quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toen Huub & Lieke tegen Eric ging , en veeeel verder dan dit , hoorde ik er niemand over!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Mag het ook met gewone postzegels en gewone kaarten?
Vind het wel leuk dit, ga er misschien ook wat papier aan wagen!
Wat betreft Lieke, zij gaf Eric een koekje van eigen deeg. Hij heeft haar diverse malen in groepsverband aangepakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toen Huub & Lieke tegen Eric ging , en veeeel verder dan dit , hoorde ik er niemand over!
Wat doe je dan in deze topic?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef lillkiss het volgende:
ik geef echt geen geld uit aan die loser
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Was dat ook 6 tegen 2 dan? Denk even na voordat je wat schrijft.
Wat maak jij je druk om mijn geld?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef Maisnon het volgende:
De Gouden Kooiecht dat je daar geld aan uitgeeft. Maar laat ik m'n mond maar houden, er is niet voor niks een forum voor schijnbaar.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Varen het volgende:
Gaat weer over de streamers, wij dus, wij zijn verknipt?
nou ik mag toch wel mijn eigen mening uiten ofniet... doe ff normaal he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic?
Je posts opkrikken, flikker dan op.
Oh Petra, zet deze link effe in de OP
Verstuur hier een postkaart naar Huub en/of Lieke.
Dan kunnen mensen direct linken.
En ik doe mee.
sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Was dat ook 6 tegen 2 dan? Denk even na voordat je wat schrijft.
Dat heb ik idd 1 dag gezien ja. Verder was het gewoon Huub tegen Eric en Jaap tegen Eric. De rest heeft zich er nauwelijks mee bemoeid. Dus niet gaan doen alsof Eric een week lang 6 mensen tegen zich heeft gehad, want zo was het niet. Tijdens de bezoekjes van die jongens waren het ook alleen Huub en Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Een kaartje met zijn allen sturen hoeft toch niet namens FOK te gebeuren. Ik doe wel mee maar onderteken met mijn eigen naam..het gaat er toch om dat Huub en Lieke veel kaarten krijgen...toch niet om FOK te promoten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Natasia was vriendjes met Eric en Brian zei dat pesten zijn stijl niet was en om die reden niet mee deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest heeft zich er nauwelijks mee bemoeid. Dus niet gaan doen alsof Eric een week lang 6 mensen tegen zich heeft gehad, want zo was het niet.
Sorry, ik delete de caps altijd meteen weer na plaatsing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef tipsch het volgende:
ok, heeft iemand nog mooie caps van dat etentje van Lieke en Huub? scanman?
Daar gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Een kaartje met zijn allen sturen hoeft toch niet namens FOK te gebeuren. Ik doe wel mee maar onderteken met mijn eigen naam..het gaat er toch om dat Huub en Lieke veel kaarten krijgen...toch niet om FOK te promoten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
DGK Redactie: wij hopen dat jullie onze actie kunnen waarderen, en huub dan ook echt die zakken vol met kaarten zal overhandigen.
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef tipsch het volgende:
ok, heeft iemand nog mooie caps van dat etentje van Lieke en Huub? scanman?
Als 2 personen die je aardig vindt gepest worden door 6 mensen waar je van walgt dan wil je die 2 mensen ondersteunen..én, niet helemaal onbelangrijk, daarmee indirect die andere 6 een poepie laten ruiken...logisch toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..![]()
doe ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.
Stuur 'm een PM!
vermaak kost soms geld en wij hebben het er blijkbaar voor over. Is ons probleem denk ik danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef AbeSapien het volgende:
De gouden kooi![]()
Grootste kutprogramma met kutmensen. Geld uitgeven aan de gouden kooi
Geld geven aan john de mol :'0 ²
Ik begrijp niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom halen al die idioten het De Gouden Kooi forum niet uit hun active topics???
Ik begrijp het niet
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
6 tegen 1 dus.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.
ja preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.
Toppio ouwe rukker, ga vooral door zelfs ik begin een verhoogde bloeddruk te krijgen, als dit nog even doorgaat gaat dat Geert Wilders veel stemmen opleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Verstuurd..ik heb een foto van de vette pens van Nadia opgeladen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Verstuurd..ik heb een foto van de vette pens van Nadia opgeladen.
Onder aan de main page van het DGK subforum heb je de mogelijkheid te kiezen hoe oud de topics zijn die weergegeven worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
zeg, hoe kan ik bij de veel ouder cossen komen die niet op de eerste pagina van het dgk subforum staan?
hebbes, dankquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder aan de main page van het DGK subforum heb je de mogelijkheid te kiezen hoe oud de topics zijn die weergegeven worden.
Iedere keer als er een nieuw topic in dit forum wordt geopend, zie je weer van die psycho's verschijnen die het programma menen te moeten afzeiken. Waarom halen ze niet gewoon dit forum uit hun active topics list. Dan krijg je nooit meer een topic van DGK te zien als je op 'active topics' klikt. .quote:
Eric huilde toch met de vijand, terecht dat Huub hem heeft weggeterroriseerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga Eric maar een kaartje sturen.
Dat was met zijn alle tegen 1.
Hem isoleren in het kantoor, en dan hem omstebeurt een niet oprecht weltrusten gaan wensen, dat pestidee kwam uit het brein van Huub.
Toen hij nog non-stop rocker was, en dacht dat maandenlang te kunnen volhouden.
Met zijn alle tegen 2 is zoveel minder erg dan iedereen tegen 1.
Ow! okee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere keer als er een nieuw topic in dit forum wordt geopend, zie je weer van die psycho's verschijnen die het programma menen te moeten afzeiken. Waarom halen ze niet gewoon dit forum uit hun active topics list. Dan krijg je nooit meer een topic van DGK te zien als je op 'active topics' klikt. .
je kan ook via www.kaartjeposten.nl een foto uploaden.... gaat bij mij primaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft een goeie foto.
Kaartenhuis weigert foto's.
Ja, ik heb caps nog vanaf 23 september vorig jaar. Ongeveer 16.000 waarvan ruim 10.000 gepost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.
Stuur 'm een PM!
Ze krijgen heel veel niet binnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef miljonairliekecom het volgende:
ik heb 2 weken geleden ook al brief gestuurd naar lieke maar volgens mij nog steeds niet aangekomen in de villa =S
hoe lang duurt het ongeveer voordat de miljonairs het krijgen?
1 of 2 dagen. Als het al weken duurt, dan is de brief in de prullenbak verdwenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef miljonairliekecom het volgende:
ik heb 2 weken geleden ook al brief gestuurd naar lieke maar volgens mij nog steeds niet aangekomen in de villa =S
hoe lang duurt het ongeveer voordat de miljonairs het krijgen?
TIP : Geef op de kaart geen specifieke spelinformatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 of 2 dagen. Als het al weken duurt, dan is de brief in de prullenbak verdwenen.
Zou zo maar kunnen, volgens mij zit huub tochwel op de schopstoel en daarom raken de groupies in paniekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat die intens gemene Flens alle kaarten ongezien in de vuilisbak pleurt.
Whehehe.
Ik ook.quote:
iedereen is gewoon even erg in dat huis, huub en lieke included. dus ik zie niks voor zon postkaartactie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat betreft Lieke, zij gaf Eric een koekje van eigen deeg. Hij heeft haar diverse malen in groepsverband aangepakt.
Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Nou.... dat hielp de vorige keer ook niet ergquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als al die zwakzinnige kaartjes toch bezorgd worden kan die hele COS-meute nooit meer klagen dat de redactie tegen Huub is.![]()
APK laten we eens iets verzinnen, want er zijn ook vele Huubhaters maar die laten zich niet zo zien in de COS.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef APK het volgende:
Hoe kunnen de anti-Huubers zich eigenlijk laten horen?
Er zijn er in dit topic bijna evenveel als Huubfans....
Straks denkt hij nog dat hij populair is.![]()
Ja, hoe zou dàt nou komen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef noucky het volgende:
[..]
want er zijn ook vele Huubhaters maar die laten zich niet zo zien in de COS.
Post van intelligente kijkers wordt niet doorgegeven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef noucky het volgende:
Gewoon een tegenactie ? Kaartenactie TEGEN Huub en/of Lieke.
Weet ik niet. Wel heb ik van de week een opmerking in de COS geplaatst dat ik het erg vond dat ik van iemand las die zei: Sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel eens met Brian.quote:
De volwassen manier waarop hij met de terror van Huub en alle andere bewoners omging, zie ik Huub zelf nog niet kunnen tonen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Na 23.00u is de COS over het algemeen leesbaarder en genuanceerder dan overdag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:38 schreef noucky het volgende:
Weet ik niet. Wel heb ik van de week een opmerking in de COS geplaatst dat ik het erg vond dat ik van iemand las die zei: Sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel eens met Brian.
Dit zegt voor mijn gevoel dat iemand dus bang is iets positiefs te zeggen over Brian. Dan vraag ik me af waar komt die angst vandaan. Ieder heeft het recht zijn/haar mening te mogen verkondigen.
Ik hoop dan ook dat er meer positiviteit richting andere bewoners wordt geuit, want die zijn er heus wel, alleen lezen we dat te weinig ( van de Huubfans vooral ).
Ik denk dan ook zeker te weten dat als er meer positiviteit wordt geuit richting andere bewoners en meer kritiek richting Huub, de COS lezers beter geïnformeerd worden.
Thanks goede tip,ik heb meteen een screenshot gebruikt en kaart verstuurd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:11 schreef Desii het volgende:
[..]
je kan ook via www.kaartjeposten.nl een foto uploaden.... gaat bij mij prima
en ik doe mee.... kaartje naar Huub en eentje naar Lieke
VOL charteert ook een vliegtuig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Domenica het volgende:
Nowlive organiseert een vliegtuigactie boven de gouden kooi voor huub en lieke, komen jullie aan met kaarten![]()
Dat kan door 1 persoon zijn geregeld, dus dat zegt Huub en Lieke dan dat ze in ieder geval 1 fan hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Domenica het volgende:
Nowlive organiseert een vliegtuigactie boven de gouden kooi voor huub en lieke, komen jullie aan met kaarten![]()
Vliegtuigen zijn over het algemeen lastiger tegen te houden voor mevrouw Flens, dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan door 1 persoon zijn geregeld, dus dat zegt Huub en Lieke dan dat ze in ieder geval 1 fan hebben.
Kaartenactie lijkt me veel beter
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal van dit soort dingen te bedenken? De hele dag al volgens mij. Het is uitermate lachwekkend en triest tegelijk. Zelden heb ik een groep mensen zo voor lul zien staan
Wat een wanhoopsdaden en geldverspilling. Ze kopieren echt Huub.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
VOL charteert ook een vliegtuig.
Zou best wel erg zijn als ze botsen en neerstorten op het terrein daar.
Deze vliegtuigcrash is mede mogelijk gemaakt door Nowlive en VOL.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn over het algemeen lastiger tegen te houden voor mevrouw Flens, dat dan weer wel![]()
Zijn Huubfans terroristen ?????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn over het algemeen lastiger tegen te houden voor mevrouw Flens, dat dan weer wel![]()
Dat zou een hoop verklaren.... een massaal deliriumquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat een wanhoopsdaden en geldverspilling. Ze kopieren echt Huub.
Ze zitten allemaal brieven te schrijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef noucky het volgende:
Het valt me op dat hier nog weinig animo is voor de kaartenactie, hoe komt dat zo.
Ik vind 3 nog een klein clupje, 6 daar in tegen is al gauw een groep. En daar komt bij dat als er 8 mensen zijn en je hebt 3 mensen tegen dan heb je nog altijd 4 mensen mee. Dat lijkt me een stuk makkelijker vechten dan dat je maar met 1 maatje tegen 6 mensen moet vechten. Dus die 3 tegen 1 is eigenlijk 3 tegen 5. Volgt u het nog?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..![]()
Heeje niet spotten met neerstortende vliegtuigen hé.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
VOL charteert ook een vliegtuig.
Zou best wel erg zijn als ze botsen en neerstorten op het terrein daar.
Deze vliegtuigcrash is mede mogelijk gemaakt door Nowlive en VOL.![]()
Beetje 'been there, done that' idee misschien. Huub is populairder dan ooit, maar een kaartenactie is een beetje oud nieuws. Toch lijkt het mij wel effectief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef noucky het volgende:
Het valt me op dat hier nog weinig animo is voor de kaartenactie, hoe komt dat zo.
Dat zijn de leukste vliegtuigen om te spottenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heeje niet spotten met neerstortende vliegtuigen hé.![]()
Na de eerste actie werd hij pas echt arrogant, misschien heeft dat er ook wat mee te maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje 'been there, done that' idee misschien. Huub is populairder dan ooit, maar een kaartenactie is een beetje oud nieuws. Toch lijkt het mij wel effectief.
Ik zou ze niet willen spotten hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste vluigtuigen om te spotten![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Hier dan de lijst van de deelnemers.
![]()
![]()
![]()
0001 Petraa
0002 Mspoez
0003 Scanman01
0004 Beequeen
0005 Dark
0006 BereNDD
0007 Millk-Shake
0008 Wolferl
0009 BarryK
0010 Kybe
0011 Tipsch
0012 Kissa
0013 Liess
0014 Katewalker
0015 Pasjesjen
0016 Riri
0017 Ericahysterica
0018 LoveProfussion
0019 Soyent
0020 Qebbel
0021 Blomst
0022 Hetbabbelaartje
0023 Irma45
0024 Omatje
Dat wordt sensatie als dinsdag het rieten mandje met de kaartjes bezorgd wordt.
![]()
Zolang er adem gehaald wordt is er leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:35 schreef Repeat het volgende:
hoe erg kan je geen leven hebben als je dit soort dingen bedenkt dan wel opzet
En als u mij ook graag even toevoegd ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
Btw. wilt u mij even toevoegen aan de lijst van deelnemers? Alvast bedankt.![]()
Beetje flauw zo'n wall of shame Peter. Die mensen hebben ook familie en misschien zelfs vrienden; het is niet nodig om die lijst zo pontificaal neer te zetten. Het is toch een prive actiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Hier dan de lijst van de deelnemers.
![]()
![]()
![]()
0001 Petraa
0002 Mspoez
0003 Scanman01
0004 Beequeen
0005 Dark
0006 BereNDD
0007 Millk-Shake
0008 Wolferl
0009 BarryK
0010 Kybe
0011 Tipsch
0012 Kissa
0013 Liess
0014 Katewalker
0015 Pasjesjen
0016 Riri
0017 Ericahysterica
0018 LoveProfussion
0019 Soyent
0020 Qebbel
0021 Blomst
0022 Hetbabbelaartje
0023 Irma45
0024 Omatje
Dat wordt sensatie als dinsdag het rieten mandje met de kaartjes bezorgd wordt.
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Beetje flauw zo'n wall of shame Peter. Die mensen hebben ook familie en misschien zelfs vrienden; het is niet nodig om die lijst zo pontificaal neer te zetten. Het is toch een prive actie![]()
Die komen niet door de censuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:23 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit wel te kijken of ik kaarten heb maar het enige wat ik vind zijn bookcrossing kaarten of kaarten groeten uit Holland waar op een islam staat , een neger met een kaas op zijn hoofd en een gastarbeider in een fabriek.![]()
![]()
Hoop jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef mitchlin71 het volgende:
Nou ik heb er één verstuurd, komt dinsdag aan.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten nietwaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef APK het volgende:
Misschien een goed idee dat iedereen die hier bluft dat hij / zij een kaartje voor Huub stuurt ook even een scan of fotootje van die brief post?![]()
Moet je op jouw kaartje naar Huub schrijven, die liep toch de hele tijd te janken om zijn favoriete shrink?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
Kom op, heb wat meer vertrouwen in je medemens, dat is goed voor je zelfvertrouwen en het scheelt je een bezoekje aan de psychiater.![]()
De goed heilig man kunnen ze niet weigeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ben bang van niet nee.![]()
Dan maar sinterklaas doen?![]()
Misschien moet ik Huub zijn shrink ook maar eens een kaartje sturen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je op jouw kaartje naar Huub schrijven, die liep toch de hele tijd te janken om zijn favoriete shrink?![]()
Waaromquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Misschien moet ik Huub zijn shrink ook maar eens een kaartje sturen.Dan zal ik hem gelijk vragen of hij ook ff contact met jou op wil nemen, oké.
![]()
Jij kon niet anders; jij moest je naam eer aan doen natuurlijk. Die heb je toch wel op het kaartje gezet hé?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:53 schreef noucky het volgende:
Sinterklaas is wel een goed idee, kan hij misschien later ongemerkt over straat lopen.
STuur hem een kaartje van de Titanicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:22 schreef avonne het volgende:
Ik ben Huubs pesterijen ook nog niet vergeten, en zal daarom voorlopig geen kaartje naar hem sturen. Lieke is te overwegen, maar die heeft het nog niet nodig.
Ik heb wel ontzettende zin om Jaap Iskariot een kaartje te sturen, maar ik zit nog te dubben op een subtiele (lees: censuurresistente) tekst
Jaap is zó diep gezonken.... bah
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
Ik hoop dat Brian de doos met kaarten onderschept en 'm in de vijver pleurt![]()
Of ze willen hun echte naam niet op de steams hebben. Ooit wel eens als mogelijkheid overwogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
en de helft stuurt alleen maar een kaartje om hun eigen nickname op de streams te horen.. trieste figuren![]()
Als Fred de Boer op de streams genoemd wordt heeft het weinig zin als zijn mede streamkijkers niet weten dat Fred de Boer eigenlijk Neuk_Maestro oid op het forum heet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Of ze willen hun echte naam niet op de steams hebben. Ooit wel eens als mogelijkheid overwogen?
Ja idd niet iedereen geniet een forumbrede bekendheid als Eric uit Zwollequote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Als Fred de Boer op de streams genoemd wordt heeft het weinig zin als zijn mede streamkijkers niet weten dat Fred de Boer eigenlijk Neuk_Maestro oid op het forum heet.
Oh jee ik moet oppassen dus, zwolle wel erg dicthbij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd niet iedereen geniet een forumbrede bekendheid als Eric uit Zwolle
Volgens mij is hij wel vrij ongevaarlijk hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:00 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh jee ik moet oppassen dus, zwolle wel erg dicthbij.
En de andere helft doet het uit oprechte gevoelens, so whatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
en de helft stuurt alleen maar een kaartje om hun eigen nickname op de streams te horen.. trieste figuren![]()
Hoe weet jij dat hij daar niet over heeft nagedacht, heb je daar wel vooraf over nagedachtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
En de andere helft doet het uit oprechte gevoelens, so whatIk doe het niet maar heb wel respect voor mensen die dat gevoel hebben. Misschien kan je ook even nadenken voordat je een oordeel velt?
En dat hij bij de poging struikelt, voorover valt en onder de doos beland en niemand die het opmerkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:00 schreef Suikeroom het volgende:
Ik hoop dat Brian de doos met kaarten onderschept en 'm in de vijver pleurt![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan niet anders constateren dan dat mensen bij Vol en Fok en Nowlive volkomen de weg kwijt zijn. Het lijkt mij dat de komende maanden de plaatselijke RIAGG kantoren vol zullen stromen met totaal gefrustreerde medelanders die spel niet van realiteit schijnen te kunnen onderscheiden. Vliegtuigen stijgen op, kaartenacties, etc, etc. Niet dhr. de Mol is gek, niet de medewerkers van DGK zijn geshuffeld, niet de bewoners zijn de weg kwijt, nee, het zijn vele streamers die volslagen gestoord zijn geworden.'
Ik kan jullie alvast vertellen dat ik een brief heb gestuurd naar mijn zorgverzekeraar dat ik niet wens op te draaien voor premieverhoging vanwege trauma's, aagedaan door het onrecht van Tien.
Ik vermoed overigens dat de geldbedragen die aan smsjes verstuurd worden een extra budgettaire last betekeken voor de grauwe massa en straks kinderen ondervoed op straat lopen. Hele gezinnen maken halve salarissen over om maar zoveel mogelijk berichten naar 1010 te sturen. De aandeelhouders van KPN wrijven zich in de handen en liften mee met het succes van DGK.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik kan niet anders constateren dan dat mensen bij Vol en Fok en Nowlive volkomen de weg kwijt zijn. Het lijkt mij dat de komende maanden de plaatselijke RIAGG kantoren vol zullen stromen met totaal gefrustreerde medelanders die spel niet van realiteit schijnen te kunnen onderscheiden. Vliegtuigen stijgen op, kaartenacties, etc, etc. Niet dhr. de Mol is gek, niet de medewerkers van DGK zijn geshuffeld, niet de bewoners zijn de weg kwijt, nee, het zijn vele streamers die volslagen gestoord zijn geworden.'
Ik kan jullie alvast vertellen dat ik een brief heb gestuurd naar mijn zorgverzekeraar dat ik niet wens op te draaien voor premieverhoging vanwege trauma's, aagedaan door het onrecht van Tien.
Ik vermoed overigens dat de geldbedragen die aan smsjes verstuurd worden een extra budgettaire last betekeken voor de grauwe massa en straks kinderen ondervoed op straat lopen. Hele gezinnen maken halve salarissen over om maar zoveel mogelijk berichten naar 1010 te sturen. De aandeelhouders van KPN wrijven zich in de handen en liften mee met het succes van DGK.
Je blijft maar aan de gang hè.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd niet iedereen geniet een forumbrede bekendheid als Eric uit Zwolle
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Helaas heb ik geen geld om hem te versturen, het vliegtuigje was al duur genoeg, naast de beertjes, taarten, bloemen etc. Moet ook een beetje sparen voor mn reis naar Eemnes, waar ik van plan ben voor de deur te gaan kamperen, mits het lekker weer blijft.
Kus Klein zusje![]()
Ben jaloers, hoe kom je toch aan dat geldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:24 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Huub en Lieke via kaartenhuis.nl![]()
En voor degene die dat stom vinden.. ...![]()
![]()
![]()
Misschien ga ik dat wel elke week doen...![]()
Nee hoor, ik stuur ook wel eens kaartjes naar zieke mensen, dat doet ze goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:24 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Huub en Lieke via kaartenhuis.nl![]()
En voor degene die dat stom vinden.. ...![]()
![]()
![]()
Misschien ga ik dat wel elke week doen...![]()
Mooie kaart zusje........neem je mij mee naar Eemnes, ik wil na 25 jaar ook wel weer eens kamperenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Helaas heb ik geen geld om hem te versturen, het vliegtuigje was al duur genoeg, naast de beertjes, taarten, bloemen etc. Moet ook een beetje sparen voor mn reis naar Eemnes, waar ik van plan ben voor de deur te gaan kamperen, mits het lekker weer blijft.
Kus Klein zusje![]()
Ja, het is werkelijk schandalig wat Jaap gedaan heeft met Huub. Het is pure landverraad en het zijn NSB streken. Hoe durftie het in geciviliseerd Nederland. Bizar, bizar, bizar. Maar maak je niet ongerust, overal in den lande worden knokploegen opgezet, justitie heeft inmiddels voor dit verraad onderzoeksteam samengesteld. Het broeit.....er staat wat te gebeuren in Nederland. Jose Manuel Barroso, President of the European Commission is afgelopen nacht meerdere malen uit bed gebeld middels een speciaal aangelegde hotline om op de hoogte gehouden te worden van de ontwikkelingen in donker Eemnes. Volgende week wordt in Brussel een motie ingediend om Nederland niet meer als Schengenland te zien en om grenzen dicht te gooien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Wat veel mensen schijnen te vergeten is dat de aktie in het huis tegen Huub, niets en dan ook niets te maken heeft met een door huub vals en achterbaks gedrag in een alliantie.
Jaap had die alliantie min of meer met Huub en ook met Lieke...hij heeft Huub en ook Lieke tijden in het ongewisse gelaten maar wel van hun steun geprofiteerd...ook de andere kant op richting Dennix.
Hij heeft heel lang van twee walletjes zitten eten en daar gebruik en misbruik van gemaakt door zaken over en weer door te lullen.
Zoiets noem je huichelarij en is in wezen hetzelfde als wat Eric deed....dat Huub na Jaap zijn vreemde en op puur eigenbelang gemaakte switch door zich bij Dennix en Nadia aan te sluiten,waar huub van zegt,dat begrijp ik zelfs wel,hem geen echte vriend noemt steekt Jaap.
Hoezo???????????
Als je een vriend bent in het spel ga je als eerste die vriend inlichten dat je die switch gaat maken Jaap,dat heb jij niet gedaan!
Dat is waardoor de kijker ook teleurgesteld is in je,dat doe je namelijk niet naar vrienden Jaap,niet op de manier waarop jij het hebt gedaan,als je een echte man bent dan ben je recht door zee en dan had jij Huub als eerste in horen te lichten.
Je zit niet lekker in je vel,net als Eric dat ook zat na zijn vreemde moves en hondjesgedrag en dat is juist omdat jullie een schuldgevoel hebben maar dat niet willen erkennen dat jullie het niet op een nette manier hebben gedaan.
Verraders,want zo noem je die mensen,daar houden mensen niet van.
Huub is in al zijn akties en zeker wat zijn moves betreft altijd recht door zee,jij Jaap doet dat achter iemands rug om,Huub licht iemand daarover altijd eerst in en geeft de reden daarvan,jij deed dat pas toen je allang een keus had gemaakt.
Jij hebt de nieuwe bewoner Dennix gebruikt en ingezet voor jezelf alleen omdat je wist dat je hem tegen Huub kon gebruiken,ook daar ben je richting Huub heel sneaky over geweest.
Dennix heeft als nieuwe bewoner zich nog nooit in zijn eentje naar de nieuwe bewoners hoeven te bewijzen en is door alle bewoners buiten Huub en Lieke om op een plaats gezet waar hij niet hoorde.
Hij neemt geen enkele zet zelf maar laat alle andere bewoners het werk doen en dat laat een groep toe die al zolang zelf in het huis zitten en hadden moeten weten dat je iemand eerst eens zou moeten testen op zijn ware aard.
Maar nu heeft hij zich allang kunnen manouvreren naar een plek waar hij straks zelf de andere bewoners een hak kan gaan zetten.
En dat voor een schaker die Jaap zegt te zijn,dat hij dat niet inziet en heeft laten gebeuren tekent voor zijn mentaliteit, en dan nu zielig doen en zeggen dat je je 24 uur hebt aangevraagd.
Druip maar af jongen.
Dat is de hele reutemeteut en niets anders.
Als Huub zijn vriendin verdedigd doordat zij bloemen in het gezicht krijgt gedouwd en modder over zich heen krijgt is het ineens agressief gedrag en als Brian Amanda verdedigd is het beschermend gedrag naar zijn vriendinnetje.
??????
De ene aktie is totaal anders dan de andere.
Wat gisteren gebeurde is ingezet omdat Huub en sterke speler wordt gevonden en via Lieke kunnen ze volgens hen hem er ook uit krijgen.
Dat wat Eric over zich heen kreeg was omdat hij werkelijk mensen had misleid en gebruikt en daarin akties had ondernomen die je gewoon niet doet naar mensen die je je vrienden noemt in het spel.
Goeie naam heb je trouwens. Dat zal ik doen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn...folks.......doe es een beetje normaal met z'n allen en stuur eens wat geld naar een relevant fonds.
1962quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooie kaart zusje........neem je mij mee naar Eemnes, ik wil na 25 jaar ook wel weer eens kamperen
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:29 schreef crazybitch26 het volgende:
IK HOU DER VAN HUUB & LIEKE ZIJN DE BESTE
Hij is leukquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Larisje het volgende:
Ik doe ook mee met deze kaart:
[afbeelding]
Leuke kaart!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Larisje het volgende:
[afbeelding]
WAT ZEI JE!?!?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:29 schreef crazybitch26 het volgende:
IK HOU DER VAN HUUB & LIEKE ZIJN DE BESTE
Ja hallo, jij bent van het jaar 0000. Zo jong als mij krijg jij ze vast niet meer!quote:
Ik denk dat ze hem wel doorlaten, dat wordt een wereldprimeur.... goed voor de kijkcijfersquote:Op zondag 15 juli 2007 04:53 schreef PC eend het volgende:
Ik heb 400 euro nodig om huub een bombrief te sturen
Wie doet er mee?![]()
Omdat Huub en Lieke het spel op een ethisch hoogwaardige manier spelen, en de overige bewoners walgelijke 'mensen' zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Larisje het volgende:
[afbeelding]
Er stond ergens nog een goede juridische tip: als je je brief aangetekend verstuurd zijn ze wettelijk verplicht het persoonlijk aan de bewoner af te geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 04:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem wel doorlaten, dat wordt een wereldprimeur.... goed voor de kijkcijfers
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Kus Klein zusje![]()
Het gaat om de intentie en de collectieve krachtquote:Op zondag 15 juli 2007 10:09 schreef Lieve het volgende:
Kan er niet beter een rekeningnummer worden geopend waar iedereen zijn porto en SMS kosten op stort? Dan zijn Lieke en Huub sneller bij de hoofdprijs dan via de Febo.
Ben er belazert om een kaart te schrijven waarmee ik langs het beleid van zwakzinnige buren moet zien te komen.
Ja precies!!quote:Op zondag 15 juli 2007 06:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat Huub en Lieke het spel op een ethisch hoogwaardige manier spelen, en de overige bewoners walgelijke 'mensen' zijn natuurlijk.
Ja, dat is een volkomen logische redenatie.
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef CARLAK het volgende:
Ik ben geen voorstander van Huub en Lieke. Ooit heb ik meegedaan aan de eerste kaartenactie voor Huub en Sylvia. Momenteel vind ik dat Huub zijn boekje te buiten gaat. Met Lieke heb ik ook al niets. Waarom dan een kaartje sturen?
Huub laat zich opfokken door "achter" mijns inziens. Hij moet meer tv maken. Ik doe niet mee aan die onzin.
Het feit dat Sylvia laatst ineens bij hem langs kwam, zegt mij dat hij straks uit het script wordt geschreven. Ze hebben alleen nog maar een nieuwe verhaallijn nodig.
By the way, in Laren komt nu naast de plaatselijke hoerenkast een golfplaats. Gaat het bordeel soms verhuizen naar de lokatie DGK? Lijkt mij een kleine stap. Zo groot is de gemeente Laren nu ook weer niet en als er naast DGK al een golfbaan ligt, lijkt het mij niet onwaarschijnlkijk dat je met deze transactie twee vliegen in een klap vangt. DGK is inmiddels al een lichtekooi geworden!
Gaat het wel goed met jou?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef CARLAK het volgende:
Ik ben geen voorstander van Huub en Lieke. Ooit heb ik meegedaan aan de eerste kaartenactie voor Huub en Sylvia. Momenteel vind ik dat Huub zijn boekje te buiten gaat. Met Lieke heb ik ook al niets. Waarom dan een kaartje sturen?
Huub laat zich opfokken door "achter" mijns inziens. Hij moet meer tv maken. Ik doe niet mee aan die onzin.
Het feit dat Sylvia laatst ineens bij hem langs kwam, zegt mij dat hij straks uit het script wordt geschreven. Ze hebben alleen nog maar een nieuwe verhaallijn nodig.
By the way, in Laren komt nu naast de plaatselijke hoerenkast een golfplaats. Gaat het bordeel soms verhuizen naar de lokatie DGK? Lijkt mij een kleine stap. Zo groot is de gemeente Laren nu ook weer niet en als er naast DGK al een golfbaan ligt, lijkt het mij niet onwaarschijnlkijk dat je met deze transactie twee vliegen in een klap vangt. DGK is inmiddels al een lichtekooi geworden!
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Brian dat hij het uitstekend doet en zo nog even door moet gaan dag en nacht net zolang tot die griezels kabouter huub en lelijke lieke zijn opgetyft
Jij bent echt goed gestoord als je Brian echt zo geweldig vind. Kijk je uberhaubt de filmpjes op het internet. Van vechtende Brian, van een gestoorde Brian die in het Pieter Baan Centrum thuis hoort. Ik hoop dat Huub en Lieke dat huis krijgen alleen al omdat wat er vanmiddag is gebeurd, en dan kijk ik geeneens naar wat Brian en Natasia eerder hebben gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Brian dat hij het uitstekend doet en zo nog even door moet gaan dag en nacht net zolang tot die griezels kabouter huub en lelijke lieke zijn opgetyft
Heb je een link van vechtende Brian, die heb ik namelijk nog nooit gezien en wedden dat jij hen niet kan vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef Sveto het volgende:
[..]
Jij bent echt goed gestoord als je Brian echt zo geweldig vind. Kijk je uberhaubt de filmpjes op het internet. Van vechtende Brian, van een gestoorde Brian die in het Pieter Baan Centrum thuis hoort. Ik hoop dat Huub en Lieke dat huis krijgen alleen al omdat wat er vanmiddag is gebeurd, en dan kijk ik geeneens naar wat Brian en Natasia eerder hebben gedaan.
Ik teminsten wel. 1 naar Huub en 1 naar Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier daadwerkelijk een kaart gestuurd?
Jij hoort samen met je grote held in een inrichting thuis,stumperd!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je fan kunt zijn van hersenloze mensenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef basicsaint het volgende:
Kaartje naar Amanda natuurlijk.
Vind het wel een goed idee.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:09 schreef Lieve het volgende:
Kan er niet beter een rekeningnummer worden geopend waar iedereen zijn porto en SMS kosten op stort? Dan zijn Lieke en Huub sneller bij de hoofdprijs dan via de Febo.
Ben er belazert om een kaart te schrijven waarmee ik langs het beleid van zwakzinnige buren moet zien te komen.
Echt hou toch op met DGK kijken en krijg een levenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben je hier trots op? Is die creep op de filmpjes jouw held? Is dit de persoon die jij wil toejuichen?
Wat maakt dat jou? Waar denk je dat dit beestachtige stuk vreten mee bezig is? Heb je ergens ook maar 1 vezel fatsoen en opvoeding in je donder zitten?
De gast die jij toejuicht hoort in een gesloten inrichting waar ze de sleutels van in het midden van de oceaan mogen droppen. Nooit meer eruit ole ole!!
Ieder mens met een basis aan moraal neemt afstand van deze 6 smeerlappen! Te erg voor woorden dit gespuis! Mijn hemel.... en jij stuurt dat een kaart ?![]()
![]()
![]()
![]()
zonder misselijk van jezelf te worden?
![]()
![]()
![]()
Wat is volgens jou een leven?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt hou toch op met DGK kijken en krijg een leven
Die kan ze niet eens lezen, dus bespaar je de moeite. De letters dansen voor haar ogen en de enige dingen die ze langer dan een halve seconde kan onthouden gaan anaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef basicsaint het volgende:
Kaartje naar Amanda natuurlijk.
jezus zeg, neem een bus kalmeringsmiddelen in en ga eens van achter de computer of tv vandaan, maar dit vind ik eerlijk gezegd absoluut niet meer gezond klinkenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die kan ze niet eens lezen, dus bespaar je de moeite. De letters dansen voor haar ogen en de enige dingen die ze langer dan een halve seconde kan onthouden gaan anaal.
Dus als je indruk wil maken... moet je hopen dat ze snel buiten komt! Voorgoed! Gelukkig voor jou is ze er makkelijk in, heel makkelijk. Uiterlijk doet er niet toe, je mag eruit zien als een fatsige rat met teringvlekken, soa's overal afdruipend, HIV of BSE. Het maakt haar niet uit welke L*L ze voor of achter zich heeft.
Goh dat is een goede motivatie om iemand niet te mogen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:14 schreef Elounda het volgende:
knip
Lieke heb ik nooit gemogen, haar ogen staan mij te dicht bij elkaar...
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Goh dat is een goede motivatie om iemand niet te mogen.![]()
Ik krijg er kippevel vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Maar vandaag is dus de grote dag?
Wat, gaan ze stoppen met fietsen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:47 schreef APK het volgende:
Maar vandaag is dus de grote dag?
Jij bent echt gestoordquote:Op maandag 16 juli 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Die kan ze niet eens lezen, dus bespaar je de moeite. De letters dansen voor haar ogen en de enige dingen die ze langer dan een halve seconde kan onthouden gaan anaal.
Dus als je indruk wil maken... moet je hopen dat ze snel buiten komt! Voorgoed! Gelukkig voor jou is ze er makkelijk in, heel makkelijk. Uiterlijk doet er niet toe, je mag eruit zien als een fatsige rat met teringvlekken, soa's overal afdruipend, HIV of BSE. Het maakt haar niet uit welke L*L ze voor of achter zich heeft.
Hope is what keeps the dream alive. Dat jij de wens de vader van de gedachte laat zijn... oke dan. Maar dat je in je fantasiewereld gaat leven ..... misschien heeft de spiegeloog wel even tijd voor je vandaag?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:38 schreef danos het volgende:
Huub vanmiddag op de streams: "tjonge ik hoop niet dat die verslaafde streamers er vanuit gaan dat wij die kaarten gaan lezen, ik heb ze maar door de FeBo laten vernietigen. hier kunnen we helemaal niks mee"
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:38 schreef danos het volgende:
Huub vanmiddag op de streams: "tjonge ik hoop niet dat die verslaafde streamers er vanuit gaan dat wij die kaarten gaan lezen, ik heb ze maar door de FeBo laten vernietigen. hier kunnen we helemaal niks mee"
Je wordt eng.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:43 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is een taart met een smaakstofneutrale substantie en een fijne dosis Nivaquine een gaaf idee.
Het is in België vrij verkrijgbaar, en je krijgt er zelfs een hartstilstand van.![]()
![]()
![]()
Dit is geen doodsverwensing hoor, ik hou rekening met de reanimerende capiciteiten van oa Brian.
Jouw kaart is net voorgelezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Larisje het volgende:
[afbeelding]
Net genoeg om haar geen kaartje te sturen in ieder gevalquote:Op maandag 16 juli 2007 23:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Goh dat is een goede motivatie om iemand niet te mogen.![]()
Deel 2:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is er ook een deel 2?
Jo John. Ben jij even blij dat je in Nederland woont en niet in een propaganda land? Met nieuwe waarheden en omgekeerde flauwekul toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:47 schreef JohnDope het volgende:
Het is inderdaad heel overduidelijk dat er door iedereen zwaar geacteerd wordt, na het zien van de televisie uitzending van vanavond.
En waren jullie nou om deze reden helemaal die kaartenactie gestart?? Wat een lachertje zeg!
Dat internetfilmpje was overigens de halve waarheid. En jullie maar happen
.
lolquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef Lieve het volgende:
Lieve denkt dat jij zo'n jongetje op de kleuterschool was die met zijn handjes voor zijn gezichtje dacht dat hij dan zelf ook weg en onzichtbaar wasAHHHHHH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |