quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mijn zoon was, dan had je een gigantisch probleem... door dat blowen
Nee, en ik ben een vrij relaxte moeder wat dat soort dingen betreft (meneer zit nu hoogstwaarschijnlijk ook lekker met een biertje in z'n hand en daar zul je me niet over horen) maar als hij een joint zou roken dan zou hij dus wel een probleem hebben, dat vind ik gewoon van een andere orde en daar wacht hij maar mee tot hij ouder is.... enne... die van mij is ook 15quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef Ravii het volgende:
[..]ben ik daarom ook gelijk een fucking junk, ik vergooi me leven. bla bla bla blaaaaah!?
Het gebeurd eigenlijk zo snel , zodat je er vanaf weet, je mensen kent die ook willen en je een manier hebt om het te krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en ik ben een vrij relaxte moeder wat dat soort dingen betreft (meneer zit nu hoogstwaarschijnlijk ook lekker met een biertje in z'n hand en daar zul je me niet over horen) maar als hij een joint zou roken dan zou hij dus wel een probleem hebben, dat vind ik gewoon van een andere orde en daar wacht hij maar mee tot hij ouder is.... enne... die van mij is ook 15
Ik snap wel hoe het gebeurt, ik weet ook hoe makkelijk het te krijgen is, ik zeg alleen dat hij een probleem heeft als hij dat nu flikt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef Ravii het volgende:
[..]
Het gebeurd eigenlijk zo snel , zodat je er vanaf weet, je mensen kent die ook willen en je een manier hebt om het te krijgen.
Ik vervang je welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
Het zal hier vannacht vast wel drukker zijn, maar zo lang ga ik het niet redden.![]()
Ik ben blij dat me ouders het niet wetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel hoe het gebeurt, ik weet ook hoe makkelijk het te krijgen is, ik zeg alleen dat hij een probleem heeft als hij dat nu flikt...
Mijn huis, mijn regels... en er kan en mag hier heel veel, dus het is niet alsof hij hier onder een dictatuur opgroeit, maar dat is dus voor mij een grens die hij nog niet over mag gaan.. zo simpel ligt dat.
En gelukkig is hij zelf ook lekker anti-drugs, dus voorlopig zit dat waarschijnlijk wel goed
quote:
Feesiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst wat bij de H&M gekocht. Ik hoop dat niemand me herkend heeft...het is op zich allemaal wel trendy en spotgoedkoop maar na 3 keer dragen kun je het volgens mij weggooien.
Ik heb een zwarte pantalon gekocht, een zwart overhemd met motief en een stropdat (rood/) voor een bruiloft waar ik heen ga.
Morgen rijden we naar België naar een kasteel waar het gevierd word en waar ik dan het weekend ten toongesteld ga worden als de jongen die homo is....:)
Afijn ik heb een grammetje coke al in mijn tas gedaan dan word het zeker een spectaculair feestje.
Was tot in de vroege uurtjes hier (was al weer lichtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja ik vind het wel tof hoe ze het doen. Ze hebben een kasteel afgehuurd en geven daar zondag een feest ze kennen elkaar dan 12 jaar. Ze moeten wel zelf de catering doen en de kamers schoonmaken en dergelijke want anders is het niet betaalbaar, maar ik denk dat iedereen wel meehelpt. Vorig jaar zijn ze al in het geheim getrouwd met mjin vriend als getuige en nu trekt ze pas haar trouwjurk aan. De Dresscode was wel dat je netjes gekleed moest en ik hou niet van pakken dus even snel wat gekocht.
jij nog wat leuks gedaan Soury?
Ja gaaf he? Ik word blij en vrolijk van dat filmpjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een geweldig linkje in je signature..hij is echt overal geweest
de wereld is wel fucking mooi opeensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gaaf he? Ik word blij en vrolijk van dat filmpje![]()
Dat is ie ookquote:
Ja je was lekker op dreefquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
Was weer een gezellig avondje COS![]()
Dat gaat nog leuk worden de komende tijd, want ik wil daar de ondergang van Huub live meemaken![]()
Loop ik je weer misquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Talitha het volgende:
Het zal hier vannacht vast wel drukker zijn, maar zo lang ga ik het niet redden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |