Ik ga dit morgen voorleggen aan meneer pastoorquote:
Nope, vooralsnog vind ik je wel een vermakelijk kutnewbiepubertjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:44 schreef Ravii het volgende:
[..]
Je haat me echt eh?
jij hebt zeker die mug me kamer in gesmokkeld!
ik word para van die beesten [afbeelding]
Gaan we het vierenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat deze nog vol jongens?
*lees=moet ik de feestelijke 200 editie al klaar zetten?
oh dat nog welquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, vooralsnog vind ik je wel een vermakelijk kutnewbiepubertje
ik wil hem makenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat deze nog vol jongens?
*lees=moet ik de feestelijke 200 editie al klaar zetten?
En wat heb je in gedachtenquote:
Johhhhhhh..............Ben benieuwd naar dat topicquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Duh...![]()
Ik word bloedgeyl van jubileumtopic OP's![]()
Je lult tegen jezelfquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef kwakjelicious het volgende:
En jou foto spreek boekdelen
Heequote:
En jouwne de Koran, ik weet niet welke ik liever heb.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef kwakjelicious het volgende:
mijn ontgroeningquote:
okquote:
Misschien is het handig als je de text van degene tegen wie je het hebt even quote??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:55 schreef kwakjelicious het volgende:
Ik heb een deja vuquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het handig als je de text van degene tegen wie je het hebt even quote??
Dat kan met deze knop: [afbeelding]
[COS#1000] DRIEWERF HOERA!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeje mag dan wel een vermakelijk kutnewbiepubertje zijn maar er zijn grenzen... en bijzondere serienummers verdienen een bijzondere OP, en als je even wilt weten wat een bijzondere OP was, dan zou ik even op zoek gaan naar COS # 1000.....
Dus.... SC # 200 wordt van Ian_Nick
owjahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je al gehad... deze SC is ook al van jou![]()
![]()
Kan je mijn gedachte lezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang geleden?? Een van je eerste SC posts?? Toen je nog dacht dat ik een kutwijf was??![]()
![]()
Mwahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... onwetendheid geeft mensen wel vaker die indruk van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |