Tja er is toch nog hoopquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:34 schreef Neoktheone het volgende:
Als Perez dit seizoen hetzelfde moyenne weet te houden aan doelpunten als in de afgelopen twee wedstrijden, dan word ik misschien nog wel positief
3, 1 seizoen verhuurd................quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Robben heeft maar 2 seizoenen bij PSV gezeten.
Dat lijkt me duidelijk jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Als die Loria komt dan moet er echt zo'n spandoek komen met Yaqshemais of Sexy Time of Great Succes of zo, zou geweldig zijn!
quote:Voornaam: Jonathan
Achternaam: Reis
Geboortedatum: 06-06-1986
Dat klopt dan dus niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
Lees ik net op VI dat Reis en Fagner nu pas naar Nederland zijn gegaan ivm met hun leeftijd enzo, ze moesten 18 zijn om hierheen te komen....
Lees ik erna het profiel van Reis:
[..]
![]()
VI is zó bagger...quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
Lees ik net op VI dat Reis en Fagner nu pas naar Nederland zijn gegaan ivm met hun leeftijd enzo, ze moesten 18 zijn om hierheen te komen....
Lees ik erna het profiel van Reis:
[..]
![]()
quote:
Koeman: Afellay en Aissati kunnen samen op middenveld
In Voetbal International laat Ronald Koeman weten van mening te zijn dat Afellay en Aissati door hun ontwikkeling nu samen op een middenveld zouden kunnen spelen. Koeman is overigens lovend over de stap omhoog die Afellay heeft gemaakt. 'Zijn demarrage met bal is ongekend, dat zie je niet vaak. Net als Aissati en Bakkal is hij gegroeid, maar Ibrahim is verder. Daarom heeft hij een streepje voor. Ik denk inmiddels wel dat Afellay en Aissati op een middenveld kunnen spelen.'
Het werkt wel aardig tot nu toe. Was onze Stan maar zo geniepig...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef KELDER het volgende:
ff off-topic: onze vrienden uit Amsterdam halen nu met Valencia dezelfde 'grap' uit mbt Sneijder als ze met ons deden mbt Perez, namelijk opeens de vraagprijs verhogen. Mochten er nog twijfels zijn over de handeslwijze van Van Geel, dan is het nu wel duidelijk wat voor schoft t is.
Ach, dat ze voor Perez meer vroegen is toch logisch, aangezien Feyenoord meer bood? En dat ze voor Sneijdert nu het dubbele ofzo vragen vind ik ook niet gek hoor. Nu Babbel en Perez weg zijn, kan Ajax het al helemaal zich niet permitteren om Sneijdert te laten vertrekken. Ergo: hogere transferbedrag vragen om clubs af te schrikken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:37 schreef KELDER het volgende:
ff off-topic: onze vrienden uit Amsterdam halen nu met Valencia dezelfde 'grap' uit mbt Sneijder als ze met ons deden mbt Perez, namelijk opeens de vraagprijs verhogen. Mochten er nog twijfels zijn over de handeslwijze van Van Geel, dan is het nu wel duidelijk wat voor schoft t is.
Ik denk het niet. Sneijder ongelukkig (al zegt ie vast van niet, omdat ie wel een oké prof is, maar diep in zijn hart wil hij dolgraag naar Valencia), zal slechter spelen komend seizoen, en het geeft een slecht teken aan aankomende spelers van Ajax, dat Ajax ze niet zo maar een stap omhoog gunt. Komt toch weer die harde zakelijke kant van Ajax naar boven en ik snap best dat veel spelers liever bij het gemoedelijke PSV komen die wel hun spelers transfers naar topclubs gunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef mcyodogg het volgende:
Het is gewoon ongeloofwaardig, en ik vraag me af of het handig is op de lange termijn.
Nee alleen Rajkovic toch? Niet al die geruchten gelovenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Is onze halve achterhoede nu van Chelsea![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:39 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het werkt wel aardig tot nu toe. Was onze Stan maar zo geniepig...![]()
Daar zorgt ie wel voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ons Stanneke moet wel op tijd in de kroeg zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |