het eten wat huub en Lieke hadden besteld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo is post verstopt? Dat heeft Huub toch zelf uitgedeeld?
Vanmiddag hebben Man en Naad een brief voor Lieke in de bosjes gegooid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo is post verstopt? Dat heeft Huub toch zelf uitgedeeld?
Die zijn nog altijd een stel konijnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef miraculeus het volgende:
even tussendoor, heb een paar dagen niet zo gevolgd, zijn Brian en Amanda nog een stel of is dat nu echt over?
Volgens mij sportkleding Nadia en Huub dingen van Dennis.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft dus ook vanalles gepikt? Ah, dat maakt het wat meer verklaarbaar.
dat zijn die spulletjes van dennis van de PCquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Hoe Brian tegen haar praat zeg. Ik liep gewoon weg nu. Dat ze gewoon blijft zitten
Dat is niet vreemd hoor, en je mag je dan best gelukkig prijzen ;-)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef ricofromrio het volgende:
ik kan brian niet volgen
Jaap wil op tv, als Emo-Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap haat het hiet, wil hier weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |