Dat was wel de bedoeling ja, dat we groningen gaan bekijken 's middagsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
Ik kom 's middags al, mits er niet alleen maar in een kroeg gehangen wordt, wil wat van Groningen zien.
optie tot Martinitoren beklimmen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, dat we groningen gaan bekijken 's middags![]()
Tof, uurtje of twee ergens afspreken dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja, dat we groningen gaan bekijken 's middags![]()
Kom je met de trein ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof, uurtje of twee ergens afspreken dan?
Grote marktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:29 schreef enter het volgende:
Ik wil in de middag Groningen zien en geen kroegnatuurlijk wel ergens wat drinken en eten maar niet de hele dag, in de middag kunnen we ook ergens buiten in een park eten dat we een lunch meenemen
gezellig.
Bestaat die mogelijkheid dan ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:51 schreef enter het volgende:
willen er meer mensen in Grunn blijven slapen?
we regelen wel ietsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bestaat die mogelijkheid dan ?![]()
daar teken ik voorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Grote markt
Martinitoren
Vismarkt
JaAls het lekker weer is
en zo niet dan gewoon ergens binnen
![]()
Vergeet het ondergewaardeerde straatje Tussen Beide Markten (of Tussen De Markten ofzo) niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Grote markt
Martinitoren
Vismarkt
JaAls het lekker weer is
en zo niet dan gewoon ergens binnen
![]()
Wel voor de mensen die verder wonen, ik wil daar wel slapen hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik hoef niet te slapen in zoeen herberg, anderhalf uur lijn 300/305 en ik ben weer thuis
We slapen daar dan met 6 mensen er is een slaapzaal voor 6 mensen kost 19 euro ofzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik woon op een kwartiertje treinen van Groningen maar ik blijf dan ook slapen in grunnIs toch tof
Dat is geen geld jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:34 schreef enter het volgende:
[..]
We slapen daar dan met 6 mensen er is een slaapzaal voor 6 mensen kost 19 euro ofzo![]()
Onzinquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik zou wel willen slapen in Grunn, maar ben mijn eigen bed gewend
Maar niet als er een snurkert bij zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OnzinEen tevreden mens slaapt overal
![]()
ik ben alleen tevreden met mijn eigen bedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OnzinEen tevreden mens slaapt overal
![]()
Dat wordt nooit wat met jou.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben alleen tevreden met mijn eigen bed
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben alleen tevreden met mijn eigen bed
Ok, count me in!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:37 schreef enter het volgende:
Wil je liever op een slaapzaal overnachten dan kun je kiezen uit een grote slaapzaal (18 tot 20 bedden) of een kleine slaapzaal (6 bedden)
grote slaapzaal ¤ 13,00 persoon/nacht
kleine slaapzaal ¤ 17,50 persoon/nacht
wat wil je daarmee zeggen?quote:
Als ie een keer op msn komt ofzo, ik zie hem verder nooit..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen?
oh ja, heb je ganesh al gevraagd?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ie een keer op msn komt ofzo, ik zie hem verder nooit..
Mij ook !!!quote:
5 minuten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef remlof het volgende:
Sowieso goeie prijzen en locatie
Het Simplon Jongerenhotel bevindt zich op het randje van het centrum van Groningen. In vijf minuten lopen sta je op de Grote Markt, het bruisende centrum van de stad.
www.simplonjongerenhotel.nl
Ha, dat kan ik sinds kort ook weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan wel op moemoe.nl blijven lurken
Gewoon doorlopenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
5 minuten?
Mja.
maak daar maar 6 a 7 van hoor.
Je kan ons toch wel aanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:17 schreef enter het volgende:
Ik wil daar best slapen als Memento-Mori ook daar wilt slapenanders slaap ik tussen allemaal mannen
Ik neem wel herrie-stoppers mee![]()
Of die uberhaupt niet tegen elkaar durven te pratenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:49 schreef Haushofer het volgende:
Ik ga stiekem rondkijken die dag of ik ook een groepje nerds bij de Martini-toren zie die de kreten "IRL" en "Danny is een homo" gebruiken
Ik weet niet of je dat kan leren... Je kan het of je kan het niet denk ikquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
alsi k naar de 050 meet ga, overweeg je dan om mij het geheim van het bierdrinken te leren, remlof?
zon beetje iedereen behalve ik en diegene die al in groningen wonenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef TheSorrow het volgende:
Zet mij maar op de lijstMoet ik alleen ff kijken hoe ik t ga doen qua vervoer, tis wel een pleuriseind rijden... En ik hoorde wat over jongerenhotel ofzo? Wie crashen daar allemaal dan? Geen zin om terug te lezen, vier mn verjaardag voor maatjes dus de tuin zit vol, ff snel een post maken
Ik hoor t wel!
Tom zit nu 3 weken in het Oostblokquote:
Dat is andere Tom, hey Remlof heb jij die foto dat Tom en jij bier proosten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tom zit nu 3 weken in het Oostblok
mezelf er tussen gezet....quote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef enter het volgende:
Komers middag:
enter
fiets
Komers avond:
enter
fiets
remlof
Misschieners:
WurM
Deodinges
QuoRocks
Ik kom niet, maar ik post wel:
Ladidadida
murp
Ik vind groningen ook tof.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Egh wel! Want je vindt Groningen tof en je vindt ons tof
Groningen zeker en jullie helemaal, maar het is zo verquote:Op zondag 15 juli 2007 02:32 schreef remlof het volgende:
Egh wel! Want je vindt Groningen tof en je vindt ons tof
Je hebt nou al gezegd dat je komt.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Groningen zeker en jullie helemaal, maar het is zo ver.
Ja maar is tof zo door het platteland crossen naar het hoge noorden, gewoon doenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Groningen zeker en jullie helemaal, maar het is zo ver.
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
Ik erhm eh ja erhm.... JULLIE DWINGEN ME!!!
http://www.youtube.com/watch?v=PuZ1nvagxT8quote:Op zondag 15 juli 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
Yep, komen zul jequote:Op zondag 15 juli 2007 02:39 schreef moemoe het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Seks met vrouwen die niet klaarkomen is kut!
Goed topic.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Seks met vrouwen die niet klaarkomen is kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |