Waarom niet ?quote:
Je post hier alleen omdat ik hier ook post.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Ladidadida het volgende:
Ook al kom ik niet, toch verkapte TVPEEE!
Omgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Je post hier alleen omdat ik hier ook post.
En om mijn aandacht te vestigen op mijn fobo, waar je ongetwijfeld hebt gereageerd, maar wat ik nog niet heb gezien.
Hoi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
OmgKrijg jij kapsones ofzo, knullemans?
Ik moet niet meer zo lief tegen je doen hè?quote:
Jawel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik moet niet meer zo lief tegen je doen hè?
Hoe kom je dan aan die kapsones ineens?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jawel!
Niks mis met lief doen.
Maar jij doet vrijwel altijd lief, want je bent een lief meisje
Ik heb gister pizza gegeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die kapsones ineens?
Ooooh, zeg dat dan meteen! Ik me helemaal druk maken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb gister pizza gegeten.
Ik denk dat dat het is
je haalt me de woorden uit mijn welgevormde bakkesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
Ontopic dames.
Ha, dat stopt de monoloog hierboven welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
Ontopic dames.
Welnee, je hangt weer de aandachtshoer uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef Ladidadida het volgende:
Dit ís ontopic.
Kom je ook ?quote:
Maar wel mijn aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, je hangt weer de aandachtshoer uit.
Hoi S-Fquote:
ik moet zeggen dat de genodigden op deze meet met de aanmelding gemiddeld steeds meet kwalitatief top wordenquote:
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoi S-F
Ligt eraan wie er allemaal komen.
Ik snap je zin niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de genodigden op deze meet met de aanmelding gemiddeld steeds meet kwalitatief top worden
Ik wacht nog steeds op een reactie terug op mn fobo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
PM, MSN, postduif, cargo, fotoboek, rooksignalen, telefoon, faxen....
zal ik je eens wat zeggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet.
Ligt dat aan mijn bier of aan jouw bier?
Hallo Deoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de genodigden op deze meet met de aanmelding gemiddeld steeds meet kwalitatief top worden
Het kan heel snel afgelopen zijn hoor, bagger maar nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een reactie terug op mn fobo.
Tot die tijd blijf ik baggeren
goedendag, in-olie gefrituurde aardappelschijfjes gevulde (plastic)zakquote:
Uhu. Ik kan hier geen woord roepen of ik hang de aandachthoer uit, simpelweg omdat ik tieten hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, je hangt weer de aandachtshoer uit.
Okequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het kan heel snel afgelopen zijn hoor, bagger maar niet![]()
Jij drinkt niet, hoer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef enter het volgende:
[..]
Met bier is alles mooi
Ik ben naar een verjaardag![]()
Dat is nu een van de voordelen om vrouw te zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uhu. Ik kan hier geen woord roepen of ik hang de aandachthoer uit, simpelweg omdat ik tieten heb
Nee, dat zou ik dan zeggen. Dat je tieten had. Maar je begint een conversatie met WurM in een Groningenmeet topic, terwijl je niet eens gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uhu. Ik kan hier geen woord roepen of ik hang de aandachthoer uit, simpelweg omdat ik tieten heb
Je komt naar Groningen ?quote:
Yepquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je komt naar Groningen ?![]()
![]()
Met wie ga jij neuken dan?quote:
Met zijn rare rattenkop!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is die mod die mij rare notes geeft, grr.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
Maak dan eens een lijstje van de personen die iets over hun aanwezigheid hebben gezegd?
quote:Misschien:
- Sebasser.
Tuurlijk kom ikquote:
Dat bedoel ik, anders neem je die Gösser maar mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef Skic. het volgende:
Als ik op dat moment niet aan de Gösser zit wil ik ook wel komen.
Nope.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef Skic. het volgende:
Had je al een slaapplek geregeld rem?
Is dat nou zo'n hunnebed?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Skic. het volgende:
Een hoop drank en een parkje.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Sauruzin het volgende:
Wat nou groningen meet? Wordt er gemeet of is het een simpele bijeenkomst van een stel nerds waar dit de derde keer wordt waarin ze in hun leven een kroeg van binnen zien.
Ja, maar ik kan Sauruzin verzekeren dat ik een kroeg minstens drie keer per week van binnen ziequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Skic. het volgende:
Het woord meeten is trouwens wel behoorlijk nerd inderdaad.
Ik bdenk me net dat jij hardstikke gaat verdwalen in de Drie met je dronken hoofd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan Sauruzin verzekeren dat ik een kroeg minstens drie keer per week van binnen zie
Tof, dat zie ik als een uitdagingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik bdenk me net dat jij hardstikke gaat verdwalen in de Drie met je dronken hoofd.
Nee doe maar niet. Ik heb toch gelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef Relklooon het volgende:
[..]
Ik blijf je niet pm-en pik. Dat was een goed topic hendrik die je er bent!!
Molesteer remlof op de meet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Ik heb toch gelijk.
Opletten, snol. WurM begint een conversatie met mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dan zeggen. Dat je tieten had. Maar je begint een conversatie met WurM in een Groningenmeet topic, terwijl je niet eens gaat.
In je eentje een conversatie houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Opletten, snol. WurM begint een conversatie met mij.
Ik kan niet die dag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ladidididididididididia komt ook
combi meetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Sauruzin het volgende:
Wat nou groningen meet? Wordt er gemeet of is het een simpele bijeenkomst van een stel nerds waar dit de derde keer wordt waarin ze in hun leven een kroeg van binnen zien.
oh, ik dacht dat dat de lijst wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef enter het volgende:
Komers middag:
enter
Komers avond:
enter
Misschieners:
Ik kom niet, maar ik post wel:
Ladidadida
(kopieer dit lijstje en geef jezelf een plaats)![]()
Het scheelt niet veelquote:
quote:Komers middag:
enter
fiets
Komers avond:
enter
fiets
remlof
Deoxnogwattus
Misschieners:
Ladidadida
Ik 200 nog wat km,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel.
Groningen is hier trouwens 120 km vandaan, dat wordt hem niet.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef WurM het volgende:
Komers middag:
enter
fiets
Komers avond:
enter
fiets
remlof
Misschieners:
Deodinges
Waarschijnlijkers:
WurM
Ladidadida
Zaterdag 29 september? Ik plan nooit zover vooruit, maar ik hou dit topic in de gaten, wie weetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef enter het volgende:
Jullie moeten netjes zijn met mijn lijstjeen Afwazig als je kan, gewoon komen
lachen!
Dat was wel de bedoeling ja, dat we groningen gaan bekijken 's middagsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
Ik kom 's middags al, mits er niet alleen maar in een kroeg gehangen wordt, wil wat van Groningen zien.
optie tot Martinitoren beklimmen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, dat we groningen gaan bekijken 's middags![]()
Tof, uurtje of twee ergens afspreken dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, dat we groningen gaan bekijken 's middags![]()
Kom je met de trein ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, uurtje of twee ergens afspreken dan?
Grote marktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef enter het volgende:
Ik wil in de middag Groningen zien en geen kroegnatuurlijk wel ergens wat drinken en eten maar niet de hele dag, in de middag kunnen we ook ergens buiten in een park eten dat we een lunch meenemen
gezellig.
Bestaat die mogelijkheid dan ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:51 schreef enter het volgende:
willen er meer mensen in Grunn blijven slapen?
we regelen wel ietsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bestaat die mogelijkheid dan ?![]()
daar teken ik voorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Grote markt
Martinitoren
Vismarkt
JaAls het lekker weer is
en zo niet dan gewoon ergens binnen
![]()
Vergeet het ondergewaardeerde straatje Tussen Beide Markten (of Tussen De Markten ofzo) niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Grote markt
Martinitoren
Vismarkt
JaAls het lekker weer is
en zo niet dan gewoon ergens binnen
![]()
Wel voor de mensen die verder wonen, ik wil daar wel slapen hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik hoef niet te slapen in zoeen herberg, anderhalf uur lijn 300/305 en ik ben weer thuis
We slapen daar dan met 6 mensen er is een slaapzaal voor 6 mensen kost 19 euro ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik woon op een kwartiertje treinen van Groningen maar ik blijf dan ook slapen in grunnIs toch tof
Dat is geen geld jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:34 schreef enter het volgende:
[..]
We slapen daar dan met 6 mensen er is een slaapzaal voor 6 mensen kost 19 euro ofzo![]()
Onzinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zou wel willen slapen in Grunn, maar ben mijn eigen bed gewend
Maar niet als er een snurkert bij zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OnzinEen tevreden mens slaapt overal
![]()
ik ben alleen tevreden met mijn eigen bedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OnzinEen tevreden mens slaapt overal
![]()
Dat wordt nooit wat met jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben alleen tevreden met mijn eigen bed
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben alleen tevreden met mijn eigen bed
Ok, count me in!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef enter het volgende:
Wil je liever op een slaapzaal overnachten dan kun je kiezen uit een grote slaapzaal (18 tot 20 bedden) of een kleine slaapzaal (6 bedden)
grote slaapzaal ¤ 13,00 persoon/nacht
kleine slaapzaal ¤ 17,50 persoon/nacht
wat wil je daarmee zeggen?quote:
Als ie een keer op msn komt ofzo, ik zie hem verder nooit..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen?
oh ja, heb je ganesh al gevraagd?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ie een keer op msn komt ofzo, ik zie hem verder nooit..
Mij ook !!!quote:
5 minuten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef remlof het volgende:
Sowieso goeie prijzen en locatie
Het Simplon Jongerenhotel bevindt zich op het randje van het centrum van Groningen. In vijf minuten lopen sta je op de Grote Markt, het bruisende centrum van de stad.
www.simplonjongerenhotel.nl
Ha, dat kan ik sinds kort ook weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan wel op moemoe.nl blijven lurken
Gewoon doorlopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
5 minuten?
Mja.
maak daar maar 6 a 7 van hoor.
Je kan ons toch wel aanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef enter het volgende:
Ik wil daar best slapen als Memento-Mori ook daar wilt slapenanders slaap ik tussen allemaal mannen
Ik neem wel herrie-stoppers mee![]()
Of die uberhaupt niet tegen elkaar durven te pratenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga stiekem rondkijken die dag of ik ook een groepje nerds bij de Martini-toren zie die de kreten "IRL" en "Danny is een homo" gebruiken
Ik weet niet of je dat kan leren... Je kan het of je kan het niet denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
alsi k naar de 050 meet ga, overweeg je dan om mij het geheim van het bierdrinken te leren, remlof?
zon beetje iedereen behalve ik en diegene die al in groningen wonenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef TheSorrow het volgende:
Zet mij maar op de lijstMoet ik alleen ff kijken hoe ik t ga doen qua vervoer, tis wel een pleuriseind rijden... En ik hoorde wat over jongerenhotel ofzo? Wie crashen daar allemaal dan? Geen zin om terug te lezen, vier mn verjaardag voor maatjes dus de tuin zit vol, ff snel een post maken
Ik hoor t wel!
Tom zit nu 3 weken in het Oostblokquote:
Dat is andere Tom, hey Remlof heb jij die foto dat Tom en jij bier proosten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tom zit nu 3 weken in het Oostblok
mezelf er tussen gezet....quote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef enter het volgende:
Komers middag:
enter
fiets
Komers avond:
enter
fiets
remlof
Misschieners:
WurM
Deodinges
QuoRocks
Ladidadida
murp
Ik vind groningen ook tof.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Egh wel! Want je vindt Groningen tof en je vindt ons tof
Groningen zeker en jullie helemaal, maar het is zo verquote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef remlof het volgende:
Egh wel! Want je vindt Groningen tof en je vindt ons tof
Je hebt nou al gezegd dat je komt.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Groningen zeker en jullie helemaal, maar het is zo ver.
Ja maar is tof zo door het platteland crossen naar het hoge noorden, gewoon doenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Groningen zeker en jullie helemaal, maar het is zo ver.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
Ik erhm eh ja erhm.... JULLIE DWINGEN ME!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PuZ1nvagxT8quote:Op zondag 15 juli 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
Yep, komen zul jequote:Op zondag 15 juli 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Seks met vrouwen die niet klaarkomen is kut!
Goed topic.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Seks met vrouwen die niet klaarkomen is kut!
Tofquote:Op zondag 15 juli 2007 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
TheSorrow moet toch ook op de lijst? (zie vorige pagina)
Als hij komt, kom ik dus ook![]()
Laat even weten als je ook overdag komtquote:Op zondag 15 juli 2007 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
TheSorrow moet toch ook op de lijst? (zie vorige pagina)
Als hij komt, kom ik dus ook![]()
Het begint om 14.00, fiets gaat een rondleiding geven, lunchen en verder nog geen plannenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Um.
Overdag?
Ik zie namelijks alleen maar 19:00 staan
Hoelaat enzoot & waar is overdag?![]()
![]()
Jij woont ook in Groningenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Um.
Overdag?
Ik zie namelijks alleen maar 19:00 staan
Hoelaat enzoot & waar is overdag?![]()
![]()
jaaaquote:Op zondag 15 juli 2007 10:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik pest graag mensen
hoi enter, hoe gaat ie verder
liet ik je schrikken?
quote:
Ik ga nog even een uurtje slapen trouwensquote:Op zondag 15 juli 2007 10:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding]
niet zo ongesteld zijn ok?
KNUFFEL!!!
wat een timingquote:Op zondag 15 juli 2007 10:30 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga nog even een uurtje slapen trouwens![]()
![]()
![]()
jawohl, kan Remlof dalijk wel even doenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh dan wil ik ook wel overdag komen hoor.
Moet die OP niet aangepast nu?
De Zolder is wel grappig, als je stoned wilt worden zonder te blowen idd...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Haushofer het volgende:
Als je nog een tovve tent wil opzoeken, kun je ff naar de Zolder gaan. Wordt je gratis stoned door één keer goed adem te halen. Zit in de steeg tegenover de Sally 'O Briens. Ze draaien er tovve muziek en ze schenken Grolsch. Lekkah.
Officieel heet-ie QuoRocksquote:Op zondag 15 juli 2007 10:11 schreef enter het volgende:
QuWurMoRocks
Done.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:47 schreef enter het volgende:
[..]
jawohl, kan Remlof dalijk wel even doen![]()
Mijn oude stamkroeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:14 schreef Haushofer het volgende:
Als je nog een tovve tent wil opzoeken, kun je ff naar de Zolder gaan. Wordt je gratis stoned door één keer goed adem te halen. Zit in de steeg tegenover de Sally 'O Briens. Ze draaien er tovve muziek en ze schenken Grolsch. Lekkah.
dat jij dat nog kan onthoudenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat jij dat nog kan onthouden
Sebas, je verbaast me keer op keer
Maar, je drinkt niet?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar, je drinkt niet?
Wat hebben we dan aan je?
Ben je vrijwillig en nuchter bereid om te neuken?![]()
Nee, anders heb ik weer een alcohol-probleemquote:Op zondag 15 juli 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar, je drinkt niet?
Op meets hoor ik nooit tieten en neuken hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 16:00 schreef Afwazig het volgende:
Ik word een beetje bier-en-neuken moe als ik dit lees.
Lees het dan niet achterlijke mongool
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is het enige waar we nu deze slowchat kunnen volposten zonder het te hebben over wie er nou wel of niet komt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:00 schreef Afwazig het volgende:
Ik word een beetje bier-en-neuken moe als ik dit lees.
We kunnen ok napraten over de utreg meetquote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is het enige waar we nu deze slowchat kunnen volposten zonder het te hebben over wie er nou wel of niet komt.
ha, post zonder PI.
Zo ver was ik nog niet eens volgens mijquote:Op zondag 15 juli 2007 16:04 schreef enter het volgende:
[..]
We kunnen ok napraten over de utreg meetFiets was echt ver en de volgende meet ga ik hem in nuchtere toestand meemaken
![]()
zo ben je altijd?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet eens volgens mij![]()
![]()
ben jij echt zo stom?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga niet meer naar meets in utrecht.
Elke keer geeft het mij problemen.
De eerste keer had ik geen kaartje voor de terugreis.
En de tweede keer had ik ipv de trein naar groningen de trein naar deventer gepakt, en daar moeten overnachten.en nieuw kaartje moeten kopen, terwijl ik er al 1 had.
voor de dag ervoor.
Fucktardquote:Op zondag 15 juli 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga niet meer naar meets in utrecht.
Elke keer geeft het mij problemen.
De eerste keer had ik geen kaartje voor de terugreis.
En de tweede keer had ik ipv de trein naar groningen de trein naar deventer gepakt, en daar moeten overnachten.en nieuw kaartje moeten kopen, terwijl ik er al 1 had.
voor de dag ervoor.
Ja, heel erg stom.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, heel erg stom.
Nee, maar de NS deed kut.
Ik keek op dat bord aldaar.
En der gingen twee treinen.
De een mijn richting op, en de ander richting enschede deventer.
En rara, ik pak natuurlijk met mijn stronken kop de verkeerde.
Voor verdere info, zie mijn sig.
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar, je drinkt niet?
* Afwazig FoBo kijkt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Zit jij nu te zeggen dat je ook niets aan mij hebt dan?
![]()
Jamaar, ik zou nooit met enter neuken.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zit jij nu te zeggen dat je ook niets aan mij hebt dan?
![]()
Je was zeker aan het dromen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef Sebasser het volgende:
Vannacht had ik 4 keer wat aan je btw.
vannacht had ze 4x niets aan jouquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef Sebasser het volgende:
Vannacht had ik 4 keer wat aan je btw.
Dat dusquote:
Generaliseer niet zoquote:
Ganesh?, ik ben anderhalf kop groter dan hemquote:Op zondag 15 juli 2007 15:56 schreef Sebasser het volgende:
Heo Deo, ganesh vroeg laatst nog aan mij of ik hem die tent in wou smokkelen.
een gastje van 1.30 of hoe klein issie? met zijn 14 jaar zoeen 18+ tent in. 14.gif
Uhuh.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ganesh?, ik ben anderhalf kop groter dan hem
Als hij 1.30 is en jij anderhalf kop groter dan ben je nog steeds een kabouterquote:Op zondag 15 juli 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ganesh?, ik ben anderhalf kop groter dan hem
Jij niet, jij verliet haar zo rond kwart over 12.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie was er vannacht ook al weer bij CZ., sebasser?![]()
hij is...1,55m, meer neitquote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als hij 1.30 is en jij anderhalf kop groter dan ben je nog steeds een kabouter.
1.40 dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als hij 1.30 is en jij anderhalf kop groter dan ben je nog steeds een kabouter.
jij bent net zo lang in de omtrek als ik in de lengte, dus stfuquote:Op zondag 15 juli 2007 16:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1.40 dan.
En deo is zo rond de 1.80?
Ofwah?
Mja, deo's kop is alleen al 1 meter groot..
qua nerd zijn?quote:
Neh0r.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent net zo lang in de omtrek als ik in de lengte, dus stfu
en ik ben 1,92m
Ja, maar ook qua lengte.quote:
Ben jij ong. even groot als mij als ik die hakken van mij aan heb?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb hier geen meetlint damned, alex? hoe lang ben ik?
1. geen flauw idee, ik met me rookworstquote:Op zondag 15 juli 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh0r.
1.92?
Was jij nou groter of kleiner dan dat ik ben?
[..]
Ja, maar ook qua lengte.
Ohja, jij met je rookworst.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
1. geen flauw idee, ik met me rookworst
2. anyways, ganesh
geen idee, de polo-logos zijn eerst aan d beurt qua opmeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:52 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb hier geen meetlint damned, alex? hoe lang ben ik?
Neuh, wel langer ben ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben jij ong. even groot als mij als ik die hakken van mij aan heb?
Of net iets groter/kleiner ?
Ik ben 1.82 ofzoiets met die hakken.
En van mezelf 1.75
hij is kleinerquote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben jij ong. even groot als mij als ik die hakken van mij aan heb?
Of net iets groter/kleiner ?
Ik ben 1.82 ofzoiets met die hakken.
En van mezelf 1.75
De wiequote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, de polo-logos zijn eerst aan d beurt qua opmeten.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:01 schreef Drummer-Itchy het volgende:
zal ik ook naar de meeting komen ?
[kwoon alleen wel in zuid-holland...]
maarja als the_sorrow gaat rij ik wel met hem mee...
met de trein of misschien met de auto...
jongeren hotel lijtk me wel chillend !!
dan wel graag een biggie kamer...
standaard !!quote:
maar tofquote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Drummer-Itchy het volgende:
jaaa !! die polo logos zijn voor mij![]()
Jaaa !quote:Op zondag 15 juli 2007 17:01 schreef Drummer-Itchy het volgende:
zal ik ook naar de meeting komen ?
[kwoon alleen wel in zuid-holland...]
maarja als the_sorrow gaat rij ik wel met hem mee...
met de trein of misschien met de auto...
jongeren hotel lijtk me wel chillend !!
dan wel graag een biggie kamer...
neej joh !!quote:
jaquote:Op zondag 15 juli 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Whaha
Ik heb daar ook zo nu en dan last van.
Ik wil niet stoned wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:06 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
neej joh !!![]()
ik moet ff me DHS TT bijwerken...
dat doe ik daar wel...
is de zolder een coffeeshop ofzo ?![]()
Ja maar daar schijn je (volgens wie dat dan ook zei hier) ongewenst stoned te wordenquote:
Het is geen koffieshop.quote:
Daar zal jij geen last van hebben, je komt toch niet binnen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar daar schijn je (volgens wie dat dan ook zei hier) ongewenst stoned(mits je niet stoned wil worden dan he)
Maar.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is geen koffieshop.
Maar een heel relaxte kroeg waar je mag blowen.
en geen minderjarige kutjeugd, want er wordt goed gecontroleerd.
Mja, niet al te goed...
Het enige minpunt is eig dat je er voor 8 uur wel moet zitten, anders heb je de rest van de avond geen plek..
Ja, of ligt er aan welke dag je komt natuurlijk..
Jij ook nietquote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar zal jij geen last van hebben, je komt toch niet binnen.
Boem?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef enter het volgende:
We gaan naar een kroeg niet naar een coffeeshopmaar Boem kan jullie vast de wegwijze
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |