Pff nog veel te lang!quote:
Mendez is natuurlijk geen Cocu, voetballend niet, en inderdaad ook niet als vormgever. Desondanks vind ik hem een PSV-waardige speler, die zeker wat body geeft aan het middenveld, en ook redelijk op CL-niveau meekan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Mendez is een kei op linkshalf, toen Cocu geblesseerd was speelde Mendez daar en hij liet iedereen Cocu even vergeten. Daarna heeft hij andere posities gehad waarin hij nooit echt heeft kunnen schitteren.
Het grootste probleem is dat we een echte leider missen, wat dat betreft is Cocu wel een groot gemis. Misschien dat Perez het leiderschap op zich kan nemen, hij was immers ook reserve aanvoerder bij Ajax en Simons blijft toch die schuchtere Belg.
Hij blijft altijd, totdat hij het in 2056 sneu vind voor Ajax en een sabattical neemt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Pff nog veel te lang!![]()
Wat ben ik blij als die reus eindelijk eens weg is.![]()
-Ik denk dat Mendez op linkshalf een prima speler is en het middenveld gewoon Mendez - Simons - Affelay moet worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mendez is natuurlijk geen Cocu, voetballend niet, en inderdaad ook niet als vormgever. Desondanks vind ik hem een PSV-waardige speler, die zeker wat body geeft aan het middenveld, en ook redelijk op CL-niveau meekan.
En hoezo is Simons een schutere Belg? Ja, misschien naast het veld, maar van verlegenheid is geen sprake op het veld. En als aanvoerder van Belgie en eerst Brugge, heeft hij genoeg ervaring in die functie.
- Mendez is leuk voro de breedte, klaar. Daar moet Aissati spelen, of weet ik veel wie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:48 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
-Ik denk dat Mendez op linkshalf een prima speler is en het middenveld gewoon Mendez - Simons - Affelay moet worden.
-Dat is misschien meer een vooroordeel van mij dan. Ergens lijkt Simons wel de ideale aanvoerder. Hij speelt alle wedstrijden, heeft ervaring en staat op een strategisch ideale positie voor een aanvoerder. En doordat hij onomstreden en nuchter is heeft hij ook een streepje voor bij de scheids. Perez is misschien ook wel te emotioneel en heeft zijn kankerneger verleden tegen zich.
Stel je voor dat die ene negroïde grensrechter ooit scheidsrechter wordt in een wedstrijd van PSV en Perez moet hem overhalen een kaart te trekken voor een speler.![]()
Hij heeft een aardig schot maar dan houdt het ook wel een beetje op...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:51 schreef cultheld het volgende:
Méndez kan er geen klote van; Alleen in de samenvattingen is ie goed.
Dat heeft Lehman ook gewetenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij heeft een aardig schot maar dan houdt het ook wel een beetje op...
*Flashback naar vorig jaar krijgt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:51 schreef Neoktheone het volgende:
Vandaag een heel stuk over Koeman en PSV in de Gelderlander. Hij wil aanvallender spelen dan vorig jaar en zweert bij 4-3-3.
Middenvelders kun je niet echt vergelijken met verdedigers en aanvallers. Vind hem wel beter dan Culina, maar zeker (nog) niet beter dan Vayrinen omdat die simpelweg veel minder kansen heeft gekregen afgelopen seizoen dan Mendez.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar een Tardelli bijvoorbeeld, die speelde veel slechter dan Mendez, en wat te denken van Culina, Sun, Kluivert, Vayrinen, Alcides, Da Costa ?
Keeper als aanvoerder is onstrategisch en ibi speelt lang niet altijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Waarom niet Gomes, of Ibi als reserve aanvoerder?
Ibi is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te verlegen en praat en stuurt niet echt veel in het veld. Tenslotte heeft hij ook nog niet extreem veel ervaring. Je kunt nog beter Kone aanvoerder maken onderhandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Waarom niet Gomes, of Ibi als reserve aanvoerder?
In het veld is hij niet zo verlegen hoor. Hij commandeert zelfs andere spelers, tenminste dat was tijdens een partijtje op de training.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ibi is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te verlegen en praat en stuurt niet echt veel in het veld. Tenslotte heeft hij ook nog niet extreem veel ervaring. Je kunt nog beter Kone aanvoerder maken onderhand![]()
Dat gaat lastig worden vanaf de bankquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Je kunt nog beter Kone aanvoerder maken onderhand![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
Simonsen Salcido is ook een redelijk logische keuzens
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden vanaf de bank.
rond de 2 tonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:22 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm Robben naar Real Madrid voor een bedrag tussen de 19 en 23 miljoen. Hoeveel gaan wij daar van ontvangen?
Gewoon een gratis spelert dus.quote:Under the terms of the deal, Rajkoviæ will stay at OFK Belgrade on loan from Chelsea until the end of the 2006-07 Serbian Superliga season. Chelsea will loan Rajkoviæ to PSV Eindhoven during the 2007-08 season, as part of the deal surrounding Alex Rodrigo Dias da Costa's impending move to Chelsea
van psv.netwerk.toquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:22 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm Robben naar Real Madrid voor een bedrag tussen de 19 en 23 miljoen. Hoeveel gaan wij daar van ontvangen?
quote:French schreef:
Heb het helemaal uitgezocht, dit solidariteitsprincipe van de UEFA:
- 5% van de transfersom gaat naar de opleidende club(s)
- deze opleiding beslaat de periode waarin de speler tussen de 12 en 22 jaar oud is
- het geld wordt verdeeld aan de hand van het aantal jaren per club
Aangezien Robben 3 jaar van PSV was, komen we tot de eenvoudige rekensom: (3 / 10) * 5% = 1,5 %
PSV heeft dus recht op 1,5% van de transfersom. Voor degenen die zich al rijk rekenen, dit is geen vetpot:
¤ 5.000.000 = ¤ 75.000
¤ 6.000.000 = ¤ 90.000
¤ 7.000.000 = ¤ 105.000
¤ 8.000.000 = ¤ 120.000
¤ 9.000.000 = ¤ 135.000
¤ 10.000.000 = ¤ 150.000
¤ 11.000.000 = ¤ 165.000
¤ 12.000.000 = ¤ 180.000
¤ 13.000.000 = ¤ 195.000
¤ 14.000.000 = ¤ 210.000
¤ 15.000.000 = ¤ 225.000
¤ 16.000.000 = ¤ 240.000
¤ 17.000.000 = ¤ 255.000
¤ 18.000.000 = ¤ 270.000
¤ 19.000.000 = ¤ 285.000
¤ 20.000.000 = ¤ 300.000
¤ 21.000.000 = ¤ 315.000
¤ 22.000.000 = ¤ 330.000
¤ 23.000.000 = ¤ 345.000
¤ 24.000.000 = ¤ 360.000
¤ 25.000.000 = ¤ 375.000
(Links de transfersom, rechts het bedrag voor PSV.)
Het begint om 19.00quote:Koné en Salcido in actie tegen v.v. Herpinia
17 juli 2007 18:00
Arouna Koné en Carlos Salcido komen vanavond voor het eerst in actie, in de oefenwedstrijd tegen v.v. Herpina. Koné keerde eind vorige week weer terug op De Herdgang, Carlos Salcido pas gisteren.
Tommie van der Leegte
Net als tegen Wilhelmina ’08 gebruikt Ronald Koeman ook vanavond weer zoveel mogelijk spelers uit de selectie. Alleen Ismail Aissati, Manuel Da Costa en doelman David Loria uit Kazachstan komen niet in actie. Otman Bakkalm maakt wel deel uit van de wedstrijdselectie, het is nog niet bekend of de aanvaller in actie zal komen. Tommie van der Leegte zal ook zijn eerste wedstrijd na zijn terugkeer bij PSV gaan spelen. De middenvelder, die afgelopen zaterdag in Weert nog ontbrak, speelt in de eerste helft. Ibrahim Afellay, Eric Addo en Kenneth Perez starten zowel in de eerste als in de tweede helft.
Opstelling PSV (eerste helft):
Roorda, Kromkamp, Addo, Salcido, Alcides, Féher, Van der Leegte, De Jong, Afellay, Perez en Zeefuik.
Opstelling PSV (tweede helft):
Gomes, Marcellis, Addo, Rajkovic, Zonneveld, Simons, Väyrynen, Afellay, Perez, Lazovic en Koné.
Zeefuik mag van mij wel verhuurd worden, maar Marcellis nietquote:VVV-Venlo wil PSV-talenten podium bieden
17/7/2007 19:31
VVV-Venlo wil zich bij PSV melden voor de huur van Dirk Marcellis en Género Zeefuik. Een delegatie van de naar de Eredivisie gepromoveerde club bekeek de twee jongelingen tijdens het oefenduel van PSV met de amateurs van Wilhellmina'08.
VVV-voorzitter Hai Berden liet aan Dagblad de Limburger weten dat de Venlonaren de twee jonge PSV'ers graag zien komen. Volgens de preses snijdt het mes aan twee kanten: VVV heeft er op een goedkope manier twee versterkingen bij, terwijl Marcellis en Zeefuik ervaring op kunnen doen in de Eredivisie.
De belangstelling vanuit Venlo voor Marcellis is niet nieuw. Ook vorig seizoen hengelde VVV naar de diensten van de inmiddels negentienjarige verdediger. PSV weigerde Marcellis toen te laten gaan. Coach Ronald Koeman gunde de jongeling vervolgens zijn debuut in het Champions League-duel met Liverpool (1-0 nederlaag), dat voor Marcellis dramatisch eindigde met een directe rode kaart.
Ook Zeefuik maakte afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal van PSV. De zeventienjarige aanvaller kwam tot vijf invalbeurten in de Eredivisie en wordt voor zijn ontwikkeling beloond met contractverlenging.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zeefuik mag van mij wel verhuurd worden, maar Marcellis niet![]()
Had ik al in de VI gelezen ja, Nguyen vonden ze ook interessant, weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zeefuik mag van mij wel verhuurd worden, maar Marcellis niet![]()
Roorda stond toch op doelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:10 schreef ganzenherder het volgende:
1e tegengoal hebben we al binnen dus, hopelijk is het geen voorbode voor onze verdediging dit jaar. Al zit het er wel een beetje in![]()
Helaas mogen die soort huurcontracten niet in Nederland als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:17 schreef FootballPlayer het volgende:
Zeefuik en Marcellis lekker verhuren onder voorwaarde dat we ze terug mogen halen in de winterstop en niet tegen ons in actie mogen komen.
VVV wordt beter en kan het onze concurrenten lastiger maken.
quote:
Eerste helft:
Roorda 5: 1 corner 1 doelpunt. Deze had ie gewoon moeten hebben. Verder niks te doen.
Kromkamp 5: Voetballend komt hij echt tekort. Komt wel vaak op.
Addo 5,5: Wat Slordig en nonchalant.
Salcido 7: Gewoon goed.
Alcides 5: Wat een beer en wat een snelheid. Ideale mandekker, maar in dit systeem helaas geen linksback waar hij nu stond. Deed niks met de vele ruimte die hem werd geboden.
Feher /: Niet gezien
v.d Leegte 6: Type Simons maar dan minder
John de Jong 5: Zeer teleurstellend
Afelay 8: Rechtsbuiten is niet zijn positie, maar de klasse druipt er van af.
Zeefuik 7: Zeer balvast, goed in de combinatie. Goede speler voor de toekomst
Perez 7,5: Altijd aanspeelbaar, super vrije trap.
tweede helft:
Gomes /: geen bal gehad
Marcellis 6,5: Voetballend zoveel beter dan Kromkamp en een goed overzicht. Alleen de voorzet is helaas nog te slecht.
Addo 6: Niet veel meer gezien
Raijkovic 6,5: Wat een verschijning zeg. Komt goed met deze jongen. Dit jaar stand in voor Salcido, maar volgend jaar een waardig vervanger.
Zonneveld 7: Fantastische trap en voorzet. Verdedigend niet in actie gekomen dus kan ik niet over oordelen.
Afellay 8: Zie boven. Tweede helft op eigen positie.
Simons 7: Goed net zoals altijd
Vayrynen 6: Hij kan zoveel, maar op 1 of andere manier komt het er niet helemaal uit.
Perez 7,5: Zie boven.
Lazovic 5,5: Positioneel goed, maar veel gemist en slordig
Kone 6: Wat een wereldspits hadden we gehad zeg als deze man doeltreffend zou zijn, maar voor de goal gaat het helemaal mis bij deze jongen.
Tja.quote:Raijkovic 6,5: Wat een verschijning zeg. Komt goed met deze jongen. Dit jaar stand in voor Salcido, maar volgend jaar een waardig vervanger.
quote:Roorda 5: 1 corner 1 doelpunt. Deze had ie gewoon moeten hebben. Verder niks te doen.
Tja er is toch nog hoopquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:34 schreef Neoktheone het volgende:
Als Perez dit seizoen hetzelfde moyenne weet te houden aan doelpunten als in de afgelopen twee wedstrijden, dan word ik misschien nog wel positief
3, 1 seizoen verhuurd................quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Robben heeft maar 2 seizoenen bij PSV gezeten.
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Als die Loria komt dan moet er echt zo'n spandoek komen met Yaqshemais of Sexy Time of Great Succes of zo, zou geweldig zijn!
quote:Voornaam: Jonathan
Achternaam: Reis
Geboortedatum: 06-06-1986
Dat klopt dan dus niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
Lees ik net op VI dat Reis en Fagner nu pas naar Nederland zijn gegaan ivm met hun leeftijd enzo, ze moesten 18 zijn om hierheen te komen....
Lees ik erna het profiel van Reis:
[..]
![]()
VI is zó bagger...quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
Lees ik net op VI dat Reis en Fagner nu pas naar Nederland zijn gegaan ivm met hun leeftijd enzo, ze moesten 18 zijn om hierheen te komen....
Lees ik erna het profiel van Reis:
[..]
![]()
quote:
Koeman: Afellay en Aissati kunnen samen op middenveld
In Voetbal International laat Ronald Koeman weten van mening te zijn dat Afellay en Aissati door hun ontwikkeling nu samen op een middenveld zouden kunnen spelen. Koeman is overigens lovend over de stap omhoog die Afellay heeft gemaakt. 'Zijn demarrage met bal is ongekend, dat zie je niet vaak. Net als Aissati en Bakkal is hij gegroeid, maar Ibrahim is verder. Daarom heeft hij een streepje voor. Ik denk inmiddels wel dat Afellay en Aissati op een middenveld kunnen spelen.'
Het werkt wel aardig tot nu toe. Was onze Stan maar zo geniepig...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef KELDER het volgende:
ff off-topic: onze vrienden uit Amsterdam halen nu met Valencia dezelfde 'grap' uit mbt Sneijder als ze met ons deden mbt Perez, namelijk opeens de vraagprijs verhogen. Mochten er nog twijfels zijn over de handeslwijze van Van Geel, dan is het nu wel duidelijk wat voor schoft t is.
Ach, dat ze voor Perez meer vroegen is toch logisch, aangezien Feyenoord meer bood? En dat ze voor Sneijdert nu het dubbele ofzo vragen vind ik ook niet gek hoor. Nu Babbel en Perez weg zijn, kan Ajax het al helemaal zich niet permitteren om Sneijdert te laten vertrekken. Ergo: hogere transferbedrag vragen om clubs af te schrikken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef KELDER het volgende:
ff off-topic: onze vrienden uit Amsterdam halen nu met Valencia dezelfde 'grap' uit mbt Sneijder als ze met ons deden mbt Perez, namelijk opeens de vraagprijs verhogen. Mochten er nog twijfels zijn over de handeslwijze van Van Geel, dan is het nu wel duidelijk wat voor schoft t is.
Ik denk het niet. Sneijder ongelukkig (al zegt ie vast van niet, omdat ie wel een oké prof is, maar diep in zijn hart wil hij dolgraag naar Valencia), zal slechter spelen komend seizoen, en het geeft een slecht teken aan aankomende spelers van Ajax, dat Ajax ze niet zo maar een stap omhoog gunt. Komt toch weer die harde zakelijke kant van Ajax naar boven en ik snap best dat veel spelers liever bij het gemoedelijke PSV komen die wel hun spelers transfers naar topclubs gunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
Het is gewoon ongeloofwaardig, en ik vraag me af of het handig is op de lange termijn.
Nee alleen Rajkovic toch? Niet al die geruchten gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Is onze halve achterhoede nu van Chelsea![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het werkt wel aardig tot nu toe. Was onze Stan maar zo geniepig...![]()
Daar zorgt ie wel voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ons Stanneke moet wel op tijd in de kroeg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |