quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toen Huub & Lieke tegen Eric ging , en veeeel verder dan dit , hoorde ik er niemand over!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Mag het ook met gewone postzegels en gewone kaarten?
Vind het wel leuk dit, ga er misschien ook wat papier aan wagen!
Wat betreft Lieke, zij gaf Eric een koekje van eigen deeg. Hij heeft haar diverse malen in groepsverband aangepakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toen Huub & Lieke tegen Eric ging , en veeeel verder dan dit , hoorde ik er niemand over!
Wat doe je dan in deze topic?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef lillkiss het volgende:
ik geef echt geen geld uit aan die loser
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Was dat ook 6 tegen 2 dan? Denk even na voordat je wat schrijft.
Wat maak jij je druk om mijn geld?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef Maisnon het volgende:
De Gouden Kooiecht dat je daar geld aan uitgeeft. Maar laat ik m'n mond maar houden, er is niet voor niks een forum voor schijnbaar.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Varen het volgende:
Gaat weer over de streamers, wij dus, wij zijn verknipt?
nou ik mag toch wel mijn eigen mening uiten ofniet... doe ff normaal he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic?
Je posts opkrikken, flikker dan op.
Oh Petra, zet deze link effe in de OP
Verstuur hier een postkaart naar Huub en/of Lieke.
Dan kunnen mensen direct linken.
En ik doe mee.
sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Was dat ook 6 tegen 2 dan? Denk even na voordat je wat schrijft.
Dat heb ik idd 1 dag gezien ja. Verder was het gewoon Huub tegen Eric en Jaap tegen Eric. De rest heeft zich er nauwelijks mee bemoeid. Dus niet gaan doen alsof Eric een week lang 6 mensen tegen zich heeft gehad, want zo was het niet. Tijdens de bezoekjes van die jongens waren het ook alleen Huub en Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Een kaartje met zijn allen sturen hoeft toch niet namens FOK te gebeuren. Ik doe wel mee maar onderteken met mijn eigen naam..het gaat er toch om dat Huub en Lieke veel kaarten krijgen...toch niet om FOK te promoten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Natasia was vriendjes met Eric en Brian zei dat pesten zijn stijl niet was en om die reden niet mee deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest heeft zich er nauwelijks mee bemoeid. Dus niet gaan doen alsof Eric een week lang 6 mensen tegen zich heeft gehad, want zo was het niet.
Sorry, ik delete de caps altijd meteen weer na plaatsing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef tipsch het volgende:
ok, heeft iemand nog mooie caps van dat etentje van Lieke en Huub? scanman?
Daar gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Een kaartje met zijn allen sturen hoeft toch niet namens FOK te gebeuren. Ik doe wel mee maar onderteken met mijn eigen naam..het gaat er toch om dat Huub en Lieke veel kaarten krijgen...toch niet om FOK te promoten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
DGK Redactie: wij hopen dat jullie onze actie kunnen waarderen, en huub dan ook echt die zakken vol met kaarten zal overhandigen.
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef tipsch het volgende:
ok, heeft iemand nog mooie caps van dat etentje van Lieke en Huub? scanman?
Als 2 personen die je aardig vindt gepest worden door 6 mensen waar je van walgt dan wil je die 2 mensen ondersteunen..én, niet helemaal onbelangrijk, daarmee indirect die andere 6 een poepie laten ruiken...logisch toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..![]()
doe ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.
Stuur 'm een PM!
vermaak kost soms geld en wij hebben het er blijkbaar voor over. Is ons probleem denk ik danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef AbeSapien het volgende:
De gouden kooi![]()
Grootste kutprogramma met kutmensen. Geld uitgeven aan de gouden kooi
Geld geven aan john de mol :'0 ²
Ik begrijp niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom halen al die idioten het De Gouden Kooi forum niet uit hun active topics???
Ik begrijp het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |