07-2007 10:22:24 ] | |
Thormodo | maandag 16 juli 2007 @ 11:36 |
''Nieuw'' muziekje: http://www.smashbros.com/en_uk/index.html | |
GGMM | maandag 16 juli 2007 @ 16:52 |
quote:Thnx ![]() //edit: hier van art van melee die er wel grappig uitziet: Klik. | |
stefmans | maandag 16 juli 2007 @ 19:41 |
SSBB ![]() ![]() | |
GGMM | dinsdag 17 juli 2007 @ 11:39 |
Een nieuwe pokémon als item uit de pokéball: Deoyx![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 18 juli 2007 @ 12:51 |
Samus: Final Smash <Zero Laser> Don’t fire! Do NOT fire that laser! Why? ...Well, because it really hurts! ![]() MAXIMUM CHARGE! ![]() Now, fire! Whoa, that’s huge! That weapon is extremely powerful. Her opponents’ damage meters skyrocket! ...But afterward, Samus has a problem. ![]() All of her armor fell off! ![]() Now she’s just Zero Suit Samus. That really was her last trump card. She used a weapon so powerful, it destroyed her Power Suit. Now it’s time for Zero Suit Samus to show what she can do. It looks like you can throw the pieces of her suit that end up on the ground. Hey. Stop that... QUIT IT! I mean it! ![]() Take that! | |
SlimShady | woensdag 18 juli 2007 @ 12:58 |
vet dat Zelda erbij zit. | |
GGMM | donderdag 19 juli 2007 @ 12:37 |
Zero Suit Samus![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | donderdag 19 juli 2007 @ 12:47 |
Ik kan me OP niet meer editen, zou een mod het character ![]() | |
The-Brahma-Bull | donderdag 19 juli 2007 @ 17:12 |
Waar slaat het eigenlijk op dat je de OP niet meer kan bijwerken na een bepaalde tijd? Ik heb een topic wat eigenlijk wel een paar keer moet worden geupdate maar kan steeds nooit ![]() | |
GGMM | vrijdag 20 juli 2007 @ 13:12 |
Beetje een vage update vandaag, wellicht scenes van de opening of scenes van de adventure mode of een nieuwe mode oid, geen idee, hier is hij: This World... ![]() In this world, trophies fight. ![]() ![]() ![]() They know nothing but fighting. Fighting is the sole reason for their existence. ![]() Being turned back into a trophy, being unable to fight, is much like death. ![]() ![]() ![]() Those are the rules of this world. ![]() But... ![]() When someone...or something...breaks those rules, the world will pay a terrible price... ![]() | |
The-Brahma-Bull | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:46 |
Wtf ![]() | |
Maisnon | vrijdag 20 juli 2007 @ 16:03 |
Tsja, het is echt de meest vage update tot nu toe. Ook de zwarte achtergrond van de update. Na het weekend zal het vast wel duidelijk worden ![]() | |
depax | maandag 23 juli 2007 @ 09:53 |
nieuwe wereld: This stage is based on the look and feel of Donkey Kong: Jungle Beat, which was played using the DK Bongos. The key here is to keep climbing up and up. ![]() The tropical setting is quite nice. The screen slowly scrolls upward, so if you don’t want to get left behind, you’d better get to climbing. Oh, and don’t forget to pummel your opponents on the way. ![]() You’re climbing up, but the water keeps flowing down, down, down. The screen’s constantly changing, so it’s fun just to watch, too. ![]() The top of the waterfall isn’t the top! Keep climbing! Hey! What’s at the top? Huh? Hmm...I wonder... | |
depax | maandag 23 juli 2007 @ 10:42 |
hmm ik was de dimplus website aan het bekijken en er viel me iets op. Smash bros staat namelijk sinds deze week een datum achter en dat is de zelfde datum als in amerika 3 december zou het dan toch een worldwide launch worden? | |
GGMM | maandag 23 juli 2007 @ 16:35 |
dimplus website? | |
GGMM | maandag 23 juli 2007 @ 16:35 |
Vette stage trouwens, beetje vergelijkbaar met het Ice Cliber level op Melee. | |
torn_Machina | maandag 23 juli 2007 @ 16:42 |
quote:Ga er maar niet van uit. ![]() Misschien dat tijdens de Gameconvention in Leipzig de Europese release bekend wordt gemaakt. | |
OFfSprngr | dinsdag 24 juli 2007 @ 05:29 |
Ik kan echt niet wachten, beter laten ze wel alle voorgaande characters terug komen. | |
torn_Machina | dinsdag 24 juli 2007 @ 08:08 |
quote:Als ze alle klonen er maar uit halen, want die hoef ik nu niet nog een keer te zien. Yoshi als character vandaag bekend gemaakt, net of we dat nooit zouden verwachten. ![]() ![]() Yoshi’s back and bursting with personality! He can launch consecutive attacks and even smack around enemies below him mid-flight. Amongst other things, he can now use his up special move, the Egg Toss, to increase the distance of his jump. That’s enough to earn him a hearty welcome, isn’t it? ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 55% gewijzigd door torn_Machina op 24-07-2007 09:12:41 ] | |
GGMM | dinsdag 24 juli 2007 @ 13:16 |
![]() Zou een mod, als dit ooit gelezen wordt, deze in de OP willen zetten. (Samen met die van ZSS die nog steeds niet gedaan is) | |
torn_Machina | woensdag 25 juli 2007 @ 09:20 |
Nieuwe Stage: Skyworld. Behold the Kid Icarus stage! You can go ahead and call it Pit’s home turf if you like. ![]() The floor’s crumbling construction makes it easy to shatter, but... ![]() Not having a floor does increase the danger factor, though. Why? Because it’s a long way down, that’s why! ![]() | |
GGMM | donderdag 26 juli 2007 @ 15:58 |
Footstool Jump What the heck is a Footstool Jump?! Well, it’s a cool technique. Basically, you step on your opponent and jump off! That’s it! ![]() Jump! Now press the jump button with perfect timing... ![]() Boing! ![]() And then you jummmmmmmmp! Using your enemy’s spine like a spring to launch you into the air is pretty fun. What? You say it doesn’t have much strategic value? No, no, no. That’s hardly the case. ![]() You can use it to perform Meteor Smashes! Incredible! | |
GGMM | vrijdag 27 juli 2007 @ 13:05 |
Nieuwe assist trophie: Knuckle Joe![]() When talking about the guaranteed hard hitter of Kirby’s world, you’ve got to say something about his fists! ![]() Knuckle Joe appears! ![]() Vulcan Jab! A storm of Vulcan Jabs rain down, and then Knuckle Joe can finish his foes off with one of the following two special moves! ![]() Smash Punch! ![]() Rising Break! He’s... He’s strong. He’s been doing some extreme training, I think. | |
torn_Machina | woensdag 1 augustus 2007 @ 12:41 |
Ergens had ik wel gedacht dat Ike in SSBB zou zitten en nu is hij eindelijk aangekondigd.![]() From Fire Emblem, Ike appears! The fact that he can wield a two-handed sword with a single hand is a testament to his magnificent strength. He brings his special move "Aether" with him as he crashes the Brawl party. Try for a single-stroke finishing blow with his mighty blade! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 1 augustus 2007 @ 12:59 |
Beter dat Ike niet ten koste gaat van Roy want dat was mn favo karakter. ![]() | |
torn_Machina | woensdag 1 augustus 2007 @ 13:33 |
quote:Ach, Roy zal ik geen moment missen. Marth mag er van mij wel in blijven. ![]() | |
Canisfire | woensdag 1 augustus 2007 @ 16:05 |
Wel goed dat ze ook gewoon nieuwe personages zo aankondigen dat geeft hoop voor Diddy ![]() Waarom zitten '' Meta Knight &^Snake btw niet in de op? | |
The-Brahma-Bull | woensdag 1 augustus 2007 @ 16:15 |
quote:Omdat die nog niet op de site zelf zijn aangekondigd. | |
Canisfire | woensdag 1 augustus 2007 @ 16:19 |
quote:Echt wel in het begin toen alleen de trailer personages bekend waren stonden ze gewoon op de site bij de rest . Ze staan nu waarschijnlijk niet op de site omdat ze zijn gedegradeerd naar unluckables. Wat geen reden is om ze er hier niet bij te zetten overigens. | |
depax | woensdag 1 augustus 2007 @ 17:00 |
Dit is een mooie theory:quote: | |
The-Brahma-Bull | woensdag 1 augustus 2007 @ 17:31 |
quote: ![]() quote:http://www.smashbros.com/en_us/characters/index.html Daar staan alle plaatjes uit de OP, ze doen alle characters nu met een update en zo komen er steeds meer bij. Er valt dus niks anders in de OP te zetten want er staat verder niks. (tenzij je andere plaatjes gaat gebruiken maar dat is lame) | |
Rejected | woensdag 1 augustus 2007 @ 19:11 |
![]() | |
Canisfire | woensdag 1 augustus 2007 @ 19:59 |
quote:Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet... Nu is het net of Snake en Meta er helemaal niet in zitten. | |
The-Brahma-Bull | woensdag 1 augustus 2007 @ 20:20 |
quote: ![]() Iedereen weet dat ze erin zitten, en zodra ze op de site staan worden ze er toch bij gezet. Ik snap je probleem echt niet ![]() | |
Canisfire | woensdag 1 augustus 2007 @ 20:22 |
quote:Het is gewoon lomp dat ze er niet bij staan klaar. Ze zijn bekend ze horen er gewoon bij. En ik zeg gewoon dat je argument niet klopt want Snake en Meta stonden voor dat er bijna dagelijks een update was gewoon bij de site als charackters dus dan moet je niet komen dat het niet zo is. | |
The-Brahma-Bull | woensdag 1 augustus 2007 @ 20:28 |
quote:Zeg ik dat ze er toen niet stonden? Nee. Ik zeg dat ze er nu niet staan. Leer lezen. En waar maak je jezelf in vredesnaam zo druk over ![]() | |
torn_Machina | donderdag 2 augustus 2007 @ 12:34 |
This stage represents the Fire Emblem world. It’s an enemy castle in the midst of battle – but it’s not set in a particular castle, nor is it from a particular game in the series. ![]() There are plenty of scenes like this throughout the Fire Emblem series, aren’t there? So imagine it however you choose. ![]() Fireballs launched by catapults dance in the skies above the castle. Then, as time passes... ![]() The floor shatters and everyone falls into the castle! See the stone statues in the throne room? You can break them to bits. ![]() Down it goes! Oh, but it doesn’t end here. ![]() Quick! To the underground! What’s the underground like? You can look forward to finding out later. | |
GGMM | donderdag 2 augustus 2007 @ 20:54 |
quote:Omdat er geen bijpassende plaatjes zijn, idioot. Dan zouden alle plaatjes bij elkaar passen behalve metaknight en snake, die zouden plaatjes in een andere style hebben, ik wacht tot ze op de site komen zodat er mooie plaatjes in de OP kunnen. En aan een mod: zou Ike erbij kunnen? ![]() Erg vet dat Ike is aangekondigd, ik heb 5dagen voordat die update kwam de game Fire Emblem gekocht voor de Gamecube, en daarna kwam Ike. ![]() | |
Canisfire | vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:37 |
quote:Hou jij je eens kalm met je gescheld wil je. btw nieuw filmpje op de site met de bekendmaking van een oude bekende . | |
GGMM | vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:47 |
Dat maak ik zelf wel uit ![]() Nieuwe Update: ![]() Super Smash Bros. Brawl: The Subspace Emissary is a robust side-scrolling action game! - This is the Subspace Emissary! - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() More than anything, Smash Bros. is a competitive action game. People have been kind enough to praise its multiplayer, but we’ve never been able to create a fully fleshed out single-player game. This time, though, we’ve managed to create a complete side-scrolling action game. It’s storyline isn’t overwrought—it’s hastened along by a bunch of quick movies. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bijbehorend Filmpje | |
Breuls | vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:47 |
quote:Done, en die andere twee ook. Zeg, wat is nu in een notedop het idee van dit spel? | |
GGMM | vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:50 |
quote:Thnx! Het is eigenlijk een soortement van vechtgame, met verschillende Nintendo characters uit verschillende spellen die het tegen elkaar opnemen. Je zou Super Smash Bros Melee eens moeten huren als je een wii hebt. //nog een update Sheik en Ganondorf zijn bevestigd als characters in een interview! http://gameinformer.com/News/Story/200707/N07.0718.1839.37207.htm | |
Marble | vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:01 |
Damn, echt vet hoe Zelda teleport in dat nieuwe filmpje ![]() Deed ze in Melee natuurlijk ook al, maar ze hebben het nu nog vetter gemaakt. @GGMM: Ganon en Sheik worden niet eens genoemd in dat interview. Trouwens, Peach moet nog in de OP, met d'r kekke geupdate outfit en parasol. | |
YourMaster | zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:26 |
Klopt, is een link naar het verkeerde interview. http://www.gameinformer.c(...).0802.1741.54921.htm [ Bericht 31% gewijzigd door YourMaster op 04-08-2007 11:37:16 ] | |
GGMM | zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:40 |
Die moet niet in de OP, ze is niet op de site aangekondigd. En idd een verkeerde link, excuus. | |
Canisfire | zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:56 |
quote:Heb je hem weer met zijn kut argument | |
GGMM | zondag 5 augustus 2007 @ 00:19 |
quote:Huilie. Stel jij maar eens voor hoe ik dat moet doen dan. Moet ik tussen de headshots ook een normale, veel grotere screenshot gaan plaatsen, of wat? | |
Canisfire | zondag 5 augustus 2007 @ 00:53 |
quote:maak een extra bold teks ? Andere bekende personages. En daar post je dan headshot die je knipt uit de screenshots. | |
GGMM | zondag 5 augustus 2007 @ 02:39 |
Nah, daar heb ik geen zin in, ik wacht wel gewoon tot ze aangekondigd zijn op de site. ![]() | |
RaymanNL | zondag 5 augustus 2007 @ 21:36 |
![]() ![]() ![]() | |
GGMM | maandag 6 augustus 2007 @ 20:32 |
Smoke Ball![]() This is an item that has absolutely no effect on characters...but it’s pretty fun. ![]() When you hit something with one of these... ![]() PSHHHHH! It releases a cloud of colored smoke! As the cloud forms, it blocks your vision with an effective smoke screen. If your opponent gets caught in a thick cloud of smoke, it’s a distraction, and if you’re covered in smoke, it’s harder for your opponent to see what moves you’re doing. ![]() Hmm... So colorful! You can even pick up Smoke Balls that are emitting smoke and carry them or throw them. Talk about smoke and mirrors! ![]() Cough! Cough! | |
OFfSprngr | dinsdag 7 augustus 2007 @ 03:13 |
Beter komt wel Captain Falcon terug. | |
GGMM | dinsdag 7 augustus 2007 @ 04:02 |
Dat zit er dik in, aangezien er al een assistent trophie uit z'n game inzit. | |
GGMM | dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:52 |
Ike: Special Moves ke’s up special move, obviously, is "Aether." And it is ethereal. Oh, yes. <Up Special Move: Aether> ![]() First he throws the sword! ![]() Then he leaps after it and catches it in midair! ![]() Then he swiftly plunges, slicing the air! Of special importance is the fact that he is resistant to attacks for a moment right after throwing his sword. ![]() He’s not flinching?! He’s not really invincible—he still takes damage. But he won’t flinch in the slightest. This time, there are several moves like this among the heavy characters, so watch out! Oh, he also has this special move... <Standard Special Move: Eruption> ![]() His standard special move is called Eruption! You can even charge this one up. | |
Canisfire | dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:02 |
btw hoe groot is de kans dat Diddy kong er in zit? Als je nagaat volgens mij zijn Donkey Ness en Falcon de enige personages die in deel 1 zaten die nog niemand anders hebben uit hun serie. | |
Jesse_ | dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:17 |
zijn marth en roy eigenlijk ook weer van de partij? | |
Marble | dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:45 |
quote:Nee hoor, Ness en Samus ook niet. | |
Canisfire | dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:57 |
Idd ik was Samus vergeten. Maar Diddy.. met zijn Diddy kong racing heeft nu zelf ook een eigen serie in feiten. En aangezien zinds hij officeel van Nintendo is en dus niet meer half van rare ook steeds meer in de mario games verschijnt.. | |
GGMM | vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:26 |
Pit: Final Smash <Palutena’s Army> Pit is the captain of Palutena’s Army, the guardians of the Goddess of Light! It’s said that when he raises his voice to heaven, this goddess will appear. ![]() Goddess Palutena! I beseech you! Now that’s what I call a deity. Look how big she is! Well, I guess technically that’s not her actual size. She just chose to manifest herself as something that big. ![]() Here come the flying Centurions... ![]() Now, attack! They divebomb at incredible speeds! It’s very difficult to dodge a charge of Centurions, splitting the sky like a storm. Then again, the Centurions scatter after they clash. They each make one attack and then fall in battle. ![]() Their sacrifices are so...so moving... | |
GGMM | vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:30 |
quote:Deze Theorie klopt! Nieuwe Update (http://www.smashbros.com/en_us/images/icon/world_b_07.gif) (Earthbound logo, nummertje 7) Franklin Badge ![]() Q: Why does it say MOTHER on this item? A: Is there anything WRONG with having an item that says that? ![]() The Franklin Badge. It’s a little small. ![]() Just put it on your chest for now. I mean, it IS a badge... It doesn’t stand out much, but characters who wear this badge are protected from projectiles. ![]() I’ve been shot! ![]() It... It bounced off! In other words, this item gives you reflector capabilities—and you don’t even have to do anything. Talk about handy! And reliable! But it won’t stay on through an entire match, so be sure to notice when it comes off partway through the match. Otherwise, you’ll regret it. ![]() Come on, now! Where are you sticking that thing? Vooral de laatste zin 'Come on, now! Where are you sticking that thing?' Toch wel briljant als je dat leest zonder dat het plaatje nog geladen is ![]() | |
torn_Machina | vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:37 |
Nou leuk hoor, indirect wordt Ness dus aangekondigd. Dat hadden we dus nooit verwacht. ![]() | |
GGMM | zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:59 |
Wat scans:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Canisfire | maandag 13 augustus 2007 @ 11:57 |
![]() Hoe gay No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly. Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him. ![]() | |
GGMM | maandag 13 augustus 2007 @ 12:18 |
Ik moest er ff aan wennen, maar eigenlijk lijkt het me een heel leuk idee! zou dit plaatje de OP in kunnen? ![]() | |
torn_Machina | maandag 13 augustus 2007 @ 14:34 |
Een character die een keer origineel is. ![]() | |
The-Brahma-Bull | maandag 13 augustus 2007 @ 16:14 |
quote:Laat Sonic het maar niet horen ![]() | |
Marble | maandag 13 augustus 2007 @ 18:19 |
Ik snap alleen niet waarom ze de Kanto starters hebben gedaan ipv de Sinnoh starters. Ik wil ![]() ![]() Niet dat Squirtle, Ivysaur en Charizard niet tof zijn hoor. Maar toch. | |
GGMM | dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:55 |
lol, die folder is slecht in elkaar gezet. Die Samus is het model uit MP:3, niet die uit Brawl, ze hebben Sonic er gewoon ingeplakt zonder dat ze weten of hij erin zit. Update van vandaag: Devil ![]() It’s the devil from the NES game, Devil World! This particular game was never released in the United States, actually. Anyway, when this evil guy shows up, you know it’s time for... What does he do again? ![]() Well, he certainly appears to be in good shape. After he ascends with his bat wings, he’ll move to a determined spot on the screen. Then he’ll jab his fingers up over his head! ![]() To the side! He’s pointing to the side! ![]() And now the screen scrolls! In Smash Bros., going off the screen means you’re out of the ring, and breaking that rule is very problematic. So what happens then? Extreme panic and new strategies. ![]() Maybe something like this! Here’s an Assist Trophy that throws common sense out the window. I mean, he’s not assisting at all! | |
GGMM | woensdag 15 augustus 2007 @ 11:14 |
Stickers I’d like to introduce a new collection element to the game—stickers. Yes, the ones you slap on your notebook or skateboard or whatever. Stickers. ![]() This...is a sticker. Stickers are easier to get a hold of than trophies. Just play the game and you’ll start to earn them as rewards. ![]() Stickers get filed away in your album. There are big ones and small ones, all with different kinds of artwork. There’s a ton of variety. ![]() Now stick one on! Sticky, sticky... This is a fun extra mode where you can enjoy decorating things by putting stickers on them. You can even make single frame comics with them. ![]() And rumor is, you can even save screenshots?! ![]() ![]() | |
GGMM | donderdag 16 augustus 2007 @ 12:31 |
Tether Recovery You know that Zero Suit Samus has a Plasma Whip, right? But you may not know that she can use it for recovery. ![]() Samus is falling! This looks bad! ![]() She uses her up special move! She just manages to latch on! ![]() Whew, that was a close one. ![]() She can retract it to bring her to the ledge. Moves like that can be pretty thrilling. And it’s not exclusive to Zero Suit Samus... Other characters can do it, too! | |
GGMM | vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:22 |
Peach![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:24 |
En voor in de OP: ![]() | |
Canisfire | vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:07 |
Nog geen diddy | |
The-Brahma-Bull | vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:08 |
Geile knipoog die ze geeft als ze met haar kont tegen je aan knalt zeg ![]() | |
PabloLopez | vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:12 |
Damn: KWIJL ![]() | |
MMaRsu | zondag 19 augustus 2007 @ 17:12 |
Hoe komt ht dat jullie bomberman zijn vergeten?![]() | |
WjeroneW | zondag 19 augustus 2007 @ 17:21 |
Ik ga zeker Ike proberen, lijkt me wel vette char ![]() | |
Thormodo | zondag 19 augustus 2007 @ 17:22 |
quote:Leuke fake... | |
Jesse_ | zondag 19 augustus 2007 @ 17:25 |
quote:Waar op de site staat die dan ![]() | |
MMaRsu | zondag 19 augustus 2007 @ 17:34 |
[url="http://mojo.rick-gardiner.com/characters/bomberman.html"]Click hier ![]() | |
Oscar. | zondag 19 augustus 2007 @ 17:35 |
waar blijft solid snake? | |
GGMM | zondag 19 augustus 2007 @ 18:00 |
http://mojo.rick-gardiner.com/characters/billcosby.html ![]() | |
Argonath | dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:01 |
![]() iemand een idee van nummertje 6,10 en 11? 1. Mario 2. Luigi 3. Wario 4. Bowser 5. Yoshi 6. ? 7. Captain Falcon 8. Fox 9. Link 10. ? 11. ? 12. Kirby 13. Samus 14. Pit 15. Pikachu 16. Ike | |
Canisfire | dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:09 |
quote:Wat is dit voor raar plaatje waar is dit van? En Falcon was toch nog niet bekend ? Nummer 11 lijkt mij trouwens op Ganadolf of hoe dat varken ook heet. | |
Marble | dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:15 |
quote:Donkey Kong, Zelda en Ganondorf, obviously. Maar dat plaatje is vast nep. | |
GGMM | dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:29 |
Hele goede fake. | |
Argonath | dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:41 |
Denk niet dat het een fake is | |
GGMM | dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:04 |
Toch is het zo. | |
GGMM | dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:08 |
Je kan het trouwens zien omdat er geen Cursurs op het beeld staan, normaal staat dat altijd op characters die je geselcteerd hebt. | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 11:43 |
Diddy Kong ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 10% gewijzigd door GGMM op 22-08-2007 18:24:14 ] | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 11:45 |
En voor in de OP: ![]() | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 12:38 |
wauw, hij is zo populair dat de site down is? ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 22 augustus 2007 @ 12:44 |
quote:Dat vraag ik me dus ook af. | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 13:07 |
Solid Snake zal wel een character zijn wat je moet unlocken. | |
BMH | woensdag 22 augustus 2007 @ 13:18 |
![]() SNAKE! | |
Maisnon | woensdag 22 augustus 2007 @ 13:44 |
Jaaaaaaaaaaa Diddy! | |
Jesse_ | woensdag 22 augustus 2007 @ 14:11 |
Tieten [ Bericht 99% gewijzigd door Jesse_ op 22-08-2007 14:25:31 ] | |
SlimShady | woensdag 22 augustus 2007 @ 14:16 |
quote: ![]() dat was je nog vergeten ![]() | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 14:24 |
quote:Beetje Dubbelop, had hem al gepost ![]() | |
Jesse_ | woensdag 22 augustus 2007 @ 14:25 |
quote:niet gezien ![]() | |
Canisfire | woensdag 22 augustus 2007 @ 15:48 |
EINDELIJK !!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIDDY !!! WTF YES YES YES ![]() | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 16:32 |
Zijn er nog nieuwe characters waar jullie op hopen verder? Me: King K. Rool. Dixie Boyd Sonic. Megaman Voor de rest maakt het me niet zoveel uit, alle characters (Ike/Diddy) die ik wou zijn er al. | |
Canisfire | woensdag 22 augustus 2007 @ 16:33 |
Hier hetzelfde nu Diddy er in zit ben ik er al blij mee. Verder hoop ik dat Mewto terug keert en dat Docter Mario, Pichu en Falcon weg blijven. | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 16:35 |
Falcon of Falco? ![]() Hoop ook dat Ganondorf zijn eigen moveset krijgt. | |
Canisfire | woensdag 22 augustus 2007 @ 16:40 |
quote:Ik bedoel Falco die vogel inderdaad. verder the Ice climers en Game and Watch mogen ook wel wieberen of in iedergeval 1 van de twee. | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 17:40 |
King Dedede mag er van mij ook wel in trouwens, jeugdsentiment. | |
Canisfire | woensdag 22 augustus 2007 @ 18:03 |
quote:Die had ik voor dat ik Metaknight had gezien meer logisch gevonden uit een Kirby serie. | |
GGMM | woensdag 22 augustus 2007 @ 18:11 |
Mwa, als ik zou moeten kiezen zou ik uiteindelijk metaknight kiezen, ziet er vet uit en is snel, en heeft in meer Kirby Spellen gespeeld dan Dedede. | |
Canisfire | woensdag 22 augustus 2007 @ 18:14 |
quote:Klopt inderdaad het feit is dat ik helemaal niet aan Meta had gedacht , Verder inderdaad super tof dat hij er in zit. Dedede zou ik gewoon ook leuk vinden omdat mijn eerste game op de snes Kirby's dreamland was. Het is een leuke toevoeging maar geen eis zo als bij Diddy. En nog zie ik tig keer liever Dede en Meta dan Shadow Kirby ![]() | |
GGMM | donderdag 23 augustus 2007 @ 12:51 |
Dubbele update vandaag: Muziek: "Animal Crossing: Go K.K. Rider!" http://www.smashbros.com/en_us/index.html En Yoshi's final smash: <Super Dragon> It’s tough to know what to call Yoshi—some call him a dragon, others a dinosaur. Some people don’t know WHAT he is. But whatever you call him, Yoshi’s true power will be seen here! ![]() He’s gotten the oft-mentioned Smash Ball! ![]() W-wings! ![]() He starts spewing out a jet of fire... ![]() But you can also press the button to spit out fireballs! It feels like, um...beauty and elegance...mixed with clumsiness. Certainly, no one’s ever seen Yoshi like this! Being able to fly around is nice, as is giving undivided attention to his attacks. Yoshi can live as he likes, for a brief period of time. ![]() Oh, to think it’s already over... | |
GGMM | donderdag 23 augustus 2007 @ 13:19 |
NOg een redelijk goede fake:![]() | |
PabloLopez | donderdag 23 augustus 2007 @ 14:07 |
wat een grafics men | |
King_of_cubes | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:27 |
quote:Ik vind m mooi. Alleen wat Paper mario naast de gewone mario doet vraag ik me dan wel weer af. ![]() | |
disjfa | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:33 |
quote:Ik zou het niet eens vreemd vinden als ze die er ook in doen. Hebben we drie marios ![]() ![]() | |
Canisfire | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:42 |
Liever Paper dan doctor Mario wie is dat trouwens tussen Pikachu en Kirby in ? En Yoshi met vleugels. Ach jahet zou wel werken maar ze hadden iets kunnen bedenken wat dichter bij het personage lag. | |
disjfa | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:45 |
quote:Euh. In het eerste spel waar yoshi in zat kon hij al met een blauw schild vliegen? Hoe dichter bij wil je ![]() | |
Canisfire | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:46 |
quote:Ik dacht meer aan een reusachtig ei ofzo. ik ben trouwens benieuwt naar de super van pokemon trainer of er dan in 1 keer 400 pokemon uit de lucht komen ofzo. | |
disjfa | donderdag 23 augustus 2007 @ 16:56 |
Net als in SSB melee? Jij wilt gewoon melee++ Je weet dat dit een nieuw spel zou moeten zijn hé ![]() ![]() | |
GGMM | donderdag 23 augustus 2007 @ 19:00 |
Fox zal in een super sayan kunnen veranderen als brawl attack ![]() ![]() | |
Canisfire | donderdag 23 augustus 2007 @ 23:25 |
quote:Maar wie is nou die robot tussen pikachu en Kirby. | |
Canisfire | donderdag 23 augustus 2007 @ 23:32 |
btw wat is pikachu gekrompen zeg ![]() | |
Cyberia18 | vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:59 |
verkeerde thread [ Bericht 95% gewijzigd door Cyberia18 op 24-08-2007 01:17:39 ] | |
Canisfire | vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:05 |
Wat moet dat hier ? | |
Cyberia18 | vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:12 |
Schijnt voor de Wii te verschijnen ![]() | |
Canisfire | vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:15 |
Dus ? heeft het niets met super smash te maken. | |
Cyberia18 | vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:18 |
Kan maar beter mijn nest in, want daar ben ik wel aan toe ![]() Verkeerde topic dus ![]() | |
Nebo | vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:33 |
Cyberia komt ook weer even langs ![]() | |
Cyberia18 | vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:08 |
quote:Hallo Nebo ![]() | |
GGMM | vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:49 |
Petey Piranha![]() In Super Smash Bros. Brawl: The Subspace Emissary, it’s rumoured that there will be boss appearances. This time, I’d like to introduce the first boss you encounter: Petey Piranha! ![]() He... He’s huge! ![]() Too intense! Locked in the iron cages he holds are the princesses, Peach and Zelda. He looks angry. Wh-what is he doing? ![]() He’s attacking with the iron cages! You can save either Zelda or Peach, depending on which cage you damage more and subsequently break. ![]() What will happen to the one you don’t save?! | |
Slein83 | vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:57 |
We gaan voor Zelda, hubba hubba ![]() ![]() | |
Evertjan | vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:42 |
tvp | |
Nebo | vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:50 |
quote:Howdie Cyb, dat jij nog tijd hebt om op forums te posten als je zo druk bent met submitten ![]() | |
Cyberia18 | vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:39 |
quote:Voor de Wii maak ik altijd wel een uitzondering. ![]() | |
Canisfire | vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:41 |
En de princes die je red word dan natuurlijk speelbaar | |
Jesse_ | vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:55 |
quote:Maar ik wil ze beiden | |
GGMM | vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:17 |
Tering, ik wil dit spel echt graag. Ik hoop dat de Europese releasedate niet al te ver in 2008 ligt. | |
MMaRsu | vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:31 |
Als de europese release iets van november 2008 is dan zeg ik fuck dat en haal een import wii. | |
Canisfire | vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:17 |
Ik hoop dat het niet zo verdomt moeilijk is poppetjes speelbaar te krijgen. Ik vind de meeste zo tof dat ik er gelijk mee wil spelen niet eerst met een poppetje dat ik gaar vind om ze bevrijden ofzo. | |
Marble | zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:22 |
quote:Metaknight. | |
Canisfire | zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:23 |
quote:lol nu zie ik het ook dat rondje is natuurlijk de cursor ![]() | |
GGMM | zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:10 |
quote:Sakurai heeft gezegd dat het makkelijker is dan in Melee. | |
GGMM | zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:43 |
Nog maar eens wat Fake art: Alternative costume: ![]() ![]() Disk Art: ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door GGMM op 25-08-2007 18:54:10 ] | |
Canisfire | zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:08 |
Wel leuk gedaan die Daisy zouden ze moeten doen haar als extra costuum er in voor Peach weten we teminste zeker dat ze gelukkig niet als lostandig personage komt. | |
sylvesterrr | zondag 26 augustus 2007 @ 18:27 |
Dit lijkt mij wel een leuk spel voor op de Wii. ![]() | |
DJ_ | zondag 26 augustus 2007 @ 18:55 |
quote:ik ook omdat ik peach zo'n gods iritante doos vind ![]() | |
Canisfire | zondag 26 augustus 2007 @ 19:02 |
Peach is inderdaad best wel een kut personage ![]() Maarja mario he alles wat Mario is moet er in aldus Nintendo. Dan zie ik liever een Koopa Troopa | |
Maisnon | zondag 26 augustus 2007 @ 22:54 |
pff Peach is supercool juist! Vooral down smash ![]() | |
Marble | maandag 27 augustus 2007 @ 01:19 |
Peach was op haar best in Paper Mario 1. Haar sequenties daarin zijn het hoogtepunt van het hele spel en niets minder dan hilarisch en briljant. Jammer dat ze het personage niet zo hebben gehouden in elk opvolgend spel. Ook in Paper Mario 2 was ze helaas behoorlijk meh. Maar in SSB vind ik haar ook tof, en haar nieuwe jurk in Brawl is beeldschoon. | |
GGMM | maandag 27 augustus 2007 @ 14:54 |
Nieuw Item: Superspicy Curry![]() This is extremely spicy curry that seems to crackle with flames. ![]() Is... Is it safe to eat that? Of course, this is no ordinary food, because when you eat it... ![]() t’s so spicy, flames shoot out of your mouth! Is this funny? Is it a joke? You just keep spitting out flames. This is different from the flames of a Fire Flower, because you continue spewing these flames as you perform attacks. ![]() You can even do this! You can do combos one would normally never think of. I’m not sure if it’s painful or fun. | |
Canisfire | maandag 27 augustus 2007 @ 14:59 |
Haha diddy ![]() | |
GGMM | dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:47 |
Andross![]() It’s the old enemy of the Star Fox team, Andross! He appears here in his original form, the one with the most impact. ![]() Whoa! He’s huge. ![]() He swiftly moves to the back of the scene... ![]() ...and begins inhaling... ![]() ...then he spits polygonal panels out of his mouth! Like a meteor storm, these panels come flying from the back of the scene to the front. Um, what am I supposed to call these things, anyway? ![]() They just keep flying out like crazy! "Only I have the brains to rule Lylat!" Uh...OK. He said it, not me... | |
GGMM | dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:52 |
Four Special Move Types The actions that really define the personality of each character are the special moves! In Brawl, you can do four different moves with just one button and different directional tilts on the Control Stick. ![]() These are the four types. Control for each is quite simple. Standard special moves ![]() Many of these are basic attacks, like the firing of a weapon. (Normal Special Move: Mach Tornado) Side special moves ![]() These are bold attacks that launch in the direction you tilt the stick. (Side Special Move: Triple Dash) Up special moves ![]() These are crucial. They’re used to do high jumps and for recovering when you’re falling off the stage. (Up Special Move: Shuttle Loop) Down special moves ![]() Many of these do unusual things, like reflect enemy attacks. (Down Special Move: Dimensional Cape) Our model was Meta Knight. To enjoy more of the depth of the special moves, try holding the button down longer to charge up attacks, rapidly pressing the button repeatedly, or tilting the Control Stick while doing the moves. You might also want to try them in mid-air. Surprisingly, there’s a variety of hidden uses for many of them. | |
GGMM | woensdag 29 augustus 2007 @ 10:44 |
Pokémon Trainer: Special Moves. he Pokémon Trainer commands three types of Pokémon. His down special move is a Pokémon Change, so each Pokémon has three special moves! That’s nine in all. Amazing! <Squirtle Up Special Move: Waterfall> ![]() Squirtle splashes up the water torrent. <Squirtle Side Special Move: Withdraw> ![]() Is this the turtle’s so-called shell? It slides along the ground. <Ivysaur Standard Special Move: Bullet Seed> ![]() It fires a rapid seed barrage straight up in the air! <Ivysaur Up Special Move: Vine Whip> ![]() t can grab the edge with its whip! That was TOO close! <Charizard Standard Special Move: Flamethrower> ![]() We just had to have this. It is Charizard, after all. <Charizard Side Special Move: Rock Smash> ![]() It smashes rocks with its head. Bam! A solid hit from this delivers a mighty blow!! Supplement your shortcomings and take advantage of your strengths. You must cooperate to push on! | |
Rejected | woensdag 29 augustus 2007 @ 18:28 |
GGMM is ook een held. | |
GGMM | woensdag 29 augustus 2007 @ 18:37 |
Fijn dat iemand het eindelijk eens inziet. | |
Evertjan | woensdag 29 augustus 2007 @ 19:10 |
leuke game kan niet wachten. Ik ga hier een Wii voor kopen | |
GGMM | donderdag 30 augustus 2007 @ 13:16 |
Gliding Characters like Pit, Meta Knight and the Pokémon Trainer’s Charizard are envied at first glance for their wings. Rumor has it they can use those wings to sail through sky like gliders. But that can’t be true, can it? ![]() They... They’re really flying! Magnificent! From the perspective of the rules of Smash, I sense that mastering this skill could be quite beneficial. That is, IF you can master it... ![]() First, do a midair jump! ![]() If you continue holding the jump button, you’ll start gliding. You don’t have to hold down the jump button, though. At the peak of your midair jump, you can also rapidly tilt the Control Stick backward to forward to link the jump to a glide. ![]() Tilt the stick down (or forward) to angle down. ![]() Tilt the stick up (or back) to aim high. Since it’s glider-style flight, you fly based on how you’re angled. You can control both your angle and your speed by pitching your "nose" up or down. ![]() You can’t change direction, though, so be careful! If you stall out in midair or get attacked, your flight will get cancelled. | |
SlimShady | donderdag 30 augustus 2007 @ 13:21 |
dit wordt zo'n ontzettend gave spel! | |
pokemonforum.nl | vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:18 |
De update van vandaag is ook weer erg vet, een Warioware stage! | |
sk888er | dinsdag 4 september 2007 @ 23:19 |
Een nieuwe gammodus: Pit's descent http://www.smashbros.com/en_us/gamemode/modea/modea05.html Sneller alternatief: http://nl.youtube.com/watch?v=Fut90PYGCP0 En een aantal diddy special moves screens. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
sk888er | woensdag 5 september 2007 @ 11:06 |
Meta knight:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En kan een admin deze bij de OP er bijzetten? ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door sk888er op 05-09-2007 11:24:32 ] | |
King_of_cubes | woensdag 5 september 2007 @ 14:46 |
Eerste fake packshot is er:![]() [ Bericht 8% gewijzigd door King_of_cubes op 05-09-2007 20:42:47 (fake) ] | |
Roflbroek | woensdag 5 september 2007 @ 14:50 |
quote:Ik vind het een mooie fake cover. [ Bericht 3% gewijzigd door Roflbroek op 05-09-2007 23:22:45 ] | |
GGMM | woensdag 5 september 2007 @ 19:27 |
Fake. | |
King_of_cubes | woensdag 5 september 2007 @ 20:40 |
quote:Ja ik zie t nu ook. Maar dat maakt m niet minder mooi. ![]() | |
GGMM | woensdag 5 september 2007 @ 20:44 |
Klopt, de beste fake packshot die ik tot nu toe gezien heb ![]() | |
MMaRsu | donderdag 6 september 2007 @ 01:11 |
Hij is niet eens fake ![]() | |
BMH | donderdag 6 september 2007 @ 07:58 |
Snake staat er niet eens op. ![]() | |
Roflbroek | donderdag 6 september 2007 @ 10:27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De nieuwe update. | |
GGMM | donderdag 6 september 2007 @ 12:34 |
quote:Jawel ![]() | |
King_of_cubes | donderdag 6 september 2007 @ 12:45 |
quote:Dat viel mij ook al op, maarja hij is toch nep dus.. ![]() | |
sk888er | donderdag 6 september 2007 @ 14:49 |
Pokemon stage:![]() ![]() ![]() ![]() Mario special move: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Jesse_ | donderdag 6 september 2007 @ 16:34 |
fludd ![]() | |
sylvesterrr | donderdag 6 september 2007 @ 17:30 |
Dit wordt een pracht van een spel. ![]() | |
sk888er | vrijdag 7 september 2007 @ 10:25 |
muziek info:quote: ![]() quote: ![]() quote: ![]() quote:Nieuwe muziek: pokemon stadium/evolution muziek quote:main theme quote: | |
newguy | vrijdag 7 september 2007 @ 13:03 |
geweldige updates, maar ik word een beetje kriebelig als die poke statium theme hoor. Ik zie me zelf nog niet echt op die muziek spelen. Maar ja daar heb je die my music voor. | |
MMaRsu | vrijdag 7 september 2007 @ 18:29 |
Wat nou fake homo's![]() http://www.ebgames.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product%5Fid=230015 | |
GGMM | vrijdag 7 september 2007 @ 18:30 |
Oh, als het op http://www.ebgames.com staat, dan moet het wel echt zijn. ![]() | |
The-Brahma-Bull | vrijdag 7 september 2007 @ 19:17 |
Nintendo had geloof ik ook al gezegd dat het de echte was. | |
GGMM | vrijdag 7 september 2007 @ 20:08 |
Serieus? staat nu trouwens wel een Online logo bij, dus van mij mag het. Heb alleen andere berichten gehoord. | |
sk888er | maandag 10 september 2007 @ 11:25 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
RaymanNL | maandag 10 september 2007 @ 11:42 |
quote: Staat nu trouwens deze box: ![]() ![]() | |
sk888er | dinsdag 11 september 2007 @ 09:22 |
assist trophy van Ike:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Roflbroek | dinsdag 11 september 2007 @ 09:24 |
edit: te laat![]() | |
MMaRsu | dinsdag 11 september 2007 @ 11:58 |
quote:Omdat ze hem down moesten halen van Nintendo natuurlijk ![]() | |
newguy | dinsdag 11 september 2007 @ 12:07 |
ohja daar zatten we op te wachten, een pokemon die je items op eet ![]() Maar wacht met smart op de game. | |
King_of_cubes | dinsdag 11 september 2007 @ 14:53 |
quote:Ik vind het wel origineel anders hoor, ben je net op weg naar een hamer is dat beest je te snel af en eet hij t ding op. ![]() | |
Roflbroek | woensdag 12 september 2007 @ 09:04 |
Battleship Halberd:![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | vrijdag 14 september 2007 @ 12:56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | vrijdag 14 september 2007 @ 12:57 |
Voor in de OP: ![]() | |
sk888er | maandag 17 september 2007 @ 12:43 |
quote:Over hamers gesproken: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
SlimShady | maandag 17 september 2007 @ 13:41 |
ow natuurlijk! van de eerste Donkey Kong en Mario game! | |
sk888er | woensdag 19 september 2007 @ 11:35 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
sk888er | woensdag 19 september 2007 @ 11:57 |
Het zijn dus allemaal characters naar nintendo spellen, misschien slecht van mij maar wie kent ze allemaal? a) motorcycle uit kirby games ![]() b) wolk van mario games? ![]() c) voltorb de pokemon ![]() d) dolfijnen uit yoshi island? ![]() of toch die mechanische robotjes uit super mario 64 met die schep die je omhoog lanceren? (kan geen plaatje vinden) e)twilight prinsess boss? (kan geen plaatje vinden:/) f) pokemon fearow? ![]() g)zegt me helemaal niets:/ h) tjah uit de nes periode:P ![]() | |
GGMM | woensdag 19 september 2007 @ 13:25 |
Met alle respect, ik herken niemand, zelfs niet met je plaatjes erbij (oké op de onderste na.) | |
EvilMarc | woensdag 19 september 2007 @ 14:22 |
quote:Beetje vergezocht denk ik.. maar het is alsnog wel leuk om te zien ![]() | |
Maisnon | woensdag 19 september 2007 @ 14:54 |
ROB is de enige hoor ![]() Die vijand waar link tegen vecht in de mijn, dat schaduw ding met die 2 sikkels, lijkt ook best veel op zo'n schaduwmonster uit Kirby 64 | |
Roflbroek | vrijdag 21 september 2007 @ 09:40 |
De nieuwe update is Snake. ![]() | |
King_of_cubes | vrijdag 21 september 2007 @ 10:32 |
OMG eindelijk Snake. ![]() Snake screenblowout: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Da_robb | vrijdag 21 september 2007 @ 11:35 |
Deze game wordt echt zo vet!! | |
Da_robb | vrijdag 21 september 2007 @ 11:41 |
Dit wordt zo'n vette game!!! (sorry per ongeluk 2x) | |
GGMM | vrijdag 21 september 2007 @ 22:13 |
Dit is een mooie theory: Updated series icon list: 1. Smash Brothers 2. Donkey Kong 3. StarFox 4. Kirby 5. F-Zero 6. Metroid 7. 8. Pokemon 9. Zelda 10. Mario 11. Yoshi * * * * * * * * * * * * 12. Fire Emblem 13. 14. * * * * * * * * * * * * 15. Animal Crossing 16. Wario 17. 18. Kid Icarus Melee series still missing: Earthbound (ought to be confirmed, but NOA may try to stop this one) Ice Climbers (might go?) Game and Watch (might go?) Seems what I suspected is right. That means: Earthbound = 7 Ice Climbers = 13 Game and Watch = 14 and finally, this one is pretty much a shoe in Pikmin = 17 This info says both Ice Climbers and Mr. Game and Watch have like a 99% chance of coming back, since they fit into the series list perfectly. It is still possible for either 13 or both 13 and 14 to be new Brawl series, since we don't know where melee ends and brawl begins, but I doubt it. Animal Crossing is a huge franchise, and it makes sense as the first in the brawl list for those that don't see the pattern yet: all original 64 series in 1-11 all introduced in Melee series in 12-14 and all introduced in brawl 1st party series in 15-18 Brawl numbers will go past 18, could include another Nintendo franchise or two and all 3rd party franchise will be after these numbers (so for now, Metal Gear would be 19) Even terugkomend op deze theorie: Snake is dus niet 19 maar 17.. Voor in de OP: ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 22 september 2007 @ 00:58 |
Ik wil echt zo ongelofelijk graag dat Leon Kennedy en Ada Wong in Brawl zijn. Op z'n minst Leon omdat Resident Evil 4 toch redelijk bekend is en geliefd onder vele gamers. Daarnaast kon Leon aardig goed schoppen in RE4. ![]() | |
MMaRsu | zaterdag 22 september 2007 @ 01:39 |
quote:Not.Gonna.Happen | |
Ruzbeh | zaterdag 22 september 2007 @ 02:25 |
Gozer, als zelfs Snake in Brawl is gekomen is alles mogelijk. | |
MadGiraffe | zaterdag 22 september 2007 @ 02:28 |
quote:Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games. | |
GGMM | zaterdag 22 september 2007 @ 02:38 |
Sonic Snake Megaman dat was het, wat mij betreft qua 3rd party. | |
Ruzbeh | zaterdag 22 september 2007 @ 02:40 |
quote:Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl. | |
GGMM | zaterdag 22 september 2007 @ 02:50 |
Inderdaad, daar zijn er al genoeg van ![]() | |
MadGiraffe | zaterdag 22 september 2007 @ 13:03 |
quote:Zeg het eens. | |
Ruzbeh | zaterdag 22 september 2007 @ 15:54 |
Pit (Kid Icarus), Ice Climbers. Dus. ![]() | |
diamondvoodoo | zaterdag 22 september 2007 @ 16:19 |
Doe dit maar![]() ![]() ![]() ![]() | |
MadGiraffe | zaterdag 22 september 2007 @ 17:10 |
quote:Mensen die die plaatjes serieus nemen... | |
GGMM | zaterdag 22 september 2007 @ 18:39 |
luke en vader ![]() James bond staat er ook tussen ![]() | |
BMH | zaterdag 22 september 2007 @ 18:57 |
![]() Rape time! Maar goed. Ike lust er wel pap van. | |
Canisfire | zaterdag 22 september 2007 @ 19:07 |
quote:Pit is classic man. | |
Ruzbeh | zaterdag 22 september 2007 @ 19:11 |
Ik wil alleen zeggen dat Leon helemaal niet onmogelijk is voor Brawl. | |
SlimShady | zaterdag 22 september 2007 @ 19:13 |
quote: ![]() ![]() | |
diamondvoodoo | zaterdag 22 september 2007 @ 19:36 |
quote:Mensen die smileys niet juist kunnen vertalen... | |
Evertjan | zaterdag 22 september 2007 @ 20:27 |
quote:Ik hoop nog altijd dat Kid en Ice Climbers een vervolg krijgen. ![]() | |
Noorseviking | zaterdag 22 september 2007 @ 20:31 |
Waar blijft de waarschijnlijke aankondiging van Sonic in Brawl ![]() | |
Pichu | zondag 23 september 2007 @ 03:10 |
quote:MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen. SSB is toch bij lange na niet hetzelfde als ik er niet in zit. | |
MadGiraffe | zondag 23 september 2007 @ 03:29 |
quote:Ga weg, kopie karakter. | |
Young_David | zondag 23 september 2007 @ 12:53 |
quote:Wel ... Smash Bros is voor Nintendo Characters ... Snake is een uitzondering en daardoor breed bekend gemaakt. Als Leon er ook in zou zitten zouden we dat allang weten, daar had Capcom wel voor gezorgd. | |
znarch | zondag 23 september 2007 @ 13:00 |
Zou bijna een Wii kopen speciaal voor deze game ![]() | |
sk888er | zondag 23 september 2007 @ 13:54 |
quote:Ik ga het alleen voor deze game kopen ![]() | |
GGMM | maandag 24 september 2007 @ 16:32 |
Trophies What are trophies? These are solid objects that appear as prizes and offer explanations of characters! You can check out the poses and learn the background of a variety of characters. ![]() Characters in solid form, complete with explanations! ![]() ou can view them from a variety of angles. Whirrrrrreeee... You’re going to get a lot of these, so we’ve added images of them to the list to make them easier to identify. ![]() You can arrange them by series. ![]() And you can line them all up. This can’t be outdoors, can it? Take a look at these, for example, if you want to learn more about a character you saw in the background in Smash. Or when your interest in a particular character’s back story has been piqued and you want to learn more about them. Having trophies that explain your characters is quite useful. And, in a bonus mode, you can even create something like this. ![]() Choose several trophies and place them however you like! ![]() You can even change the background. It’s all up to you. Since we’ve gone to the trouble of gathering all these universes together, I hope you’ll enjoy gaining a deeper understanding of these characters. It’s with that intent that we’re all working so hard. | |
GGMM | dinsdag 25 september 2007 @ 23:40 |
Diddy Kong: Final Smash <Rocketbarrel Barrage> The weapons Diddy Kong wields are his Peanut Popgun and his Rocketbarrel Boost. His Final Smash makes superb use of both of these weapons! ![]() He has popguns in both hands! And his rocketbarrels are firing! ![]() He flies majestically through the sky! Wow! The controls make it feel like you’re flying with a rocket pack! It’s really fun. Tilt his body left and right to move. ![]() It’s a popgun barrage! Explosions everywhere! The Peanut Popgun fires straight down, so you change the peanut firing angles by tilting Diddy left to right. I highly suggest mastering this. ![]() When time runs out, the rocketbarrels explode! ![]() Plus, you can gobble up the peanuts that fall to the ground. Will you be enjoying some? No? Well, your opponents can eat the peanuts, too. So when your shots don’t hit, your opponents end up recovering damage instead of taking it. | |
King_of_cubes | woensdag 26 september 2007 @ 08:53 |
Kojima toon Snake in SSB:B:![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 26 september 2007 @ 18:27 |
Mr. Resetti![]() It’s Mr. Resetti from Animal Crossing. At long last he makes his appearance! ![]() Th-there he is!!! I’m just going to come out and say it: when Mr. Resetti appears, all he does is lecture you. Whether you’ve reset the game or not, he just lectures... Huh? What’s that, Mr. Resetti? ![]() Oh! Umm... Sorry about that... ![]() Uh... Umm... I suppose you would. My mistake... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (...This is so long...) With Mr. Resetti, you can enjoy these terribly appreciated lectures even in Smash. He’s an Assist Trophy like no other. ![]() | |
GGMM | donderdag 27 september 2007 @ 13:28 |
Pokémon Trainer: Final Smash <Triple Finish> It’s the Pokémon Trainer’s Final Smash: Triple Finish! It combines the powers of Squirtle, Ivysaur, and Charizard! ![]() Any one of them can get the Smash Ball. ![]() Go! Triple Finish! ![]() It’s super effective! ...So, what is with that text window below? Squirtle = Hydro Pump Ivysaur = SolarBeam Charizard = Fire Blast These are the moves they use. Isn’t it a beautiful combination? A Fire-type attack, a Water-type attack, and a Grass-type attack? (Not really.) If an opposing Pokémon gets the Smash Ball, at the very least take care to not be standing immediately beside it. ![]() When you’re particularly close, it hurts. FLEE! | |
GGMM | vrijdag 28 september 2007 @ 19:10 |
Tourney What is Tourney mode?! This is a mode that determines which player stands victorious on the summit after winning many battles against many foes! I won’t go into much detail, so just try it out for yourself. Take advantage of its robust tourney-generating functions! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney. Still, we’re working seriously to make this mode fun for even those people. Actually, you can also play this by yourself against computer opponents, so try it out if you’re so inclined. | |
GGMM | zondag 30 september 2007 @ 01:21 |
Elke doordeweekse dag hebben we nieuws over Super Smash Bros. Brawl, maar nu het weekend is dook er zelfs weer een nieuwtje op over de game. David Hayter is de man die al jaren de stem inspreekt van Snake. Goed nieuws is dat hij zich ook bereid heeft gevonden de voice-acting van Snake in de nieuwe Super Smash Bros. op zich te nemen. Hieruit blijkt dus ook dat in Brawl geen oude audiofragmenten worden gebruikt, maar het vers materiaal is. Hayter: "I am indeed voicing Snake in “Smash Bros.” I’ve recorded it already, and I believe that fans of both games are going to be extremely happy. It’s very cool. That’s all I can say." | |
GGMM | maandag 1 oktober 2007 @ 10:27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
GGMM | maandag 1 oktober 2007 @ 10:28 |
Voor in de OP: ![]() Ipv Ness wordt Lucas dus als eerste aangekondigd van de Earthbound series, vraag me af of dit gevolgen heeft voor Ness. | |
speknek | maandag 1 oktober 2007 @ 10:58 |
quote: Zouden ze dit ook online maken? ![]() (zal wel niet) | |
newguy | maandag 1 oktober 2007 @ 14:25 |
mischien, bij de WI-FI aankondinging zeiden ze dat er nog online modes zijn die ze nog niet hadden genoemd. ![]() Zou me niks verbazen als er inderdaad een tourney mode online komt. ![]() | |
speknek | maandag 1 oktober 2007 @ 14:28 |
Mja, ik was meer pessimistisch door deze opmerking:quote:Je zult het dus iig niet tegen random mensen kunnen spelen. | |
GGMM | maandag 1 oktober 2007 @ 14:59 |
Ik hoop toch dat de online modus wat wordt, vond het heel jammer dat je geen competitie hebt zoals bij Mario Strikers. Dat vond ik een leuk systeem. | |
Evertjan | maandag 1 oktober 2007 @ 18:18 |
Lucas is ![]() | |
Young_David | maandag 1 oktober 2007 @ 21:39 |
Mooie kans voor Nintendo om tegen die tijd Mother 3 op de VC te zetten ![]() | |
Canisfire | maandag 1 oktober 2007 @ 22:05 |
Lucas gebruikt andere aanvallen dan Ness lijkt het. Ik heb heel die serie niet gespeeld ken beide poppetjes ook pas zinds super smash. | |
newguy | dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:35 |
This stage recreates the structure in front of the helipad on Shadow Moses Island.![]() High walls on the left and right?! Walls tower over the stage on the left and right, giving it a caged death-match feel. ![]() The searchlight spots someone, and the "!" icon appears! You can destroy the walls on the left and right with attacks. Those who aren’t skilled at launching foes upwards may want to be proactive about attacking them. ![]() The walls come tumbling down. Oh, and occasionally a Metal Gear will appear from the background. ![]() Metal Gear REX! ![]() Metal Gear RAY! Apparently one other kind appears, too. It’s supposedly a slightly newer model. ![]() ook een nieuw gameplay filmpje:D ziet er allemaal top uit. http://www.smashbros.com/en_uk/movies/movie071002d.html?keepThis=true&TB_iframe=true&height=355&width=532 | |
GGMM | dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:33 |
Die filmpjes bij dat level ![]() ![]() ![]() ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:05 |
Een van de beste updates tot nu toe!! ![]() | |
Canisfire | dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:16 |
ik hoop niet dat je poppetjes moet unlocken via al die mini games. Dat eindbaas gedoe tegen die plant is wel leuk natuurlijk maar als je het moet spelen om personages los te spelen en het lukt nog niet na 5 keer word het al snel frusterend. | |
viezerdt | dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:56 |
Ik was gister weer eens alle vgcats comics aan het lezen, ik moet deze maar even delen met jullie ![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 3 oktober 2007 @ 11:22 |
![]() Assist Trophies are trophies that come to the aid of the player that called them out. But these may not always be solid objects... ![]() Th-they’re pixel art! ![]() And there are tons of pixels racing around! I think that in Smash, though, appearances are rarely what they seem. ![]() Just because they’re flat doesn’t mean you can take them lightly. By the way, there’s also an Assist Trophy for this guy. ![]() Lakitu and Spinies! He just tosses ‘em down, one after the other. | |
SlimShady | woensdag 3 oktober 2007 @ 11:50 |
whahahaha leuk man! nostalgisch ook ![]() | |
GGMM | woensdag 3 oktober 2007 @ 15:36 |
Yep, kan niet wachten, dit is een hele goede week qua updates. ![]() | |
Pichu | woensdag 3 oktober 2007 @ 21:47 |
quote: ![]() | |
GGMM | donderdag 4 oktober 2007 @ 13:53 |
Fox: Final Smash <Landmaster> It’s the brute tank of Team Star Fox—the Landmaster. Surely he wouldn’t bring that thing out?! ![]() LANDMASTERRR! ![]() BAROOOMPH! ![]() Yayyy! It’s a free ride! ![]() Don’t ride the Landmaster! Jump to hover. Tilt down to roll. And, of course, fire its cannon with the attack button. ![]() FIRE! This hurts. A lot! So watch out! It’s so big, it might be hard to turn around. But it’s law-breaking power and authority is unstoppable. ![]() Yeah. It’s cool. My heart’s aflutter. | |
GGMM | donderdag 4 oktober 2007 @ 13:57 |
Once you know how to attack, the next thing you have to think about is avoiding enemy attacks. That’s where the shield button comes in handy.![]() You guard against your enemy’s attack with your shield!! Shielding against attacks is a top priority. Because if you don’t get attacked, you can’t get done in! However, the more attacks your shield takes, the smaller it gets. ![]() If your shield breaks, you lose consciousness. But more important than guarding is dodging. You just tap the Control Stick in a direction while holding the shield button. ![]() Tap the control stick down to do a sidestep dodge! ![]() Tap it backward to do a backward-roll dodge! ![]() And tap forward to do a forward-roll dodge and get behind your opponent! If you can do these moves, your enemies will have a hard time landing their attacks. And they make you momentarily invincible, so using them proactively is OK. Use these moves as much as you can even before you get used to them. Sometimes things become clearer that way. | |
newguy | donderdag 4 oktober 2007 @ 15:04 |
oohh, nog meer diepgang in het spel. Hoe komen ze er op ![]() | |
disjfa | donderdag 4 oktober 2007 @ 15:06 |
quote:Copy paste uit de n64 versie Oh! | |
GGMM | vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:37 |
Team I will announce this right here, right now. In Adventure Mode: The Subspace Emissary, you can also play with two players simultaneously! ![]() So, whether you’re siblings or close friends, two can play together. Of the two, one will be the protagonist. Essentially, the camera follows the protagonist, so the other player has to keep up. ![]() Player 2 is kind of like another option. Basically, it is the same as a standard Smash brawl, so if you take damage and get knocked off the screen, you lose a life. However, this mode features a space jump that allows Player 2 to return to where Player 1 is even after getting left off the screen. If Player 2 gets separated from Player 1 by the screen scroll, he or she will quickly space jump back to Player 1's side. But, if Player 2 gets knocked off the screen by an enemy, that counts as a lost life. ![]() You just come back naturally. The Subspace Emissary has the following map screen. ![]() This is the map! The protagonists form teams based on the developments in the story, and the characters they encounter join their team. ![]() Choose a team and enter a stage. Your stock count, or the number of lives you can lose, is set for each stage. In single-player mode, each time you lose a life, you switch to a different character on your team and are revived as that new character until you run out of stock lives. (You choose the character order for your team members at the start of each stage.) In co-op mode, when either player 1 or player 2 loses a life, that player will be revived as another team member until your stock count runs out. But, if Player 1 loses a life after the stock count has run out, that’s the end! Player 2 is participating simply as an optional player, so be careful. By the way, you can also choose the difficulty level. ![]() From Easy to Intense! If you choose Easy, it will be quite easy indeed, so we definitely want people who aren’t very good at this type of game to give it a try! Even they will be able to make it to the ending. But, if you choose a harder difficulty, your rewards will be greater. That’s another part of the fun. And... There’s a method for powering yourself up as needed to do battle with the Subspace Army—a method that has not been seen before. I’ll explain this in great detail another time. | |
Canisfire | vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:00 |
Oke ik ben nu dus echt bang dat je al die speciale extra modes op hard moet uitspelen om poppetjes teverdienen. Ik wil gewoon de fight modes doen met alle personages gelijk. Als het echt zo is dat je op extreme die spelletjes moet uitspelen voor je bijvooorbeeld diddy Kong kan zijn dan houd het voor mij al snel op met de fun en verdwijnt super smash terug in de kast. | |
Jesse_ | vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:15 |
quote:Ik heb alle figuren bij Melee ook nog niet ![]() die sp daar is me veel te moeilijk ![]() | |
GGMM | vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:36 |
Ja, stel je voor dat er weer enige moeilijkheidsgraad inzit, dat zou klote zijn zeg. | |
torn_Machina | vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:40 |
quote:Welke niet dan, want ik vond het niet echt moeilijk om ze allemaal te unlocken. De enige 2 waar je een tijdje mee bezig was om te unlocken waren Mewto en Mr. Game and Watch. Ik hoop alleen niet dat ze rare requirements in het spel stoppen om characters te unlocken, want dan kan de lol er snel af zijn als het frustrerend wordt. Dit spel wordt met de week gewoon beter en beter, ik kan niet geloven dat ik Melee zo'n top spel heb gevonden nadat ik nu weet wat er allemaal extra in Brawl zit. Nu alleen nog een release data van februari 2008 en de pret kan beginnen. Zelf geloof ik er al niet meer in dat wij het spel dit jaar nog zullen zien. Februari 2008 lijkt mij dus een redelijke schatting wanneer wij Brawl kunnen verwachten. | |
GGMM | maandag 8 oktober 2007 @ 17:39 |
Zero Suit Samus: Special Moves <Standard Special Move: Paralyzer> ![]() Bzzzzzzzzzzt! I can’t get enough of this. A personal protection device, the paralyzer stuns opponents. If you can charge it up for a bit, you can land additional attacks while your opponent is stunned. ![]() A down smash will fire it at your feet! But this is only self-defense at best. It does not have the power of an explosive attack. Where and when you use this is key. What really brings out some characteristic Samus skills is when this gun transforms and releases a whip: the Plasma Whip. <Side Special Move: Plasma Whip> ![]() The flash at the tip of this short whip is quite powerful! <Up Special: Plasma Wire> ![]() Shoot it straight up to pull enemies toward you! These two moves can be used to grab and hang from an edge. They can reach even if the ledge is pretty far away, so pay close attention to distance and timing and aim to dangle from the edge. ![]() Pzzzzt! What a magnificent edge grab! | |
GGMM | dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:39 |
Muziek! "WarioWare: Ashley’s Theme" | |
GGMM | dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:41 |
<Cook Kirby> Kirby is quite the glutton. He apparently even does his own cooking. Welcome to Kirby’s cooking class! ![]() The cook puts on his hat! ![]() He takes out a giant pot! ![]() Dinner’s ready! He rings his bell. ![]() He tosses his enemies into the pot... ![]() Simmers them gently and deliberately... ![]() OK! Order up! ![]() Once you take out the stock, your enemy gets blasted off. But is that a real dish? Something like stone soup, maybe? Can you put just anything in there? Are you sure? | |
kipknots | woensdag 10 oktober 2007 @ 09:39 |
![]() | |
Canisfire | woensdag 10 oktober 2007 @ 10:09 |
Het is nog waar ook Laten we hopen dat Tails Knuckles Shadow en co weg blijven. ![]() Voor in de op ![]() | |
torn_Machina | woensdag 10 oktober 2007 @ 10:21 |
De Amerikanen zijn nu helemaal geflipt omdat de Japanse release op 24 januari 2008 is gezet. Nu zijn ze dus bang dat zij Brawl misschien niet meer krijgen op 3 december. | |
gamefreek | woensdag 10 oktober 2007 @ 10:23 |
quote:Er staat dan ook geen releasedatum meer op de officiële Smash bros site, ben dus benieuwd of de game daar uitgesteld gaat worden. (Gonintendo bericht er al over dat de game waarschijnlijk uitgesteld is) | |
GGMM | woensdag 10 oktober 2007 @ 11:16 |
Sonic. ![]() ![]() | |
GGMM | woensdag 10 oktober 2007 @ 11:19 |
Ik zie in die 2de film trouwens Dixie als trophie, hoop dat dat ook een character wordt. | |
I.R.Baboon | woensdag 10 oktober 2007 @ 11:38 |
quote:Lijkt me niet, Diddy is al nieuw. En wat het unlocken van de karakters betreft: dat ging best in ssbm, alleen een paar trophies heb ik nog steeds niet. Maar da's niet onoverkomen. Dat ik nog 2 levels niet heb is wel iets erger. | |
Maisnon | woensdag 10 oktober 2007 @ 11:48 |
Sonic, cool ![]() | |
Jesse_ | woensdag 10 oktober 2007 @ 11:52 |
sonic ![]() | |
Canisfire | woensdag 10 oktober 2007 @ 12:51 |
quote:Ik ook als je bedenkt hoeveel personages er uit de mario serie al zeker zijn. Wario Mario Bowser Yoshi Peach En dan zo goed als zeker Luigi Zijn er toch 6 De enige serie die in de buurt kwam qua toevoer van personages was Pokemon het mag van mij wel wat rechter getroken worden. | |
GGMM | woensdag 10 oktober 2007 @ 13:11 |
quote:Klopt, DK serie wordt soms een beetje doodgezwegen door Nintendo, Jammer aangezien het m'n favo serie games is. Hoop stiekem nog op 2 characters van de serie (Dixie / King K. rool) | |
GGMM | woensdag 10 oktober 2007 @ 19:57 |
Nog meer screens:![]() ![]() ![]() ![]() | |
diamondvoodoo | donderdag 11 oktober 2007 @ 12:08 |
Sonic Video: http://www.youtube.com/watch?v=1SOtdweDJrk&mode=related&search= Pics: ![]() ![]() ![]() ![]() en nog een video dus http://www.youtube.com/watch?v=yBLQ5QW8Gqk | |
GGMM | donderdag 11 oktober 2007 @ 17:58 |
Sonic: Special Moves The original Sonic the Hedgehog game used only one button. I think its simple yet exhilarating play was its virtue. And given that this game’s controls are also simple, I think it personifies his distinct characteristics. <Side Special Move: Spin Dash> ![]() Yeah, you have to have this. Hop into a supersonic Spin Dash. If you charge it up just a bit, your speed will increase. It’s also possible to rise up while spinning. ![]() Spin Dash, jump. A two-hit combo. ![]() Then keep pursuing with a midair attack! ![]() And do a Spin Dash in midair to return. That, too? <Down Special Move: Spin Charge> By holding the Control Stick down and tapping the special-move button, you charge up your spin and do a Spin Dash. This may feel better for some—there’s no pop. ![]() KEEEEEEEEEE! <Up Special Move: Spring Jump> And his up special move is the Spring Jump. That spring launches you wayyy up in the air. ![]() That’s high! You might not use it on the ground much, but rumor has it that if you do, the spring that remains can be used by other characters. ![]() Ah! It’s true. | |
kutaapmnhondisdood | donderdag 11 oktober 2007 @ 20:07 |
Kga sonic wel vaak gebruiken, alleen lijken de moves een beetje op die van yoshi | |
GGMM | donderdag 11 oktober 2007 @ 20:35 |
hmm, ik snap niet hoe je daarbij komt eigenlijk. //edit: M'n avatar is ook redelijk nutteloos geworden ![]() [ Bericht 61% gewijzigd door GGMM op 12-10-2007 00:26:34 ] | |
Marble | vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:45 |
MotherFUCK uitgesteld naar 2008 ![]() Nou dan mogen er nog wel heel wat bijzondere non-Nintendo karakters bijkomen behalve suffe Sonic, als de reden dat ze hem uitgesteld hebben echt is om nog meer rechten vrij te krijgen voor dat soort personages. | |
disjfa | vrijdag 12 oktober 2007 @ 01:52 |
quote:Ze willen de game deze keer afmaken zodat de gebruiker er ook wat aan heeft. Wil je liever een half afgemaakte zoals de vorige versie, dan moet je er boos over worden, ![]() | |
Rejected | vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:02 |
quote: ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:25 |
http://stage6.divx.com/us(...)inute-long-INTERVIEW sonic vs link, cool starfox bkrnd, super sonic: http://gamevideos.com/video/id/15372 mario vs samus, shows char and stage select advance wars cameo, samus' smash attack: http://gamevideos.com/video/id/15373 4 player: http://gamevideos.com/video/id/15401 http://multiplayerblog.mt(...)-using-the-wii-mote/ http://media.wii.ign.com/media/748/748545/vids_1.html | |
torn_Machina | vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:12 |
De nieuwe Amerikaanse release date staat op 10 februari. Als je op de Europese site van Brawl kijkt zie je dat ze voor Europa nog niets bekend hebben gemaakt. Ik hoop dat de Europese release dan ongeveer een maand na die van Amerika komt. De Snapshot update van vandaag is natuurlijk niet echt geweldig. ![]() | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:15 |
Tering wat wil ik deze game graag. ![]() | |
Noppie2000 | vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:42 |
In dat ene plaatje ergens hierboven, zie je Zero Suit Samus EN Giga Bowser... Dat kan dus betekenen dat er of meer smash balls *naam vergeten:P* in 1 game voor komen OF dat je ZSS al vanaf het begin kan kiezen in plaats van de gewonen samus, wat mij wel beter lijkt.. | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:51 |
quote:Scherp. Denk dat er wel meerdere smashball's komen, maar dat je er maar 1 kan pakken. | |
torn_Machina | vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:54 |
quote:Er is volgens mij nooit gezegd dat er maar 1 Final Smash Ball item per match in zou zitten. Als ze het tot 1 per match zouden limiteren dan zouden de Final Smashes eigenlijk een compleet nutteloze toevoeging zijn. quote:Misschien dat het dan 1smashball per persoon, per match is. [ Bericht 11% gewijzigd door torn_Machina op 12-10-2007 16:12:42 ] | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:21 |
quote:Yep, dat bedoelde ik ja. | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:37 |
3 | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:38 |
2 | |
GGMM | vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:39 |
[Wii] Super Smash Bros Brawl #3 |