quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef Soul79 het volgende:
Leon de Winter vorig jaar bij Zomergasten. Iedereen hoopte op een mooie avond, begint ie met een fragment van Blöf!!!![]()
Pas een half uur later durfde ik de tv weer aan te doen. Volgens mij zei hij nog zoiets van 'net zo goed als U2' ofzo![]()
![]()
House is geen muziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je eens gaan verkondigen dat rock dood is![]()
Oh jaquote:
Hip Hop is dood.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je eens gaan verkondigen dat rock dood is![]()
Pietverdriet haalt als kok zelfs in dit topic voedsel erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Rolling Stones zijn de Mc Donalds van de popmuziek, het is altijd hetzelfde, je weet precies wat je krijgt, en iedereen vind het lekker..
ok nu ga je te ver!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Downloaden is diefstal
Michael Jackson is in zijn jeugd misbruikt door zijn vaderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef MuadDib het volgende:
Michael Jackson is pedofiel
Michael Jackson mishandelt z'n eigen kinderenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Jackson is in zijn jeugd misbruikt door zijn vader
I HOPE YOU DIE AND BURN IN HELL!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Soul79 het volgende:
Serieus nu, ik heb nooit wat van grunge en Britpop begrepen.
Nirvana, Pearl Jam, Smashing Pumpkins. Oasis, Blur. Ik vond en vind er werkelijk geen zak aan. Eenvormig, simplistisch en vol clichés, bloedserieus, totaal onorigineel, wat wil je nog meer![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Z het volgende:
Kane is goeoeoeoeoeoeoed.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:40 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb niks met Frank Zappa
Nederlanders zijn betere muzikanten dan Belgenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:31 schreef Timepieces het volgende:
Belgen zijn betere muzikanten dan Nederlanders
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Soul79 het volgende:
grunge <-> Smashing Pumpkins
Awel, dat bedoelikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Nederlanders zijn betere muzikanten dan Belgen
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef bigshadow het volgende:
Rock is voor simpele zielen, in R & B zit tenminste echte emotie. Dat maakt die muziek zoveel beter dan die gitaartroep.
Volgens mij heb ik gewonnen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?![]()
Het ene genre is niet beter dan het ander simpelweg alleen al omdat het mening is die je hier verkondigd.
Hé, hapt er nu iemand?.....of hap ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oh dus Breezer sletjes hebben een hoog IQ?![]()
Het ene genre is niet beter dan het ander simpelweg alleen al omdat het mening is die je hier verkondigd.
Je kunt veel zeggen, maar dit is 100% waar meiner Meinung nach.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef DuranK het volgende:
Bands moeten na hun hoogtepunt stoppen en niet blijven optreden totdat ze fossielen zijn --> weg legende![]()
Kurt heeft zelf toestemming gegeven om Wierd Al Yankovic dit nummer te laten maken. Het werd later zelfs een van zijn favoriete nummers, omdat Teen Spirit veel te vaak gedraaid werd vanaf '91.. (Hij was het flink zat om het steeds overal te horen)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Sport_Life het volgende:
Voor alle Nirvana fans: http://www.youtube.com/watch?v=ixyTNd-Ln38&mode=related&search=
Niet alleen hij hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Kurt heeft zelf toestemming gegeven om Wierd Al Yankovic dit nummer te laten maken. Het werd later zelfs een van zijn favoriete nummers, omdat Teen Spirit veel te vaak gedraaid werd vanaf '91.. (Hij was het flink zat om het steeds overal te horen)
Nou, op Rock & Roll Circus hangt hij er maar een beetje bij. Geen toegevoegde waarde meer voor de band tegen het eind van z'n leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef tong80 het volgende:
Zoals : 'De Rolling stones is nooit meer wat geweest na de dood van Brian Jones'
*Zucht*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou, op Rock & Roll Circus hangt hij er maar een beetje bij. Geen toegevoegde waarde meer voor de band tegen het eind van z'n leven.
Wie is Ian Curtis nou weer?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
Ian Curtis had zich veel eerder moeten verhangen
Hetzelfde geldt voor Michael Hutchencequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:24 schreef Berkery het volgende:
'Diane' is het beste nummer van Therapy? Veel beter dan het origineel ook.
Ja en nu ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:35 schreef Duder het volgende:
Armand is een oude wietroker die na "ben ik te min" niets meer heeft gepresteerd
John Lennon had eerder doodgeschoten moeten worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef Berkery het volgende:
Inderdaad, en ik ken echte apen met meer talent voor muziek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:30 schreef jakkop het volgende:
Waarom adoreert iedereen Alex Turner zo, hij kan geeneens fatsoenlijk Engels.
dat is dan ook gewoon waar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef Timepieces het volgende:
Heavy Metal is voor puberende nerds met puistjes
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef bigshadow het volgende:
Low-Fi is eigenlijk gewoon muziek die bij een slechte opnamekwaliteit is gediend.
Dat is wel algemeen aanvaard inmiddels hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 03:15 schreef Manono het volgende:
Jim Morrison was geen briljant dichterperformer maar een dominante doorgetripte eikel met een attitude en een lekker bekkie
Weinig zin..is al een tijdje Old Blue Lipsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef bigshadow het volgende:
Ik zal die Sinatra eens echt zijn verdiende Old blue eyes geven, dat kattengejank kan niemand toch uitstaan.
true truequote:Op zondag 15 juli 2007 13:11 schreef peaceman het volgende:
Oasis is de beste band ooit!
Blanken dusquote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Neleos het volgende:
Rockmuziek is voor mensen die niet kunnen dansen.
Dat is wel waar, beide is t bagger!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Radiohead, Coldplay, allebei hetzelfde geneuzel.
En ABBA internationaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:13 schreef cafca het volgende:
BZN is natuurlijk de beste nederlandse band ooit. Ze hebben immers de meeste top 40 hits
Mika! Als Freddie nog had geleefd, had ie Mika's schoenen nog niet eens mogen poetsen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef schaap001 het volgende:
Robbie Williams had 30 jaar eerder geboren moeten worden: dan hadden we nu nooit van Freddie Mercury gehoord.
En ik de glamrock!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik wil de hairmetal terug!
Allicht. Zooooooo'n lekker dingquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef Bigfoot414 het volgende:
Jon Bon Jovi is mijn held
klikquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef Bigfoot414 het volgende:
Echt jammer dat Paris Hilton muzikaal nooit doorgebroken is
En als hij het koud had gebruikte hij hem gewoon als brandhout.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Bigfoot414 het volgende:
Hoezo was Hendrix getalenteerd? Hij kon zn gitaar niet eens fatsoenlijk vasthouden
Ik vind heavy metal eerder voor bejaardenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:29 schreef Timepieces het volgende:
Heavy Metal is voor puberende nerds met puistjes
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Jumpstyle will never die, en mental theo nieuwe jumpstyle plaat heeft een eigen geluid, daar staat mentel theo bekend om, hij is geen sell out!
Precies ! Ik snap niet dat Pink Floyd het heeft aangeduft om dat nummer te coverren. Sommige nummers moet je gewoon van afblijven !quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef schaap001 het volgende:
De versie van Comfortably Numb van de Scissor Sister is beter dan die van Pink Floyd.
Zo had Bob Dylan ook met z'n poten van All Along The Watchtower af moeten blijven!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:40 schreef fripper het volgende:
[..]
Precies ! Ik snap niet dat Pink Floyd het heeft aangeduft om dat nummer te coverren. Sommige nummers moet je gewoon van afblijven !
Ik heb echt nog nooit een album gezien dat lager kreeg dan 2.5 ster op die site. Daar vinden ze echt alles goed.quote:
Nog maar te zwijgen van Knocking on Heavens doorquote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Zo had Bob Dylan ook met z'n poten van All Along The Watchtower af moeten blijven!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef Rasing het volgende:
Mozart? Te veel noten.
Hey, die hadden we alquote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog maar te zwijgen van Knocking on Heavens door
en de spice girls, eindlijk echte classics voor arrowquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:53 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben zo blij dat Take That weer bij elkaar is.
Toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef bigshadow het volgende:
Low-Fi is eigenlijk gewoon muziek die bij een slechte opnamekwaliteit is gediend.
En Dr Oetker die geweldige componist?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
wagner die is toch van die pizza's
Nee, dat is Kurt Cobain.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:27 schreef TimMer1981 het volgende:
En Mark Knopfler (onder andere bekend van Dire Straits) is de beste gitarist aller tijden.
Nelly Furtado overschat? Zijn er mensen die dat geen suffe kutmuziek vinden dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:27 schreef TimMer1981 het volgende:
De volgende artiesten zijn gruwelijk overrated:
- Red Hot Chili Peppers
- Nirvana
- The Doors
- The Eagles
- The Rolling Stones (revolutionair in die tijd inderdaad, maar daarna slechts een schaduw)
- The Beatles (idem)
- Meatloaf
- Radiohead
- Nelly Furtado
- Alle gothic en punkrock bands
- Alle girl- en boybands van de jaren '80 t/m heden
Behoorlijk pijnlijk voor sommige mensen denk ik...
En Mark Knopfler (onder andere bekend van Dire Straits) is de beste gitarist aller tijden.
90% van Nederland. Maar ja, ach, wat hebben die dan ook verstand van muziek...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nelly Furtado overschat? Zijn er mensen die dat geen suffe kutmuziek vinden dan?
Kurt Cobain was een enorme kneus en huilie die er ook zo uitzag en zich ook zo gedroeg. En tsja, aangezien er nogal wat onzekere pubertjes zijn die denken dat ze volwassen zijn en zich met hem identificeren omdat ze zelf ook kneusjes en huilies zijn, is de populariteit van Nirvana wel te verklaren...quote:
Nee joh, als je een paar tatoos hebt, gescheurde kleren en je best niet doet op school dan ben je een échte rebel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kurt Cobain was een enorme kneus en huilie die er ook zo uitzag en zich ook zo gedroeg. En tsja, aangezien er nogal wat onzekere pubertjes zijn die denken dat ze volwassen zijn en zich met hem identificeren omdat ze zelf ook kneusjes en huilies zijn, is de populariteit van Nirvana wel te verklaren...
Muzikaal stelde het namelijk helemaal niks voor: nada, njente, niets.
keurschlagercore.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
nogwatnogwat-core dat is pas hard!
De huidige tussenstand:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Kurt Cobain was een enorme kneus en huilie die er ook zo uitzag en zich ook zo gedroeg. En tsja, aangezien er nogal wat onzekere pubertjes zijn die denken dat ze volwassen zijn en zich met hem identificeren omdat ze zelf ook kneusjes en huilies zijn, is de populariteit van Nirvana wel te verklaren...
Muzikaal stelde het namelijk helemaal niks voor: nada, njente, niets.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef Mark het volgende:
Als AIDS sneller werkte hadden we tenminste geen Mr Blue gekend
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:27 schreef Mark het volgende:
Als AIDS sneller werkte hadden we tenminste geen Mr Blue gekend
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
wagner die is toch van die pizza's
Ik ben héél het topic oprecht geweestquote:Op zondag 29 juli 2007 19:01 schreef TimMer1981 het volgende:
Het lijkt me voor het topic wel bevorderlijk dat als je iets neerplant, je het ook echt meent...
Idem.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben héél het topic oprecht geweest![]()
En wie dat niet kan onderschrijven is totaal toondoof en volledig ongeschikt voor het voeren van een serieus gesprek over muziek.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:04 schreef Agiath het volgende:
Ik heb een hekel aan de doors, pleur op me je irritante zenuwachtige orgelsolo's
Dit bovenste meen ik trouwens
Nee, dat was Living Colourquote:Op zondag 29 juli 2007 22:44 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Kiss was de eerste black metal band.
Of muziekmodquote:Op zondag 29 juli 2007 21:23 schreef belsen het volgende:
[..]
En wie dat niet kan onderschrijven is totaal toondoof en volledig ongeschikt voor het voeren van een serieus gesprek over muziek.
En Amnesiac ook, alleen dan met een krakende Ro-bin als kookwekker.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:25 schreef Intxaurraga het volgende:
*Kid A klinkt als een huilende Bassie met een koffiezetapperaat op de achtergrond
quote:Op maandag 30 juli 2007 04:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Die Madonna, dat's echt zo'n one-hit-wonder, let maar op, die is zo vergeten.
is het zo erg dat ik de doors afkraak?quote:Op zondag 29 juli 2007 21:23 schreef belsen het volgende:
[..]
En wie dat niet kan onderschrijven is totaal toondoof en volledig ongeschikt voor het voeren van een serieus gesprek over muziek.
De originele tekst was een inderdaad stuk minder beroerd.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef One_conundrum het volgende:
Yesterday van de Beatles is echt rijmelarij van het niveau "lik me vessie"
Nee, ik beaam juist jouw woorden.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
is het zo erg dat ik de doors afkraak?
das dan weer wat andersquote:Op maandag 30 juli 2007 14:43 schreef Batsnek het volgende:
Overigens is madonna zwaar overrated. Queen of pop, pleur op zeg.
Blur? Ik dacht Take that.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef thijsdetweede het volgende:
Was hier al vermeld dat Blur de Battle of Britpop uiteindelijk verpletterend heeft gewonnen?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vond Koos Alberts in zijn begindagen veel beter dan later in zijn loopbaan. Toen stond 'ie tenminste nog voor wat 'ie deed..
Ken jij zijn teksten dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef nozem het volgende:
De teksten van Pascal Jacobsen zouden in alle talen vertaald moeten worden. Deze literaire schat voor onszelf houden zou toch wel het toppunt van egoisme zijn.
Dat was volgens mij oorspronkelijk toch wel een van de basisgedachten achter punk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Het leuke van Punk is dat je helemaal niet een instrument hoeft te kunnen bespelen om het te spelen.
Ow, schrijft de bassist ze.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken jij zijn teksten dan?Ik ken alleen die van de bassist..
Maar dat is dan ook een waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:26 schreef nozem het volgende:
Bohemian Rhapsody is door zijn pompeuze kitscherigheid een marteling voor het geoefende muzikale oor. Daarnaast is Queen de meest overbodige band van de jaren '70 en '80.
Wie?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef nozem het volgende:
De teksten van Pascal Jacobsen zouden in alle talen vertaald moeten worden. Deze literaire schat voor onszelf houden zou toch wel het toppunt van egoisme zijn.
Peter Slager schrijft de teksten. Een bassist die teksten schrijft, kun je sowieso al vraagtekens bij zetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef nozem het volgende:
Of mijn tegenvariant:quote:Op maandag 30 juli 2007 05:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Sex Pistols,.. meest getalenteerde en oprechte band OOIT!
Alleen de basist die "te conservatief" was is nog bezig met muziek.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Of mijn tegenvariant:
Als de Sex Pistols nou echt niks konden, hoe kan het dan dat alle vier de oorspronkelijke leden na 30 jaar nog steeds actief zijn in de muziek.
John Lydon werkt aan een soloplaat, Steve Jones (onlangs Lisa Marie Presley) en Paul Cook (Edwyn Collins) werken als sessiemuzikanten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alleen de basist die "te conservatief" was is nog bezig met muziek.
Nog een groot muziekant dood op zijn/haar 27 stequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:12 schreef schaap001 het volgende:
Het zou mooi zijn als Britney Spears binnenkort zelfmoord pleegt: dan wordt ze legendarisch en zijn we de komende 50 jaar verzekerd van het horen van haar eehh... muziek.
Die zat toch in The wizzard of oz?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
die Toto naspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |