hey Ian...quote:
pffff, ik zou het niet kunnen...quote:
lijkt me erg goed voor je...quote:
Oi, ik ben jong en vitaal enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lijkt me erg goed voor je...![]()
ik deed het "vroeger"wel, maar dan ben je zo lang fucked up, dat laat ik tegenwoordig maar...![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op met je 15 jaar en dan blowen.![]()
Je bent 15 motherfucker.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:30 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik hoef voorlopig echt niet meer!
dat was teveel voor 1 avond![]()
biologische klok ensoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent 15 motherfucker.![]()
Je moet überhaupt met je takken van die meuk afblijven.
Echtniet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik snap niet
jij rookt, en dan word je boos dat ik blow.
roken is slechter![]()
![]()
fuck youquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent 15 motherfucker.![]()
Je moet überhaupt met je takken van die meuk afblijven.
Fuck you!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Doofiej het volgende:
[..]
fuck you.. laat mensen doen waar ze zin in hebben...
Nou gaan we het toch niet over mij hebben hoop ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echtniet.
Dat is misschien wat je junkvriendjes je vertellen.
Ben jij ook zo'n drugsguppie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nou gaan we het toch niet over mij hebben hoop ik
Ik zie dat we tegelijk knipperen! Wie heeft er dan gewonnen?quote:
Allebei?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zie dat we tegelijk knipperen! Wie heeft er dan gewonnen?![]()
quote:
Ik zei dan ook niet van nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, bedankt ik vole me nu stukken beter..
![]()
man.. ik ben ook nog best jong...![]()
Drugs = avatar + binnenkomer zeggen genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Defineer het woord drugsguppie?
Vooral dat guppie gedeelte![]()
uhu.. yeah you did...quote:
Kreeg het forum gelinked van Ravii?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Drugs = avatar + binnenkomer zeggen genoeg.
Guppie = Geboortedatum: 08-07-1989
en waarom kan ik er dan niet (meer) tegen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uh, no I didn't...![]()
Ik zei dat IK jong en vitaal was.
Niet dat jij dat niet bent.
Dat je een schattig klein mannetje bentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Kreeg het forum gelinked van Ravii?
Wat wil je daarmee zeggen (dat guppie gedeelte)![]()
jij bent blijkbaar nog teveel een Guppie om dat te snappen ben ik bang..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Kreeg het forum gelinked van Ravii?
Wat wil je daarmee zeggen (dat guppie gedeelte)![]()
Daar laat ik mij uiteraard niet over uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en waarom kan ik er dan niet (meer) tegen?![]()
Ravii is groter..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat je een schattig klein mannetje bent![]()
Net als Ravii![]()
Kleine schattige mannetjes moeten braaf naar school gaan en niet denken dat blowen kek is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:50 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Ravii is groter..![]()
Maar waarom mogen kleine schattige mannetjes niet blowen??
1. Ik ga braaf naar school en het heeft totaal geen effect op mijn school..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kleine schattige mannetjes moeten braaf naar school gaan en niet denken dat blowen kek is.
NEUE MÄNNER BRAUCHT DAS LAND!
En ik zeg dat de jeugd naar de tyfus gaat dankzij de blowen-is-kek-hype.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef Doofiej het volgende:
[..]
1. Ik ga braaf naar school en het heeft totaal geen effect op mijn school..
2. Ik denk niet dat het "kek" is maar lekker is het wel![]()
Als ik 18 ben is snuiven erger dan nu op mijn 16e blowen.. Oh en waarom dan wel en nu niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Begrijp me trouwens niet verkeerd.
Als je 18 bent mag je je van mij naar de klote snuiven.
Je lever naar God zuipen.
Je een fiks portie Aids bij elkaar neuken.
Nee, jij boeit mij geen reet op het moment.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Als ik 18 ben is snuiven erger dan nu op mijn 16e blowen.. Oh en waarom dan wel en nu niet?
Voel je je een soort beschermengel voor mij?
Bestaat die hype??... Ik ken hem niet..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik zeg dat de jeugd naar de tyfus gaat dankzij de blowen-is-kek-hype.
Probleemgeval dat je er bent.
Dat komt door het blowen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Bestaat die hype??... Ik ken hem niet..
Vraagje.. Hoezo zou ik aan je kinderen komen??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jij boeit mij geen reet op het moment.
Maar je blijft met je klauwen van mijn kinderen af over een jaar of 20 of ik schop je dood.![]()
En omdat je niet snapt wat ik je duidelijk probeer te maken ben je dus een guppie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Vraagje.. Hoezo zou ik aan je kinderen komen??
Wat heb dat hiermee te maken![]()
geen ideequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar komen al die guppies ineens vandaan eigenlijk!?
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee![]()
ik hoop dat die van mij tzt met hun pootjes van die zooi afblijven..![]()
Dat zal dan wel.. Maar maak je geen zorgen ik kom niet aan je kinderen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En omdat je niet snapt wat ik je duidelijk probeer te maken ben je dus een guppie.![]()
*zucht...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:00 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Dat zal dan wel.. Maar maak je geen zorgen ik kom niet aan je kinderen hoor![]()
25 ijsjes dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat ik ook maar weer eensch gaan werken
25 man groeps-reservering...
Geen speciaal menu, gewoon van de grote kaart...
Dat gaat een fucking schnitzel-krieg worden![]()
Ijsjes als desert?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat ik ook maar weer eensch gaan werken
25 man groeps-reservering...
Geen speciaal menu, gewoon van de grote kaart...
Dat gaat een fucking schnitzel-krieg worden![]()
Je bent gewoon niet orgineelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ijsjes als desert?
![]()
edit: shit, die blowende kutpuber had mijn grapje al gepikt...![]()
Ik poste eerderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij stal het grapje toch van Mike?
Blowende kutpuber.
Mike was dágen eerder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik poste eerder![]()
EN HOU GVD IS OP MET DIE "BLOWEDE KUT PUBER NICKNAME"
stelltje bashers.![]()
Blowende kutpuber.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:43 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik poste eerder![]()
EN HOU GVD IS OP MET DIE "BLOWEDE KUT PUBER NICKNAME"
stelltje bashers.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mike was dágen eerder.
Zie je nou wat die drugs met je onderontwikkelde brein aan het doen is?
Ik ben weg dusquote:
Vaarwel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:51 schreef Ravii het volgende:
[..]![]()
duidelijk wat jouw doel is !
[..]
Ik ben weg dus!
ik kom wel terug waneer jullie over die 'blowende kut puber zooi heen zijn'
PM je me als je het verwerkt hebt?
Vandaar dat 'papa Ian' zich moet afreageren op kutnewbie's.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
oh Ian, ik heb medelijden met je..![]()
wij hebben hier in hiet dorp een schnitzelrestaurant...![]()
ik ben er nog nooit geweest. echt zo'n skihut thema![]()
(en ze frituren de schnitzels is mij verteld...)
dat ook..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vandaar dat 'papa Ian' zich moet afreageren op kutnewbie's.![]()
![]()
Ik geloof niet dat een puber zich veel zal aantrekken van een volwassene, die hem als een puber behandeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ook..![]()
maar eht is sowieso wel goed als een 15 jarige stoer komt lopen doen over een joint daar je vraagtekens eens bij te zetten. houdt ze alert..![]()
Skihutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
oh Ian, ik heb medelijden met je..![]()
wij hebben hier in hiet dorp een schnitzelrestaurant...![]()
ik ben er nog nooit geweest. echt zo'n skihut thema![]()
(en ze frituren de schnitzels is mij verteld...)
Pubers trekken zich sowieso niet zoveel aan van volwassenen, daar zijn het nu eenmaal pubers voor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een puber zich veel zal aantrekken van een volwassene, die hem als een puber behandeld.![]()
En volgens mij is Ian die 'zogenaamd magische' grens van 18 jaar zelf nog niet zo lang geleden gepasseerd.![]()
en de serveesters in deerndels. (hoe schrijf je dat?)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skihut![]()
Schnitzels frituren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik deaudt was had ik me omgedraait in mijn graf.![]()
Hey Leandraquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
AlohA all....![]()
Moet ik de vorige SC nog lezen of kan ik wel zonder?
Ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:23 schreef Leandra het volgende:
AlohA all....![]()
Moet ik de vorige SC nog lezen of kan ik wel zonder?
DAT KUTPUBERS VAN 15 NIET MOETEN PATSEN MET DRUGSGEBRUIK!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Lieverd, doe ff een update... hoeft niet in het updatetopic, mag ook hier
Ik ben gesloopt en ik zie het eigenlijk echt niet zitten om die hele SC nog bij te lezen![]()
Ik heb een update geplaatst Leandra, ik heb niet zolang gekeken maar ik heb geschreven wat ik heb gelezen en zelf gezien oké?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
Lieverd, doe ff een update... hoeft niet in het updatetopic, mag ook hier
Ik ben gesloopt en ik zie het eigenlijk echt niet zitten om die hele SC nog bij te lezen![]()
Ook kutpubers van 8 tot 80 moeten dat niet doen... dat doet die kutpubers van 15 weer denken dat het cool is...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAT KUTPUBERS VAN 15 NIET MOETEN PATSEN MET DRUGSGEBRUIK!
Thnx Sug4rquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik heb een update geplaatst Leandra, ik heb niet zolang gekeken maar ik heb geschreven wat ik heb gelezen en zelf gezien oké?
Sorry maar ik zag niet dat er nog geen update was geplaatst![]()
![]()
Bovendien vind ik dat iemand die toch heel de dag kijkt wel eens een update mag plaatsen
En dan godverdomme met 15 jaar oud 's nachts gaan staan blowen en hier kek komen doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook kutpubers van 8 tot 80 moeten dat niet doen... dat doet die kutpubers van 15 weer denken dat het cool is...
Weet z'n moeder dat wel??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan godverdomme met 15 jaar oud 's nachts gaan staan blowen en hier kek komen doen.![]()
Zit je nou nog steeds te zeiken over dat blowenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan godverdomme met 15 jaar oud 's nachts gaan staan blowen en hier kek komen doen.![]()
Ik mis die ook en waar je nog normaal je mening mocht zeggen zonder de meeste users over je heen kreeg en zonder persoonlijk te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx Sug4r
Ik mis de goeie ouwe tijd een beetje... die van 1 COS per dag waar je dan ook nog werkelijk in kon lezen wat er gebeurd was
Hij heeft wel een punt natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeiken over dat blowen![]()
Nein, over het 15 jaar en kek doen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeiken over dat blowen![]()
met een beetje discussie is niks mis toch, als we het allemaal met elkaar eens waren, is het ook gelijk weer zo saaiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik mis die ook en waar je nog normaal je mening mocht zeggen zonder de meeste users over je heen kreeg en zonder persoonlijk te worden![]()
Hmmmquote:
Nein, lijkt me meer iets voor de 500quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm
Ben je al bezig met een jubileum OP?![]()
vplgens mij is er een groot verschil tussen "een beetje discussie"in de fileerpraktijken die er nu plaatsvinden..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
met een beetje discussie is niks mis toch, als we het allemaal met elkaar eens waren, is het ook gelijk weer zo saai
In de COS?..... nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vplgens mij is er een groot verschil tussen "een beetje discussie"in de fileerpraktijken die er nu plaatsvinden..![]()
![]()
Ik weet dit nog.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heb ik in de SC een gokje gewaagd (rond COS # 1000) wanneer de 2000ste COS zou zijn... waarbij de overtuiging er bij sommigen was dat er geen 2000ste COS zou komen.... kan iemand dat een beetje rap terugvinden??
Ik heb SC 25 en 26 al doorgelezen, maar daar kon ik het niet in vinden... dus het moet of daarvoor zijn (SC 24 misschien?? Of daarna, rond het moment van COS 1043... die KZ wilde openen)quote:
Wat is er zo leuk aan het openen van 1043!?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb SC 25 en 26 al doorgelezen, maar daar kon ik het niet in vinden... dus het moet of daarvoor zijn (SC 24 misschien?? Of daarna, rond het moment van COS 1043... die KZ wilde openen)
Hee, dat moet je mij niet vragen... ik snap al niet eens dat ik nog weet dat KZ # 1043 wilde openenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan het openen van 1043!?![]()
daar heb ik even niet zo'n zicht op. alhoewel er hier en daar nog wel wat gesopt moet worden. dus misschien moet ik weer even in de cos/fb lezen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
In de COS?..... nu?
Ik begin een waardeloos lakse ramptoerist te worden
het is wel KZ hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan het openen van 1043!?![]()
Ik wel hoor... maar ja... niet van mensen op het forum.. volwassen of nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pubers trekken zich sowieso niet zoveel aan van volwassenen, daar zijn het nu eenmaal pubers voor...
Nee, ik was er al.. sorry... maar waar slaat dat eigenlijk op??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus... we hebben er nog een kutnewbiepubertje bij![]()
![]()
Dat zou ik ook maar niet doen als je met je stonede newbie harses binnen komt wandelen in een SC die al bezig is sinds voor jij geboren was alleen maar om een ander stoned newbie pubertje te komen helpen terwijl die gast het een stuk kekker deed dan jij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nee, ik was er al.. sorry... maar waar slaat dat eigenlijk op??
ik noem jou toch ook geen kutseniorenoma??
Dat zou je ook niet in je botte harses moeten halen, maar je hebt een account van een paar weken oud, dat maakt je dus een kutnewbie, je bent een puber en dat maakt je dus een kutpuber... samengevoegd wordt dat een kutnewbiepubertje... en als je er over gaat zitten zeiken en stressen kom je nooit van die, nu nog met een knipoog bedoelde, bijnaam afquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef Doofiej het volgende:
[..]
Nee, ik was er al.. sorry... maar waar slaat dat eigenlijk op??
ik noem jou toch ook geen kutseniorenoma??
Zo zou je het inderdaad ook kunnen formuleren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet in je botte harses moeten halen, maar je hebt een account van een paar weken oud, dat maakt je dus een kutnewbie, je bent een puber en dat maakt je dus een kutpuber... samengevoegd wordt dat een kutnewbiepubertje... en als je er over gaat zitten zeiken en stressen kom je nooit van die, nu nog met een knipoog bedoelde, bijnaam af![]()
Ik heb m'n diplomatieke momenten... daarbij heeft die kutpuber van mij vanavond erg z'n best gedaan om me te helpen... en hij is overquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad ook kunnen formuleren.![]()
jeuj! gefeliciteerd! Leandra en natuurlijk Kid himself! make mummy proud!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n diplomatieke momenten... daarbij heeft die kutpuber van mij vanavond erg z'n best gedaan om me te helpen... en hij is over![]()
Dus ik ben redelijk kutpubergezind op dit moment![]()
Congratsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n diplomatieke momenten... daarbij heeft die kutpuber van mij vanavond erg z'n best gedaan om me te helpen... en hij is over![]()
Dus ik ben redelijk kutpubergezind op dit moment![]()
Wie worden er gefileerd danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar heb ik even niet zo'n zicht op. alhoewel er hier en daar nog wel wat gesopt moet worden. dus misschien moet ik weer even in de cos/fb lezen...![]()
Thnxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jeuj! gefeliciteerd! Leandra en natuurlijk Kid himself! make mummy proud!
![]()
Moeten we je ava ook even doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
Hebben we tegenwoordig ontgroeningen in de SC?
Ik gok op dat laatstequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie worden er gefileerd dan
De huubfans of de anti-huuberts
Je zou het bijna denken hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
de mods en de anti kliek...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie worden er gefileerd dan
De huubfans of de anti-huuberts
In een groen, groen, groen, groen knollen-knollen-land,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Talitha het volgende:
Maar die kunnen het vast WEL relativerenquote:
dat dan weer wélquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar die kunnen het vast WEL relativeren![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
In een groen, groen, groen, groen knollen-knollen-land,
daar zit een veulentje heel parmant
Een muggenbeet, een muggenbeetquote:
Nu niet terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
Ik begin opeens een beetje ongerust te worden! Ian is zo stil!![]()
Huh?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef Talitha het volgende:
Volgens mij is Ian nu aan het terugkrabbelen.![]()
Nee hoor, je kunt hier maar één keer nieuw zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef kwakjelicious het volgende:
ik ben dus nieuw hier.
Gebeurd dat wel meer dan?
Aaaah!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef kwakjelicious het volgende:
hihi bedoel dus die streams die uitvallen.
Ik was beneden in het restaurant bier aan het drinkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je niet spammen tijdens het bierdrinken?
Mijn gedachtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
En nog een kloon erbij ook?? Sjezus.. het moet niet gekker worden
Ik kan het je niet zeggen. Mijn streams zijn inmiddels op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef kwakjelicious het volgende:
hihi bedoel dus die streams die uitvallen.
Ik ben dat lurken zatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah!![]()
Duidelijk, ik dacht dat je pro-minderjarig drugsgebruik kwam posten![]()
Als jij dat "gezeur" vindt... heb jij een probleem, zo noem ik Ravii al dagen, en die kan dat prima handelen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Doofiej het volgende:
Dus geen gezeur meer over kutnewbiepuber?? En weer gewoon gezellig posten?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mijn zoon was, dan had je een gigantisch probleem... door dat blowen
Nee, en ik ben een vrij relaxte moeder wat dat soort dingen betreft (meneer zit nu hoogstwaarschijnlijk ook lekker met een biertje in z'n hand en daar zul je me niet over horen) maar als hij een joint zou roken dan zou hij dus wel een probleem hebben, dat vind ik gewoon van een andere orde en daar wacht hij maar mee tot hij ouder is.... enne... die van mij is ook 15quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef Ravii het volgende:
[..]ben ik daarom ook gelijk een fucking junk, ik vergooi me leven. bla bla bla blaaaaah!?
Het gebeurd eigenlijk zo snel , zodat je er vanaf weet, je mensen kent die ook willen en je een manier hebt om het te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en ik ben een vrij relaxte moeder wat dat soort dingen betreft (meneer zit nu hoogstwaarschijnlijk ook lekker met een biertje in z'n hand en daar zul je me niet over horen) maar als hij een joint zou roken dan zou hij dus wel een probleem hebben, dat vind ik gewoon van een andere orde en daar wacht hij maar mee tot hij ouder is.... enne... die van mij is ook 15
Ik snap wel hoe het gebeurt, ik weet ook hoe makkelijk het te krijgen is, ik zeg alleen dat hij een probleem heeft als hij dat nu flikt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef Ravii het volgende:
[..]
Het gebeurd eigenlijk zo snel , zodat je er vanaf weet, je mensen kent die ook willen en je een manier hebt om het te krijgen.
Ik vervang je welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
Het zal hier vannacht vast wel drukker zijn, maar zo lang ga ik het niet redden.![]()
Ik ben blij dat me ouders het niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe het gebeurt, ik weet ook hoe makkelijk het te krijgen is, ik zeg alleen dat hij een probleem heeft als hij dat nu flikt...
Mijn huis, mijn regels... en er kan en mag hier heel veel, dus het is niet alsof hij hier onder een dictatuur opgroeit, maar dat is dus voor mij een grens die hij nog niet over mag gaan.. zo simpel ligt dat.
En gelukkig is hij zelf ook lekker anti-drugs, dus voorlopig zit dat waarschijnlijk wel goed
quote:
Feesiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst wat bij de H&M gekocht. Ik hoop dat niemand me herkend heeft...het is op zich allemaal wel trendy en spotgoedkoop maar na 3 keer dragen kun je het volgens mij weggooien.
Ik heb een zwarte pantalon gekocht, een zwart overhemd met motief en een stropdat (rood/) voor een bruiloft waar ik heen ga.
Morgen rijden we naar België naar een kasteel waar het gevierd word en waar ik dan het weekend ten toongesteld ga worden als de jongen die homo is....:)
Afijn ik heb een grammetje coke al in mijn tas gedaan dan word het zeker een spectaculair feestje.
Was tot in de vroege uurtjes hier (was al weer lichtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja ik vind het wel tof hoe ze het doen. Ze hebben een kasteel afgehuurd en geven daar zondag een feest ze kennen elkaar dan 12 jaar. Ze moeten wel zelf de catering doen en de kamers schoonmaken en dergelijke want anders is het niet betaalbaar, maar ik denk dat iedereen wel meehelpt. Vorig jaar zijn ze al in het geheim getrouwd met mjin vriend als getuige en nu trekt ze pas haar trouwjurk aan. De Dresscode was wel dat je netjes gekleed moest en ik hou niet van pakken dus even snel wat gekocht.
jij nog wat leuks gedaan Soury?
Ja gaaf he? Ik word blij en vrolijk van dat filmpjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een geweldig linkje in je signature..hij is echt overal geweest
de wereld is wel fucking mooi opeensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Ik word blij en vrolijk van dat filmpje![]()
Dat is ie ookquote:
Ja je was lekker op dreefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
Was weer een gezellig avondje COS![]()
Dat gaat nog leuk worden de komende tijd, want ik wil daar de ondergang van Huub live meemaken![]()
Loop ik je weer misquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
Het zal hier vannacht vast wel drukker zijn, maar zo lang ga ik het niet redden.![]()
Hunnie begonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt er van als je in de COS zit te rellen![]()
![]()
Tis nog ff te vroeg voor mequote:
Je hebt vast nog wel wat in de auto liggen?quote:
Niet echt nodig blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt er van als je in de COS zit te rellen![]()
![]()
Nee die moest ik vandaag vervangenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat in de auto liggen?
het mag niet meer van achterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het... het was verschrikkelijk... de terror in de villa valt er bij in het niet![]()
Hoiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn welkom voor Ravii was goftedomme nog vriendelijker...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn welkom voor Ravii was goftedomme nog vriendelijker...
Vooruit drinkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die moest ik vandaag vervangen![]()
En gelijk maar mee naar binnen genomen
LP zat er ookquote:
Ik weet het niet maar ik denk dat die maniakale stomapreamer daar nu zit af te koelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... het zijn ook altijd dezelfden die beschermd worden hè.... waar staat dat FOK!hotel??![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik denk dat die maniakale stomapreamer daar nu zit af te koelentrekken
OMG... je bent wel lekker bezig vanavondquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik denk dat die maniakale stomapreamer daar nu zit af te koelen
Ik begrijp dat het een asiel is ipv hotelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... het zijn ook altijd dezelfden die beschermd worden hè.... waar staat dat FOK!hotel??![]()
Of je steekt gewoon geen joint op... dat scheelt ook aan vreetkicksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:36 schreef Ravii het volgende:
Ik word echt moe van die vreetkicks op dit tijdstip!
Ik ga hier even niet op in, okee?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:36 schreef Ravii het volgende:
Ik word echt moe van die vreetkicks op dit tijdstip!
Ik schat een vinkie of 12quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je bent wel lekker bezig vanavond
Hoe zit het met je notes??![]()
Ah, dan doe jij het even.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je steekt gewoon geen joint op... dat scheelt ook aan vreetkicks![]()
Hij probeert me al weken een ban aan te smerenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je bent wel lekker bezig vanavond
Hoe zit het met je notes??![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je steekt gewoon geen joint op... dat scheelt ook aan vreetkicks![]()
Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij ging ik wel een beetje teveel offtopic, maar het was pure uitgelokt...quote:
Ik steek nog eens wat op van dit topicquote:
Schandalig zou ik nooit doen....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij ging ik wel een beetje teveel offtopic, maar het was pure uitgelokt...
Wat vind je er van dat ze daar mogen/mochten blowen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef kwakjelicious het volgende:
kutnewbiepuber? Ik ben duidelijk gelukkiger met mijn jonge leeftijd dan jullie jaloerse ouwe zakken.
Ik heb trouwens niets met drugs te maken nu jullie toch zo nieuwschierig zijn over mij, Ik heb het liever over de gouden kooi
Mij uitlokken, of teveel offtopic gaan?quote:
Je haat me echt ehquote:
Whahahahahahaaaquote:
A: Ging het niet over jou, maar gezien je reactie zul je ook wel aardig jong zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef kwakjelicious het volgende:
kutnewbiepuber? Ik ben duidelijk gelukkiger met mijn jonge leeftijd dan jullie jaloerse ouwe zakken.
Ik heb trouwens niets met drugs te maken nu jullie toch zo nieuwschierig zijn over mij, Ik heb het liever over de gouden kooi
Schin op geulquote:
Wat de hell heb jij gebruikt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef kwakjelicious het volgende:
Ik ga dit morgen voorleggen aan meneer pastoorquote:
Nope, vooralsnog vind ik je wel een vermakelijk kutnewbiepubertjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je haat me echt eh?
jij hebt zeker die mug me kamer in gesmokkeld!
ik word para van die beesten [afbeelding]
Gaan we het vierenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat deze nog vol jongens?
*lees=moet ik de feestelijke 200 editie al klaar zetten?
oh dat nog welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, vooralsnog vind ik je wel een vermakelijk kutnewbiepubertje
ik wil hem makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat deze nog vol jongens?
*lees=moet ik de feestelijke 200 editie al klaar zetten?
En wat heb je in gedachtenquote:
Johhhhhhh..............Ben benieuwd naar dat topicquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh...![]()
Ik word bloedgeyl van jubileumtopic OP's![]()
Je lult tegen jezelfquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef kwakjelicious het volgende:
En jou foto spreek boekdelen
Heequote:
En jouwne de Koran, ik weet niet welke ik liever heb.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef kwakjelicious het volgende:
mijn ontgroeningquote:
okquote:
Misschien is het handig als je de text van degene tegen wie je het hebt even quote??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef kwakjelicious het volgende:
Ik heb een deja vuquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je de text van degene tegen wie je het hebt even quote??
Dat kan met deze knop: [afbeelding]
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeje mag dan wel een vermakelijk kutnewbiepubertje zijn maar er zijn grenzen... en bijzondere serienummers verdienen een bijzondere OP, en als je even wilt weten wat een bijzondere OP was, dan zou ik even op zoek gaan naar COS # 1000.....
Dus.... SC # 200 wordt van Ian_Nick
owjahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je al gehad... deze SC is ook al van jou![]()
![]()
Kan je mijn gedachte lezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang geleden?? Een van je eerste SC posts?? Toen je nog dacht dat ik een kutwijf was??![]()
![]()
Mwahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... onwetendheid geeft mensen wel vaker die indruk van mij
Ja, en dan baggeren wij te hard door en dan heb jij m nog niet klaar en opent een of ander kutn00b die SCquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik typ me de kikkertyfus
Baggeren jullie helemaal niet door
Ik zei al dat dat ik dat niet meer zou doen dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan baggeren wij te hard door en dan heb jij m nog niet klaar en opent een of ander kutn00b die SC
Oeh 250peau al![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik typ me de kikkertyfus
Baggeren jullie helemaal niet door
Ja dankzij jou is het 254...quote:
Moots!!quote:
Ja jij wilde toch zo graag.... Be my guestquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, jongens...
TT voor nummer 200???
Iemand suggesties!?
ik in de TTquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, jongens...
TT voor nummer 200???
Iemand suggesties!?
Zeker weten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jij wilde toch zo graag.... Be my guest![]()
[DGK SC # 200] Het gevolg van 60.000 baggerpostsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, jongens...
TT voor nummer 200???
Iemand suggesties!?
Dat meen je toch niet he? Pff wees maar blij dat Veulen tussen de wilde zwijnen zit. Maar neem haar taakquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots!!
Ik heb vandaag kikkerbilletjes gegeten.... had ik nog nooit eerder gehad, maar ze waren heerlijk![]()
Dat was mn mamsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moots!!
Ik heb vandaag kikkerbilletjes gegeten.... had ik nog nooit eerder gehad, maar ze waren heerlijk![]()
Ik bedoel: bagger vol deze motherfucker!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:19 schreef Ravii het volgende:
Je bedoeld dat je de OP al klaar heb en je niet kan wachten hem aan ons te laten zien!
Heb je niet zo een lamp?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:20 schreef Ravii het volgende:
post ik weer, ..whehehe, ik zit heletijd om me heen te kijekn, maar hij zag er groot uit dus waarschijnlijk zit die al vol en kwam die gewoon eheltijd op me ..
Juist!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Ravii het volgende:
dit is wel leuk voor me post gemiddelde.
.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je niet zo een lamp?
Tegen muggen?
Mijn lamp werktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
.
Werken die krengen?
Zijn ze goed voorhet miliee.
Das bijna ironisch
Geheimquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
Ian, jouw postgemiddelde is trouwens ziek![]()
hoelang heb je daarnatoe gewerkt joh!
Ja, dat gelulquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:22 schreef Ravii het volgende:
milieee = Mileu ofso. je weet wel natuur enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |