Pff nog veel te lang!quote:
Mendez is natuurlijk geen Cocu, voetballend niet, en inderdaad ook niet als vormgever. Desondanks vind ik hem een PSV-waardige speler, die zeker wat body geeft aan het middenveld, en ook redelijk op CL-niveau meekan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Mendez is een kei op linkshalf, toen Cocu geblesseerd was speelde Mendez daar en hij liet iedereen Cocu even vergeten. Daarna heeft hij andere posities gehad waarin hij nooit echt heeft kunnen schitteren.
Het grootste probleem is dat we een echte leider missen, wat dat betreft is Cocu wel een groot gemis. Misschien dat Perez het leiderschap op zich kan nemen, hij was immers ook reserve aanvoerder bij Ajax en Simons blijft toch die schuchtere Belg.
Hij blijft altijd, totdat hij het in 2056 sneu vind voor Ajax en een sabattical neemt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Pff nog veel te lang!![]()
Wat ben ik blij als die reus eindelijk eens weg is.![]()
-Ik denk dat Mendez op linkshalf een prima speler is en het middenveld gewoon Mendez - Simons - Affelay moet worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mendez is natuurlijk geen Cocu, voetballend niet, en inderdaad ook niet als vormgever. Desondanks vind ik hem een PSV-waardige speler, die zeker wat body geeft aan het middenveld, en ook redelijk op CL-niveau meekan.
En hoezo is Simons een schutere Belg? Ja, misschien naast het veld, maar van verlegenheid is geen sprake op het veld. En als aanvoerder van Belgie en eerst Brugge, heeft hij genoeg ervaring in die functie.
- Mendez is leuk voro de breedte, klaar. Daar moet Aissati spelen, of weet ik veel wie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:48 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
-Ik denk dat Mendez op linkshalf een prima speler is en het middenveld gewoon Mendez - Simons - Affelay moet worden.
-Dat is misschien meer een vooroordeel van mij dan. Ergens lijkt Simons wel de ideale aanvoerder. Hij speelt alle wedstrijden, heeft ervaring en staat op een strategisch ideale positie voor een aanvoerder. En doordat hij onomstreden en nuchter is heeft hij ook een streepje voor bij de scheids. Perez is misschien ook wel te emotioneel en heeft zijn kankerneger verleden tegen zich.
Stel je voor dat die ene negroïde grensrechter ooit scheidsrechter wordt in een wedstrijd van PSV en Perez moet hem overhalen een kaart te trekken voor een speler.![]()
Hij heeft een aardig schot maar dan houdt het ook wel een beetje op...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:51 schreef cultheld het volgende:
Méndez kan er geen klote van; Alleen in de samenvattingen is ie goed.
Dat heeft Lehman ook gewetenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Hij heeft een aardig schot maar dan houdt het ook wel een beetje op...
*Flashback naar vorig jaar krijgt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:51 schreef Neoktheone het volgende:
Vandaag een heel stuk over Koeman en PSV in de Gelderlander. Hij wil aanvallender spelen dan vorig jaar en zweert bij 4-3-3.
Middenvelders kun je niet echt vergelijken met verdedigers en aanvallers. Vind hem wel beter dan Culina, maar zeker (nog) niet beter dan Vayrinen omdat die simpelweg veel minder kansen heeft gekregen afgelopen seizoen dan Mendez.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar een Tardelli bijvoorbeeld, die speelde veel slechter dan Mendez, en wat te denken van Culina, Sun, Kluivert, Vayrinen, Alcides, Da Costa ?
Keeper als aanvoerder is onstrategisch en ibi speelt lang niet altijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Waarom niet Gomes, of Ibi als reserve aanvoerder?
Ibi is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te verlegen en praat en stuurt niet echt veel in het veld. Tenslotte heeft hij ook nog niet extreem veel ervaring. Je kunt nog beter Kone aanvoerder maken onderhandquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef jpg97 het volgende:
Waarom niet Gomes, of Ibi als reserve aanvoerder?
In het veld is hij niet zo verlegen hoor. Hij commandeert zelfs andere spelers, tenminste dat was tijdens een partijtje op de training.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ibi is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te verlegen en praat en stuurt niet echt veel in het veld. Tenslotte heeft hij ook nog niet extreem veel ervaring. Je kunt nog beter Kone aanvoerder maken onderhand![]()
Dat gaat lastig worden vanaf de bankquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef ganzenherder het volgende:
Je kunt nog beter Kone aanvoerder maken onderhand![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
Simonsen Salcido is ook een redelijk logische keuzens
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden vanaf de bank.
rond de 2 tonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:22 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm Robben naar Real Madrid voor een bedrag tussen de 19 en 23 miljoen. Hoeveel gaan wij daar van ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |