Mag ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef scanman01 het volgende:
Er mag veel opeens. Dan wist ik het wel. Vannacht gingen flink wat kleren van Nadia en Amanda in de fik en ging de schaar in haar haar.
Hij is ECHT wanhopig bezig schade te beperken. Hij weet dat hij een enorme fout heeft gemaakt en probeert nu nog wat kijkerszieltjes terug te winnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:28 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap wil zijn 24 uur aanvragen
Ff weer tv momentje vermoed ik…
![]()
Als een bus!quote:Psycholoog Monique van Scholten zegt het volgende:
“Wie heeft het meeste in huis om een ander te intimideren? Wie houdt het het langste vol om gepest te worden? De normen en waarden zijn vervangen door de regel dat bijna alles is geoorloofd. Mensen gaan zich dus weer zeer primitief gedragen. De meisjes doen verleidingsspelletjes om tot het meest aantrekkelijke wijfje te worden verkozen. Net als de eendjes in de vijver. De mannen strijden om wie de grootste macht kan vergaren. Daarbij trok een deel van de groep ten strijde tegen één individu. Eric dus, en dat was een willekeurige keuze. In de oorlog die tussen de bewoners is uitgebroken, heerst er dan weer even een heerlijk wij-gevoel tegen die ene. Het is aangename televisie omdat we vanuit de luie sofa kunnen beweren dat WIJ nooit zo vreselijk zouden zijn. Maar dat is niet waar. Als je met teveel mensen op een perron staat en je weet dat er nog maar één trein komt naar je eindbestemming dan ga je allemaal duwen.”
het is nu frustiejaap en zometeen suicidejaap, dus ik zeg, japio ga lekker weer naar mams dan mag je weer lekker door de stoel zakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap is in de war van Huub zijn gesprek en nog veel meer, maar toch lijkt het erop dat hij beseft dat hij een verkeerde keuze heeft gemaakt.
En het feit dat de populariteitspoll binnenkort begint. Hij weet dondersgoed dat het hem punten zal kosten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is ECHT wanhopig bezig schade te beperken. Hij weet dat hij een enorme fout heeft gemaakt en probeert nu nog wat kijkerszieltjes terug te winnen.
Het eten wat voor Huub en Lieke was binnengekomen was besteld is verstopt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo is post verstopt? Dat heeft Huub toch zelf uitgedeeld?
het eten wat huub en Lieke hadden besteld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Vanmiddag hebben Man en Naad een brief voor Lieke in de bosjes gegooid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die zijn nog altijd een stel konijnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef miraculeus het volgende:
even tussendoor, heb een paar dagen niet zo gevolgd, zijn Brian en Amanda nog een stel of is dat nu echt over?
Volgens mij sportkleding Nadia en Huub dingen van Dennis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft dus ook vanalles gepikt? Ah, dat maakt het wat meer verklaarbaar.
dat zijn die spulletjes van dennis van de PCquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Brian tegen haar praat zeg. Ik liep gewoon weg nu. Dat ze gewoon blijft zitten
Dat is niet vreemd hoor, en je mag je dan best gelukkig prijzen ;-)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef ricofromrio het volgende:
ik kan brian niet volgen
Jaap wil op tv, als Emo-Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap haat het hiet, wil hier weg.
wie wel ...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef ricofromrio het volgende:
ik kan brian niet volgen
3 heksen bij elkaar.quote:
Jaapquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat mensen hebben gezien dat Lieke het heeft. Welke mensen? Met wie heeft Nadia nu weer gesproken?
En de terror is mislukt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:38 schreef mspoez het volgende:
Bijzonder dat ze antwoord blijft geven...
Hij komt er wel op terug, allemaal toneelspel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap heeft telefonisch zijn 24 uur en gesprek met psycholoog aangevraagd.
"kutzooi.....ik haat mezelf en ik haat hier....kutzooi...stelletje teringlijers"
alles voor tv, wat een pathetisch figuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij komt er wel op terug, allemaal toneelspel.
Tuurlijk. Maar dat gaat het echt geen sympatie opleveren. De kijkers hopen hooguit dat hij ook echt gaat... net als toen met Natasia.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef burtbeej het volgende:
Jaap heeft zn 24 uur aangevraagt+gesprek bij de psycholoog
Ik denk: TV tijd.
Bij Japio weet ik het niet meer hoor. Ik kan werkelijk geen touw op die jongen trekken.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij komt er wel op terug, allemaal toneelspel.
Ze bedoeld waarschijnlijk Amanda en Brain en Denniks en Natasia en Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Nadia zegt dat mensen hebben gezien dat Lieke het heeft. Welke mensen? Met wie heeft Nadia nu weer gesproken?
Dit gaat hem zeker geen extra stemmen opleveren in de popo, en daar doet hij het voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat gaat het echt geen sympatie opleveren. De kijkers hopen hooguit dat hij ook echt gaat... net als toen met Natasia.
Net als Natasia toen zeker...morgen komt ie er weer op terug..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap heeft telefonisch zijn 24 uur en gesprek met psycholoog aangevraagd.
"kutzooi.....ik haat mezelf en ik haat hier....kutzooi...stelletje teringlijers"
en weer 2 uitzendingen gevuld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Net als Natasia toen zeker...morgen komt ie er weer op terug..
of hij MOET weg, dat kan natuurlijk ook![]()
Ze kunnen natuurlijk kiezen uit 5 persoonlijkheden...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:43 schreef Fast_Eddy het volgende:
ach Jaap heeft zo weer een baan het bedrijfsleven zit echt te wachten een 200 kilo wegende mafkees die zweet als een otter als hij twee stappen doet![]()
Weten H&L dat al?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef AnTjUh het volgende:
en wat doen we met de gestolen contactpunten?
Weten Huub en Lieke dat al dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:44 schreef AnTjUh het volgende:
en wat doen we met de gestolen contactpunten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk kiezen uit 5 persoonlijkheden...![]()
dank je wel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Die zijn nog altijd een stel konijnen!
Het is wel logisch dat ze meer hebben, want Brian vroeg: "Wat ga je terug geven dan?" Met andere woorden, ze hebben nog meer. Lieke pikte dat niet op.quote:
Ze kan me niet genoeg krampen krijgen....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft opeens buikkrampen
Dat klopt, dat heeft Nadia gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:47 schreef CoT het volgende:
Amanda: "*Ik heb niet aan haar spullen gezeten"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |