abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 06:31:36 #201
128220 Peter6000
pi_51481483
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Larisje het volgende:
Ik doe ook mee met deze kaart:
[afbeelding]
Omdat Huub en Lieke het spel op een ethisch hoogwaardige manier spelen, en de overige bewoners walgelijke 'mensen' zijn natuurlijk.

Ja, dat is een volkomen logische redenatie.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 06:33:18 #202
128220 Peter6000
pi_51481489
quote:
Op zondag 15 juli 2007 04:56 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik denk dat ze hem wel doorlaten, dat wordt een wereldprimeur.... goed voor de kijkcijfers
Er stond ergens nog een goede juridische tip: als je je brief aangetekend verstuurd zijn ze wettelijk verplicht het persoonlijk aan de bewoner af te geven.
En zo omzeil je de FEBO dus.

Ik doe mee.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 06:43:29 #203
128220 Peter6000
pi_51481503
Misschien is een taart met een smaakstofneutrale substantie en een fijne dosis Nivaquine een gaaf idee.
Het is in België vrij verkrijgbaar, en je krijgt er zelfs een hartstilstand van.

Dit is geen doodsverwensing hoor, ik hou rekening met de reanimerende capiciteiten van oa Brian.
pi_51482158
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]

Helaas heb ik geen geld om hem te versturen, het vliegtuigje was al duur genoeg, naast de beertjes, taarten, bloemen etc. Moet ook een beetje sparen voor mn reis naar Eemnes, waar ik van plan ben voor de deur te gaan kamperen, mits het lekker weer blijft.

Kus Klein zusje
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51482277
Kan er niet beter een rekeningnummer worden geopend waar iedereen zijn porto en SMS kosten op stort? Dan zijn Lieke en Huub sneller bij de hoofdprijs dan via de Febo.

Ben er belazert om een kaart te schrijven waarmee ik langs het beleid van zwakzinnige buren moet zien te komen.
pi_51482289
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:09 schreef Lieve het volgende:
Kan er niet beter een rekeningnummer worden geopend waar iedereen zijn porto en SMS kosten op stort? Dan zijn Lieke en Huub sneller bij de hoofdprijs dan via de Febo.

Ben er belazert om een kaart te schrijven waarmee ik langs het beleid van zwakzinnige buren moet zien te komen.
Het gaat om de intentie en de collectieve kracht
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51485984
quote:
Op zondag 15 juli 2007 06:31 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Omdat Huub en Lieke het spel op een ethisch hoogwaardige manier spelen, en de overige bewoners walgelijke 'mensen' zijn natuurlijk.

Ja, dat is een volkomen logische redenatie.
Ja precies!! Ik ben blij dat we elkaar zo goed begrijpen!
pi_51488024
Ik ben geen voorstander van Huub en Lieke. Ooit heb ik meegedaan aan de eerste kaartenactie voor Huub en Sylvia. Momenteel vind ik dat Huub zijn boekje te buiten gaat. Met Lieke heb ik ook al niets. Waarom dan een kaartje sturen?

Huub laat zich opfokken door "achter" mijns inziens. Hij moet meer tv maken. Ik doe niet mee aan die onzin.

Het feit dat Sylvia laatst ineens bij hem langs kwam, zegt mij dat hij straks uit het script wordt geschreven. Ze hebben alleen nog maar een nieuwe verhaallijn nodig.

By the way, in Laren komt nu naast de plaatselijke hoerenkast een golfplaats. Gaat het bordeel soms verhuizen naar de lokatie DGK? Lijkt mij een kleine stap. Zo groot is de gemeente Laren nu ook weer niet en als er naast DGK al een golfbaan ligt, lijkt het mij niet onwaarschijnlkijk dat je met deze transactie twee vliegen in een klap vangt. DGK is inmiddels al een lichtekooi geworden!
pi_51488088
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef CARLAK het volgende:
Ik ben geen voorstander van Huub en Lieke. Ooit heb ik meegedaan aan de eerste kaartenactie voor Huub en Sylvia. Momenteel vind ik dat Huub zijn boekje te buiten gaat. Met Lieke heb ik ook al niets. Waarom dan een kaartje sturen?

Huub laat zich opfokken door "achter" mijns inziens. Hij moet meer tv maken. Ik doe niet mee aan die onzin.

Het feit dat Sylvia laatst ineens bij hem langs kwam, zegt mij dat hij straks uit het script wordt geschreven. Ze hebben alleen nog maar een nieuwe verhaallijn nodig.

By the way, in Laren komt nu naast de plaatselijke hoerenkast een golfplaats. Gaat het bordeel soms verhuizen naar de lokatie DGK? Lijkt mij een kleine stap. Zo groot is de gemeente Laren nu ook weer niet en als er naast DGK al een golfbaan ligt, lijkt het mij niet onwaarschijnlkijk dat je met deze transactie twee vliegen in een klap vangt. DGK is inmiddels al een lichtekooi geworden!
pi_51488200
Nou en, gewoon mijn mening.
pi_51489584
Kom op mensen, stuur géén kaart. En als je dan toch wat wilt opsturen, doe dan een taart! Dat kunnen we tenminste terugzien op de streams.
pi_51493390
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef CARLAK het volgende:

Gaat het wel goed met jou?
pi_51493446
knip
pi_51493495
knip
pi_51493879
Ik heb ook een kaartje gestuurd, om de redactie te laten blijken dat Natasia eigenlijk exit moest.. Zie wel of die kaart doorkomt (zit op zich geen spelinformatie in)
  zondag 15 juli 2007 @ 17:15:42 #216
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51494221
Ik heb een kaartje gestuurd naar Brian dat hij het uitstekend doet en zo nog even door moet gaan dag en nacht net zolang tot die griezels kabouter huub en lelijke lieke zijn opgetyft
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51501678
Kaartje gestuurd voor Huub en Lieke
het water roept
  zondag 15 juli 2007 @ 21:44:41 #218
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_51502362
na wat er vanmiddag allemaal is gebeurd vind ik het nu wel een goed idee
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_51502428
trieste actie zeg, hoe sneu kan je zijn
Even a broken clock is right twice a day.
pi_51507480
Hoeveel mensen hebben hier daadwerkelijk een kaart gestuurd?
X
X
X
pi_51508499
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb een kaartje gestuurd naar Brian dat hij het uitstekend doet en zo nog even door moet gaan dag en nacht net zolang tot die griezels kabouter huub en lelijke lieke zijn opgetyft
ben je hier trots op? Is die creep op de filmpjes jouw held? Is dit de persoon die jij wil toejuichen?

Wat maakt dat jou? Waar denk je dat dit beestachtige stuk vreten mee bezig is? Heb je ergens ook maar 1 vezel fatsoen en opvoeding in je donder zitten?

De gast die jij toejuicht hoort in een gesloten inrichting waar ze de sleutels van in het midden van de oceaan mogen droppen. Nooit meer eruit ole ole!!

Ieder mens met een basis aan moraal neemt afstand van deze 6 smeerlappen! Te erg voor woorden dit gespuis! Mijn hemel.... en jij stuurt dat een kaart ? zonder misselijk van jezelf te worden?
pi_51510077
Ach waarom niet. Ik heb er ook 1 verstuurt
X
X
X
pi_51510100
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:15 schreef ScofieldM het volgende:
Jij bent echt goed gestoord als je Brian echt zo geweldig vind. Kijk je uberhaubt de filmpjes op het internet. Van vechtende Brian, van een gestoorde Brian die in het Pieter Baan Centrum thuis hoort. Ik hoop dat Huub en Lieke dat huis krijgen alleen al omdat wat er vanmiddag is gebeurd, en dan kijk ik geeneens naar wat Brian en Natasia eerder hebben gedaan.
  maandag 16 juli 2007 @ 02:15:53 #224
2018 PC eend
relativist
pi_51510417
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef Sveto het volgende:

[..]

Jij bent echt goed gestoord als je Brian echt zo geweldig vind. Kijk je uberhaubt de filmpjes op het internet. Van vechtende Brian, van een gestoorde Brian die in het Pieter Baan Centrum thuis hoort. Ik hoop dat Huub en Lieke dat huis krijgen alleen al omdat wat er vanmiddag is gebeurd, en dan kijk ik geeneens naar wat Brian en Natasia eerder hebben gedaan.
Heb je een link van vechtende Brian, die heb ik namelijk nog nooit gezien en wedden dat jij hen niet kan vinden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:03:05 #225
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_51522858
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier daadwerkelijk een kaart gestuurd?
Ik teminsten wel. 1 naar Huub en 1 naar Lieke.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')