quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toen Huub & Lieke tegen Eric ging , en veeeel verder dan dit , hoorde ik er niemand over!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:18 schreef Dark het volgende:
Mag het ook met gewone postzegels en gewone kaarten?
Vind het wel leuk dit, ga er misschien ook wat papier aan wagen!
Wat betreft Lieke, zij gaf Eric een koekje van eigen deeg. Hij heeft haar diverse malen in groepsverband aangepakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Toen Huub & Lieke tegen Eric ging , en veeeel verder dan dit , hoorde ik er niemand over!
Wat doe je dan in deze topic?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef lillkiss het volgende:
ik geef echt geen geld uit aan die loser
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Was dat ook 6 tegen 2 dan? Denk even na voordat je wat schrijft.
Wat maak jij je druk om mijn geld?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef Maisnon het volgende:
De Gouden Kooiecht dat je daar geld aan uitgeeft. Maar laat ik m'n mond maar houden, er is niet voor niks een forum voor schijnbaar.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Varen het volgende:
Gaat weer over de streamers, wij dus, wij zijn verknipt?
nou ik mag toch wel mijn eigen mening uiten ofniet... doe ff normaal he.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wat doe je dan in deze topic?
Je posts opkrikken, flikker dan op.
Oh Petra, zet deze link effe in de OP
Verstuur hier een postkaart naar Huub en/of Lieke.
Dan kunnen mensen direct linken.
En ik doe mee.
sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Was dat ook 6 tegen 2 dan? Denk even na voordat je wat schrijft.
Dat heb ik idd 1 dag gezien ja. Verder was het gewoon Huub tegen Eric en Jaap tegen Eric. De rest heeft zich er nauwelijks mee bemoeid. Dus niet gaan doen alsof Eric een week lang 6 mensen tegen zich heeft gehad, want zo was het niet. Tijdens de bezoekjes van die jongens waren het ook alleen Huub en Jaap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Een kaartje met zijn allen sturen hoeft toch niet namens FOK te gebeuren. Ik doe wel mee maar onderteken met mijn eigen naam..het gaat er toch om dat Huub en Lieke veel kaarten krijgen...toch niet om FOK te promoten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
Het was Huub (leider), Lieke (goede 2e), Jaap, Brian en later ook Amanda en Natasia tegen 1 (Eric).
6 tegen 1 dus.
Verder geen problemen met de actie, maar als het namens FOK! gebeurt, moet er wel even toestemming gevraagd worden aan de eigenaar.
Natasia was vriendjes met Eric en Brian zei dat pesten zijn stijl niet was en om die reden niet mee deed.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De rest heeft zich er nauwelijks mee bemoeid. Dus niet gaan doen alsof Eric een week lang 6 mensen tegen zich heeft gehad, want zo was het niet.
Sorry, ik delete de caps altijd meteen weer na plaatsing.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef tipsch het volgende:
ok, heeft iemand nog mooie caps van dat etentje van Lieke en Huub? scanman?
Daar gaat het ook niet omquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Een kaartje met zijn allen sturen hoeft toch niet namens FOK te gebeuren. Ik doe wel mee maar onderteken met mijn eigen naam..het gaat er toch om dat Huub en Lieke veel kaarten krijgen...toch niet om FOK te promoten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
DGK Redactie: wij hopen dat jullie onze actie kunnen waarderen, en huub dan ook echt die zakken vol met kaarten zal overhandigen.
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef tipsch het volgende:
ok, heeft iemand nog mooie caps van dat etentje van Lieke en Huub? scanman?
Als 2 personen die je aardig vindt gepest worden door 6 mensen waar je van walgt dan wil je die 2 mensen ondersteunen..én, niet helemaal onbelangrijk, daarmee indirect die andere 6 een poepie laten ruiken...logisch toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik denk zeker na , en ik blijf daar bij! Ik vind 3 tegen 1 net zo erg als 6 tegen 2 ! En ik ben geen Dennis fan maar jullie zijn toch ook allemaal tegen hem. En dus met z'n alle tegen 1 , zo kun je het dus ook bekijken. Hypokriet hoor..![]()
doe ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.
Stuur 'm een PM!
vermaak kost soms geld en wij hebben het er blijkbaar voor over. Is ons probleem denk ik danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef AbeSapien het volgende:
De gouden kooi![]()
Grootste kutprogramma met kutmensen. Geld uitgeven aan de gouden kooi
Geld geven aan john de mol :'0 ²
Ik begrijp niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Waarom halen al die idioten het De Gouden Kooi forum niet uit hun active topics???
Ik begrijp het niet
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:23 schreef Day het volgende:
[..]
6 tegen 1 dus.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.
ja preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Niet alle fokkers zijn voor deze actie, ik zou het dus vreemd vinden wanneer het namens Fok zou gebeuren.
Toppio ouwe rukker, ga vooral door zelfs ik begin een verhoogde bloeddruk te krijgen, als dit nog even doorgaat gaat dat Geert Wilders veel stemmen opleveren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Verstuurd..ik heb een foto van de vette pens van Nadia opgeladen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Verstuurd..ik heb een foto van de vette pens van Nadia opgeladen.
Onder aan de main page van het DGK subforum heb je de mogelijkheid te kiezen hoe oud de topics zijn die weergegeven worden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef tipsch het volgende:
zeg, hoe kan ik bij de veel ouder cossen komen die niet op de eerste pagina van het dgk subforum staan?
hebbes, dankquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder aan de main page van het DGK subforum heb je de mogelijkheid te kiezen hoe oud de topics zijn die weergegeven worden.
Iedere keer als er een nieuw topic in dit forum wordt geopend, zie je weer van die psycho's verschijnen die het programma menen te moeten afzeiken. Waarom halen ze niet gewoon dit forum uit hun active topics list. Dan krijg je nooit meer een topic van DGK te zien als je op 'active topics' klikt. .quote:
Eric huilde toch met de vijand, terecht dat Huub hem heeft weggeterroriseerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga Eric maar een kaartje sturen.
Dat was met zijn alle tegen 1.
Hem isoleren in het kantoor, en dan hem omstebeurt een niet oprecht weltrusten gaan wensen, dat pestidee kwam uit het brein van Huub.
Toen hij nog non-stop rocker was, en dacht dat maandenlang te kunnen volhouden.
Met zijn alle tegen 2 is zoveel minder erg dan iedereen tegen 1.
Ow! okee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere keer als er een nieuw topic in dit forum wordt geopend, zie je weer van die psycho's verschijnen die het programma menen te moeten afzeiken. Waarom halen ze niet gewoon dit forum uit hun active topics list. Dan krijg je nooit meer een topic van DGK te zien als je op 'active topics' klikt. .
je kan ook via www.kaartjeposten.nl een foto uploaden.... gaat bij mij primaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef wolferl het volgende:
Wie heeft een goeie foto.
Kaartenhuis weigert foto's.
Ja, ik heb caps nog vanaf 23 september vorig jaar. Ongeveer 16.000 waarvan ruim 10.000 gepost.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:31 schreef Day het volgende:
[..]
Bright_Side_of_Life heeft heel veel caps en bewaart die ook.
Stuur 'm een PM!
Ze krijgen heel veel niet binnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef miljonairliekecom het volgende:
ik heb 2 weken geleden ook al brief gestuurd naar lieke maar volgens mij nog steeds niet aangekomen in de villa =S
hoe lang duurt het ongeveer voordat de miljonairs het krijgen?
1 of 2 dagen. Als het al weken duurt, dan is de brief in de prullenbak verdwenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef miljonairliekecom het volgende:
ik heb 2 weken geleden ook al brief gestuurd naar lieke maar volgens mij nog steeds niet aangekomen in de villa =S
hoe lang duurt het ongeveer voordat de miljonairs het krijgen?
TIP : Geef op de kaart geen specifieke spelinformatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 of 2 dagen. Als het al weken duurt, dan is de brief in de prullenbak verdwenen.
Zou zo maar kunnen, volgens mij zit huub tochwel op de schopstoel en daarom raken de groupies in paniekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:24 schreef APK het volgende:
Ik hoop dat die intens gemene Flens alle kaarten ongezien in de vuilisbak pleurt.
Whehehe.
Ik ook.quote:
iedereen is gewoon even erg in dat huis, huub en lieke included. dus ik zie niks voor zon postkaartactie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat betreft Lieke, zij gaf Eric een koekje van eigen deeg. Hij heeft haar diverse malen in groepsverband aangepakt.
Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Nou.... dat hielp de vorige keer ook niet ergquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als al die zwakzinnige kaartjes toch bezorgd worden kan die hele COS-meute nooit meer klagen dat de redactie tegen Huub is.![]()
APK laten we eens iets verzinnen, want er zijn ook vele Huubhaters maar die laten zich niet zo zien in de COS.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef APK het volgende:
Hoe kunnen de anti-Huubers zich eigenlijk laten horen?
Er zijn er in dit topic bijna evenveel als Huubfans....
Straks denkt hij nog dat hij populair is.![]()
Ja, hoe zou dàt nou komen.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef noucky het volgende:
[..]
want er zijn ook vele Huubhaters maar die laten zich niet zo zien in de COS.
Post van intelligente kijkers wordt niet doorgegeven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:25 schreef noucky het volgende:
Gewoon een tegenactie ? Kaartenactie TEGEN Huub en/of Lieke.
Weet ik niet. Wel heb ik van de week een opmerking in de COS geplaatst dat ik het erg vond dat ik van iemand las die zei: Sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel eens met Brian.quote:
De volwassen manier waarop hij met de terror van Huub en alle andere bewoners omging, zie ik Huub zelf nog niet kunnen tonen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
Eric was duidelijk het type van klappen uitdelen, maar niet kunnen incasseren.
Na 23.00u is de COS over het algemeen leesbaarder en genuanceerder dan overdag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:38 schreef noucky het volgende:
Weet ik niet. Wel heb ik van de week een opmerking in de COS geplaatst dat ik het erg vond dat ik van iemand las die zei: Sorry dat ik het zeg maar ik ben het wel eens met Brian.
Dit zegt voor mijn gevoel dat iemand dus bang is iets positiefs te zeggen over Brian. Dan vraag ik me af waar komt die angst vandaan. Ieder heeft het recht zijn/haar mening te mogen verkondigen.
Ik hoop dan ook dat er meer positiviteit richting andere bewoners wordt geuit, want die zijn er heus wel, alleen lezen we dat te weinig ( van de Huubfans vooral ).
Ik denk dan ook zeker te weten dat als er meer positiviteit wordt geuit richting andere bewoners en meer kritiek richting Huub, de COS lezers beter geïnformeerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |