Probeer er maar eens op te komen onder al die tijdsdruk en hektiek van de opdrachten...dan zou je zelfs moeite hebben met hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Toch vind ik de opdrachten wel erg simpel. Deze week nog makkelijker dan vorige week. 3500+60+1, hoe moeilijk kan het zijn?![]()
In Luxor zou ik gewoon allebei de rijen af laten werken, dan kom je er vanzelf.
Maar wel een leuk programma
Ja, dat viel me ook op... die eerste die denkt het antwoord te weten jast het meteen in de computer of wat dan ook. Overleg dan eerst ff!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Veerboot het volgende:
Wat een goede samenwerking was er tussen die twee
Dat is een voorbeeld van een van de weinige bemoeienissen van de makers. Als er al iemand opneemt die slecht ter been is, dan grijpen ze natuurlijk wel in. Ik zie iemand met een been in het gips niet de euromast in klimmen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Wel toevallig dat het altijd jonge fitte mensen zijn die de telefoon beantwoorden en niet een toevallige astmatische bejaarde in een rolstoel.
Één van de weinige? Ik vind het programma juist erg tegenvallen, omdat vrijwel alles eraan zo overduidelijk nep is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van een van de weinige bemoeienissen van de makers. (...)
Je hebt 5 uur de tijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie iemand met een been in het gips niet de euromast in klimmen..(Zou wel spraakmakende televisie zijn...)
Jawel, per hint is het toch een andere locatie (steeds dichterbij)?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Mogen ze dat koffertje met de hints waar die vent zich bevind niet meenemen? Want nu is het eigenlijk vrij doelloos telkens een hint extra te vragen. Er gaat een minuut af, maar veel extra krijg je niet te zien.
Het enige wat veranderd is dat het beeld uitzoomt. Maar als ze al een idee hebben, waarom dan nog een minuut verspelen en niet eerst gaan kijken? Natuurlijk weten ze dit niet, maargoed...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jawel, per hint is het toch een andere locatie (steeds dichterbij)?
Hij liet dat koffertje met geld erin toch achter..Daar kregen ze van hem een smsje, dat ze het koffertje daar moesten ophalen. 17.500 samenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Mogen ze dat koffertje met de hints waar die vent zich bevind niet meenemen? Want nu is het eigenlijk vrij doelloos telkens een hint extra te vragen. Er gaat een minuut af, maar veel extra krijg je niet te zien.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef Croupouque het volgende:
Één van de weinige? Ik vind het programma juist erg tegenvallen, omdat vrijwel alles eraan zo overduidelijk nep is.
Mja is maar iets van 70.000 meer kijkers, maar qua marktaandeel wel een stijging van bijna drie procent, en dat is een goede stijgingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:03 schreef SigmundFreud het volgende:
403.000 kijkers, iets beter dus maar niet denderend. Als het zo vaag blijft wordt het ook echt niks, dit.
Voor 25.000 laat ik mijn vrienden ook wel een middagje alleen hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Beide deelnemers lopen zonder enige uitleg zomaar weg van een vriendin en een vriendinnenclubje. Dan belt het meisje met iemand van wie ze al weet dat hem moet ontmoeten. Dat was haar niet verteld; is ze soms helderziend
![]()
En hoe kan het dat de computer hun handafdruk herkent? Hebben ze daarvoor niet eerst een afdruk moeten laten máken?![]()
Dit is al eens eerder behandeld. Als de kandidaten besluiten om de uitdaging aan te gaan, dan komt er natuurlijk eerst iemand van de productie naar ze toe om ze een microfoontje op te spelden, kort uit te leggen wat de bedoeling is en of ze dat lichamelijk aan kunnen, nemen (al dan niet) de vingerafdrukken voor die computer, en dan 'resetten' ze de zaak wsch weer: ze gaan dus verder waar ze gebleven waren en dus lijkt het alsof die lui meteen wegrennen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:Beide deelnemers lopen zonder enige uitleg zomaar weg van een vriendin en een vriendinnenclubje. Dan belt het meisje met iemand van wie ze al weet dat hem moet ontmoeten. Dat was haar niet verteld; is ze soms helderziend
![]()
En hoe kan het dat de computer hun handafdruk herkent? Hebben ze daarvoor niet eerst een afdruk moeten laten máken?![]()
Lees dit eens: http://reinonline.blogspot.com/2007/07/phone-3.htmlquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja het kán niet zo zijn dat de kandidaten van niets afweten en ´zomaar´ het spelletje spelen... je moet in elk geval een moment hebben dat ze microfoontjes krijgen opgespeld of iets.. Je kan mensen namelijk van zo´n afstand nooit horen op een camera.. en het lijkt me dat je tegen je vrienden toch iets moet zeggen als ´zeg ik doe mee aan een programma´ Ik zou in elk geval raar opkijken als iemand zo zou wegrennen(vooral bij die jongen, had het idee dat het z´n vriendin was) En van de camera´s moet je ook iets merken, hoe wil je het anders filmen? Wel eens in zo´n krappe tram gezeten? Of daar binnen in de Zwaan of de Euromast? Dan vallen je toch wel de camera´s op.. Nee ik blijf het maar een raar programma vinden.. En de presentator mag zo weg, echt zo´n slechte Beau-look-a-like!
Hij zegt oa dat de kandidaten een zendertje op krijgen, en ze soms een camera zien, maar niet altijd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:07 schreef Kidney_Bean het volgende:
zal het een keertje lezen (ff geen tijd..) maar die verdedigt natuurlijk dat het allemaal echt is, zou ik ook doen als ik voor het programma werktemaarrrrrrr goed als ik tijd heb, lees ik het
Ja, de heli shots waren mooi dit keerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef BMH het volgende:
Ik kijk nu Ep2 en het lijkt erop dat ze geluisterd hebben.. Je krijgt als kijker veel meer informatie waardoor je een voorsprong hebt op de kandidaten. Ook zijn de beelden mooier (betere heli shots).
Was ook beter dan vorige week, mee eens met jouquote:Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Siegfried het volgende:
Ah, stukken beter dan aflevering 1
I like this
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://reinonline.blogspot.com/2007/07/phone-3.html
Stukje van een van de camermannen.
229.000, voor een herhaling niet erg slecht te noemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Tovaho het volgende:
ben benieuwd hoeveel mensen er vandaag gekeken hebben....
Ja dat vond ik ook vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef Remzz het volgende:
Wel word er enorm gefaked met de tijd, dat zag je vooral erg goed bij die opdracht tussen de containers toen moest zij ook ineens gaan lopen en begon ze bij de 30 seconden echt te lopen en net 2 seconden buiten de tijd was ze er al. Terwijl die kerel daar 5 minunten over had gedaan.
De afstand was ook kort, ze pakte de kortste weg, kan best.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef Remzz het volgende:
Wel word er enorm gefaked met de tijd, dat zag je vooral erg goed bij die opdracht tussen de containers toen moest zij ook ineens gaan lopen en begon ze bij de 30 seconden echt te lopen en net 2 seconden buiten de tijd was ze er al. Terwijl die kerel daar 5 minunten over had gedaan.
Low budget?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu na 2 afleveringen: Aardig concept naar de avro-uitvoering vind ik toch wel erg nederlands (lees low budget), want veel meer dan trapje op trapje af (hijg hijg) is het eigenlijk niet![]()
Ik heb het niet over de productiekosten (of het prijzengeld) maar de armoede in het verzinnen van de opdrachtjesquote:
Dat vind ik ook, en als ze even fout gaan worden ze binnen een minuut weer op de goede weg geholpen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de productiekosten (of het prijzengeld) maar de armoede in het verzinnen van de opdrachtjes![]()
Vind ik altijd z'n onrealistisch beeld geven, om de herhalingen ook mee te tellen. Zo heeft Kees en Co ook wel 15 miljoen kijkers gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:
632.000 kijkers dus in totaal, niet slecht!
ah. Ja dat kan beter...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de productiekosten (of het prijzengeld) maar de armoede in het verzinnen van de opdrachtjes![]()
Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ik hoop dat ze een keer het zuiden opkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is al bekend welke steden ze nog meer gaan aandoen?
Heb je dit en het vorig topic al eens doorgelezen? Daarin is al duidelijk geworden dat de productiemaatschappij inderdaad ingrijpt bij bepaalde zaken. Zo zullen ze geen man van 80 met rolater het spel laten spelen omdat dat simpelweg te gevaarlijk is(maar ik betwijfel ook of die de telefoon uberhaupt kan bedienen). Ook helpen ze de kandidaten als ze echt vast zitten (zoals bij het koffertje aan het einde van afl. 2).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het een bijzonder slecht programma. Het mag duidelijk zijn dat de mensen gecast zijn en dat het helemaal niet spontaan is. Ben benieuwd wanneer de 1e bejaarde met een rollator de telefoon oppakt..ook vond ik dat de vrouw gisteren opeens verdacht veel dingen wist zoals met die stoelen en de paardensprong.
Ze wist wat een paardensprong is.... nou poeheee Sherlock Holmes is er niks bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het een bijzonder slecht programma. Het mag duidelijk zijn dat de mensen gecast zijn en dat het helemaal niet spontaan is. Ben benieuwd wanneer de 1e bejaarde met een rollator de telefoon oppakt..ook vond ik dat de vrouw gisteren opeens verdacht veel dingen wist zoals met die stoelen en de paardensprong.
Utrecht sowieso (is al opgenomen).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is al bekend welke steden ze nog meer gaan aandoen?
http://reinonline.blogspot.com/2007/07/phone-3.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
De tweede aflevering is al een stuk geloofwaardiger, en naar mijn mening ook leuker..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef edejong het volgende:
Ik kijk nu de eerste aflevering, maar wat is het toch ongelofelijk nep!
Hoe kunnen ze door een raam heen horen wat er op een tv gezegd word bijvoorbeeld?
En het ziet er zowieso erg gespeeld uit..
Jammer, het idee was wel grappig
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu na 2 afleveringen: Aardig concept naar de avro-uitvoering vind ik toch wel erg nederlands (lees low budget), want veel meer dan trapje op trapje af (hijg hijg) is het eigenlijk niet![]()
We deden toen ook iets minder kansloos en gestresst en iets praktischerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook nog eens gelopen, trouwens.
Niet in de Dom dan.
Verschrikkelijk, wat een domme dozen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
Echt, ik kan wel een opmerking maken over de kleur haar..
DAn hadden ze ingegrepen. Rollator hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Als Koos Alberts die telefoon had opgenomen ?
Met hun intelligentie mogen ze blij zijn dat ze uberhaupt iets verdienen.quote:
überhauptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met hun intelligentie mogen ze blij zijn dat ze uberhaupt iets verdienen.![]()
Gaan we op die toer?quote:
Ze vindt 5.000 veel geld dus tsja echt veel eisen stelt ze iig nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef arneaux het volgende:
1 van de 2 had ik zéker geneukt.
Als ze logisch nadachten nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een stomme dozen zeg, en wat een dom programma ook. Ze hebben echt niks maar dan ook niks gepresteerd en toch nog 10.000 euro.
Opdrachten zijn nog steeds van een bedenkelijk niveau, meer een ren je rot gebeuren.
Jij begon over intelligentiequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:25 schreef Dopey1976 het volgende:
Niemand de oplossing voor de opdracht met de kannen water?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel geld, voor een student, zei ze er, duidelijk verstaanbaar, achteraan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ze vindt 5.000 veel geld dus tsja echt veel eisen stelt ze iig niet
5+3=8 en dat delen door 2?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef Dopey1976 het volgende:
Iemand een idee hoe je die 4 liter uit die kan van 5 en 3 liter krijgt?
Damn wat hou ik ervan als ze happenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
Veel geld, voor een student, zei ze er, duidelijk verstaanbaar, achteraan.
Lul niet zo slap man. Net als je geniale oplossing, 8 + 3 / 4.quote:
Leer eens PI's kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Net als je geniale oplossing, 8 + 3 / 4..
Damn wat hou ik ervan als ze happen.quote:
Moet je wel PI's gebruiken of is dat een klik teveel ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Damn wat hou ik ervan als ze happen..
Om heel eerlijk te zijn heb ik inderdaad geen zin om PI's nog eens extra te gebruiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Moet je wel PI's gebruiken of is dat een klik teveel ofzo?
sowieso kan je die van 5 liter op de weegschaal zetten en net zo lang vol laten lopen tot dat apparaat 4000 aangeeftquote:
Goede vrije tijds besteding. Zeker zo in de vakantie waar verveling hoogtij viert. Ik heb me er ook voor aangemeld.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Hebben mensen zich aangemeld voor The Phone online? Ik zit niet te wachten op een smsje midden in de nacht, doch ben ik wel nieuwsgierig naar het spel. Weinig informatie op hun website eigenlijk, hoopte er op z'n minst de ringtone te vinden en een uitzendschema zodat we kunnen zien welke steden er nog komen.
Edit: ow, je werd gelijk doorgestuurd naar de aanmelding voor The Phone online. Als je op het logo klikt ga je naar de normale site. Daar zie ik ook links staan naar de reacties van de voorgaande kandidaten. Even lezen
Vul de 3 liter kruik en giet het water uit deze kruik vervolgens in de 5 liter kruik. Vul dan de 3 liter kruik opnieuw en vul de 5 liter kruik bij tot aan de rand. Omdat er al 3 liter water in de 5 liter kruik zat, is er nu 2 liter water uit de 3 liter kruik bijgekomen, waardoor er 1 liter water over is in de 3 liter kruik. Giet de 5 liter kruik leeg. Giet de ene liter uit de 3 liter kruik in de 5 liter kruik. Hervul de 3 liter kruik en leeg deze in de 5 liter kruik. Nu zit er 4 liter water in de 5 liter kruik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
sowieso kan je die van 5 liter op de weegschaal zetten en net zo lang vol laten lopen tot dat apparaat 4000 aangeeft
Dat maakt je lui én dom. Geef je op voor The Phonequote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik inderdaad geen zin om PI's nog eens extra te gebruiken.
Juist. Ik ben dom omdat ik jou verbeter en lui omdat ik ergens het nut niet van in zie. What a bag of shit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat maakt je lui én dom. Geef je op voor The Phone
Waar?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Juist. Ik ben dom omdat ik jou verbeter
*proestquote:en lui omdat ik ergens het nut niet van in zien. What a bag of shit.
ja dat is de lastige oplossing, maar als je gewoon een weegschaal hebt, kun je gewoon gaan wegen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vul de 3 liter kruik en giet het water uit deze kruik vervolgens in de 5 liter kruik. Vul dan de 3 liter kruik opnieuw en vul de 5 liter kruik bij tot aan de rand. Omdat er al 3 liter water in de 5 liter kruik zat, is er nu 2 liter water uit de 3 liter kruik bijgekomen, waardoor er 1 liter water over is in de 3 liter kruik. Giet de 5 liter kruik leeg. Giet de ene liter uit de 3 liter kruik in de 5 liter kruik. Hervul de 3 liter kruik en leeg deze in de 5 liter kruik. Nu zit er 4 liter water in de 5 liter kruik.
Eerder int topic.
Betreffende het meisje wat duidelijk zei dat het veel was voor een student.quote:
Goede repliek zeg. Knap van je.quote:*proest
Mja heb je gelijk in. Ik weet alleen niet tegen de regels was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ja dat is de lastige oplossing, maar als je gewoon een weegschaal hebt, kun je gewoon gaan wegen.
Volgens mij heb je een bepaalde post van me over het hoofd gezien. Volgens mij danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Betreffende het meisje wat duidelijk zei dat het veel was voor een student.
Als je goede "repliek" (quote:[..]
Goede repliek zeg. Knap van je.
die zijn er niet, althans, er werd niets over gezegd en lijkt me niet dat er ineens een henny huisman die bunker in komt: "JAmmerrrrr maar dát was niet de bedoeling"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mja heb je gelijk in. Ik weet alleen niet tegen de regels was.
Nee want die kan weegt ook nog wat, dus die moet je eerst wegen en dan plus 4 kg, maar of 4 Liter 4 kg weegt weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
sowieso kan je die van 5 liter op de weegschaal zetten en net zo lang vol laten lopen tot dat apparaat 4000 aangeeft
Geef je op zou ik zeggen op de site, alleen dat is net iets anders volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
het lijkt me iig erg leuk om een keer aan mee te doen
Voor mij de derde keer..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef tong80 het volgende:
Was de eerste keer dat ik het gezien heb. Ga het zeker verder volgen. Leuk concept.
Als ik had gezegd mooi programma, had je dan gezegd :quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor mij de derde keer..
is idd een leuk concept![]()
Oké wat een saai programma is The Phone ..Ik snap niet dat jij kijkt Tongquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik had gezegd mooi programma, had je dan gezegd :
'is idd een mooi programma '?
Kun je net zo goed pokertriviant spelen. Als ik voor elk fout antwoord van hen 10 euro krijg, dan moet ik een tweede huis kopen om het geld te bewaren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een stomme dozen zeg, en wat een dom programma ook. Ze hebben echt niks maar dan ook niks gepresteerd en toch nog 10.000 euro.
Opdrachten zijn nog steeds van een bedenkelijk niveau, meer een ren je rot gebeuren.
En toch wist ze amper hoe ze hem aan moest krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:24 schreef ddx het volgende:
appart nu al 2e 'bekende persoon' :
http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv
In de comments zegt ze zelf dat het echt geen opzet isquote:Op zondag 22 juli 2007 01:24 schreef ddx het volgende:
appart nu al 2e 'bekende persoon' :
http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv
"ik kan niet door dit ding kijken"quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef VoreG het volgende:
De pleuris zeg, dan woon je in Utrecht en dan kan je niet eens de grachten vinden!?
Niet als je de handrem erop laat staanquote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Burdie het volgende:
Ze kunnen geen kaartlezen, en kan ze eigenlijk wel rijden?.
"de koppeling zit toch links?"quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Niet als je de handrem erop laat staan
3 liter kan vullen, leeggooien in de 5 liter. En dan weer de 3 liter kan vullen en in de 5 liter gooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef ErikN het volgende:
wie wil de raadsels uitleggen....
moet je maandag de herhaling kijkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Is ook een leuk programma, alleen erg jammer dat ze niet om 20.30 uitzenden.
21.45 is een rare tijd..
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:45 schreef DaFrenk het volgende:
Het punt is gewoon, het is een heel leuk concept. Maar tot nu toe is er wel reden tot twijfel, enkele deelnemers die mogelijk bekend zouden kunnen zijn bij de makers van dit programma bijvoorbeeld. Maar goed, het blijft voor mij een leuk programma of de kandidaten nu wel of niet 100% willekeurig zijn. Ik zal het ook zeker blijven volgen:)
Absoluutquote:
Gelukkig maar dat de slanke Nederlander hem heeft opgenomen hé.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:50 schreef SigmundFreud het volgende:
Tja als je een telefoon onder iemands tafeltje plakt dan is de kans wel groot dat diegene opneemt. En nu in een tramhokje, als die dikke Turk had opgenomen dan hadden ze het wel opnieuw geprobeerd.
Oh. Dan zijn ze op de basisschool al hoog opgeleid.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef starla het volgende:
100 - 25 - 10 - 2.5 is hogere wiskunde hoor
misschien hoorden die gasten ook wel bij t programmaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Wow, een onbeheerde koffer in een metro plaatsen. Dat is wel lef hebben, tegenwoordig.
Ik denk dat er iemand van het programma ook in de metro zit om dat ding te bewaken, zodat het programma niet in de soep valt.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Wow, een onbeheerde koffer in een metro plaatsen. Dat is wel lef hebben, tegenwoordig.
Inderdaad, wel zo logisch ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
misschien hoorden die gasten ook wel bij t programma
Tja, dat vind ik ook wel een erg groot nadeel. En het is onduidelijk hoeveel ze nu krijgen midden in het programma. Ze hebben bijna niks, maar krijgen wel 15.000 euro.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:19 schreef SigmundFreud het volgende:
Misschien mist het ook wel de nodige spanning omdat zelfs de grootste oen nog 10000 euro kan winnen. Slecht spelen moet gewoon afgestraft worden met 0 euro aan prijzengeld. Nu slaapwandelen de kandidaten zich naar een toch nog vrij grote prijs.
meijer - geeltje - joet - knaak - daalder = 100 -25 - 10 - 2,5 - 1,5 = 61,00quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef starla het volgende:
100 - 25 - 10 - 2.5 is hogere wiskunde hoor
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:50 schreef Remzz het volgende:
251.000 kijkers, dat is wel erg weinig eigenlijk
Ja iddquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:34 schreef l4m3r het volgende:
Het meesterbrein komt juist zo leuk naar voren! Vooral de aflevering in Utrecht, waar je een aantal keer die dude tegelijk in beeld ziet met de kandidaten. Als hij net weg rijdt in zijn auto enzo. Dat is juist super tof!
Omdat het totaal bedrag gewoon veel is misschien?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:56 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja idd
Ik vond de aflevering van gisteren ook behoorlijk goed
Sowieso toffe muziek (meest uit de Bourne films) en het was ook weer mooi geschoten, dat die gast er elke keer zo dichtbij zat
Bij dat rooster, in de arena en in het bushokje oid
Tjongejonge. Ik snap idd ook niet waarom ze dan toch nog zoveel geld winnen.
Het is zomer vergeet dat niet....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:50 schreef Remzz het volgende:
Zonde zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:50 schreef Remzz het volgende:
Ja maar het marktaandeel lag ook lager(4.7 tegenover 5.7)quote:
Nee, blijf eens levenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
De juiste antwoorden worden nu ook op de website uitgelegd, zouden de makers meelezen in dit topic?![]()
Doe eens doorsturen. Mijn bluetooth staat aan.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp
Ik heb die ringtone op m'n mobiel
Ik heb geen bluetooth.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe eens doorsturen. Mijn bluetooth staat aan.
Ik denk, ik probeer het even... krijg ik een 'serverbericht'sms terug : 123 thephone....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef DaFrenk het volgende:
Die zal binnenkort wel ergens anders te downloaden zijnOf is de SMS gratis? Dat lijkt me sterk.
Dezequote:Op zondag 29 juli 2007 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor telefoon heb je?
quote:Music Chr(38) Sound
64 Polyfone Ringtones
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg door dit programma gruwelijk veel zin om voor de grap een oude afgedankte telefoon ergens in een restaurant neer te leggen, en een goedgelovige dwaas de hele dag van hot naar her te sturen.
Je moet em downloaden via die wap url in dat smsje...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk, ik probeer het even... krijg ik een 'serverbericht'sms terug : 123 thephone....
Geen idee wat het betekent?
Ringtone is nergens te vinden
Owquote:Op maandag 30 juli 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:
Je moet em downloaden via die wap url in dat smsje...
quote:Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg door dit programma gruwelijk veel zin om voor de grap een oude afgedankte telefoon ergens in een restaurant neer te leggen, en een goedgelovige dwaas de hele dag van hot naar her te sturen.
was idd beter geweest op prime time ...krijg je meer kijkers !quote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Lucid het volgende:
Paar x gezien, ik vind het echt een goed gemaakt programma. Wel soms nep natuurlijk, maar de opdrachten, montage, de hele sfeer vind ik erg goed. Helaas wel weinig kijkers op ned 3. Ik denk dat het op ned 1 prime time een stuk beter zou doen.
vaag hoor, heb je de polyfone besteld?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
ringtone binnen als .mp3
ingesteld als ringtone.
hoor niks
Nee en jij?quote:
Doe eens uploadenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef Gunnink het volgende:
Gedownload en gaan als een banaan, die ringtone (de realtone is gewoon MP3).
Het is een gratis SMS die je krijgt. Niets mis met de download, klinkt gewoon goed!
Heheheh, ik liep tot een uurtje of half 3 in de stad - geen telefoon gehoordquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef erkel het volgende:
Vandaag waren ze in Groningen. Zag de helikopter hangen toen ik in de stad reed.
-----------------------------------------
Helikopter boven binnenstad voor tv-programma
Gepubliceerd op 30 juli 2007, 14:29
Laatst bijgewerkt op 30 juli 2007, 14:32
GRONINGEN -
Winkelend publiek in de Groninger binnenstad heeft al een uur een stijve nek vanwege het kijken naar een helikopter die boven Groningen hangt.
De helikopter vliegt rond vanwege opnames voor het televisieprogramma The Phone.
Inmiddels heeft de eerste boze horecaondernemer zich ook gemeld. "Als ik live-muziek heb en per ongeluk een raam open laat staan, heb ik een boete te pakken. Maar de herrie van zo'n helikopter is geen probleem."
bron: www.dvhn.nl
Dan ben je niet sportief genoeg, en/of dom genoeg, en/of geen bekende van de redactie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heheheh, ik liep tot een uurtje of half 3 in de stad - geen telefoon gehoord![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag me wel af, hoeveel koppels ze filmen tot er daadwerkelijk 1 over blijft die het filmen waard is ?
Bron?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er wordt één koppel geselecteerd dat ze filmen en die zenden ze ook daadwerkelijk uit.
Kan toch iets fout gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Er wordt één koppel geselecteerd dat ze filmen en die zenden ze ook daadwerkelijk uit.
Op die blog van die cameraman zeggen dat ze van tevoren natuurlijk die telefoon niet bij een bejaardentehuis neerleggen ofzo, dus je hebt wel redelijk zicht op wie je aan de lijn krijgt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan toch iets fout gaanOf ze willen niet meedoen
![]()
dat was dus ook een beetje mijn idee, het zag me er af en toe net te smooth uit allemaal....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:45 schreef golfer het volgende:
Er wordt wel degelijk gemanipuleerd met de beelden.
Als je in Amsterdam op de Munt de opdracht krijgt om binnen een half uur op de middenstip van de Arena te staan en vervolgens na eerst nog zoeken op het Metrostation Waterlooplein komt, nog even moet wachten op de juiste Metrolijn en dan volgens het klokje nog 12 minuten over hebt, kan je onmogelijk even later nog net 'op tijd' in de Arena op de middenstip arriveren.
quote:
Als iemand niet mee doet pakken ze gewoon de volgende.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Kan toch iets fout gaanOf ze willen niet meedoen
![]()
En bedanktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[..]
Als iemand niet mee doet pakken ze gewoon de volgende.
Het is natuurlijk dom om te denken dat ze koppels gaan filmen 'tot het leuk wordt'. Kost veel te veel tijd/geld.
Ze stijgen natuurlijk niet eerder op dan dat de kanditaten selectieprocedure is afgerond. Zo lang kan een helicopter nu ook weer niet in de lucht blijven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
en DAT is nou precies een argument om te weten dat het om figuranten/bekenden van de redactie gaat: je denkt toch niet dat ze uuuuuuuuuuuuuuuren boven de stad gaan hangen met een helicopter, op zoek naar de juiste kandidaten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef DaFrenk het volgende:
Ow darn.. er komt vanavond geen The Phone, er komt voetbal![]()
![]()
Met weinig kijkers, jammer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef Clyde_Frog het volgende:
het lijkt me een vrij dure show voor de publieke omroep![]()
Ze hebben anders wel uren met de helikopter boven de stad gehangen om het geheel te filmen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
en DAT is nou precies een argument om te weten dat het om figuranten/bekenden van de redactie gaat: je denkt toch niet dat ze uuuuuuuuuuuuuuuren boven de stad gaan hangen met een helicopter, op zoek naar de juiste kandidaten
Als je ergens een telefoon neerlegt, hem laat afgaan constant, neemt er vanzelf iemand op. En dan heb je kandidaten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
vaag dat ze dan een aflevering durven uitstellen. voetbal vinden ze nét iets belangrijker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef Clyde_Frog het volgende:
het lijkt me een vrij dure show voor de publieke omroep![]()
Dat idee had ik ook inderdaad. Af en toe waren de stemmen amper te horen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef Gunnink het volgende:
Lag het aan mij, of was het geluid errg slecht deze uitzending (Haarlem)? Telefoongesprekken die je niet hoorde (alleen degene op beeld hoorde je praten, de andere kant van de lijn niet), en dat soort vage zaken? Alsof het erg snel in elkaar gemonteerd was, waarbij het eindresultaat niet bekeken is door de makers... beetje jammer.
afgelopen week ook op vakantie voor het eerst gekeken. Vond het best vermakelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zag het een week of 2/3 geleden voor het eerst op vakantie op BVN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |