abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51445080
The Phone

Vanaf vrijdag 6 juli om 21.45 uur op Nederland 3 zet de AVRO met het programma The Phone wekelijks het leven van twee mensen op zijn kop. Nietsvermoedend doen zij hun dagelijkse ding totdat ze, ergens in een stad, zomaar worden geconfronteerd met een onbeheerde rinkelende telefoon.
Ze nemen de telefoon op en vanaf dat moment vormen zij de hoofdrolspelers van een spannende film die door vele dilemma's, verrassingen en opdrachten tot een zenuwslopende climax wordt gebracht.

Het spel
In The Phone rinkelt op twee verschillende locaties in dezelfde stad een telefoon. Een ieder heeft de keuze: opnemen of laten rinkelen. Degene die de telefoon opneemt wordt door de AVRO uitgedaagd en kan een grote geldprijs winnen. Deze geldprijs kan alleen worden gewonnen als de speler de strijd tegen de tijd en de intellectuele en fysieke uitdaging aangaat. Mislukt een opdracht, wordt de prijs minder.

Samenwerken
Op het moment dat twee personen de onbeheerde telefoon opnemen worden ze na hun eerste opdracht gedwongen samen te spelen. Onder grote druk worden zij telkens weer uitgedaagd een route af te leggen, alert te blijven en cryptogrammen op te lossen. Dit alles gebeurt onder toeziend oog van vele camera's die mysterieus verborgen blijven voor zowel spelers als kijkers.

The Phone wordt elke maandag herhaald rond 20:30 uur op Ned. 3.

[ Bericht 97% gewijzigd door pekel op 13-07-2007 22:35:42 ]
Hoi.
pi_51445084
zeventien duizend en een half euro

Anyway.. leuke aflevering! Maar idd.. die mien kon echt voor geen meter rennen.. al was ze er ook niet echt op gekleed..

Toch netjes bedrag, meer als die lui van vorige week! Ik hoop dat ze ook eens in het zuiden komen, maar eerst zal de Randstad wel afgewerkt worden,
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_51445140
Toch vind ik de opdrachten wel erg simpel. Deze week nog makkelijker dan vorige week. 3500+60+1, hoe moeilijk kan het zijn?
In Luxor zou ik gewoon allebei de rijen af laten werken, dan kom je er vanzelf.

Maar wel een leuk programma
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:26:42 #4
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_51445165
Wat een goede samenwerking was er tussen die twee
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:29:22 #5
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51445232
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Toch vind ik de opdrachten wel erg simpel. Deze week nog makkelijker dan vorige week. 3500+60+1, hoe moeilijk kan het zijn?
In Luxor zou ik gewoon allebei de rijen af laten werken, dan kom je er vanzelf.

Maar wel een leuk programma
Probeer er maar eens op te komen onder al die tijdsdruk en hektiek van de opdrachten...dan zou je zelfs moeite hebben met hoofdrekenen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_51445398
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Veerboot het volgende:
Wat een goede samenwerking was er tussen die twee
Ja, dat viel me ook op... die eerste die denkt het antwoord te weten jast het meteen in de computer of wat dan ook. Overleg dan eerst ff!

Overig was zij toch zo wel slim om op dat monument van die koffers te klimmen, en ze had ook andere heldere momenten waardoor ze toch wel vrij ver kwamen.

Trouwens geniaal hoe ze aan het eind verslagen stonden te kijken, dat die patser met zn witte schoentjes ervandoor ging... Zal de productie niet in dubio hebben gezeten? Ze hadden zichzelf 17500 euro uit kunnen sparen!

Maar hoe dan ook, ik vind het concept en de uitvoering toch wel zodanig leuk dat ik het een cool programma vind!
En vast!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:38:30 #7
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51445536
The Phone online gaat binnenkort van start, dan kun je zelf het spel spelen!

http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/the_phone/form/
  vrijdag 13 juli 2007 @ 22:48:48 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_51445927
Ik vond het dit keer iets beter dan vorige keer.
Minder acteerwerk.

Wel toevallig dat het altijd jonge fitte mensen zijn die de telefoon beantwoorden en niet een toevallige astmatische bejaarde in een rolstoel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_51446107
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Wel toevallig dat het altijd jonge fitte mensen zijn die de telefoon beantwoorden en niet een toevallige astmatische bejaarde in een rolstoel.
Dat is een voorbeeld van een van de weinige bemoeienissen van de makers. Als er al iemand opneemt die slecht ter been is, dan grijpen ze natuurlijk wel in. Ik zie iemand met een been in het gips niet de euromast in klimmen.. (Zou wel spraakmakende televisie zijn...)
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_51446249
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Dat is een voorbeeld van een van de weinige bemoeienissen van de makers. (...)
Één van de weinige? Ik vind het programma juist erg tegenvallen, omdat vrijwel alles eraan zo overduidelijk nep is.
pi_51446414
Lees de log van de cameraman eens, of hij moet de boel ook flessen. Maar hij wilde juist meer duidelijkheid geven aan hoe het werkelijk achter de schermen ging. Ze proberen zo min mogelijk contact te hebben met de kandidaten, alleen als ze rare dingen gaan doen (zoals vorige week met de fiets, en deze week met het koffertje met geld) dan grijpen ze in. En dus bij de kandidaten "selectie", dat las ik in een interview met Beau.
pi_51446532
Mogen ze dat koffertje met de hints waar die vent zich bevind niet meenemen? Want nu is het eigenlijk vrij doelloos telkens een hint extra te vragen. Er gaat een minuut af, maar veel extra krijg je niet te zien.
pi_51446752
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie iemand met een been in het gips niet de euromast in klimmen.. (Zou wel spraakmakende televisie zijn...)
Je hebt 5 uur de tijd. .
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:22:38 #14
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51447271
Ik snap dat laatste stuk eigenlijk niet (en de kandidaten ook niet lijkt het), als ze nou te laat zijn is het geld dan helemaal weg of wat?
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_51447345
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Mogen ze dat koffertje met de hints waar die vent zich bevind niet meenemen? Want nu is het eigenlijk vrij doelloos telkens een hint extra te vragen. Er gaat een minuut af, maar veel extra krijg je niet te zien.
Jawel, per hint is het toch een andere locatie (steeds dichterbij)?
pi_51447760
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Jawel, per hint is het toch een andere locatie (steeds dichterbij)?
Het enige wat veranderd is dat het beeld uitzoomt. Maar als ze al een idee hebben, waarom dan nog een minuut verspelen en niet eerst gaan kijken? Natuurlijk weten ze dit niet, maargoed...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:48:45 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51448219
Veel beter dan vorige week. Erg leuk programma..
Die doos heeft wel de sticks gevonden Dus zo'n doos is zij ook weer niet
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:51:36 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51448314
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Hij liet dat koffertje met geld erin toch achter..Daar kregen ze van hem een smsje, dat ze het koffertje daar moesten ophalen. 17.500 samen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:35:46 #19
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51449901
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef Croupouque het volgende:
Één van de weinige? Ik vind het programma juist erg tegenvallen, omdat vrijwel alles eraan zo overduidelijk nep is.
Beide deelnemers lopen zonder enige uitleg zomaar weg van een vriendin en een vriendinnenclubje. Dan belt het meisje met iemand van wie ze al weet dat hem moet ontmoeten. Dat was haar niet verteld; is ze soms helderziend
En hoe kan het dat de computer hun handafdruk herkent? Hebben ze daarvoor niet eerst een afdruk moeten laten máken?
De playboy die de opdrachten geeft, is vast leuk bedoeld, maar ergert me. Helemáál irritant: het Wie is de Mol-sausje dat de AVRO eroverheen heeft gegoten Je moet de Mol de Mol laten en hier iets nieuws voor verzinnen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_51450715
Ik vind het een aardig programma maar er zitten nog te veel onduidelijkheden.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:03:09 #21
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51454882
403.000 kijkers, iets beter dus maar niet denderend. Als het zo vaag blijft wordt het ook echt niks, dit.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:49:19 #22
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_51455250
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:03 schreef SigmundFreud het volgende:
403.000 kijkers, iets beter dus maar niet denderend. Als het zo vaag blijft wordt het ook echt niks, dit.
Mja is maar iets van 70.000 meer kijkers, maar qua marktaandeel wel een stijging van bijna drie procent, en dat is een goede stijging .
Ook komt er nu (volgens de OP) op maandagavond op prime-time (half negen) de herhaling, komt wel goed denk ik.
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Beide deelnemers lopen zonder enige uitleg zomaar weg van een vriendin en een vriendinnenclubje. Dan belt het meisje met iemand van wie ze al weet dat hem moet ontmoeten. Dat was haar niet verteld; is ze soms helderziend
En hoe kan het dat de computer hun handafdruk herkent? Hebben ze daarvoor niet eerst een afdruk moeten laten máken?
Voor 25.000 laat ik mijn vrienden ook wel een middagje alleen hoor
En zij kreeg te horen dat degene die ze moest bellen haar partner was, logisch dat je die dan gaat opzoeken toch?
Die handafdruk lijkt me inderdaad niet echt, meer gewoon voor de show.

Het is een leuk programma, ook met die raadsels. Alleen het eindspel vind ik erg onduidelijk. Met elke hint gaat er een minuut van de tijd af, maar die gast gaat ook steeds naar een andere locatie, dus volgens mij als je de eerste vraag goed hebt kan je beter gaan rennen, maar dat is niet logisch want dan heb je aan één stick genoeg. Dat mag wel iets duidelijker imo.
pi_51455464
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is al eens eerder behandeld. Als de kandidaten besluiten om de uitdaging aan te gaan, dan komt er natuurlijk eerst iemand van de productie naar ze toe om ze een microfoontje op te spelden, kort uit te leggen wat de bedoeling is en of ze dat lichamelijk aan kunnen, nemen (al dan niet) de vingerafdrukken voor die computer, en dan 'resetten' ze de zaak wsch weer: ze gaan dus verder waar ze gebleven waren en dus lijkt het alsof die lui meteen wegrennen!

Daarna houdt het bijsturen zoveel mogelijk op denk ik, want het is het leukste om de kandidaten zelf te zien aanrommelen.
En vast!
pi_51456275
Volgens mij was dat hele vinger/handafdruk natuurlijk maar onzin. Gewoon voor de televisie. Maar goed
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:34:06 #25
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51456625
Wel een heel erg matig en ongeloofwaardig programma. Denk dat het maar een kort leven beschoren is in Nederland.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:52:03 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51461089
Ik kijk nu Ep2 en het lijkt erop dat ze geluisterd hebben .. Je krijgt als kijker veel meer informatie waardoor je een voorsprong hebt op de kandidaten. Ook zijn de beelden mooier (betere heli shots).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51461142
Ja het kán niet zo zijn dat de kandidaten van niets afweten en ´zomaar´ het spelletje spelen... je moet in elk geval een moment hebben dat ze microfoontjes krijgen opgespeld of iets.. Je kan mensen namelijk van zo´n afstand nooit horen op een camera.. en het lijkt me dat je tegen je vrienden toch iets moet zeggen als ´zeg ik doe mee aan een programma´ Ik zou in elk geval raar opkijken als iemand zo zou wegrennen (vooral bij die jongen, had het idee dat het z´n vriendin was) En van de camera´s moet je ook iets merken, hoe wil je het anders filmen? Wel eens in zo´n krappe tram gezeten? Of daar binnen in de Zwaan of de Euromast? Dan vallen je toch wel de camera´s op.. Nee ik blijf het maar een raar programma vinden.. En de presentator mag zo weg, echt zo´n slechte Beau-look-a-like!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:05:38 #28
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_51461403
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja het kán niet zo zijn dat de kandidaten van niets afweten en ´zomaar´ het spelletje spelen... je moet in elk geval een moment hebben dat ze microfoontjes krijgen opgespeld of iets.. Je kan mensen namelijk van zo´n afstand nooit horen op een camera.. en het lijkt me dat je tegen je vrienden toch iets moet zeggen als ´zeg ik doe mee aan een programma´ Ik zou in elk geval raar opkijken als iemand zo zou wegrennen (vooral bij die jongen, had het idee dat het z´n vriendin was) En van de camera´s moet je ook iets merken, hoe wil je het anders filmen? Wel eens in zo´n krappe tram gezeten? Of daar binnen in de Zwaan of de Euromast? Dan vallen je toch wel de camera´s op.. Nee ik blijf het maar een raar programma vinden.. En de presentator mag zo weg, echt zo´n slechte Beau-look-a-like!
Lees dit eens: http://reinonline.blogspot.com/2007/07/phone-3.html
Stukje van een van de camermannen.
pi_51461451
zal het een keertje lezen (ff geen tijd..) maar die verdedigt natuurlijk dat het allemaal echt is, zou ik ook doen als ik voor het programma werkte maarrrrrrr goed als ik tijd heb, lees ik het
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:09:08 #30
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_51461483
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:07 schreef Kidney_Bean het volgende:
zal het een keertje lezen (ff geen tijd..) maar die verdedigt natuurlijk dat het allemaal echt is, zou ik ook doen als ik voor het programma werkte maarrrrrrr goed als ik tijd heb, lees ik het
Hij zegt oa dat de kandidaten een zendertje op krijgen, en ze soms een camera zien, maar niet altijd.
pi_51467143
Leuk programma! Alleen wel lachwekkend gedaan met de presentator
pi_51484880
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:52 schreef BMH het volgende:
Ik kijk nu Ep2 en het lijkt erop dat ze geluisterd hebben .. Je krijgt als kijker veel meer informatie waardoor je een voorsprong hebt op de kandidaten. Ook zijn de beelden mooier (betere heli shots).
Ja, de heli shots waren mooi dit keer

Die meid was wel dom zeg, ook een beetje dom om mee te doen met die hakken

Overigens 403.000 kijkers deze week, vorige week 334.000
pi_51488931
Even aflevering 2 terugkijken.

De eerste vond ik behoorlijk vaag, en niet heel erg geloofwaardig.
pi_51489879
Ah, stukken beter dan aflevering 1

I like this
  zondag 15 juli 2007 @ 17:11:55 #35
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51494091
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:06 schreef Siegfried het volgende:
Ah, stukken beter dan aflevering 1

I like this
Was ook beter dan vorige week, mee eens met jou
pi_51494937
  maandag 16 juli 2007 @ 20:35:50 #37
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_51533999
Nu herhaling (op Ned 3)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 juli 2007 @ 20:55:28 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51534895
ik zie het voor het eerst, het pakt me vanaf minuut 1
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51535471
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:05 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Lees dit eens: http://reinonline.blogspot.com/2007/07/phone-3.html
Stukje van een van de camermannen.

Goed concept dit. Leuk programma ook. De AVRO is een baggerzender, maar ze hebben wel elke keer leuke TV spelletjes (begon ooit met Fort Boyard )
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51536335
Ik vind de 2e aflevering wat saaier dan de eerste eigenlijk
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 16 juli 2007 @ 23:06:15 #41
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_51540601
ben benieuwd hoeveel mensen er vandaag gekeken hebben....
  dinsdag 17 juli 2007 @ 07:41:02 #42
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_51547915
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Tovaho het volgende:
ben benieuwd hoeveel mensen er vandaag gekeken hebben....
229.000, voor een herhaling niet erg slecht te noemen.
In ieder geval wel meer dan dat Holland Sport aftreksel 'De Garage' wat vorige week op dat tijdslot zat, die trok 154.000 kijkers.
pi_51550733
Iedereen zegt wel wat zij zo dom was, maar zij was wel degene die bijna alle sticks vond. Die kerel wist echt helemaal niets en liep maar gewoon wat rond(bioscoop en bij dat dock).

Ik vond het ook leuker dan de eerste alleen behoorlijk makkelijke opdrachten ja, als je twee mensen hebt die goed kunnen lopen/rennen is die 25.000 euro zo verdient.

Wel word er enorm gefaked met de tijd, dat zag je vooral erg goed bij die opdracht tussen de containers toen moest zij ook ineens gaan lopen en begon ze bij de 30 seconden echt te lopen en net 2 seconden buiten de tijd was ze er al. Terwijl die kerel daar 5 minunten over had gedaan.
pi_51552127
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef Remzz het volgende:
Wel word er enorm gefaked met de tijd, dat zag je vooral erg goed bij die opdracht tussen de containers toen moest zij ook ineens gaan lopen en begon ze bij de 30 seconden echt te lopen en net 2 seconden buiten de tijd was ze er al. Terwijl die kerel daar 5 minunten over had gedaan.
Ja dat vond ik ook vreemd.
Alhoewel het ook wel zo was dat zij hem steeds paden instuurde bij die containers die doodliepen (of waar hij niet langs kon omdat ze er bezig waren met containers verschepen e.d.).
Maar dan nog klopte het idd sowieso niet, want als ze het pad hadden gevolgd was de opdracht dan in 1,5 minuut geslaagd terwijl ze er 7 of 8 hadden ofzo
pi_51552693
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef Remzz het volgende:

De afstand was ook kort, ze pakte de kortste weg, kan best.
pi_51552791
Nu na 2 afleveringen: Aardig concept naar de avro-uitvoering vind ik toch wel erg nederlands (lees low budget), want veel meer dan trapje op trapje af (hijg hijg) is het eigenlijk niet
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_51552920
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
Nu na 2 afleveringen: Aardig concept naar de avro-uitvoering vind ik toch wel erg nederlands (lees low budget), want veel meer dan trapje op trapje af (hijg hijg) is het eigenlijk niet
Low budget?
Als je ziet hoeveel camerawerk erbij betrokken is... Volgens mij zelfs helicopters...
pi_51553074
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef Longmen het volgende:

[..]

Low budget?
Ik heb het niet over de productiekosten (of het prijzengeld) maar de armoede in het verzinnen van de opdrachtjes
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_51553094
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de productiekosten (of het prijzengeld) maar de armoede in het verzinnen van de opdrachtjes
Dat vind ik ook, en als ze even fout gaan worden ze binnen een minuut weer op de goede weg geholpen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 juli 2007 @ 12:10:25 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51553427
632.000 kijkers dus in totaal, niet slecht!
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51553544
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef rubbereend het volgende:
632.000 kijkers dus in totaal, niet slecht!
Vind ik altijd z'n onrealistisch beeld geven, om de herhalingen ook mee te tellen. Zo heeft Kees en Co ook wel 15 miljoen kijkers gehad.
pi_51553764
Ik wil wel gaan kijken vrijdag, tvp'tje dus....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_51554331
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:59 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

ah. Ja dat kan beter...
pi_51559770
Ik vind het vrij makkelijk verdiend als je ziet wat voor opdrachtjes verkrijgen. Bovendien zijn die opdrachten weinig spectaculair.

Al blijkt uit dit programma maar weer eens hoe lastig logisch redeneren en hoofdrekenen kan zijn

Desalniettemin best een leuk programma met zeker potentie.

Is al bekend welke steden ze nog meer gaan aandoen?
pi_51563652
Ik vind het een bijzonder slecht programma. Het mag duidelijk zijn dat de mensen gecast zijn en dat het helemaal niet spontaan is. Ben benieuwd wanneer de 1e bejaarde met een rollator de telefoon oppakt..ook vond ik dat de vrouw gisteren opeens verdacht veel dingen wist zoals met die stoelen en de paardensprong.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_51563685
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Ik hoop dat ze een keer het zuiden opkomen (Zal wel niet).
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het een bijzonder slecht programma. Het mag duidelijk zijn dat de mensen gecast zijn en dat het helemaal niet spontaan is. Ben benieuwd wanneer de 1e bejaarde met een rollator de telefoon oppakt..ook vond ik dat de vrouw gisteren opeens verdacht veel dingen wist zoals met die stoelen en de paardensprong.
Heb je dit en het vorig topic al eens doorgelezen? Daarin is al duidelijk geworden dat de productiemaatschappij inderdaad ingrijpt bij bepaalde zaken. Zo zullen ze geen man van 80 met rolater het spel laten spelen omdat dat simpelweg te gevaarlijk is(maar ik betwijfel ook of die de telefoon uberhaupt kan bedienen). Ook helpen ze de kandidaten als ze echt vast zitten (zoals bij het koffertje aan het einde van afl. 2).

[ Bericht 19% gewijzigd door DaFrenk op 17-07-2007 16:58:56 ]
pi_51563888
quote:
Ze wist wat een paardensprong is.... nou poeheee Sherlock Holmes is er niks bij
pi_51563960
Ik kijk nu de eerste aflevering, maar wat is het toch ongelofelijk nep!
Hoe kunnen ze door een raam heen horen wat er op een tv gezegd word bijvoorbeeld?
En het ziet er zowieso erg gespeeld uit..

Jammer, het idee was wel grappig
pi_51564527
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Utrecht sowieso (is al opgenomen).
pi_51564563
quote:
http://reinonline.blogspot.com/2007/07/phone-3.html
pi_51569487
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef edejong het volgende:
Ik kijk nu de eerste aflevering, maar wat is het toch ongelofelijk nep!
Hoe kunnen ze door een raam heen horen wat er op een tv gezegd word bijvoorbeeld?
En het ziet er zowieso erg gespeeld uit..

Jammer, het idee was wel grappig
De tweede aflevering is al een stuk geloofwaardiger, en naar mijn mening ook leuker..
Wie weet, mischien kijk ik de 3e aflevering ook wel
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:10:57 #62
15407 patty
pretslet
pi_51572160
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef lurf_doctor het volgende:
weet waar je over praat.
Buikpijn van het lachen!
pi_51644095
tvp. 2x gezien, redelijk.. leukste moet nog komen hoop ik
  donderdag 19 juli 2007 @ 23:09:52 #64
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_51644138
Ik heb het nu wel gezien.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:53:40 #65
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51675912
Ze luisteren weer niet .
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:56:14 #66
108558 Messenga
pi_51676001
Echt, ik kan wel een opmerking maken over de kleur haar..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:57:13 #67
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_51676032
Wat een stelletje domme mevrouwen .
Echt, ga ganzeborden ofzo.
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:57:49 #68
108558 Messenga
pi_51676058
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef Boeman het volgende:
Wat een stelletje domme mevrouwen .
Daar hebben wij ook nog eens gelopen, trouwens.

Niet in de Dom dan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:01:09 #69
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_51676172
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Daar hebben wij ook nog eens gelopen, trouwens.

Niet in de Dom dan.
We deden toen ook iets minder kansloos en gestresst en iets praktischer .

Men ik heb helemaal genoeg van dat gejank, uut ermee.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:02:23 #70
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51676217
Goedkope aflevering.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_51676266
ik schaam me voor het vrouwelijk geslacht... MIJN GOD WAT ZIJN DIE TWEE SLECHT!!!! Maar die blonde is nog geen eens het ergst, die andere met het korte haar doet alles verkeerd.. Ik vind het zo geen eens leuk om naar te kijken..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 juli 2007 @ 22:04:50 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51676301
wat een mutsen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:05:42 #73
108558 Messenga
pi_51676323
Het erge is, ze denken niet na.

het kost 1 euro..

neem je iets van 90 ceent.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:07:07 #74
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51676372
Ik zie het nu pas voor het eerst. Wel aardig. Maar wat een mutsen zeg.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:09:45 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51676460
Natuurlijk is het route 1... zo lastig was 'ie niet.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:10:54 #76
184336 Vale17
Divide et impera
pi_51676511
Damn! Wat een stelletje imbecielen!

Die ene vrouw heeft ook nog eens een ontzettende kut stem! Zo'n vrouwelijke filemon
pi_51676535
WAT EEN MUTSEN!!!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:11:38 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_51676541
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:56 schreef Messenga het volgende:
Echt, ik kan wel een opmerking maken over de kleur haar..
Verschrikkelijk, wat een domme dozen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_51676595
Dat ze met opnames stoppen als rollator-oudjess de telefoon opnemen prima maar hou kandidaten ook tegen als ze te stom voor woorden zijn graag. Werkelijk, ik zit me hendig op te vreten hier
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:13:17 #80
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51676597
Wat een vet programma!

Dat tandheelkunde tutje is heel irritant en die ander kan hun 2'en ook niet redden Er blijft niet veel geld over schat ik
Weisst
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:13:45 #81
108558 Messenga
pi_51676611
pi_51676626
Ik denk dat ze de AVRO geld moeten terug betalen
pi_51676643
Mijn god.
Hoi.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:15:15 #84
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51676665
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef pekel het volgende:
Mijn god.
Wát een kutjes inderdaad. 4+4...
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2007 @ 22:16:07 #85
7889 tong80
Spleenheup
pi_51676693
Blonde dozen krijgt een nieuwe dimensie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2007 @ 22:16:41 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_51676718
Als Koos Alberts die telefoon had opgenomen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51676767
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Als Koos Alberts die telefoon had opgenomen ?

DAn hadden ze ingegrepen. Rollator he
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:19:18 #88
127599 Dopey1976
Live life hard
pi_51676800
Iemand een idee hoe je die 4 liter uit die kan van 5 en 3 liter krijgt?
pi_51676803
"Oh dat is daar"
-"We doen gewoon nog een hint"

Hoi.
pi_51676806
Het zorgt voor amusement. Dat hebben ze iig wel verzorgd
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:21:11 #91
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51676838
Helaas is er 15.000 euro verloren gegaan.
pi_51676851
Eindelijk iemand die blij is met het geld
Hoi.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:21:32 #93
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_51676852
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:22:02 #94
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51676869
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:21 schreef pekel het volgende:
Eindelijk iemand die blij is met het geld
Met hun intelligentie mogen ze blij zijn dat ze uberhaupt iets verdienen.
pi_51676872
"Dat vind ik echt vet veel als student"

Nou, je had 12,5 kunnen winnen
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2007 @ 22:22:27 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_51676886
Ze hadden één opdracht goed en dan zoveel geld winnen

Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2007 @ 22:22:55 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_51676896
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Met hun intelligentie mogen ze blij zijn dat ze uberhaupt iets verdienen.
überhaupt

vrijdag 20 juli 2007 @ 22:23:17 #98
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51676906
1 van de 2 had ik zéker geneukt.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:23:35 #99
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51676916
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

überhaupt

Gaan we op die toer?
pi_51676923
Wat een stomme dozen zeg, en wat een dom programma ook. Ze hebben echt niks maar dan ook niks gepresteerd en toch nog 10.000 euro.

Opdrachten zijn nog steeds van een bedenkelijk niveau, meer een ren je rot gebeuren.
pi_51676942
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef arneaux het volgende:
1 van de 2 had ik zéker geneukt.
Ze vindt 5.000 veel geld dus tsja echt veel eisen stelt ze iig niet
pi_51676964
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een stomme dozen zeg, en wat een dom programma ook. Ze hebben echt niks maar dan ook niks gepresteerd en toch nog 10.000 euro.

Opdrachten zijn nog steeds van een bedenkelijk niveau, meer een ren je rot gebeuren.
Als ze logisch nadachten niet
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:25:02 #103
127599 Dopey1976
Live life hard
pi_51676971
Niemand de oplossing voor de opdracht met de kannen water?
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2007 @ 22:25:48 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_51676985
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Gaan we op die toer?
Jij begon over intelligentie

pi_51677002
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:25 schreef Dopey1976 het volgende:
Niemand de oplossing voor de opdracht met de kannen water?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:27:12 #106
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677021
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:24 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ze vindt 5.000 veel geld dus tsja echt veel eisen stelt ze iig niet
Veel geld, voor een student, zei ze er, duidelijk verstaanbaar, achteraan.
pi_51677022
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:19 schreef Dopey1976 het volgende:
Iemand een idee hoe je die 4 liter uit die kan van 5 en 3 liter krijgt?
5+3=8 en dat delen door 2?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:27:23 #108
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_51677031
Dát vind ik wel een beetje tegenvallen. Ze hebben zowat alles verknald en toch een boel geld gewonnen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:27:41 #109
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_51677044
Blijf het een aaridg programma vinden, maar dat zulke dozen alsnog met 10 (!) duizend euro naar huis gaan klopt toch echt niet...
pi_51677050
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef arneaux het volgende:

[..]

Veel geld, voor een student, zei ze er, duidelijk verstaanbaar, achteraan.
Damn wat hou ik ervan als ze happen
pi_51677073
Deze week was meer een comedy dan spanning.. haha, ik lag in een deuk om die twee. Inderdaad veel geld voor wat ze uiteindelijk gedaan hebben. Maar toch goed dat ze het hebben door laten gaan, en het team heeft zich weten inhouden met extra aanwijzingen. Ik zat serieus te wachten op een SMS met het antwoord op die waterflessen opdracht omdat ze er zo lang over deden
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:29:46 #112
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51677100
Leuk programma .
Aflevering van vandaag nog niet gezien ivm Monty Python's op RTL7 .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:29:53 #113
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677105
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Damn wat hou ik ervan als ze happen
Lul niet zo slap man. Net als je geniale oplossing, 8 + 3 / 4. .
pi_51677155
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef arneaux het volgende:

[..]

Lul niet zo slap man. Net als je geniale oplossing, 8 + 3 / 4. .
Leer eens PI's kijken
pi_51677192
Hebben mensen zich aangemeld voor The Phone online? Ik zit niet te wachten op een smsje midden in de nacht, doch ben ik wel nieuwsgierig naar het spel. Weinig informatie op hun website eigenlijk, hoopte er op z'n minst de ringtone te vinden en een uitzendschema zodat we kunnen zien welke steden er nog komen.

Edit: ow, je werd gelijk doorgestuurd naar de aanmelding voor The Phone online. Als je op het logo klikt ga je naar de normale site. Daar zie ik ook links staan naar de reacties van de voorgaande kandidaten. Even lezen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:33:17 #116
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677233
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:31 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Leer eens PI's kijken
Damn wat hou ik ervan als ze happen. .
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:33:24 #117
127599 Dopey1976
Live life hard
pi_51677237
Thanks voor de oplossing, scheelt mij weer een slapeloze nacht.
pi_51677274
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef arneaux het volgende:

[..]

Damn wat hou ik ervan als ze happen. .
Moet je wel PI's gebruiken of is dat een klik teveel ofzo?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:35:42 #119
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677305
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:34 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Moet je wel PI's gebruiken of is dat een klik teveel ofzo?
Om heel eerlijk te zijn heb ik inderdaad geen zin om PI's nog eens extra te gebruiken.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:37:23 #120
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51677360
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:27 schreef Tha_T het volgende:

[..]

5+3=8 en dat delen door 2?
sowieso kan je die van 5 liter op de weegschaal zetten en net zo lang vol laten lopen tot dat apparaat 4000 aangeeft
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:38:39 #121
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51677400
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef DaFrenk het volgende:
Hebben mensen zich aangemeld voor The Phone online? Ik zit niet te wachten op een smsje midden in de nacht, doch ben ik wel nieuwsgierig naar het spel. Weinig informatie op hun website eigenlijk, hoopte er op z'n minst de ringtone te vinden en een uitzendschema zodat we kunnen zien welke steden er nog komen.

Edit: ow, je werd gelijk doorgestuurd naar de aanmelding voor The Phone online. Als je op het logo klikt ga je naar de normale site. Daar zie ik ook links staan naar de reacties van de voorgaande kandidaten. Even lezen
Goede vrije tijds besteding. Zeker zo in de vakantie waar verveling hoogtij viert. Ik heb me er ook voor aangemeld.
pi_51677424
Was het niet zo dat je 4 liter erop moest zetten en de weegschaal dan een code zou weergeven? Dus wat hij aangeeft was niet het gewicht van de jerrycan..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:40:24 #123
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677464
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

sowieso kan je die van 5 liter op de weegschaal zetten en net zo lang vol laten lopen tot dat apparaat 4000 aangeeft
Vul de 3 liter kruik en giet het water uit deze kruik vervolgens in de 5 liter kruik. Vul dan de 3 liter kruik opnieuw en vul de 5 liter kruik bij tot aan de rand. Omdat er al 3 liter water in de 5 liter kruik zat, is er nu 2 liter water uit de 3 liter kruik bijgekomen, waardoor er 1 liter water over is in de 3 liter kruik. Giet de 5 liter kruik leeg. Giet de ene liter uit de 3 liter kruik in de 5 liter kruik. Hervul de 3 liter kruik en leeg deze in de 5 liter kruik. Nu zit er 4 liter water in de 5 liter kruik.

Eerder int topic.
pi_51677474
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef arneaux het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn heb ik inderdaad geen zin om PI's nog eens extra te gebruiken.
Dat maakt je lui én dom. Geef je op voor The Phone
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:42:46 #125
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677551
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dat maakt je lui én dom. Geef je op voor The Phone
Juist. Ik ben dom omdat ik jou verbeter en lui omdat ik ergens het nut niet van in zie. What a bag of shit.
pi_51677577
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:42 schreef arneaux het volgende:

[..]

Juist. Ik ben dom omdat ik jou verbeter
Waar?
quote:
en lui omdat ik ergens het nut niet van in zien. What a bag of shit.
*proest
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:45:36 #127
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51677642
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:40 schreef arneaux het volgende:

[..]

Vul de 3 liter kruik en giet het water uit deze kruik vervolgens in de 5 liter kruik. Vul dan de 3 liter kruik opnieuw en vul de 5 liter kruik bij tot aan de rand. Omdat er al 3 liter water in de 5 liter kruik zat, is er nu 2 liter water uit de 3 liter kruik bijgekomen, waardoor er 1 liter water over is in de 3 liter kruik. Giet de 5 liter kruik leeg. Giet de ene liter uit de 3 liter kruik in de 5 liter kruik. Hervul de 3 liter kruik en leeg deze in de 5 liter kruik. Nu zit er 4 liter water in de 5 liter kruik.

Eerder int topic.
ja dat is de lastige oplossing, maar als je gewoon een weegschaal hebt, kun je gewoon gaan wegen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:45:55 #128
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677655
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:43 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Waar?
Betreffende het meisje wat duidelijk zei dat het veel was voor een student.
quote:
*proest
Goede repliek zeg. Knap van je.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:47:01 #129
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51677708
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

ja dat is de lastige oplossing, maar als je gewoon een weegschaal hebt, kun je gewoon gaan wegen.
Mja heb je gelijk in. Ik weet alleen niet tegen de regels was.
pi_51677877
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef arneaux het volgende:

[..]

Betreffende het meisje wat duidelijk zei dat het veel was voor een student.
Volgens mij heb je een bepaalde post van me over het hoofd gezien. Volgens mij dan
quote:
[..]

Goede repliek zeg. Knap van je.
Als je goede "repliek" ( ) wil hebben moet je een debat-team joinen. Maar goed, met jouw retardness acht ik de kans klein dat je zefs het inschrijfformulier ingevuld krijgt
pi_51677962
ik vond dat ze veel te veel geld kregen zeg!! 10.000 euro!! En als ze niet al die hints hadden gekocht, hadden ze nog veel meer gehad! Hadden ze überhaupt IETS goed??? Hebben ze totaal niet verdiend.. Trouwens, valt me ook tegen, dat je hints kan kopen! Maar toen ze naar die bal renden, kwamen ze vanzelf al bij de oplossing terecht.. dat was toch ook een hint? Moest daar dan geen 2.500 euro voor vanaf? Nou ik vond ze in elk geval vreselijk irritant, vooral degene die studeert voor tandarts... mijn god je zal dat maar aan je gebit krijgen later!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:56:54 #132
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51678070
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef arneaux het volgende:

[..]

Mja heb je gelijk in. Ik weet alleen niet tegen de regels was.
die zijn er niet, althans, er werd niets over gezegd en lijkt me niet dat er ineens een henny huisman die bunker in komt: "JAmmerrrrr maar dát was niet de bedoeling"
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:01:00 #133
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_51678223
Oooh, wat waren die meiden dom, vooral die met dat kortere haar Maar goed, zal vast de tijdsdruk zijn die erachter zat waardoor ze niet logisch meer konden nadenken.

Vond het dit keer extra leuk om te kijken omdat ik zelf uit Utrecht kom en dus alles kende. Zat soms bijna hardop te roepen welke kant ze op moesten.

Maar ze hebben lekker gecasht terwijl ze niets goed hadden.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_51678505
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

Nee want die kan weegt ook nog wat, dus die moet je eerst wegen en dan plus 4 kg, maar of 4 Liter 4 kg weegt weet ik ook niet.
............................
pi_51678731
Volgens mij gaf die weegschaal niet het gewicht aan, maar alleen een code. Alleen bij 4 liter in de jerrycan gaf hij de juiste code.
pi_51679441
Wel leuk programma verder trouwens, zag het voor het eerst vanavond alleen had het begin gemist.
Alleen ze kwamen niet erg slim over, maar toch 10000 euro gewonnen maar ze hadden het niet echt verdient vond ik.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:50:42 #137
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_51680163
het lijkt me iig erg leuk om een keer aan mee te doen
pi_51682223
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
het lijkt me iig erg leuk om een keer aan mee te doen
Geef je op zou ik zeggen op de site, alleen dat is net iets anders volgens mij.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 01:48:47 #139
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_51683960
Hij was weer leuk.

Vind trouwens wel dat ze de antwoorden op de raadseltjes waar de kandidaten niet uitkomen, gelijk in de uitzending moeten geven. Ik kwam (ook) niet uit dat raadseltje met die waterkannen, ben blij dat ik nu in dit topic het antwoord heb gelezen, maar dat had natuurlijk gewoon in het programma zelf uitgelegd moeten worden.

Met dat geld vind ik het trouwens ook wel wat vaag, dat je toch nog relatief zoveel krijgt terwijl je toch zo ongeveer alles fout deed. Verder vind ik het trouwens ook al raar dat je aan de telefoon te horen krijgt "Wil je 25.000 euro winnen", terwijl dat natuurlijk eigenlijk de helft daarvan is.
pi_51686984
Wel leuke uitzendingen. Ik ergerde me alleen dood aan die ene vrouw met dat korte kapsel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:24:45 #141
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51687505
Werd minder bekeken dan vorige week: 327.000 kijkers nu..
Vorige week 403.000..
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2007 @ 13:12:45 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_51690543
Was de eerste keer dat ik het gezien heb. Ga het zeker verder volgen. Leuk concept.

zaterdag 21 juli 2007 @ 17:42:13 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51697191
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef tong80 het volgende:
Was de eerste keer dat ik het gezien heb. Ga het zeker verder volgen. Leuk concept.

Voor mij de derde keer..
is idd een leuk concept
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 juli 2007 @ 17:58:58 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_51697660
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Voor mij de derde keer..
is idd een leuk concept
Als ik had gezegd mooi programma, had je dan gezegd :

'is idd een mooi programma '?

zaterdag 21 juli 2007 @ 18:17:30 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51698111
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als ik had gezegd mooi programma, had je dan gezegd :

'is idd een mooi programma '?

Oké wat een saai programma is The Phone ..Ik snap niet dat jij kijkt Tong Zo goed
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juli 2007 @ 19:00:47 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51699196
Haaibaaike en tong altijd leuk om te lezen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:12:01 #147
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_51701128
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:

Kun je net zo goed pokertriviant spelen. Als ik voor elk fout antwoord van hen 10 euro krijg, dan moet ik een tweede huis kopen om het geld te bewaren.
pi_51711646
Wow.. hmm, dat is inderdaad wel veel te toevallig! Dat stelt me zwaar teleur!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 juli 2007 @ 14:03:01 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51716704
bekend
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51718533
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:24 schreef ddx het volgende:
appart nu al 2e 'bekende persoon' :

http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv
En toch wist ze amper hoe ze hem aan moest krijgen.

Oh ja, en dat met die handrem

Inderdaad wel jammer dat ze nu nog zo veel verdient hebben.
pi_51755168
Net even met mijn ma meegekeken omdat die het nog niet gezien had. Deze aflevering dus twee keer gezien.

Maar is het verder niemand opgevallen dat die blonde met dat lange haar in het begin toen ze de telefoon opnam teenslippers aanhad, maar tijdens het gedoe in de stad gewoon sneakers? Ook weer zoiets...
pi_51760296
Leuk om je eigen stad zo op TV te zien .
pi_51760370
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef VoreG het volgende:
Leuk om je eigen stad zo op TV te zien .
Wel jammer dat die kandidaten niet de slimheid hebben ontdekt.
Hoi.
  maandag 23 juli 2007 @ 20:45:08 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51760447
Stel dozen zeg.
KuikenGuppy
pi_51760505
Pfff wat een domme mutsen
pi_51760545
Tenenkrommend dit
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_51760569
Wel lachwekkend
Hoi.
pi_51760572
De pleuris zeg, dan woon je in Utrecht en dan kan je niet eens de grachten vinden!?
pi_51760628
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:24 schreef ddx het volgende:
appart nu al 2e 'bekende persoon' :

http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/21/aimee-gespot-op-tv
In de comments zegt ze zelf dat het echt geen opzet is
  maandag 23 juli 2007 @ 20:49:38 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51760661
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef VoreG het volgende:
De pleuris zeg, dan woon je in Utrecht en dan kan je niet eens de grachten vinden!?
"ik kan niet door dit ding kijken"

.
Damnit, ze weten de weg niet eens!
KuikenGuppy
  maandag 23 juli 2007 @ 20:51:56 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51760786
OMG hoe moeilijk is dat raadsel uit die sms en ze weten 'm niet!!!! !
KuikenGuppy
  maandag 23 juli 2007 @ 20:54:55 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51760911
Ze kunnen geen kaartlezen, en kan ze eigenlijk wel rijden? .
KuikenGuppy
pi_51760972
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef Burdie het volgende:
Ze kunnen geen kaartlezen, en kan ze eigenlijk wel rijden? .
Niet als je de handrem erop laat staan
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  maandag 23 juli 2007 @ 20:56:51 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_51761000
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef SuperRembo het volgende:

[..]

Niet als je de handrem erop laat staan
"de koppeling zit toch links?"
KuikenGuppy
pi_51761020
wie wil de raadsels uitleggen....
pi_51761189
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:57 schreef ErikN het volgende:
wie wil de raadsels uitleggen....
3 liter kan vullen, leeggooien in de 5 liter. En dan weer de 3 liter kan vullen en in de 5 liter gooien.
Er blijft nu dus 1 liter over in de 3 liter kan.
De 5 liter kan leeggooien, die 1 liter erin. Daarna weer de 3 liter vullen en tada. 4 liter in totaal.
  maandag 23 juli 2007 @ 21:11:39 #168
91210 Gunnink
Daar heb ik jaren aan gewerkt
pi_51761661
Wie speelt dit spel online?
... in het diepste geheim. Kijk en schrijf in mijn fotoboek, kidzzz! :)
  maandag 23 juli 2007 @ 21:15:03 #169
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_51761811
ik... net verloren... had alleen new york goed...
ik dacht bij blondie aan de lyrics van call me, maar dat was ook niet goed...
het huis van ian flemming heet echt goldeneye maar die had ik denk foutif ingetypt...
verder is bloody moeilijk online... maar wel gaaf!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_51761922
Wat een slecht programma
Denk dat dit de laatste keer was dat ik het keek.

Een kinderprogramma als ZigZag wat er erg veel op lijkt is echt stukken leuker dan dit.

En als ze dan toch een duur programma willen maken laat ze dan Wanted opnieuw gaan maken, dat zat tenminste echt goed in elkaar maar daar moest de TROS zo nodig mee stoppen.
  maandag 23 juli 2007 @ 21:18:04 #171
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_51761945
en die laatste vraag moet je blijkbaar op een 5 euro brieffie kijken damnn
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 23 juli 2007 @ 23:30:48 #172
91210 Gunnink
pi_51768034
Bedankt voor de tips.
pi_51881167
Ik snap jullie kritiek niet helemaal hoor..heb het nu 2x gezien en vind het gewoon echt een goed gevonden programma, zeker omdat het al leuk is om al die steden te zien!
Natuurlijk zijn de vragen redelijk makkelijk, als ik mee zou doen met de tijdsdruk en de stress zou ik het niet veel beter dan die dames doen hoor (ok, wel iets beter )...

Ik ben alleen wel benieuwd in hoeverre het doorgestoken kaart is en zo, maar als ik die laatste aflevering zag waar ze alles fout hebben denk ik dat het toch nog wel een beetje geloofwaardig is...

Ik vind het een leuk programma!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51881855
Het punt is gewoon, het is een heel leuk concept. Maar tot nu toe is er wel reden tot twijfel, enkele deelnemers die mogelijk bekend zouden kunnen zijn bij de makers van dit programma bijvoorbeeld. Maar goed, het blijft voor mij een leuk programma of de kandidaten nu wel of niet 100% willekeurig zijn. Ik zal het ook zeker blijven volgen:)
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:03:33 #175
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51882419
Is ook een leuk programma, alleen erg jammer dat ze niet om 20.30 uitzenden.
21.45 is een rare tijd..
pi_51882486
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Is ook een leuk programma, alleen erg jammer dat ze niet om 20.30 uitzenden.
21.45 is een rare tijd..
moet je maandag de herhaling kijken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:49:48 #177
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51883770
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:45 schreef DaFrenk het volgende:
Het punt is gewoon, het is een heel leuk concept. Maar tot nu toe is er wel reden tot twijfel, enkele deelnemers die mogelijk bekend zouden kunnen zijn bij de makers van dit programma bijvoorbeeld. Maar goed, het blijft voor mij een leuk programma of de kandidaten nu wel of niet 100% willekeurig zijn. Ik zal het ook zeker blijven volgen:)
. Jouw sig. Dwight is geniaal.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:26:15 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51884724
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

moet je maandag de herhaling kijken
Nee ondanks het rare tijd kijk ik gewoon vrijdag's
pi_51889483
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:49 schreef arneaux het volgende:

[..]

. Jouw sig. Dwight is geniaal.
Absoluut

OT: enig idee waar het zich vanavond afspeelt?
pi_51894418
Amsterdam is vanavond
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:50:11 #181
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51899426
Tja als je een telefoon onder iemands tafeltje plakt dan is de kans wel groot dat diegene opneemt. En nu in een tramhokje, als die dikke Turk had opgenomen dan hadden ze het wel opnieuw geprobeerd.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:53:06 #182
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899509
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:50 schreef SigmundFreud het volgende:
Tja als je een telefoon onder iemands tafeltje plakt dan is de kans wel groot dat diegene opneemt. En nu in een tramhokje, als die dikke Turk had opgenomen dan hadden ze het wel opnieuw geprobeerd.
Gelukkig maar dat de slanke Nederlander hem heeft opgenomen hé.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:56:51 #183
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899622
2 ogenschijnlijk redelijk intelligente personen hebben 2 redelijke simpele opdrachten al verknald. Dit belooft wat.
pi_51899683
100 - 25 - 10 - 2.5 is hogere wiskunde hoor
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:00:36 #185
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899730
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef starla het volgende:
Oh. Dan zijn ze op de basisschool al hoog opgeleid.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:01:25 #186
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51899762
Wat ik niet begrijp is dat de kandidaten zich tussen de opdrachten door ook aan het haasten zijn. Ze kunnen toch rustig 10 minuten pauze nemen als ze weer een disc in een player moeten doen om hun volgende opdracht te horen? Het is me in elke aflevering opgevallen dat ze voortdurend nodeloos opgefokt doen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:03:00 #187
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899805
J K

Voor K komt J, DOOS!
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:05:49 #188
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899880
Die man loopt er net als bij de rooster gewoon erlangs.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:06:29 #189
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899897
Zei hij nou: Jezus, wat zijn jullie dom?
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:06:29 #190
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_51899898
Wat een lakse apen. voor dat geld heb je toch wel wat meer inzet
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_51899902
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
J K

Voor K komt J, DOOS!
Idd hoe vezekerd ze het ook zei
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:07:43 #192
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899940
Die man weet ook totaal geen initiatief te nemen, hij doet maar wat, de vrouw komt tenminste nog met wat suggesties, ook al kloppen ze niet altijd.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:09:01 #193
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51899977
Wow, een onbeheerde koffer in een metro plaatsen. Dat is wel lef hebben, tegenwoordig.
pi_51899979
"Wat is ding voor ding?"
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:09:37 #195
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_51899989
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Wow, een onbeheerde koffer in een metro plaatsen. Dat is wel lef hebben, tegenwoordig.
misschien hoorden die gasten ook wel bij t programma
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:09:56 #196
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51899996
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik denk dat er iemand van het programma ook in de metro zit om dat ding te bewaken, zodat het programma niet in de soep valt.
pi_51900009
Shit vergeten te kijken begin kijk ik wel op uitzendinggemist.nl
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:10:57 #198
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51900024
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
misschien hoorden die gasten ook wel bij t programma
Inderdaad, wel zo logisch ook.
Ik blijf kijken maar dit programma zal op deze chaotische manier nooit hoge kijkcijfers halen.
pi_51900037
Dat geren en gehijg de hele tijd kunnen ze daar niets iets op verzinnen ik word er helemaal zenuwachtig van
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:13:04 #200
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51900082
Wéér loopt de man er letterlijk net naast.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:14:39 #201
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51900117
Ze hebben maar 1 stick, ze doen het zelfs nog slechter dan de 2 achterlijke wijven van vorige week.
pi_51900197
Die telling van het geld is me ook niet duidelijk zeg...
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:19:45 #203
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_51900233
dat was niet live beeld, het was in het filmpje veel zonniger
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:19:54 #204
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51900237
Misschien mist het ook wel de nodige spanning omdat zelfs de grootste oen nog 10000 euro kan winnen. Slecht spelen moet gewoon afgestraft worden met 0 euro aan prijzengeld. Nu slaapwandelen de kandidaten zich naar een toch nog vrij grote prijs.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:21:23 #205
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51900282
Volgens mij weten ze elkaars namen nog niet eens.
pi_51900376
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:19 schreef SigmundFreud het volgende:
Misschien mist het ook wel de nodige spanning omdat zelfs de grootste oen nog 10000 euro kan winnen. Slecht spelen moet gewoon afgestraft worden met 0 euro aan prijzengeld. Nu slaapwandelen de kandidaten zich naar een toch nog vrij grote prijs.
Tja, dat vind ik ook wel een erg groot nadeel. En het is onduidelijk hoeveel ze nu krijgen midden in het programma. Ze hebben bijna niks, maar krijgen wel 15.000 euro.
pi_51900438
Het lijkt qua sfeer gewoon veel teveel op 'Wie is de mol?'. Het zou vele malen toffer zijn als het allemaal iets duisterder was en met een mysterieuze opdrachtgever á la Blofeld /Dr.Claw; iemand die je nooit in beeld ziet, een meesterbrein met een boosaardige stem. De opdrachtgever is een poppenspeler, dat aspect komt niet genoeg naar voren.
pi_51900647
Het meesterbrein komt juist zo leuk naar voren! Vooral de aflevering in Utrecht, waar je een aantal keer die dude tegelijk in beeld ziet met de kandidaten. Als hij net weg rijdt in zijn auto enzo. Dat is juist super tof!

Deze aflevering in Amsterdam was volgensmij de aller eerste opgenomen. Het was nog duidelijk winter. In alle andere afleveringen was het warmer buiten. Ook ging het spel iets anders (zoals dat er nog geld af ging aan het einde omdat ze sticks neit hadden) en ze hadden andere telefoons en geen koffer/apparaat waar ze de sticks instaken maar een vaag radar apparaat op de boot...
pi_51900892
Als je 2 mongolen laat mee doen aan dit programma krijgen ze nog 15.000 euro.
Beetje jammer. Verder wel leuk om te kijken.
pi_51901579
Inderdaad l4m3r, het was allemaal iets anders dan voorgaande afleveringen. Ik vond het wel tof hoe de presentator die vent elke keer op z'n nummer zette. "Eerst luisteren, dan kijken, dan commentaar leveren". Hehe.. dat had hij wel verdiend
pi_51904210
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:59 schreef starla het volgende:
meijer - geeltje - joet - knaak - daalder = 100 -25 - 10 - 2,5 - 1,5 = 61,00

De juiste antwoorden worden nu ook op de website uitgelegd, zouden de makers meelezen in dit topic?
pi_51907842
Ik lees hier ook al reacties waar ik zelf tijdens het programma ook aan dacht:

- Oplossingen opeens te vinden op internet? Hallo makers van the Phone!

- Ze hadden niet veel goed, maar hier werd tenminste wat gedaan met het niet-vinden van de sticks! Dat was in andere afleveringen niet het geval, daar werd er geen geld voor afgetrokken.. Kortom: is dit de nieuwe koers voor de volgende afleveringen, of was dit de eerste aflevering waarop ze later zijn teruggekomen? Wat mij betreft komen zo de sticks wel beter tot zijn recht! Anders kun je nog teveel geld verdienen naar mijn mening.. Alleen krijg je dus geld aftrek, omdat je te laat op een bestemming bent waar je de stick kunt vinden, EN nog eens geldaftrek omdat je de stick niet hebt is dat niet dubbel op?

- Die jongen had soms echt stomme ideeën, deze keer kwam die vrouw mij beter over.. Toen die jongen een keer iets zei van ´laat mij maar denken´.. en die meid zei ´ho ho ho ho!´ => totaal mee eens! Alsof die jongen zoveel goed had, hij kan geen eens met geld rekenen..

- onbeheerde koffer in de metro, en niemand die het had opgemerkt hehe goh wat zijn we toch terrorist-alert

- het rennen en gehijg in de afleveringen begint me echt te irriteren.. Dat wordt denk ik expres gedaan om zogenaamd ´spanning en snelheid´ te creëren.. maar de tijd om bij de volgende opdracht te komen is soms toch gewoon veel te krap? In 10 minuten van Centraal Station naar de Munt, das toch veel te krap, vooral lopend?
pi_51907862
251.000 kijkers, dat is wel erg weinig eigenlijk
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:09:12 #214
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51909210
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 08:50 schreef Remzz het volgende:
pi_51910020
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:34 schreef l4m3r het volgende:
Het meesterbrein komt juist zo leuk naar voren! Vooral de aflevering in Utrecht, waar je een aantal keer die dude tegelijk in beeld ziet met de kandidaten. Als hij net weg rijdt in zijn auto enzo. Dat is juist super tof!
Ja idd

Ik vond de aflevering van gisteren ook behoorlijk goed
Sowieso toffe muziek (meest uit de Bourne films ) en het was ook weer mooi geschoten, dat die gast er elke keer zo dichtbij zat Bij dat rooster, in de arena en in het bushokje oid

Tjongejonge. Ik snap idd ook niet waarom ze dan toch nog zoveel geld winnen.
pi_51910062
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:56 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ja idd

Ik vond de aflevering van gisteren ook behoorlijk goed
Sowieso toffe muziek (meest uit de Bourne films ) en het was ook weer mooi geschoten, dat die gast er elke keer zo dichtbij zat Bij dat rooster, in de arena en in het bushokje oid

Tjongejonge. Ik snap idd ook niet waarom ze dan toch nog zoveel geld winnen.
Omdat het totaal bedrag gewoon veel is misschien?
pi_51910074
quote:
Het is zomer vergeet dat niet....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:36:18 #218
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51911701
Anre Rieu had op hetzelfde moment meer dan een miljoen kijkers, en "Shark" (geen idee wat het is) op RTL4 meer dan 500000. Het is zomer maar dit programma interesseert steeds minder mensen. Ik vond het al heel wat dat de presentator de kandidaten ging uitschelden, maar het zou volgende week meer kijkers trekken als hij die koffer met een loden bal eraan in het IJ had gegooid.
pi_51912277
quote:
Zonde zeg.

Was leuk gister.
That's all folks!
pi_51912302
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 11:59 schreef Longmen het volgende:

[..]

Het is zomer vergeet dat niet....
Ja maar het marktaandeel lag ook lager(4.7 tegenover 5.7)

Maar ik vond het ook wel leuk gisteren ja
pi_51913296
Leuke aflevering
pi_51927602
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:41 schreef Tourniquet het volgende:
De juiste antwoorden worden nu ook op de website uitgelegd, zouden de makers meelezen in dit topic?
Nee, blijf eens leven
  zondag 29 juli 2007 @ 02:05:36 #223
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_51927689
Ik vind het wel grappig, ook dat the phone online. Je kan het elke week maar 1 keer spelen, nu weer wachten dus. Best ingewikkeld nog, snel googlen enzo .
  zondag 29 juli 2007 @ 02:05:50 #224
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_51927696
Jezus, dit was Nouk dus.
pi_51936833
tvp

Ik heb die ringtone op m'n mobiel
pi_51938804
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp

Ik heb die ringtone op m'n mobiel
Doe eens doorsturen. Mijn bluetooth staat aan.
pi_51939137
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Doe eens doorsturen. Mijn bluetooth staat aan.
Ik heb geen bluetooth.

Je kunt hem wel bestellen:

SMS r thephone naar 2580 (realtoon)
SMS p thephone naar 2580 (polyfoon)
pi_51939416
"Laat mij nou maar het denkwerk doen"
pi_51939441
quote:
Op zondag 29 juli 2007 18:46 schreef TerroRobbie het volgende:
"Laat mij nou maar het denkwerk doen"
pi_51939584
Lol echt 3 CM van de stick met zn hand
pi_51939761
Jammer dat ze hem niet zagen wegrijden. Dat is het leukste
pi_51940054
pi_51941487
Die zal binnenkort wel ergens anders te downloaden zijn Of is de SMS gratis? Dat lijkt me sterk.
pi_51941778
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef DaFrenk het volgende:
Die zal binnenkort wel ergens anders te downloaden zijn Of is de SMS gratis? Dat lijkt me sterk.
Ik denk, ik probeer het even... krijg ik een 'serverbericht'sms terug : 123 thephone....

Geen idee wat het betekent?
Ringtone is nergens te vinden
pi_51941836
Hmmz.. misschien krijg je hem zometeen nog?
pi_51942491
Nou ik wacht het af
Hopelijk zit ik niet vast aan een of ander gedoe en wordt er maandelijks geld afgeboekt
pi_51942518
Ow wacht, ik heb geloof ik geen realtone maar polyfoon????
Kan ik dat ergens zien?
pi_51944445
Als iemand hem ff online zet
pi_51944517
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Als iemand hem ff online zet
Geef es ff antwoord op mijn vraag robje
pi_51944565
Wat voor telefoon heb je?
pi_51944980
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor telefoon heb je?
Deze
Al gevonden :
quote:
Music Chr(38) Sound
64 Polyfone Ringtones

[ Bericht 20% gewijzigd door Blues op 29-07-2007 22:28:30 ]
pi_51946005
Al enig idee of het je geld gekost heeft?

Ik ben aan het twijfelen of ik een realtone of een polyfone ga nemen. Polyfoon klinkt gewoon veel harder, maar de realtone is natuurlijk realistischer. Maarja, bij voorkeur ga ik er natuurlijk niet voor betalen
pi_51946187
Ik krijg door dit programma gruwelijk veel zin om voor de grap een oude afgedankte telefoon ergens in een restaurant neer te leggen, en een goedgelovige dwaas de hele dag van hot naar her te sturen.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:00:49 #244
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51946278
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Croupouque het volgende:
Ik krijg door dit programma gruwelijk veel zin om voor de grap een oude afgedankte telefoon ergens in een restaurant neer te leggen, en een goedgelovige dwaas de hele dag van hot naar her te sturen.
Jawel, je keek.
  zondag 29 juli 2007 @ 23:04:21 #245
21961 Lucid
Shaken, not stirred.
pi_51946419
Paar x gezien, ik vind het echt een goed gemaakt programma. Wel soms nep natuurlijk, maar de opdrachten, montage, de hele sfeer vind ik erg goed. Helaas wel weinig kijkers op ned 3. Ik denk dat het op ned 1 prime time een stuk beter zou doen.
Do you expect me to talk? No, Mr. Bond. I expect you to die.
  maandag 30 juli 2007 @ 00:22:15 #246
130755 Kinga
versier hier
pi_51948625
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik denk, ik probeer het even... krijg ik een 'serverbericht'sms terug : 123 thephone....

Geen idee wat het betekent?
Ringtone is nergens te vinden
Je moet em downloaden via die wap url in dat smsje...
pi_51949548
quote:
Op maandag 30 juli 2007 00:22 schreef Kinga het volgende:

Je moet em downloaden via die wap url in dat smsje...
Ow
Ik heb die foon sinds gisteren (2e handsje) dus alles is sowieso nieuw en moet nog uitgevogeld.
Ik ga eerst even het polyfone gedoe uitproberen
pi_51953204
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:58 schreef Croupouque het volgende:
  maandag 30 juli 2007 @ 11:45:55 #249
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51955424
quote:
Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Lucid het volgende:
Paar x gezien, ik vind het echt een goed gemaakt programma. Wel soms nep natuurlijk, maar de opdrachten, montage, de hele sfeer vind ik erg goed. Helaas wel weinig kijkers op ned 3. Ik denk dat het op ned 1 prime time een stuk beter zou doen.
was idd beter geweest op prime time ...krijg je meer kijkers !
Nu is het erg weinig kijkers
pi_51970636
tijd is wel erg krap allemaal met de metro bijvoorbeeld
vanaf waterlooplein naar bijlmer duurt volgens mij al zo'n 10 minuten
dan dan ook nog eens hopen dat je niet 10 minuten hoef te wachten op de metro...

en de terugweg ook zo appart, de metro nemen richting bijlmer en dan maar gewoon naar cs gaan ?
pi_51972614
ringtone binnen als .mp3
ingesteld als ringtone.
hoor niks
pi_51972619
Nieuwe vragen voor week 2 van het spel staan online! Wel super moeilijk.
  maandag 30 juli 2007 @ 22:13:59 #253
75556 erkel
back from Dagestan
pi_51973025
Vandaag waren ze in Groningen. Zag de helikopter hangen toen ik in de stad reed.

-----------------------------------------

Helikopter boven binnenstad voor tv-programma

Gepubliceerd op 30 juli 2007, 14:29
Laatst bijgewerkt op 30 juli 2007, 14:32

GRONINGEN -
Winkelend publiek in de Groninger binnenstad heeft al een uur een stijve nek vanwege het kijken naar een helikopter die boven Groningen hangt.

De helikopter vliegt rond vanwege opnames voor het televisieprogramma The Phone.

Inmiddels heeft de eerste boze horecaondernemer zich ook gemeld. "Als ik live-muziek heb en per ongeluk een raam open laat staan, heb ik een boete te pakken. Maar de herrie van zo'n helikopter is geen probleem."

bron: www.dvhn.nl
Weisst
  maandag 30 juli 2007 @ 22:27:31 #254
130755 Kinga
versier hier
pi_51973525
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Bluezz het volgende:
ringtone binnen als .mp3
ingesteld als ringtone.
hoor niks
vaag hoor, heb je de polyfone besteld?
  maandag 30 juli 2007 @ 22:28:07 #255
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_51973557
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:

[..]

vaag hoor, heb je de polyfone besteld?
Nee en jij?
  maandag 30 juli 2007 @ 22:31:53 #256
130755 Kinga
versier hier
pi_51973693
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nee en jij?

realtone
pi_51974076
Ik heb ze nu alletwee, en gewapt en ingesteld als ringtone... ws hoor je het alleen met oordopjes of zo, ik zie wel dat ie afspeelt maar ik hoor niks.
Laat ook maar, stom kutspel

maandag 30 juli 2007 @ 23:06:43 #258
91210 Gunnink
pi_51974824
Gedownload en gaan als een banaan, die ringtone (de realtone is gewoon MP3).
Het is een gratis SMS die je krijgt. Niets mis met de download, klinkt gewoon goed!
pi_51975903
Leuk Gratis Gaan we ook even proberen dan!
pi_51976023
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:06 schreef Gunnink het volgende:
Gedownload en gaan als een banaan, die ringtone (de realtone is gewoon MP3).
Het is een gratis SMS die je krijgt. Niets mis met de download, klinkt gewoon goed!
Doe eens uploaden
pi_51976123
Heb hem nu er ook opstaan.. ben wel wat geld kwijt vanwege m'n internet kosten. Maar voor de rest geen vreemde shit nee. Nu maar hopen dat ik niet gespamt ga worden Klinkt iig erg goed (realtone) ook lekker veel volume.. geen zacht niet te horen beltoon. Nice
pi_51976160
Ben ik dan de enige die hem wel binnen heeft maar hem niet kan horen.
pi_51976179
Hmm.. en je foon kan wel realtones aan? Of had je de polyfoon versie?

Ik zie dat je beide hebt.. je hebt ook een goed profiel gekozen? Dus niet "alleen trillen" ofzo?
pi_51976428
Melodie gekozen, géén trillen.
En heb hem er wéér ingezet, (polyfoon, dat kan ie aan volgens gebr. aanw. ) wordt er een beetje moedeloos van
Er staat dan ook steeds .mp3 achter... volgens mij zit daar de fout.
  Moderator dinsdag 31 juli 2007 @ 00:34:08 #265
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_51977237
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef erkel het volgende:
Vandaag waren ze in Groningen. Zag de helikopter hangen toen ik in de stad reed.

-----------------------------------------

Helikopter boven binnenstad voor tv-programma

Gepubliceerd op 30 juli 2007, 14:29
Laatst bijgewerkt op 30 juli 2007, 14:32

GRONINGEN -
Winkelend publiek in de Groninger binnenstad heeft al een uur een stijve nek vanwege het kijken naar een helikopter die boven Groningen hangt.

De helikopter vliegt rond vanwege opnames voor het televisieprogramma The Phone.

Inmiddels heeft de eerste boze horecaondernemer zich ook gemeld. "Als ik live-muziek heb en per ongeluk een raam open laat staan, heb ik een boete te pakken. Maar de herrie van zo'n helikopter is geen probleem."

bron: www.dvhn.nl
Heheheh, ik liep tot een uurtje of half 3 in de stad - geen telefoon gehoord
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:37:49 #266
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_51980367
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 00:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heheheh, ik liep tot een uurtje of half 3 in de stad - geen telefoon gehoord
Dan ben je niet sportief genoeg, en/of dom genoeg, en/of geen bekende van de redactie.
pi_51987348
Ik vraag me wel af, hoeveel koppels ze filmen tot er daadwerkelijk 1 over blijft die het filmen waard is ?
pi_51987672
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag me wel af, hoeveel koppels ze filmen tot er daadwerkelijk 1 over blijft die het filmen waard is ?

Er wordt één koppel geselecteerd dat ze filmen en die zenden ze ook daadwerkelijk uit.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 14:37:43 #269
15407 patty
pretslet
pi_51989421
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Er wordt één koppel geselecteerd dat ze filmen en die zenden ze ook daadwerkelijk uit.
Bron?
Buikpijn van het lachen!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 16:32:51 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51992901
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Kan toch iets fout gaan Of ze willen niet meedoen
pi_51993247
Ik had vandeweek een hele discussie met mijn vrienden of dit programma nu wel of niet in scene is gezet... ik zei van niet, de rest dacht dat het allemaal fake was... ik moet wel zeggen dat ik sommige acties net iets te toevallig vindt... wat gebeurd er bijvoorbeeld als een aanwijzing volkomen verkeerd wordt begrepen en ze de verkeerde tram ofzo pakken... hoe wordt daar met camera's enzo rekening mee gehouden? Sowieso kost het flink wat poen denk ik qua productie....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 17:51:04 #272
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_51994880
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Op die blog van die cameraman zeggen dat ze van tevoren natuurlijk die telefoon niet bij een bejaardentehuis neerleggen ofzo, dus je hebt wel redelijk zicht op wie je aan de lijn krijgt.

Toch zijn er mensen die het niet doen, Beau zei in een interview dat er een keer iemand opgenomen had. En na de vraag 'Lik m'n reet' zei en ophing .

Wel jammer dat ze dat niet uitzenden, ik zou best graag een making off zien van dit programma, lijkt me best interessant.
pi_51995328
gvd, die realtone ondersteunt m'n telefoon niet.. MDA VARIO

wtf zeg

iemand download linkje?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:45:11 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_51996073
Er wordt wel degelijk gemanipuleerd met de beelden.
Als je in Amsterdam op de Munt de opdracht krijgt om binnen een half uur op de middenstip van de Arena te staan en vervolgens na eerst nog zoeken op het Metrostation Waterlooplein komt, nog even moet wachten op de juiste Metrolijn en dan volgens het klokje nog 12 minuten over hebt, kan je onmogelijk even later nog net 'op tijd' in de Arena op de middenstip arriveren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_51996303
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:45 schreef golfer het volgende:
Er wordt wel degelijk gemanipuleerd met de beelden.
Als je in Amsterdam op de Munt de opdracht krijgt om binnen een half uur op de middenstip van de Arena te staan en vervolgens na eerst nog zoeken op het Metrostation Waterlooplein komt, nog even moet wachten op de juiste Metrolijn en dan volgens het klokje nog 12 minuten over hebt, kan je onmogelijk even later nog net 'op tijd' in de Arena op de middenstip arriveren.
dat was dus ook een beetje mijn idee, het zag me er af en toe net te smooth uit allemaal....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51996874
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 14:37 schreef patty het volgende:

Bron?
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:

Als iemand niet mee doet pakken ze gewoon de volgende.

Het is natuurlijk dom om te denken dat ze koppels gaan filmen 'tot het leuk wordt'. Kost veel te veel tijd/geld.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 19:52:53 #277
15407 patty
pretslet
pi_51997848
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:18 schreef Xrenity het volgende:

[..]

[..]

Als iemand niet mee doet pakken ze gewoon de volgende.

Het is natuurlijk dom om te denken dat ze koppels gaan filmen 'tot het leuk wordt'. Kost veel te veel tijd/geld.
En bedankt
Buikpijn van het lachen!
pi_52005943
en DAT is nou precies een argument om te weten dat het om figuranten/bekenden van de redactie gaat: je denkt toch niet dat ze uuuuuuuuuuuuuuuren boven de stad gaan hangen met een helicopter, op zoek naar de juiste kandidaten
pi_52069738
Ow darn.. er komt vanavond geen The Phone, er komt voetbal
pi_52070414
pi_52070583
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
en DAT is nou precies een argument om te weten dat het om figuranten/bekenden van de redactie gaat: je denkt toch niet dat ze uuuuuuuuuuuuuuuren boven de stad gaan hangen met een helicopter, op zoek naar de juiste kandidaten
Ze stijgen natuurlijk niet eerder op dan dat de kanditaten selectieprocedure is afgerond. Zo lang kan een helicopter nu ook weer niet in de lucht blijven.
pi_52082836
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:09 schreef DaFrenk het volgende:
Ow darn.. er komt vanavond geen The Phone, er komt voetbal
.
pi_52087082
het lijkt me een vrij dure show voor de publieke omroep
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:26:49 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52087847
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef Clyde_Frog het volgende:
Met weinig kijkers, jammer.
pi_52149432
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:16 schreef SlimShady het volgende:

[..]

.
Vandaar nu dus de herhaling van de eerste aflevering?
pi_52149557
quote:
Ze hebben anders wel uren met de helikopter boven de stad gehangen om het geheel te filmen.
pi_52150249
quote:
Als je ergens een telefoon neerlegt, hem laat afgaan constant, neemt er vanzelf iemand op. En dan heb je kandidaten.
Want je kan mij niet vertellen dat die lui allemaal op hun slimheid voor het oplossen voor raadsel zijn gecast. Als je nou nog niet eens snapt dat als de zon in het zuiden staat, dat de zuidertoren dan de noordertoren in de schaduw zet...
Maak nie regtig saak nie
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:13:16 #288
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52150806
Ik zag het een week of 2/3 geleden voor het eerst op vakantie op BVN en net toevallig tegengekomen met zappen. Leuk spel.

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 06-08-2007 21:20:06 ]
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_52151589
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:01 schreef Clyde_Frog het volgende:
vaag dat ze dan een aflevering durven uitstellen. voetbal vinden ze nét iets belangrijker.
pi_52153023
Geen goed programma.

Het is een tof idee, maar het faalt in mijn ogen behoorlijk. Ik heb alleen de eerste 2 afleveringen gezien dus daar baseer ik dan ook mijn mening op.

Het moet een spannend programma zijn en dat is het voor mij duidelijk niet. Het zijn geen moeilijke opgaves of raadsels en ook als je iets fout doet kun je nog steeds verder en verlies je alleen wat geld. Zodoende kan je nog steeds geld winnen ook al doe je bijna alles fout, was is daar zenuwslopend aan? Ze zouden er beter aan doen om mensen lastigere opgaves te geven en als ze iets fout doen dat het dan veel moeilijker is om het spel nog te winnen. Of meerdere mogelijkheden geven om bij het einddoel te komen. Ook lijkt me het gevecht tussen 2 personen veel beter dan met elkaar. Ze zouden elkaar dan ook nooit ontmoeten en er op het laatst pas achter komen dat ze te langzaam zijn geweest.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:32:37 #291
91210 Gunnink
pi_52155040
Lag het aan mij, of was het geluid errg slecht deze uitzending (Haarlem)? Telefoongesprekken die je niet hoorde (alleen degene op beeld hoorde je praten, de andere kant van de lijn niet), en dat soort vage zaken? Alsof het erg snel in elkaar gemonteerd was, waarbij het eindresultaat niet bekeken is door de makers... beetje jammer.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:39:21 #292
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_52168282
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:32 schreef Gunnink het volgende:
Lag het aan mij, of was het geluid errg slecht deze uitzending (Haarlem)? Telefoongesprekken die je niet hoorde (alleen degene op beeld hoorde je praten, de andere kant van de lijn niet), en dat soort vage zaken? Alsof het erg snel in elkaar gemonteerd was, waarbij het eindresultaat niet bekeken is door de makers... beetje jammer.
Dat idee had ik ook inderdaad. Af en toe waren de stemmen amper te horen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:46:16 #293
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52168492
Ik vond het ook raar dat je de andere kant soms niet hoorde.

Ik heb nou die ringtone, eigenlijk is het een vet irritant geluid maar ok.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:38:01 #294
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52214485
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zag het een week of 2/3 geleden voor het eerst op vakantie op BVN
afgelopen week ook op vakantie voor het eerst gekeken. Vond het best vermakelijk
pi_52270536
Wat een gescheld zeg.. "shit" hier, "fucking" daar Ze hebben wel enkele close calls gehad zeg.. waar ze toevallig net de stick vonden.. maar uiteindelijk zijn ze niet echt goed bezig zo te zien. Wel een leuke aflevering
pi_52270680
Hadden jullie maar harder moeten rennen,
pi_52270709
Zo dan! Eerste aflevering dat ze niks winnen! Dus het kan toch

Wel belachelijk dat ze maar op die laarzen bleven rondrennen.. ze hadden toch hun schoenen kunnen meenemen ofzo?

En dat ze bij de eerste aanwijzing nog niet eens zagen dat het onder de pier was? Dat herken ik nog als Limburger..
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:23:52 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52270740
Whehehe...helemaal niets ,met al dat geren op laarsen.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:24:24 #299
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52270759
Ha, dat was de goedkoopste uitzending tot nu toe.
Weisst
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:24:45 #300
168255 J.Herrer
pi_52270766
Wat een gaar programma zeg
Hint: Ik ben hier nog 8 minuten
Hint: Ik ben hier nog 7 minuten
Hint: nog 6 minuten

Hoe wisten ze ineens dat die vent onder die pier zat
Komen ze net aanrennen, rijdt die vent weg
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52270826
Elke keer net aan die stick. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze die teller gewoon maar een beetje in het voordeel van het programma erbij zetten. Ik geloof er geen bal van dat ze elke keer die stick de allerlaatste seconde vonden.
Wel een stelletje achterlijke idoten zeg. F is de broer van de oom van W en de zoon van de opa van W... Dat begrijp je toch!!
En als iets over 12 dagen is en je bent er al een verder dan is het dus over 11 dagen...
Maak nie regtig saak nie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')