Echt een gaaf plannetje..... die 2 zijn echt leuk saampiesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Lieke had dus een leuk plannetje met advertenties in de krant.
Ze doen steeds wel pogingen, maar omdat Huub en vooral Lieke zo enorm rustig blijven lukt het steeds nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt...... tot nu toe was het veel blablabla achter iemands rug om en heeft ie uit zichzelf niets alten zien.... De anderen moeten zelfs nog zorgen dat ie z'n schoenen terug krijgt... Kom maar op zou ik zeggen!
Half uur geleden zoiets.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef wolferl het volgende:
Hoelaat vroeg ie de 24 uur aan?
Even terugkijken in dit topic, dan zie je een aantal mensen posten dat hij het aanvraagd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:58 schreef wolferl het volgende:
Hoelaat vroeg ie de 24 uur aan?
Alles voor TV.... Huub heeft EMO Jaap zo verschrikkleijk verraden.... Als er iemand zich verraden moet voelen is het Huub..... Wat een loser maar misschien trappen de kijkers erin....quote:
Heb je nog naar hem gezwaaid?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:59 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
ik heb hem vanmorgen wel voorbij zien komen.
Ja had gekund, maar ik wordt het een beetje beu.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Even terugkijken in dit topic, dan zie je een aantal mensen posten dat hij het aanvraagd.
Jaap heeft de emo-Jaap naar boven gehaald, omdat dat volgens de broer van Brian Emo-Jaap het goed doet op tv.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
jaap is ff van de wereld ofzo??
Maar vraag dan niet aan ons om het voor jou te gaan terugzoeken .....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja had gekund, maar ik wordt het een beetje beu.
Gaan Huub en Lieke gewoon nieuwe bestellen. Het is zó simpel allemaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
Ze willen het eten van L en H opeten voor hun neus.
Ik denk dat er dan weer een paar rochels gaan vliegen
Heeft Jaap zijn 24 uur aangevraagd dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Deisyy het volgende:
De hoeveelste 24-uur is vraagt Jaap nu voor zichzelf aan, zit daar geen max. aan?
Zo kunnen we ons blij blijven maken met een dooie mus![]()
Dat hoop ik niet, zou toegeven zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef mazaru het volgende:
Ze willen het eten van L en H opeten voor hun neus.
Ik denk dat er dan weer een paar rochels gaan vliegen
Zeker... Net als wat we tot nu toe allemaal al aan heftige terror hebben gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Meganog het volgende:
Dennis plant nieuwe terror met het eten.
Wordt weer spannend!
Is ook weer waarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaan Huub en Lieke gewoon nieuwe bestellen. Het is zó simpel allemaal.
Zodra je laat merken dat je iets erg vindt, hebben ze hun zien.
Dat idee heb ik ook heel sterk....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef CoT het volgende:
Jaap baalt gewoon dat die niet meer bij Huub zit
Zoals gezegd: gegokt en verloren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Jaap is wel het meest trieste figuur van vandaag.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och gut, nix heeft snode plannen voor het eten van Huub en Lieke. Hij doet toch niks, dat trutje.
ze mogen maar 2 keer in de week bestellen, dus dat kan nu niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook weer waar
En Huub is broodnuchter, dan blijft die altijd veel langer rustig
Ik zie er wel meer..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
Jaap is wel het meest trieste figuur van vandaag.
Nee geen max....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Deisyy het volgende:
De hoeveelste 24-uur is vraagt Jaap nu voor zichzelf aan, zit daar geen max. aan?
Zo kunnen we ons blij blijven maken met een dooie mus![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zoals gezegd: gegokt en verloren.
Nadia: "Maar je zit nu toch aan onze kant?"
Op de een of andere manier wordt Jaap hier ook niet vrolijker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |