Of je steekt gewoon geen joint op... dat scheelt ook aan vreetkicksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:36 schreef Ravii het volgende:
Ik word echt moe van die vreetkicks op dit tijdstip!
Ik ga hier even niet op in, okee?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:36 schreef Ravii het volgende:
Ik word echt moe van die vreetkicks op dit tijdstip!
Ik schat een vinkie of 12quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je bent wel lekker bezig vanavond
Hoe zit het met je notes??![]()
Ah, dan doe jij het even.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je steekt gewoon geen joint op... dat scheelt ook aan vreetkicks![]()
Hij probeert me al weken een ban aan te smerenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... je bent wel lekker bezig vanavond
Hoe zit het met je notes??![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je steekt gewoon geen joint op... dat scheelt ook aan vreetkicks![]()
Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij ging ik wel een beetje teveel offtopic, maar het was pure uitgelokt...quote:
Ik steek nog eens wat op van dit topicquote:
Schandalig zou ik nooit doen....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij ging ik wel een beetje teveel offtopic, maar het was pure uitgelokt...
Wat vind je er van dat ze daar mogen/mochten blowen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef kwakjelicious het volgende:
kutnewbiepuber? Ik ben duidelijk gelukkiger met mijn jonge leeftijd dan jullie jaloerse ouwe zakken.
Ik heb trouwens niets met drugs te maken nu jullie toch zo nieuwschierig zijn over mij, Ik heb het liever over de gouden kooi
Mij uitlokken, of teveel offtopic gaan?quote:
Je haat me echt ehquote:
Whahahahahahaaaquote:
A: Ging het niet over jou, maar gezien je reactie zul je ook wel aardig jong zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef kwakjelicious het volgende:
kutnewbiepuber? Ik ben duidelijk gelukkiger met mijn jonge leeftijd dan jullie jaloerse ouwe zakken.
Ik heb trouwens niets met drugs te maken nu jullie toch zo nieuwschierig zijn over mij, Ik heb het liever over de gouden kooi
Schin op geulquote:
Wat de hell heb jij gebruikt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef kwakjelicious het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |