Sex heeft niet persé klaarkomen nodig om lekker te zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:52 schreef BGS het volgende:
[..]
Sex heeft niet persé klaarkomen nodig om lekker te zijn
Je gaat me niet vertellen dat je alléén van je neukpartijtje geniet, tijdens die hooguit 8 seconden dat je orgasme duurtquote:
Tuurlijk niet, bij sex behoor je te 'connecten' met je 'potentiële levenspartner'!quote:
En dat 'wederzijdse teleurstelling' gedoe nekt je theorie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:57 schreef BGS het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk ook hardstikke blij met een orgasme, maar ook als je vriendin of jij niet klaarkomen dan is er toch nog steeds wederzijds genot? (En misschien wederzijdse teleurstelling, maar dat laat ik maar even achterwege)
Nee? Er is toch nog genot geweest? Dat was mijn punt. Ik heb verder nergens een uitspraak gedaan over dat het kut is of niet dat jij of je vriendin of allebei niet klaarkomen bij de seks.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:59 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat 'wederzijdse teleurstelling' gedoe nekt je theorie.
err, jawelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:55 schreef BGS het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je alléén van je neukpartijtje geniet, tijdens die hooguit 8 seconden dat je orgasme duurt
Dan is dat inderdaad heel kut voor jou.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
err, jawel
een orgasme is het ultieme genot... ik moet zelf minstens 1x komen en zij ook, anders noem ik het geen seks maar 'knuffelen'
Zelfde als een verliefd stel dat door de branding heeft gelopen hand in hand en op het laatst word verslonden door een tsunami maar het kunnen doorvertellen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:00 schreef BGS het volgende:
[..]
Nee? Er is toch nog genot geweest? Dat was mijn punt. Ik heb verder nergens een uitspraak gedaan over dat het kut is of niet dat jij of je vriendin of allebei niet klaarkomen bij de seks.
We hebben het hier toch over ruige seks met een willekeurig meisje?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfde als een verliefd stel dat door de branding heeft gelopen hand in hand en op het laatst word verslonden door een tsunami maar het kunnen doorvertellen.
Wat zal hen bijblijven; de tsunami of de romantische wandeling?
"geen zorgen meid, jij komt tenminste in m'n gezicht!"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:02 schreef BGS het volgende:
"Wat deed je bij die hoer?"
-"Geen zorgen schat, ze heeft enkel wat met me geknuffeld!"
grapjas...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:19 schreef mcDavid het volgende:
verkapt "ik kom te snel klaar, wat kan ik hier aan doen" -topic!
Het is een hardnekkig probleem dus. Al eens geprobeerd te "oefenen"?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:21 schreef remlof het volgende:
[..]
grapjas...
dit is een klacht na een jaar of 16 verschillende vrouwen neuken
ey, ik kom wel, maar that's only half the fun!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is een hardnekkig probleem dus. Al eens geprobeerd te "oefenen"?
ja, te vroeg dus!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:25 schreef remlof het volgende:
[..]
ey, ik kom wel, maar that's only half the fun!
Je zou ook kennen denken wat ken mij het schelen of zij klaarkomt ls ik maar klaarkom , maakt het leven een stuk eenvoudiger !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |