Waarom niet ?quote:
Je post hier alleen omdat ik hier ook post.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Ladidadida het volgende:
Ook al kom ik niet, toch verkapte TVPEEE!
Omgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:49 schreef WurM het volgende:
[..]
Je post hier alleen omdat ik hier ook post.
En om mijn aandacht te vestigen op mijn fobo, waar je ongetwijfeld hebt gereageerd, maar wat ik nog niet heb gezien.
Hoi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
OmgKrijg jij kapsones ofzo, knullemans?
Ik moet niet meer zo lief tegen je doen hè?quote:
Jawel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik moet niet meer zo lief tegen je doen hè?
Hoe kom je dan aan die kapsones ineens?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Jawel!
Niks mis met lief doen.
Maar jij doet vrijwel altijd lief, want je bent een lief meisje
Ik heb gister pizza gegeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan die kapsones ineens?
Ooooh, zeg dat dan meteen! Ik me helemaal druk maken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb gister pizza gegeten.
Ik denk dat dat het is
je haalt me de woorden uit mijn welgevormde bakkesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
Ontopic dames.
Ha, dat stopt de monoloog hierboven welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:07 schreef zarGon het volgende:
Ontopic dames.
Welnee, je hangt weer de aandachtshoer uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef Ladidadida het volgende:
Dit ís ontopic.
Kom je ook ?quote:
Maar wel mijn aandachtshoer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, je hangt weer de aandachtshoer uit.
Hoi S-Fquote:
ik moet zeggen dat de genodigden op deze meet met de aanmelding gemiddeld steeds meet kwalitatief top wordenquote:
Ik natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoi S-F
Ligt eraan wie er allemaal komen.
Ik snap je zin niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de genodigden op deze meet met de aanmelding gemiddeld steeds meet kwalitatief top worden
Ik wacht nog steeds op een reactie terug op mn fobo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
PM, MSN, postduif, cargo, fotoboek, rooksignalen, telefoon, faxen....
zal ik je eens wat zeggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik snap je zin niet.
Ligt dat aan mijn bier of aan jouw bier?
Hallo Deoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de genodigden op deze meet met de aanmelding gemiddeld steeds meet kwalitatief top worden
Het kan heel snel afgelopen zijn hoor, bagger maar nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een reactie terug op mn fobo.
Tot die tijd blijf ik baggeren
goedendag, in-olie gefrituurde aardappelschijfjes gevulde (plastic)zakquote:
Uhu. Ik kan hier geen woord roepen of ik hang de aandachthoer uit, simpelweg omdat ik tieten hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welnee, je hangt weer de aandachtshoer uit.
Okequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het kan heel snel afgelopen zijn hoor, bagger maar niet![]()
Jij drinkt niet, hoer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef enter het volgende:
[..]
Met bier is alles mooi
Ik ben naar een verjaardag![]()
Dat is nu een van de voordelen om vrouw te zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uhu. Ik kan hier geen woord roepen of ik hang de aandachthoer uit, simpelweg omdat ik tieten heb
Nee, dat zou ik dan zeggen. Dat je tieten had. Maar je begint een conversatie met WurM in een Groningenmeet topic, terwijl je niet eens gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Uhu. Ik kan hier geen woord roepen of ik hang de aandachthoer uit, simpelweg omdat ik tieten heb
Je komt naar Groningen ?quote:
Yepquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je komt naar Groningen ?![]()
![]()
Met wie ga jij neuken dan?quote:
Met zijn rare rattenkop!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is die mod die mij rare notes geeft, grr.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef zarGon het volgende:
Maak dan eens een lijstje van de personen die iets over hun aanwezigheid hebben gezegd?
quote:Misschien:
- Sebasser.
Tuurlijk kom ikquote:
Dat bedoel ik, anders neem je die Gösser maar mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef Skic. het volgende:
Als ik op dat moment niet aan de Gösser zit wil ik ook wel komen.
Nope.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef Skic. het volgende:
Had je al een slaapplek geregeld rem?
Is dat nou zo'n hunnebed?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:20 schreef Skic. het volgende:
Een hoop drank en een parkje.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Sauruzin het volgende:
Wat nou groningen meet? Wordt er gemeet of is het een simpele bijeenkomst van een stel nerds waar dit de derde keer wordt waarin ze in hun leven een kroeg van binnen zien.
Ja, maar ik kan Sauruzin verzekeren dat ik een kroeg minstens drie keer per week van binnen ziequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef Skic. het volgende:
Het woord meeten is trouwens wel behoorlijk nerd inderdaad.
Ik bdenk me net dat jij hardstikke gaat verdwalen in de Drie met je dronken hoofd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan Sauruzin verzekeren dat ik een kroeg minstens drie keer per week van binnen zie
Tof, dat zie ik als een uitdagingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:41 schreef Skic. het volgende:
[..]
Ik bdenk me net dat jij hardstikke gaat verdwalen in de Drie met je dronken hoofd.
Nee doe maar niet. Ik heb toch gelijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:10 schreef Relklooon het volgende:
[..]
Ik blijf je niet pm-en pik. Dat was een goed topic hendrik die je er bent!!
Molesteer remlof op de meet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Ik heb toch gelijk.
Opletten, snol. WurM begint een conversatie met mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dan zeggen. Dat je tieten had. Maar je begint een conversatie met WurM in een Groningenmeet topic, terwijl je niet eens gaat.
In je eentje een conversatie houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Opletten, snol. WurM begint een conversatie met mij.
Ik kan niet die dag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ladidididididididididia komt ook
combi meetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:32 schreef Sauruzin het volgende:
Wat nou groningen meet? Wordt er gemeet of is het een simpele bijeenkomst van een stel nerds waar dit de derde keer wordt waarin ze in hun leven een kroeg van binnen zien.
oh, ik dacht dat dat de lijst wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:22 schreef enter het volgende:
Komers middag:
enter
Komers avond:
enter
Misschieners:
Ik kom niet, maar ik post wel:
Ladidadida
(kopieer dit lijstje en geef jezelf een plaats)![]()
Het scheelt niet veelquote:
quote:Komers middag:
enter
fiets
Komers avond:
enter
fiets
remlof
Deoxnogwattus
Misschieners:
Ladidadida
Ik 200 nog wat km,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel.
Groningen is hier trouwens 120 km vandaan, dat wordt hem niet.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef WurM het volgende:
Komers middag:
enter
fiets
Komers avond:
enter
fiets
remlof
Misschieners:
Deodinges
Waarschijnlijkers:
WurM
Ladidadida
Zaterdag 29 september? Ik plan nooit zover vooruit, maar ik hou dit topic in de gaten, wie weetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:00 schreef enter het volgende:
Jullie moeten netjes zijn met mijn lijstjeen Afwazig als je kan, gewoon komen
lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |