Dan is t goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef ikookhier het volgende:Koffiekoekje
Meet verschoven naar -> AMS ->ALK
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is t goedte ver weg
om heen te gaan zonder motor...
Nu 24/7 rukken zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Makster het volgende:
En thuis van mijn jobbie![]()
wele mert zijn 5 2 kratten pils verder maar goed keleinigheidje hou je altijd![]()
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, beetje hangen. Morgen tuin afmaken met een klepper grote slijper die ik maar gehuurd heb. Die kleine werkt kut dan breken mijn stenen. Morgen dus met blaassul aan de gangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef hicham het volgende:
Motor slowchat >>
[..]
Nu 24/7 rukken zeker
Of heb je andere plannen?
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bevestigen of ontkrachten doe ik niet aan![]()
Alles van het bericht is waarquote:
Murkie | Maksterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
[..]
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even niet![]()
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Murkie | Makster
Pleur op hee, dit word te moeilijk zo![]()
![]()
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
Het dwingt inderdaad enig respect afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Geerd het volgende:
tvp
Yeah, tell him mss beavis <insert; ik mis een gore smileyquote:
TOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Ik kom sind einde van vorige topic even rond kijken. Ik ben potentieel motorrijder (oftewel ik ben bezig met rijlessen) en ik kom vast even van de sfeer proeven want voor je het weet rij ik ook rond (nog wel met zijwieltjes)
Makster vind mijn naam op zijne lijken verneem ik, en ik wil zelfde motor gaan rijden als koffiekoekjeIk ben wel een goedkope rip-off op deze manier
![]()
Zolang je maar geen combi wordt van Reetsmeerder ne PatM zit je goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Ik kom sind einde van vorige topic even rond kijken. Ik ben potentieel motorrijder (oftewel ik ben bezig met rijlessen) en ik kom vast even van de sfeer proeven want voor je het weet rij ik ook rond (nog wel met zijwieltjes)
Makster vind mijn naam op zijne lijken verneem ik, en ik wil zelfde motor gaan rijden als koffiekoekjeIk ben wel een goedkope rip-off op deze manier
![]()
Eerste examen (BV) heb ik vorige week gedaan, glansrijk geslaagdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Zolang je maar geen combi wordt van Reetsmeerder ne PatM zit je goed![]()
Wanneer moet je afrijden?
dat kanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
Kaartje over?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef MuRKie het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand naar Sensation?
Kijk je GTST?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eerste examen (BV) heb ik vorige week gedaan, glansrijk geslaagd, en nu is het eigenlijk wachten op mijn theorie (30 juli) want pas als ik die heb kunnen we VD aanvragen
![]()
Dat is toch vanaf 20:00 uur tot 8:00 uur !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Neeeeej, niet over![]()
Vroeg het me gewoon af![]()
Moet ik hier ja of nee op antwoordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk je GTST?
Zo niet, dan knikkeren we Beach eruit en nemen jou in de plaatsIk heb het bonnetje nog
Weet niet precies de tijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is toch vanaf 20:00 uur tot 8:00 uur !![]()
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
Kijk je GTST?
Zo niet, dan knikkeren we Beach eruit en nemen jou in de plaatsIk heb het bonnetje nog
Ok, er is nog hoopquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Moet ik hier ja of nee op antwoorden![]()
Maarum nee ik kijk geen GTST..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuis![]()
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuis![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hier [afbeelding] Als het echt niet gaat dan sturen we ze door [afbeelding]
Thanks, enne het enige dat ik zal snuiven is de odeur van die zwetende gabbertjes ben ik bangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Have fun @ black edition![]()
Enneh... niet te veel troep snuiven mennn..
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef ikookhier het volgende:
Poll: Beach of MuRKie er uit?MuRKie Beach MuRKie&Beach GTST volgens artikel 8 dok 2 par 6
Tussenstand:
[afbeelding]
Zinloos moment![]()
Eruit? Ik ben er nog niet in of er wordt al een poll tegen me gestart?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef ikookhier het volgende:
Poll: Beach of MuRKie er uit?MuRKie Beach MuRKie&Beach GTST volgens artikel 8 dok 2 par 6
Tussenstand:
[afbeelding]
Zinloos moment![]()
Leuk lijsjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
[..]
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hier [afbeelding] Als het echt niet gaat dan sturen we ze door [afbeelding]
quote:- Gawaine
- Rebbel
- Peerkemikuni
- T.R. Roadkill
- Mercy Symbol
- Rausdouwer
- Plutomille
- Ster
- Motorgek
- Corona light
quote:
Was bij white edition al een slachtofferquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Thanks, enne het enige dat ik zal snuiven is de odeur van die zwetende gabbertjes ben ik bangVoor je het weet blijf je er dood bij
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]! You're in man
Whatever happens, ik ga m'n vetorecht gebruiken om je erin te houden [afbeelding]![]()
> pitteH
Niets persoonlijksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eruit? Ik ben er nog niet in of er wordt al een poll tegen me gestart?![]()
Ja daarom zei ik ook, je blijft er dood bij.. Had het gelezen op FP.. Maaruh in mijn omgeving doen we niet aan drugsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was bij white edition al een slachtoffer![]()
![]()
Maar black is 2x zo erg kwa gebruik.![]()
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Doet ze goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
![]()
Ik mag nu nog ff lekker 15km gaan fietsen![]()
Ga naar mijn vriendin, maar die is sinds half jaar verhuisdeerst kon ik het lopen.. Maar ja, je moet wat!
Ben nu echt weg![]()
![]()
Dat poogde ik al te zijn door af en toe mijn gezicht te vertonen in de sportschoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doet ze goed!![]()
![]()
Der menneke veranderd in een heuze robuuste spierbundel wegens de kmtjes op de fiets.![]()
Whauhaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat poogde ik al te zijn door af en toe mijn gezicht te vertonen in de sportschoolTevergeefs
![]()
Maar het fietsen is goed voor de vetjes![]()
zie doorstuurlink eerder gepost door El p.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
Who are those guy's![]()
- Gawaine
- Rebbel
- Peerkemikuni
- T.R. Roadkill
- Mercy Symbol
- Rausdouwer
- Plutomille
- Ster
- Motorgek
- Corona light
???????
er is nog hoop voor bazziequote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er is nog hoop voor bazzie
eigenlijk wel een keer tijd dat die OP wordt geupdateoude pic&namen
Dat kan je wel zeggen motoren zijn vervangen leden wegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
inarmquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
Sorryhij kwam sneller dan verwacht
Wacht! Hier...een servet. *servet uitrijk.
alleen die van Roderick & RB staan er nog opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef ikookhier het volgende:
Dat kan je wel zeggen motoren zijn vervangen leden weg
planquote:FOTO/POSER MEET![]()
Wat ging ie doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
Vandaag LEUKE PLIEZIES MEEGEMAAKTnoooOohh
We gingen kranten sampele op het perron!
Maar er was geen kip...dus ik ren naar de file 's met auto's naast het station!!!
En ga daar bij de stoep staan en al die raampjes openJaaaa doe maar! DOE MAAR HEBBE HEBBE, DOE MIJ OOK MAARRRRRRRRRR, stoppen enzo
![]()
...wou ik een krantje er in douwe bij een auto...ehhh WTF? DIT IS EEN POLITIE AUTO??
EHH WTF, DAT ZIJN POLITIES ACHTER HET STUUR EHHHH WATTEFAK!!!!!Haha vet gewpnd.
gelukkig konden ze er om lachen
moet wel even wachten tot ik m'n nieuwe bike hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen die van Roderick & RB staan er nog oprest = oud
![]()
[..]
planmaar niet dit weekend
of juist dit weekend..
HIJ GAF EEN DOT GAS en keerde een rondjequote:
MORGEN!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen die van Roderick & RB staan er nog oprest = oud
![]()
[..]
planmaar niet dit weekend
of juist dit weekend..
dit is figuurlijk neem ik aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
Goeie meloen zeg!!!!!!!! sappig zoet!
Manjefiek.![]()
Dude...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
HAHAHA doe mij ook zon stukje spacecakeWaar smaakt dat naar?
Vast luchtig.
Super rond!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is figuurlijk neem ik aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef -XX- het volgende:
GESPOT!
[afbeelding]
Eat that you little bastard!!!!!!!
[afbeelding] squeel yeahhh squeeeeeeeeeel![]()
Ik ga ze niet verwennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koop een citroenplant dat is veel liever voor de mugjes![]()
De eerste zes zijn ex posters van de Fok! MC.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
Who are those guy's![]()
- Gawaine
- Rebbel
- Peerkemikuni
- T.R. Roadkill
- Mercy Symbol
- Rausdouwer
- Plutomille
- Ster
- Motorgek
- Corona light
???????
Kijk hem hier enthousiast een topic openen. (quote:
Ze vinden het niet leuk zoeen plant dus gaan ze weg uit je kamerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga ze niet verwennen.![]()
Ze kopen zelf maar hun eigen voedsel.![]()
Doe jij zeker ook:Pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga ze niet verwennen.![]()
Ze kopen zelf maar hun eigen voedsel.![]()
Zinvol momentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef ikookhier het volgende:
Tussenstand:
Zinloos moment![]()
Zowiezo, dat politiek correcte gelul in de OPquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kan dat niet veranderd worden in: Optiefen of meerijden, pompen of verzuipen oidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:57 schreef bvvt het volgende:
Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Doe dan voortaanquote:
Ik zag net wel tandjes!!! ..quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe dan voortaanZeker als je bij ons achter het station aan het werk gaat, dubbel geld verdienen
![]()
Dik weekend?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef Geerd het volgende:
Gaan der nog mensen meeten dik weekend mooi weer dus??
Kan je een ander scherm kopen voor je pcquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe dan voortaanZeker als je bij ons achter het station aan het werk gaat, dubbel geld verdienen
![]()
Ja hey blind typpen gaat me nog niet zo goed af:Pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dik weekend?Moet je minder vaak voor de TV hangen GTST kijken
Ben je je weer aan het afzetten bazziequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zowiezo, dat politiek correcte gelul in de OP
[..]
Kan dat niet veranderd worden in: Optiefen of meerijden, pompen of verzuipen oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog een medion ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan je een ander scherm kopen voor je pc
14" 600x800 is zo 1998![]()
[afbeelding]
Achja, zolang je er goed bij voelt he. Zou zonde zijn als ik therapie nodig zou hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ben je je weer aan het afzetten bazzieBij sommige mensen duurt de pubbertijd wat langer
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef BazzieK het volgende:
Ohja, WB als echte hardloopexpert. Ik kreeg vandaag al relatief snel kramp tijdens het hardlopen. Kan het er aan hebben gelegen dat ik heel de dag binnen had gelegen, weinig had gedronken en net voor het hardlopen 3 stampvolle borden friet op had of zou het toeval zijn?Goed manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe de volgende keer 4 borden friet en niet drinken
![]()
Ohja, WB als echte hardloopexpert. Ik kreeg vandaag al relatief snel kramp tijdens het hardlopen. Kan het er aan hebben gelegen dat ik heel de dag binnen had gelegen, weinig had gedronken en net voor het hardlopen 3 stampvolle borden friet op had of zou het toeval zijn?Ik vannacht man om 03.00 nog even tosties eten en om 05.00 bijna kotsend wakker worden.Bijna dan hey waarom geen id.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Misschien wel goed voor je persoonlijke groeiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, zolang je er goed bij voelt he. Zou zonde zijn als ik therapie nodig zou hebben[afbeelding]
Had het even laten zakken en dacht dat het wel zou gaan, niet dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed manDoe de volgende keer 4 borden friet en niet drinken
Nee joh, persoonlijke groei is voor mensen met ambitie, ik ben ambtenaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Misschien wel goed voor je persoonlijke groei![]()
![]()
Het was voor jou echt vrijdag de 13e, eerst kotsen, danbijna omver gereden en dan bijna fietsers omver rijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vannacht man om 03.00 nog even tosties eten en om 05.00 bijna kotsend wakker worden.Bijna dan hey waarom geen id.![]()
Ik doe dit puur ten compensatie van m'n muggen tip van netquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het even laten zakken en dacht dat het wel zou gaan, niet dus
Buurman kreeg overigens gisteren zijn Big Tasty niet naar binnen bij de mac. Had er persoonlijk wat minder moeite mee laatst![]()
Maarjeh, net tussen het eten en hardlopen TataK een total make-over gegeven
Het resultaat:
[afbeelding]
En de tussenstap
[afbeelding]
Ja idd je zult der bijna in gaan geloven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het was voor jou echt vrijdag de 13e, eerst kotsen, danbijna omver gereden en dan bijna fietsers omver rijden
Ik doe dit puur ten compensatie van m'n muggen tip van netquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe dit puur ten compensatie van m'n muggen tip van netJij daar in tegen
![]()
Truquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, persoonlijke groei is voor mensen met ambitie, ik ben ambtenaar
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik doe dit puur ten compensatie van m'n muggen tip van netJij daar in tegen
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[afbeelding]
we zitten weer lekker op een lijn
![]()
En toch pwn ik een ieder met gamen! HA!!!!!!!!!!!!quote:
Het is al goed meissiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
En toch pwn ik een ieder met gamen! HA!!!!!!!!!!!!
Best UT99 Goty instagibber 2007!![]()
![]()
HA!!!!!!!!
Ja met me medion scherm! fujitsu toetsenbord en logitech muis!![]()
![]()
![]()
Vet te ownen!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het even laten zakken en dacht dat het wel zou gaan, niet dus
Buurman kreeg overigens gisteren zijn Big Tasty niet naar binnen bij de mac. Had er persoonlijk wat minder moeite mee laatst![]()
Het resultaat:
[afbeelding]
En de tussenstap
[afbeelding]
That 'll do pig, that 'll do.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
En toch pwn ik een ieder met gamen! HA!!!!!!!!!!!!
Best UT99 Goty instagibber 2007!![]()
![]()
HA!!!!!!!!
Ja met me medion scherm! fujitsu toetsenbord en logitech muis!![]()
![]()
![]()
Komt uit Babequote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt uit BabeMaarre spuiten? Weet je zeker dat je dat soort inkopmogelijkmakende opmerkingen wil maken zo laat op de avond
Deze keer ben ik het met -XX- eens, wie heeft in je gespotenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt uit BabeMaarre spuiten? Weet je zeker dat je dat soort inkopmogelijkmakende opmerkingen wil maken zo laat op de avond
's Hertogenbosch dan?quote:
Volgende keer als je gaat rijden ff hele motor inspuiten met ontvetter ofzo of wd 40 maar das een beetje duur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:55 schreef Crashcat het volgende:
EINDELIJK VAKANTIE!!!!!!!!!
Hebben jullie vandaag ook lekker muggen lopen happen?
Ben net half uur bezig geweest met helm en jas schoon te makken.
Zo'n airmesh jacket is lekker koel, maar een bitch om te cleanen. Nu de motor nog.
Waarom met ontvetter? Dan wordt je plaatwerk alleen maar droog, en blijven de vliegjes er helemaal mooi aanhechten.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende keer als je gaat rijden ff hele motor inspuiten met ontvetter ofzo of wd 40 maar das een beetje duur.
Dan ik gebruik altijd dusty ontvetter ofzo water/doek erover motor is schoon.
Neu hoor wa trouwens dasty ontvetter, gewoon opspuiten en verder ook niks aan doen hey.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Waarom met ontvetter? Dan wordt je plaatwerk alleen maar droog, en blijven de vliegjes er helemaal mooi aanhechten.....
WD 40 kan ik nog wel begrijpen.... Maar ik sop hem zelf altijd ff schoon, daarna ff met plasticshine of wax.
Wie ben jij danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef MuRKie het volgende:
posts lopen als een tiet hiero![]()
moet een half uur bijlezen voor een uurtje niet kijken..
Aha, dasty ontvetter is agressief spul hequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neu hoor wa trouwens dasty ontvetter, gewoon opspuiten en verder ook niks aan doen hey.
Gewoon karren en alle kappen kun je zo afnemen met kartoene doek desnoods wat bij spuiten.
WD 40 gebruik ik om het blok mooi te houden.
Uitlaten.remmen smeer ik vaak in met blok olie.
En om de uitlaten/blok van roest te van doen doe ik altijd van dat soort krassen remover.
Ik ben MuRKie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wie ben jij dan![]()
Ennûh half uur bijlezen![]()
En je bent de: Enige egte nederlandse.....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik ben MuRKie.
Niet van betekenis hier in deze topicreeks overigens
Ben nog maar een lessende noob![]()
Natuurlijk niet de rem remmen:P maar de behuizing.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aha, dasty ontvetter is agressief spul he. Kweet niet ofdat wel zo best is op de lange termijn....
Remmen insmeren met blokolie, goed bezig![]()
Ik kale alu delen altijd met belgom alu, goed spul is dat. Voor de rest ook wel WD40 voor mn blok enzo
Motul 10w40 full synthetyc double ester ruikt lekker, en v powerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Natuurlijk niet de rem remmen:P maar de behuizing.
Oke thnks zal dasty dan maar gebruiken met water.
WD-40 ruikt ook zo lekker:P
![]()
Topics met je nooit terug lezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:49 schreef Beach het volgende:
zo weer werken, dan lessen en 's avonds feest
Terecht, wat die verspringers allemaal flikkenquote:
Vertel!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Terecht, wat die verspringers allemaal flikken![]()
Zit je rustig thee te drinken op het terras,sprinkt er in eens zoeen gek langs jequote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zit je rustig thee te drinken op het terras,sprinkt er in eens zoeen gek langs jevan schrik een beetje thee gemorst
zonde
![]()
Ohja, WB als echte hardloopexpert. Ik kreeg vandaag al relatief snel kramp tijdens het hardlopen. Kan het er aan hebben gelegen dat ik heel de dag binnen had gelegen, weinig had gedronken en net voor het hardlopen 3 stampvolle borden friet op had of zou het toeval zijn?Kramp in benen en kuiten komt door slecht opwarmen voor het hardlopen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een slechte overall conditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen water via die natte doek/keukenrollen inweken werkt ook, en is nog goedkoper.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Geerd het volgende:
Volgende keer als je gaat rijden ff hele motor inspuiten met ontvetter ofzo of wd 40 maar das een beetje duur.
Dan ik gebruik altijd dusty ontvetter ofzo water/doek erover motor is schoon.![]()
Wat een verhalen verder gisteravond/vannacht over onderhoud van onze meestersleutelaar.![]()
Een kopje thee stelt de mens tevreequote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Geerd het volgende:
Thee??? omfg zoals water is voor kikkers is thee voor flikkers![]()
Gezondheidquote:
Ik zie het al, ik zie het al, ik zie het alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef BazzieK het volgende:
Het resultaat:
En de tussenstap
5 dagenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over 7 dagen je examen hé?[afbeelding]
Succes[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kramp in benen en kuiten komt door slecht opwarmen voor het hardlopen,
of een slechte overall conditie.
En kramp in de buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nooit kramp in benen of kuiten oid, ben altijd eerder buiten adem dan dat ik mijn spieren voel. Kudt adstma
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik zie het al, ik zie het al [afbeelding]
Je hebt z'n T-shirt een andere kleur gegeven
Maar om dat nou een total make-over te noemen
Kies uw opties.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef BazzieK het volgende:
En kramp in de buikHeb nooit kramp in benen of kuiten oid, ben altijd eerder buiten adem dan dat ik mijn spieren voel. Kudt adstma
![]()
Ik denk optie 1 en 2 tezamenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kies uw opties.![]()
Kramp in de buik = slechte conditie.
(lopen langzaam opbouwen met 10-20 minuten, om de 2-3 dagen, tot om de dag, tot iedere dag,
tot om de dag drie kwartier)
Slecht eetpatroon.
(teveel vet, te volle/te lege maag, cq na een tijdje lopen door eetpatroon tekort aan vitaminen en mineralen)
Of je bent gewoon zwanger!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:50 schreef hicham het volgende:
Ik ben totally in voor een housewarming party![]()
![]()
Iemand nog speeddaten hier ofseauw, IOH?
Of doe jij het alleen als er een potentiële seksueel getinte relatie uit kan voortvloeien *kuch* -xx- *kuch*
FAKKING HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mooi tochquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:36 schreef -XX- het volgende:
Wat een windje waai!
-wtf is dat nou weer voor nieuwe banner.![]()
Net lekker gereden op die foto?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef -XX- het volgende:
wat een verlebt hoofd! lelijk wijf menwhos that!
Nee haal eens weg.die is te erg!!!!
![]()
Maar dat was wel een leuk feest!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
WOW NET Geredenmet een paar van mf!!!!!
ioh, waar was u!!!!!!
Je bent een schatje soms..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef BazzieK het volgende:
Ge-edit op verzoek van mevrouw, ik quote em dan staat ie er nog steeds
Beter laat je die waardering binnenkort blijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je bent een schatje soms..heel somsssssssssssssssssss.
Dit waardeer ik zeer.![]()
![]()
HAHAHAHA!
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter laat je die waardering binnenkort blijken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
HIER JE KRIJGT EEN FRUITMAND:
[afbeelding]
Mvg,
-XX-
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
IK BIJT HEM ER AF VERDOMME. Graag gedaan
![]()
Volgens mij wilde Hicham ook speeddaten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:26 schreef -XX- het volgende:
WOW NET Geredenmet een paar van mf!!!!!
ioh, waar was u!!!!!!
Dan zal ik denk de laatste 99 km van de 100 km niet kunnen observeren hoe hij rijdtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Hicham ook speeddaten.![]()
Dan maak je tenminste eens wat mee.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:16 schreef -XX- het volgende:
Dan zal ik denk de laatste 99 km van de 100 km niet kunnen observeren hoe hij rijdt...
LOLL!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Toch nog even snel eruit met -XX- op een Ducati!
Wel baard in de keel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu douchentaxi komt met 10 minuten.
![]()
![]()
![]()
Waar slaat die edit op, hij staat gewoon op een publieke plek toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef BazzieK het volgende:
Ge-edit op verzoek van mevrouw, ik quote em dan staat ie er nog steeds
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde net even mijn Trident opbouwen, had nog maar 1.5 sleuteluurtjes beschikbaar door het fokken en MF'en en koffie en koekjes en chocola.![]()
![]()
![]()
...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan zal ik denk de laatste 99 km van de 100 km niet kunnen observeren hoe hij rijdt...
LOL hoelang rij je al zonder dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:09 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad!
Oordoppies...![]()
Dan moet alles op gevoel!! ik schakel op geluid van de motor eigenlijk.. en gevoel..
nu alles met gevoel danNOoooH
Uhmz vrijdag met wegmisbruikers of blik op de weg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:12 schreef -XX- het volgende:
In het weekend gelden de "werk aan verkeer" borden toch niet?![]()
Stond een flitser mocht er 30 maar was op een 80 km weg.
Ze stonden serieus niet te werken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmz vrijdag met wegmisbruikers of blik op de weg.
Was wel iemand zijn rijbewijs kwijt op zondag omdat tie zo hard reed bij verkeerswerkzaamheden.
Zijn antwoord:"Ja maar op zondag werken ze toch niet"
![]()
Ehmz... !!!!!! weet nietquote:
met oordoppen hoor je nog wel wat hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:09 schreef -XX- het volgende:
Inderdaad!
Oordoppies...![]()
Dan moet alles op gevoel!! ik schakel op geluid van de motor eigenlijk.. en gevoel..
nu alles met gevoel danNOoooH
Ahhh owkequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
met oordoppen hoor je nog wel wat hoorik begin het motorgeluid duidelijk te horen als ie in wat hogere toeren komt, dus op tijd om te horen wanneer je moet schakelen
je hebt ook een mf sticker... mag ook nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh owkezal eens x kijken.
Ik wil op zich best een open uitlaat mennnlekker knalpot
maar mag niet hé ?
HAHAdit is net een tractortje! http://www.youtube.com/watch?v=lzmSgjuEERY&NR=1
NOH NIET DIE
DEZE
http://youtube.com/watch?v=b0QrC4ZN2CA
haha ook piepremmen!
Dohhhh...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:54 schreef Geerd het volgende:
biertje?Diversjon||Nog 393 dagen. says:
ooit schakel gereden?
Jasper says:
nee
Jasper says:
nog nooit op motor gezete
Jasper says:
alleen op scooter enzo
Dat word nog leuke ervaring
Jasper says:
achjaa komt goed
Jasper says:
als k hem heb komt er een ducatie
wat voor een?
Jasper says:
weet niet
Jasper says:
heb k geen verstand van
LOL
waarom een ducatie dan?
Jasper says:
weet niet klinkt wle mooi
![]()
![]()
![]()
![]()
Oud klasgenoot.
Heb 2,5 jaar naast politie in Den Haag gewerkt. Reed daar elke dag, vaakt tussen die gasten zelf. Nooit aangehouden oid. En zelfs met normale controles is er nooit naar gekekenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh owkezal eens x kijken.
Ik wil op zich best een open uitlaat mennnlekker knalpot
maar mag niet hé ?
HAHAdit is net een tractortje! http://www.youtube.com/watch?v=lzmSgjuEERY&NR=1
NOH NIET DIE
DEZE
http://youtube.com/watch?v=b0QrC4ZN2CA
haha ook piepremmen!
Thats so true..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
je hebt ook een mf sticker... mag ook niet
loud pipes save lifesgewoon doen dus
![]()
Coolquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb 2,5 jaar naast politie in Den Haag gewerkt. Reed daar elke dag, vaakt tussen die gasten zelf. Nooit aangehouden oid. En zelfs met normale controles is er nooit naar gekeken
Hoog in toeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Cool
Ik denk er eens over na![]()
![]()
Welke uitlaten maken leuke sound? of hoe doe je dat precies.![]()
hehquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef -XX- het volgende:
Ik denk er eens over na![]()
![]()
Welke uitlaten maken leuke sound? of hoe doe je dat precies.![]()
Toppie!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:46 schreef Beach het volgende:
Vanmiddag lekker gelest![]()
Gaat echt steeds beter![]()
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Toppie!![]()
Wtooto!
de lucht is nu echt PIKJE blauwgeen wolk te bekennen.
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn weer vanaf 08:00 uur in de tuin bezig geweest. JE ou toch is denken dat het klaar moet zijn ofzo
Maar goed weer een stap dichterbij. Vandaag ook naar de Intrartuin geweest en de eerste planten zijn gescoord. De eerste bakken zijn gekocht en de gemetselde bakken zijn geuld met vuurpotten en basaltsplit![]()
Morgen met zilverzand invegen, muurtie witten en blauwen en dan zijn we fertig![]()
![]()
Wat moet ik dan ineens met mijn vrije tijd![]()
![]()
tuin nog niet klaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:41 schreef Makster het volgende:
Avond
Damn weer vanaf 08:00 uur in de tuin bezig geweest. JE ou toch is denken dat het klaar moet zijn ofzo
wat was er mis met het kleurtjequote:muurtie witten en blauwen en dan zijn we fertig![]()
![]()
lekdijkquote:Wat moet ik dan ineens met mijn vrije tijd![]()
![]()
Yepsquote:
Kleur was wel ok, alleen nu heb ik hem iets donker gemaakt. Zieter beter uitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tuin nog niet klaarresultaat moet er straks wezen
voor de bbq-meet
![]()
[..]
wat was er mis met het kleurtje![]()
[..]
lekdijk![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef Makster het volgende:
Resultaat begint idd te komen, echt relaxed als dingen gaan zoals je ze plant![]()
vollukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Het was niet warmer dan 19 graden met een stevige wind van zeeLater nog regen gehad ook
![]()
Ik geloof er niks meer vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vollukbeter ga je morgen --> 30 graden
![]()
Ging jij morgen trouwens niet rijdenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vollukbeter ga je morgen --> 30 graden
![]()
Ik wist niet dat je niet konquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kan morgen nieten dan gaan jullie meeten @ G'dome
Kewlquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
shit bijna mijn ride gemist [afbeelding]
[afbeelding]
npquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik wist niet dat je niet kon
Morgen @ Arena lijkt me trouwens ook niet slim ivm big dance event ofzo
In ieder geval ga ik morgen wel rijden, ben benieuwd waar
Pr0ps voor fotoverslagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Proefrit![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Soms te snel![]()
[afbeelding]
De Z750 lekker stuur fietsje![]()
![]()
![]()
KOPEN
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef Rib-i het volgende:
Laat ik het de andere 2 bezoekers vragen die hoog in de lucht zweven
---
Naar het dorp gegaan altijd gezellig als er kermis is![]()
![]()
De Trident krijgt nog een eerlijke kans. Komt nog het dichtste bij nieuw over. Liep als een klok.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:07 schreef hicham het volgende:![]()
Maar waarom op de Trident, je hebt nu toch andere motor waar dat ding op kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Rib-i, wat is het toch heerlijk als je een kwartier van het strand af woont.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:[message=7582443,noline]Jelski schreef op 14 juli 2007 @ 19:04[/message]:
[...]
Damn... hoe duur was die?![]()
de klassiekerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:27 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw, transformers was goed te doen. Naar aanleiding van de film heb ik besloten dat ik, in willekeurige volgorde een Chevrolet Camaro wil
Beide zou ik geen nee tegen zeggen, maar een nieuwe is inmiddels goedkoper dan een goede klassieker gok ikquote:
Weet ik nog nietquote:
M'n broerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef hicham het volgende:
Pr0ps voor fotoverslag
Wie was uwes partner in crime [afbeelding]
Biertje?quote:Op zondag 15 juli 2007 03:13 schreef ikookhier het volgende:
IOH ook maar even tukken![]()
Wat een dag
![]()
[afbeelding]
Neequote:
filmmaker had iig goede autosmaakquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:29 schreef BazzieK het volgende:
Beide zou ik geen nee tegen zeggen, maar een nieuwe is inmiddels goedkoper dan een goede klassieker gok ik
heH, er was een b-day gaande in jouw huis, en dat is het moment waarop jij ineens actief ben op Fok?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
b-day gaat zich zo voortzetten @ Korenmarkt![]()
beter is het goed weer
niet in mijn huisquote:Op zondag 15 juli 2007 09:55 schreef hicham het volgende:
heH, er was een b-day gaande in jouw huis, en dat is het moment waarop jij ineens actief ben op Fok?
Klopt zijn mooie kikkersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |