Hunnie begonnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt er van als je in de COS zit te rellen![]()
![]()
Tis nog ff te vroeg voor mequote:
Je hebt vast nog wel wat in de auto liggen?quote:
Niet echt nodig blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt er van als je in de COS zit te rellen![]()
![]()
Nee die moest ik vandaag vervangenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel wat in de auto liggen?
het mag niet meer van achterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het... het was verschrikkelijk... de terror in de villa valt er bij in het niet![]()
Hoiquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn welkom voor Ravii was goftedomme nog vriendelijker...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn welkom voor Ravii was goftedomme nog vriendelijker...
Vooruit drinkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die moest ik vandaag vervangen![]()
En gelijk maar mee naar binnen genomen
LP zat er ookquote:
Ik weet het niet maar ik denk dat die maniakale stomapreamer daar nu zit af te koelenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... het zijn ook altijd dezelfden die beschermd worden hè.... waar staat dat FOK!hotel??![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik denk dat die maniakale stomapreamer daar nu zit af te koelentrekken
OMG... je bent wel lekker bezig vanavondquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik denk dat die maniakale stomapreamer daar nu zit af te koelen
Ik begrijp dat het een asiel is ipv hotelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... het zijn ook altijd dezelfden die beschermd worden hè.... waar staat dat FOK!hotel??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |