Mag ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Er mag veel opeens. Dan wist ik het wel. Vannacht gingen flink wat kleren van Nadia en Amanda in de fik en ging de schaar in haar haar.
Hij is ECHT wanhopig bezig schade te beperken. Hij weet dat hij een enorme fout heeft gemaakt en probeert nu nog wat kijkerszieltjes terug te winnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap wil zijn 24 uur aanvragen
Ff weer tv momentje vermoed ik…
![]()
Als een bus!quote:Psycholoog Monique van Scholten zegt het volgende:
“Wie heeft het meeste in huis om een ander te intimideren? Wie houdt het het langste vol om gepest te worden? De normen en waarden zijn vervangen door de regel dat bijna alles is geoorloofd. Mensen gaan zich dus weer zeer primitief gedragen. De meisjes doen verleidingsspelletjes om tot het meest aantrekkelijke wijfje te worden verkozen. Net als de eendjes in de vijver. De mannen strijden om wie de grootste macht kan vergaren. Daarbij trok een deel van de groep ten strijde tegen één individu. Eric dus, en dat was een willekeurige keuze. In de oorlog die tussen de bewoners is uitgebroken, heerst er dan weer even een heerlijk wij-gevoel tegen die ene. Het is aangename televisie omdat we vanuit de luie sofa kunnen beweren dat WIJ nooit zo vreselijk zouden zijn. Maar dat is niet waar. Als je met teveel mensen op een perron staat en je weet dat er nog maar één trein komt naar je eindbestemming dan ga je allemaal duwen.”
het is nu frustiejaap en zometeen suicidejaap, dus ik zeg, japio ga lekker weer naar mams dan mag je weer lekker door de stoel zakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap is in de war van Huub zijn gesprek en nog veel meer, maar toch lijkt het erop dat hij beseft dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.
En het feit dat de populariteitspoll binnenkort begint. Hij weet dondersgoed dat het hem punten zal kosten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is ECHT wanhopig bezig schade te beperken. Hij weet dat hij een enorme fout heeft gemaakt en probeert nu nog wat kijkerszieltjes terug te winnen.
Het eten wat voor Huub en Lieke was binnengekomen was besteld is verstopt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo is post verstopt? Dat heeft Huub toch zelf uitgedeeld?
het eten wat huub en Lieke hadden besteld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Vanmiddag hebben Man en Naad een brief voor Lieke in de bosjes gegooid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die zijn nog altijd een stel konijnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef miraculeus het volgende:
even tussendoor, heb een paar dagen niet zo gevolgd, zijn Brian en Amanda nog een stel of is dat nu echt over?
Volgens mij sportkleding Nadia en Huub dingen van Dennis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft dus ook vanalles gepikt? Ah, dat maakt het wat meer verklaarbaar.
dat zijn die spulletjes van dennis van de PCquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Brian tegen haar praat zeg. Ik liep gewoon weg nu. Dat ze gewoon blijft zitten
Dat is niet vreemd hoor, en je mag je dan best gelukkig prijzen ;-)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef ricofromrio het volgende:
ik kan brian niet volgen
Jaap wil op tv, als Emo-Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap haat het hiet, wil hier weg.
wie wel ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef ricofromrio het volgende:
ik kan brian niet volgen
3 heksen bij elkaar.quote:
Jaapquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat mensen hebben gezien dat Lieke het heeft. Welke mensen? Met wie heeft Nadia nu weer gesproken?
En de terror is mislukt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:38 schreef mspoez het volgende:
Bijzonder dat ze antwoord blijft geven...
Hij komt er wel op terug, allemaal toneelspel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap heeft telefonisch zijn 24 uur en gesprek met psycholoog aangevraagd.
"kutzooi.....ik haat mezelf en ik haat hier....kutzooi...stelletje teringlijers"
alles voor tv, wat een pathetisch figuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij komt er wel op terug, allemaal toneelspel.
Tuurlijk. Maar dat gaat het echt geen sympatie opleveren. De kijkers hopen hooguit dat hij ook echt gaat... net als toen met Natasia.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef burtbeej het volgende:
Jaap heeft zn 24 uur aangevraagt+gesprek bij de psycholoog
Ik denk: TV tijd.
Bij Japio weet ik het niet meer hoor. Ik kan werkelijk geen touw op die jongen trekken.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij komt er wel op terug, allemaal toneelspel.
Ze bedoeld waarschijnlijk Amanda en Brain en Denniks en Natasia en Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat mensen hebben gezien dat Lieke het heeft. Welke mensen? Met wie heeft Nadia nu weer gesproken?
Dit gaat hem zeker geen extra stemmen opleveren in de popo, en daar doet hij het voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gaat het echt geen sympatie opleveren. De kijkers hopen hooguit dat hij ook echt gaat... net als toen met Natasia.
Net als Natasia toen zeker...morgen komt ie er weer op terug..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap heeft telefonisch zijn 24 uur en gesprek met psycholoog aangevraagd.
"kutzooi.....ik haat mezelf en ik haat hier....kutzooi...stelletje teringlijers"
en weer 2 uitzendingen gevuld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net als Natasia toen zeker...morgen komt ie er weer op terug..
of hij MOET weg, dat kan natuurlijk ook![]()
Ze kunnen natuurlijk kiezen uit 5 persoonlijkheden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:43 schreef Fast_Eddy het volgende:
ach Jaap heeft zo weer een baan het bedrijfsleven zit echt te wachten een 200 kilo wegende mafkees die zweet als een otter als hij twee stappen doet![]()
Weten H&L dat al?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef AnTjUh het volgende:
en wat doen we met de gestolen contactpunten?
Weten Huub en Lieke dat al dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef AnTjUh het volgende:
en wat doen we met de gestolen contactpunten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk kiezen uit 5 persoonlijkheden...![]()
dank je wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Die zijn nog altijd een stel konijnen!
Het is wel logisch dat ze meer hebben, want Brian vroeg: "Wat ga je terug geven dan?" Met andere woorden, ze hebben nog meer. Lieke pikte dat niet op.quote:
Ze kan me niet genoeg krampen krijgen....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft opeens buikkrampen
Dat klopt, dat heeft Nadia gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:47 schreef CoT het volgende:
Amanda: "*Ik heb niet aan haar spullen gezeten"![]()
Inderdaad. Ik had ze in de vuilnisbak gegooid. Ze moeten iets beter nadenken, Huub en Liekequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom maakt lieke die schoon?
Amanda en Nadia moeten gewoon nieuwe betalen.
En dat terwijl die trut ongeveer 2 seconden eerder duidelijk tegen Tas aan het fluisteren wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:51 schreef wolferl het volgende:
Telefoon:....
Huub: Nadia je moet ophouden met fluisteren, want ze worden er nnnaar van.
Nadia: Maar ik fluister niet.
Huub: Nou ze bellen niet voor niets.
Nadia haar reactie: Ik fluister niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
Mededeling van de redactie: Nadia moet ophouden met fluisteren als ze de zender niet omheeft want ze worden er naar van.
geniet er maar van knulquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:51 schreef dgk_fan het volgende:
De terror gaat beginnen !!! Dennis-haters: EAT YOUR HEART OUT !!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:51 schreef dgk_fan het volgende:
De terror gaat beginnen !!!
Psycholoog nodig?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Amanda aan de praat. Ik heb het toch een paar minuten volgehouden. Streams gaan nu weer uit, want de moordneigingen komen weer.
Daar staat toch echt gewoon een kerel. Moet je dat bovenlichaam zienquote:
Och gut krijgen we die discussie weerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wat heeft Nadia een lelijk figuur zo, nu begrijp ik haar complex wel beter!
check die rug, kont en benenquote:
Tja, die Gertquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:53 schreef SHE het volgende:
[..]
check die rug, kont en benen
WTF zeg
ik hoor Gert nog die mij vertelde dat Not zo mooi was...:')
Kan de rest er tenminste overheen pissen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Varen het volgende:
Leuke actie hoor, volgens mij zijn JBNNAD zelf de dupe van het spelletje
Natasja zit onder de brandnetels![]()
Handen in je zak en tissues op je schoot?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:51 schreef dgk_fan het volgende:
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef HenrySpencer het volgende:
Weten medebewoners van de 24uur van Jaap af?
HEt is idd een beetje BANN niveau. Die doen de hele dag niets anders.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Kan de rest er tenminste overheen pissen!
Heeft ie hem echt aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef HenrySpencer het volgende:
Weten medebewoners van de 24uur van Jaap af?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef mazaru het volgende:
De mislukte terror van de dark dork side![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heeft ie hem echt aangevraagd dan?
Heb je dat gezien.
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb je dat gezien.
ik vind het onderhand zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HEt is idd een beetje BANN niveau. Die doen de hele dag niets anders.
Ik hoop dat je gelijk hebt...... tot nu toe was het veel blablabla achter iemands rug om en heeft ie uit zichzelf niets alten zien.... De anderen moeten zelfs nog zorgen dat ie z'n schoenen terug krijgt... Kom maar op zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:51 schreef dgk_fan het volgende:
JAquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:55 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb je dat gezien.
De Kut Brigade roert in de brandnetols. En de upperkut merkt even op dat ze "een echte bosjesvrouw" is.quote:
Maar bij Nadia is het écht heel erg opvallend dat het er niet uitziet.quote:
jeetje... ik vind die travo grappen altijd maar stom, maar op deze foto....quote:
Echt een gaaf plannetje..... die 2 zijn echt leuk saampiesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieke had dus een leuk plannetje met advertenties in de krant.
Ze doen steeds wel pogingen, maar omdat Huub en vooral Lieke zo enorm rustig blijven lukt het steeds nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt...... tot nu toe was het veel blablabla achter iemands rug om en heeft ie uit zichzelf niets alten zien.... De anderen moeten zelfs nog zorgen dat ie z'n schoenen terug krijgt... Kom maar op zou ik zeggen!
Half uur geleden zoiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef wolferl het volgende:
Hoelaat vroeg ie de 24 uur aan?
Even terugkijken in dit topic, dan zie je een aantal mensen posten dat hij het aanvraagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef wolferl het volgende:
Hoelaat vroeg ie de 24 uur aan?
Alles voor TV.... Huub heeft EMO Jaap zo verschrikkleijk verraden.... Als er iemand zich verraden moet voelen is het Huub..... Wat een loser maar misschien trappen de kijkers erin....quote:
Heb je nog naar hem gezwaaid?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:59 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
ik heb hem vanmorgen wel voorbij zien komen.
Ja had gekund, maar ik wordt het een beetje beu.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even terugkijken in dit topic, dan zie je een aantal mensen posten dat hij het aanvraagd.
Jaap heeft de emo-Jaap naar boven gehaald, omdat dat volgens de broer van Brian Emo-Jaap het goed doet op tv.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
jaap is ff van de wereld ofzo??
Maar vraag dan niet aan ons om het voor jou te gaan terugzoeken .....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja had gekund, maar ik wordt het een beetje beu.
Gaan Huub en Lieke gewoon nieuwe bestellen. Het is zó simpel allemaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
Ze willen het eten van L en H opeten voor hun neus.
Ik denk dat er dan weer een paar rochels gaan vliegen
Heeft Jaap zijn 24 uur aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Deisyy het volgende:
De hoeveelste 24-uur is vraagt Jaap nu voor zichzelf aan, zit daar geen max. aan?
Zo kunnen we ons blij blijven maken met een dooie mus![]()
Dat hoop ik niet, zou toegeven zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
Ze willen het eten van L en H opeten voor hun neus.
Ik denk dat er dan weer een paar rochels gaan vliegen
Zeker... Net als wat we tot nu toe allemaal al aan heftige terror hebben gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Meganog het volgende:
Dennis plant nieuwe terror met het eten.
Wordt weer spannend!
Is ook weer waarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan Huub en Lieke gewoon nieuwe bestellen. Het is zó simpel allemaal.
Zodra je laat merken dat je iets erg vindt, hebben ze hun zien.
Dat idee heb ik ook heel sterk....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef CoT het volgende:
Jaap baalt gewoon dat die niet meer bij Huub zit
Zoals gezegd: gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Jaap is wel het meest trieste figuur van vandaag.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och gut, nix heeft snode plannen voor het eten van Huub en Lieke. Hij doet toch niks, dat trutje.
ze mogen maar 2 keer in de week bestellen, dus dat kan nu niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook weer waar
En Huub is broodnuchter, dan blijft die altijd veel langer rustig
Ik zie er wel meer..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Jaap is wel het meest trieste figuur van vandaag.
Nee geen max....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Deisyy het volgende:
De hoeveelste 24-uur is vraagt Jaap nu voor zichzelf aan, zit daar geen max. aan?
Zo kunnen we ons blij blijven maken met een dooie mus![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zoals gezegd: gegokt en verloren.
Nadia: "Maar je zit nu toch aan onze kant?"
Op de een of andere manier wordt Jaap hier ook niet vrolijker van.
Ja, maar wat een normaal mens in 1 zin kan daar doet Brain gewoon 10 zinnen over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
brian zit een heel verhaal te maken van de matras terwijl er 1 zin over is gesproken met kennie.
Er mag niet meer besteld worden, het mag maar 2 keer in de week en dit was de 2e keer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan Huub en Lieke gewoon nieuwe bestellen. Het is zó simpel allemaal.
Zodra je laat merken dat je iets erg vindt, hebben ze hun zien.
Dan ging ik gewoon niet eten en hield de redactie verantwoordelijk. Heel simpel. Verder gooide ik dan morgen een emmer modder over de pan heen als Natasia bijna klaar is met koken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
ze mogen maar 2 keer in de week bestellen, dus dat kan nu niet.![]()
Het is ook zoooooo goor!! Lieke is een keer doorgelekt met haar menstruatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
heh? filmpjes van een vies matras van H & L?
dat vind ik dan weer een goed idee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon niet eten en hield de redactie verantwoordelijk. Heel simpel. Verder gooide ik dan morgen een emmer modder over de pan heen als Natasia bijna klaar is met koken.
en het betrof dus gewoon 1 vlek tsjonge jonge hebben die mensen nooit goede sex gehad ofzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
brian zit een heel verhaal te maken van de matras terwijl er 1 zin over is gesproken met kennie.
Jaap moet toch ook inzien dat die mensen helemaal geen flikker om hem geven en dat hij gewoon gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:08 schreef riri het volgende:
ze luisteren niet eens naar jaap....het moet gewoon huub zijn
Is ook heel simpel. De groep eisen dat die cp's terug komen. Zo niet, dan weer alles in de vijfer gaan flikkeren of in de fik steken. Huub en Lieke hebben heel veel minder met kleding enz enzquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
Alleen heeft Lieke niet haar cp's terug.
Oh wat zijn ze geinteresseerd in hoe Jaap zich echt voelt hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:08 schreef riri het volgende:
ze luisteren niet eens naar jaap....het moet gewoon huub zijn
natasia had gewoon voor heel de groep eten gekookt, ze mochten er alleen niet bij zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ging ik gewoon niet eten en hield de redactie verantwoordelijk. Heel simpel. Verder gooide ik dan morgen een emmer modder over de pan heen als Natasia bijna klaar is met koken.
Zal ik er mijn eigen draai aan geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef mspoez het volgende:
Naad: De hoofdoorzaakd at je je zo voelt is Huub he?
Jaap: Nee..is één van de oorzaken maar.
Naad: Nee, Huub is het ergste toch?
Ja, maar dat mag dan weer niet van de Febo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo niet, dan weer alles in de vijfer gaan flikkeren of in de fik steken.
En Nadia haar sportkleding ook niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
nou ze konden voor mij doodvallen met hun eten en ik zou ook lekker bestellen om hen een hak te zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
natasia had gewoon voor heel de groep eten gekookt, ze mochten er alleen niet bij zitten
Eerst mochten ze niet meeeten, maar ze hebben Huub en Lieke niet duidelijk gemaakt dat ze later wel mee mochten eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
natasia had gewoon voor heel de groep eten gekookt, ze mochten er alleen niet bij zitten
Tuurlijk wel, want ze mogen dus ook die punten stelen. Nou, dan mag alles dus weer. Zo niet, dan meteen die punten terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag dan weer niet van de Febo.
Lieke weet nog van nix.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:08 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de redactie het redelijk goed heeft ingeschat dat het nu pas een eerlijk gevecht is, die 6 tegen 2.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal ik er mijn eigen draai aan geven.
Les waarin?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
nada wil mayday uitnodigen om lieke les te geven.................alsof lieke dat zou accepteren![]()
![]()
'ze mochten er niet meer bij zitten' ???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En hou wou ze dat dan voorkomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Lijkt wel een Southpark dialoog...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zal ik er mijn eigen draai aan geven.
Jaap: Nee het is echt wat anders.
Naad: Ja maar Huub deed het toch?
Jaap: Huub heeft hier niks mee te maken.
Naad: Lieke wel he?
Jaap: Ook niet.
Naad: Zie je wel, je houdt niet van me.
Jaap: *what the fock?
Naad: Zeg dat het Huub's schuld is.
Jaap: Nee Huub is een goeie gast.
Naad: Jezus, nu ga ik iedereen vertellen dat jij mij hebt aangerand, Huub lover.
het blijft leuk om te luisteren naar hem, normaal praten kan hij niet!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan het niet laten:
Braajen:
"Ze zit met haar koffertje CP's rond te lopen." (vandaag)
"Huub zit te douchen." (vandaag)
"Zit je haar nu te neuken?" (een tijdje geleden)
En zo zal er nog wel veel gezeten hebben de afgelopen negen maanden.
Het "zit" niet helemaal goed in die bovenkamer van die halve zool.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef BarryK het volgende:
Brian z'n tip: "als je dingen in je hoofd hebt, niet uitspreken gewoon doen"... letten jullie op febo, jullie worden gepasseerd door jullie lieverdjes die jullie al veel meer toestaan dan Huub en Lieke
Het is bedroevend waar ze met zijn zessen mee op de proppen komen. Ze lachen om elk slappe ideetje en roepen hoe goed het wel niet is en wat een enorme impact het zal hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze denken dat als ze een buitenstaander gaan inhuren om Huub & Lieke aan te pakken, dit misschien wel effect heeft ofzo? Wat weer een slecht plan zeg!![]()
Waar is die site dan kan ik dat nog even herhalenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef riri het volgende:
mayday heeft de vorige keer op haar site ontzettend veel vuile opmerkingen gekregen na haar smerige benadering naar lieke en huub....die wil dat huis helemaal niet meer in
in hoe een vrouw zich gedraagt enzoquote:
Ik weet niet wat zij denken, ik zet hier alleen neer wat ik hoor op de streams.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'ze mochten er niet meer bij zitten' ???![]()
![]()
En dat denken zij te kunnen bepalen?
Ja, dat weet een travestiet wel ja.... Ik bedoel ALS IEMAND HET NIET WEET.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in hoe een vrouw zich gedraagt enzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef riri het volgende:
mayday heeft de vorige keer op haar site ontzettend veel vuile opmerkingen gekregen na haar smerige benadering naar lieke en huub....die wil dat huis helemaal niet meer in
whahaha, zijn ze al met zijn zessen... hebben ze er nog meer nodig....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ze denken dat als ze een buitenstaander gaan inhuren om Huub & Lieke aan te pakken, dit misschien wel effect heeft ofzo? Wat weer een slecht plan zeg!![]()
nadia heeft het al een beetje door dat ze erg voor lul zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub en Lieke een paar dagen volhouden dat die zogenaamde terror hun echt totaal niet raakt, worden ze volgens mij enorm gefrustreerd![]()
Ik liet ze gewoon hun gang gaan. Dan gingen vannacht wel alle lakens van hun bedden de vijver in. Heel simpel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef BarryK het volgende:
Nadia is ook zo dom he... ze wil nu alsnog het bed buiten zetten... schijt hebben aan de febo...
Doe dan Nadia, DOE DAN
http://www.divamayday.comquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Mayday? Que?
Als het op dit niveau blijft, heel erg lang. Ik zou ook enorme pret hebben zelfs, als ik Huub en Lieke was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Hoe lang zullen H & L dit vol houden?
Dat zeggen ze allemaal, zeker ook al een week niet naar de wc geweest en aan de laxeermiddelen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef DrsH het volgende:
Ik ga even kotsen wat en walgelijke idioten wees niet ongerust ik heb geen boulimia
Ze willen haar in het zwembad gooien om Huub uit te lokken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef BarryK het volgende:
Die smeerlappen hebben weer smerige ideeen: aan lieke zitten
tja,als ik dat nog wist...ga het wel even proberen te zoeke maar weet nog wel dat ze toen een hele lading reakties op haar site heeft gehad en ze bood toen nog d'r exuses aan dat ze lieke zo had benaderdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar is die site dan kan ik dat nog even herhalen
Hoezo verbieden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat BANNDJ alles gaat verbieden voor Huub en Lieke.
Hoezo aanranden....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef BarryK het volgende:
Die smeerlappen hebben weer smerige ideeen: aan lieke zitten
Tis heerlijk weer en Lieke houdt van zwemmen, geloof niet dat dat echt effect gaat hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze willen haar in het zwembad gooien om Huub uit te lokken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:17 schreef HenrySpencer het volgende:
Mayday? Que?
Ik wil niet weten wat nix van zijn mondhoeken afveegt op jouw picquote:
Barry weinig mensenkennis dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, zeker ook al een week niet naar de wc geweest en aan de laxeermiddelen?
Alleen tegen meisjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
nix wil Lieke het zwembad in jonassen. Kanslose loser.
1. Hij doe zelf toch nix
2. Is fysiek geweld.
Zitten ze allemaal van dit soort dingen te bedenken? De hele dag al volgens mij. Het is uitermate lachwekkend en triest tegelijk. Zelden heb ik een groep mensen zo voor lul zien staanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
nix wil Lieke het zwembad in jonassen. Kanslose loser.
1. Hij doe zelf toch nix
2. Is fysiek geweld.
Nou, mij mogen ze daar wel in het zwembad gooien hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef mspoez het volgende:
[..]
Tis heerlijk weer en Lieke houdt van zwemmen, geloof niet dat dat echt effect gaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |