Dan is t goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef ikookhier het volgende:Koffiekoekje
Meet verschoven naar -> AMS ->ALK
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan is t goedte ver weg
om heen te gaan zonder motor...
Nu 24/7 rukken zekerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Makster het volgende:
En thuis van mijn jobbie![]()
wele mert zijn 5 2 kratten pils verder maar goed keleinigheidje hou je altijd![]()
Vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, beetje hangen. Morgen tuin afmaken met een klepper grote slijper die ik maar gehuurd heb. Die kleine werkt kut dan breken mijn stenen. Morgen dus met blaassul aan de gangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef hicham het volgende:
Motor slowchat >>
[..]
Nu 24/7 rukken zeker
Of heb je andere plannen?
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bevestigen of ontkrachten doe ik niet aan![]()
Alles van het bericht is waarquote:
Murkie | Maksterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
[..]
Maar omdat ik mijn e-mail adres had gewijzigd in mijn profiel kon ik niet meer inloggen en moest ik nieuw wachtwoord aanvragen. En dat ging dus weer eens even niet![]()
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Murkie | Makster
Pleur op hee, dit word te moeilijk zo![]()
![]()
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
Maar bij deze mijn reactie ikookhier: Lekker makkelijk converseren zo met jouw reacties![]()
Het dwingt inderdaad enig respect afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik doe het graag en krijg daar ook het nodige respect voor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:07 schreef Geerd het volgende:
tvp
Yeah, tell him mss beavis <insert; ik mis een gore smileyquote:
TOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Ik kom sind einde van vorige topic even rond kijken. Ik ben potentieel motorrijder (oftewel ik ben bezig met rijlessen) en ik kom vast even van de sfeer proeven want voor je het weet rij ik ook rond (nog wel met zijwieltjes)
Makster vind mijn naam op zijne lijken verneem ik, en ik wil zelfde motor gaan rijden als koffiekoekjeIk ben wel een goedkope rip-off op deze manier
![]()
Zolang je maar geen combi wordt van Reetsmeerder ne PatM zit je goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef MuRKie het volgende:
Maar ik neem aan dat je mij bedoelt![]()
Ik kom sind einde van vorige topic even rond kijken. Ik ben potentieel motorrijder (oftewel ik ben bezig met rijlessen) en ik kom vast even van de sfeer proeven want voor je het weet rij ik ook rond (nog wel met zijwieltjes)
Makster vind mijn naam op zijne lijken verneem ik, en ik wil zelfde motor gaan rijden als koffiekoekjeIk ben wel een goedkope rip-off op deze manier
![]()
Eerste examen (BV) heb ik vorige week gedaan, glansrijk geslaagdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Zolang je maar geen combi wordt van Reetsmeerder ne PatM zit je goed![]()
Wanneer moet je afrijden?
dat kanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef MuRKie het volgende:
ik wilde hierop nog reageren:
Kaartje over?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:29 schreef MuRKie het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand naar Sensation?
Kijk je GTST?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:26 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eerste examen (BV) heb ik vorige week gedaan, glansrijk geslaagd, en nu is het eigenlijk wachten op mijn theorie (30 juli) want pas als ik die heb kunnen we VD aanvragen
![]()
Dat is toch vanaf 20:00 uur tot 8:00 uur !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Neeeeej, niet over![]()
Vroeg het me gewoon af![]()
Moet ik hier ja of nee op antwoordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Kijk je GTST?
Zo niet, dan knikkeren we Beach eruit en nemen jou in de plaatsIk heb het bonnetje nog
Weet niet precies de tijdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is toch vanaf 20:00 uur tot 8:00 uur !![]()
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef hicham het volgende:
Kijk je GTST?
Zo niet, dan knikkeren we Beach eruit en nemen jou in de plaatsIk heb het bonnetje nog
Ok, er is nog hoopquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Moet ik hier ja of nee op antwoorden![]()
Maarum nee ik kijk geen GTST..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuis![]()
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
horen die N00bs-inspé niet gewoon hiero thuis![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hier [afbeelding] Als het echt niet gaat dan sturen we ze door [afbeelding]
Thanks, enne het enige dat ik zal snuiven is de odeur van die zwetende gabbertjes ben ik bangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Have fun @ black edition![]()
Enneh... niet te veel troep snuiven mennn..
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef ikookhier het volgende:
Poll: Beach of MuRKie er uit?MuRKie Beach MuRKie&Beach GTST volgens artikel 8 dok 2 par 6
Tussenstand:
[afbeelding]
Zinloos moment![]()
Eruit? Ik ben er nog niet in of er wordt al een poll tegen me gestart?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef ikookhier het volgende:
Poll: Beach of MuRKie er uit?MuRKie Beach MuRKie&Beach GTST volgens artikel 8 dok 2 par 6
Tussenstand:
[afbeelding]
Zinloos moment![]()
Leuk lijsjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
[..]
N00bs zijn onze toekomst, je hebt gezien hoe de Fok!MC grote sprongen vooruit heeft gemaakt toen pimber en ik de boel hebben opgeschoond hier [afbeelding] Als het echt niet gaat dan sturen we ze door [afbeelding]
quote:- Gawaine
- Rebbel
- Peerkemikuni
- T.R. Roadkill
- Mercy Symbol
- Rausdouwer
- Plutomille
- Ster
- Motorgek
- Corona light
quote:
Was bij white edition al een slachtofferquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Thanks, enne het enige dat ik zal snuiven is de odeur van die zwetende gabbertjes ben ik bangVoor je het weet blijf je er dood bij
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]! You're in man
Whatever happens, ik ga m'n vetorecht gebruiken om je erin te houden [afbeelding]![]()
> pitteH
Niets persoonlijksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Eruit? Ik ben er nog niet in of er wordt al een poll tegen me gestart?![]()
Ja daarom zei ik ook, je blijft er dood bij.. Had het gelezen op FP.. Maaruh in mijn omgeving doen we niet aan drugsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Was bij white edition al een slachtoffer![]()
![]()
Maar black is 2x zo erg kwa gebruik.![]()
onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Doet ze goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
![]()
Ik mag nu nog ff lekker 15km gaan fietsen![]()
Ga naar mijn vriendin, maar die is sinds half jaar verhuisdeerst kon ik het lopen.. Maar ja, je moet wat!
Ben nu echt weg![]()
![]()
Dat poogde ik al te zijn door af en toe mijn gezicht te vertonen in de sportschoolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Doet ze goed!![]()
![]()
Der menneke veranderd in een heuze robuuste spierbundel wegens de kmtjes op de fiets.![]()
Whauhaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:11 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat poogde ik al te zijn door af en toe mijn gezicht te vertonen in de sportschoolTevergeefs
![]()
Maar het fietsen is goed voor de vetjes![]()
zie doorstuurlink eerder gepost door El p.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
Who are those guy's![]()
- Gawaine
- Rebbel
- Peerkemikuni
- T.R. Roadkill
- Mercy Symbol
- Rausdouwer
- Plutomille
- Ster
- Motorgek
- Corona light
???????
er is nog hoop voor bazziequote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er is nog hoop voor bazzie
eigenlijk wel een keer tijd dat die OP wordt geupdateoude pic&namen
Dat kan je wel zeggen motoren zijn vervangen leden wegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er is nog hoop voor bazzie
eigenlijk wel een keer tijd dat die OP wordt geupdateoude pic&namen
inarmquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:
Sorryhij kwam sneller dan verwacht
Wacht! Hier...een servet. *servet uitrijk.
alleen die van Roderick & RB staan er nog opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef ikookhier het volgende:
Dat kan je wel zeggen motoren zijn vervangen leden weg
planquote:FOTO/POSER MEET![]()
Wat ging ie doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
Vandaag LEUKE PLIEZIES MEEGEMAAKTnoooOohh
We gingen kranten sampele op het perron!
Maar er was geen kip...dus ik ren naar de file 's met auto's naast het station!!!
En ga daar bij de stoep staan en al die raampjes openJaaaa doe maar! DOE MAAR HEBBE HEBBE, DOE MIJ OOK MAARRRRRRRRRR, stoppen enzo
![]()
...wou ik een krantje er in douwe bij een auto...ehhh WTF? DIT IS EEN POLITIE AUTO??
EHH WTF, DAT ZIJN POLITIES ACHTER HET STUUR EHHHH WATTEFAK!!!!!Haha vet gewpnd.
gelukkig konden ze er om lachen
moet wel even wachten tot ik m'n nieuwe bike hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen die van Roderick & RB staan er nog oprest = oud
![]()
[..]
planmaar niet dit weekend
of juist dit weekend..
HIJ GAF EEN DOT GAS en keerde een rondjequote:
MORGEN!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen die van Roderick & RB staan er nog oprest = oud
![]()
[..]
planmaar niet dit weekend
of juist dit weekend..
dit is figuurlijk neem ik aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
Goeie meloen zeg!!!!!!!! sappig zoet!
Manjefiek.![]()
Dude...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
HAHAHA doe mij ook zon stukje spacecakeWaar smaakt dat naar?
Vast luchtig.
Super rond!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is figuurlijk neem ik aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:44 schreef -XX- het volgende:
GESPOT!
[afbeelding]
Eat that you little bastard!!!!!!!
[afbeelding] squeel yeahhh squeeeeeeeeeel![]()
Ik ga ze niet verwennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Koop een citroenplant dat is veel liever voor de mugjes![]()
De eerste zes zijn ex posters van de Fok! MC.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef -XX- het volgende:
Who are those guy's![]()
- Gawaine
- Rebbel
- Peerkemikuni
- T.R. Roadkill
- Mercy Symbol
- Rausdouwer
- Plutomille
- Ster
- Motorgek
- Corona light
???????
Kijk hem hier enthousiast een topic openen. (quote:
Ze vinden het niet leuk zoeen plant dus gaan ze weg uit je kamerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga ze niet verwennen.![]()
Ze kopen zelf maar hun eigen voedsel.![]()
Doe jij zeker ook:Pquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga ze niet verwennen.![]()
Ze kopen zelf maar hun eigen voedsel.![]()
Zinvol momentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef ikookhier het volgende:
Tussenstand:
Zinloos moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |