Dan is t goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef ikookhier het volgende:Koffiekoekje
Meet verschoven naar -> AMS ->ALK
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is t goedte ver weg
om heen te gaan zonder motor...
Nu 24/7 rukken zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Makster het volgende:
En thuis van mijn jobbie![]()
wele mert zijn 5 2 kratten pils verder maar goed keleinigheidje hou je altijd![]()
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, beetje hangen. Morgen tuin afmaken met een klepper grote slijper die ik maar gehuurd heb. Die kleine werkt kut dan breken mijn stenen. Morgen dus met blaassul aan de gangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef hicham het volgende:
Motor slowchat >>
[..]
Nu 24/7 rukken zeker
Of heb je andere plannen?
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bevestigen of ontkrachten doe ik niet aan![]()
Alles van het bericht is waarquote:
Murkie | Maksterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
[..]
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even niet![]()
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Murkie | Makster
Pleur op hee, dit word te moeilijk zo![]()
![]()
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
Het dwingt inderdaad enig respect afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Geerd het volgende:
tvp
Yeah, tell him mss beavis <insert; ik mis een gore smileyquote:
TOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Ik kom sind einde van vorige topic even rond kijken. Ik ben potentieel motorrijder (oftewel ik ben bezig met rijlessen) en ik kom vast even van de sfeer proeven want voor je het weet rij ik ook rond (nog wel met zijwieltjes)
Makster vind mijn naam op zijne lijken verneem ik, en ik wil zelfde motor gaan rijden als koffiekoekjeIk ben wel een goedkope rip-off op deze manier
![]()
Zolang je maar geen combi wordt van Reetsmeerder ne PatM zit je goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Ik kom sind einde van vorige topic even rond kijken. Ik ben potentieel motorrijder (oftewel ik ben bezig met rijlessen) en ik kom vast even van de sfeer proeven want voor je het weet rij ik ook rond (nog wel met zijwieltjes)
Makster vind mijn naam op zijne lijken verneem ik, en ik wil zelfde motor gaan rijden als koffiekoekjeIk ben wel een goedkope rip-off op deze manier
![]()
Eerste examen (BV) heb ik vorige week gedaan, glansrijk geslaagdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Zolang je maar geen combi wordt van Reetsmeerder ne PatM zit je goed![]()
Wanneer moet je afrijden?
dat kanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
Kaartje over?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef MuRKie het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand naar Sensation?
Kijk je GTST?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eerste examen (BV) heb ik vorige week gedaan, glansrijk geslaagd, en nu is het eigenlijk wachten op mijn theorie (30 juli) want pas als ik die heb kunnen we VD aanvragen
![]()
Dat is toch vanaf 20:00 uur tot 8:00 uur !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Neeeeej, niet over![]()
Vroeg het me gewoon af![]()
Moet ik hier ja of nee op antwoordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk je GTST?
Zo niet, dan knikkeren we Beach eruit en nemen jou in de plaatsIk heb het bonnetje nog
Weet niet precies de tijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is toch vanaf 20:00 uur tot 8:00 uur !![]()
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
Kijk je GTST?
Zo niet, dan knikkeren we Beach eruit en nemen jou in de plaatsIk heb het bonnetje nog
Ok, er is nog hoopquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Moet ik hier ja of nee op antwoorden![]()
Maarum nee ik kijk geen GTST..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuis![]()
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuis![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hier [afbeelding] Als het echt niet gaat dan sturen we ze door [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |