quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef Soul79 het volgende:
Leon de Winter vorig jaar bij Zomergasten. Iedereen hoopte op een mooie avond, begint ie met een fragment van Blöf!!!![]()
Pas een half uur later durfde ik de tv weer aan te doen. Volgens mij zei hij nog zoiets van 'net zo goed als U2' ofzo![]()
![]()
House is geen muziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je eens gaan verkondigen dat rock dood is![]()
Oh jaquote:
Hip Hop is dood.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je eens gaan verkondigen dat rock dood is![]()
Pietverdriet haalt als kok zelfs in dit topic voedsel erbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Rolling Stones zijn de Mc Donalds van de popmuziek, het is altijd hetzelfde, je weet precies wat je krijgt, en iedereen vind het lekker..
ok nu ga je te ver!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Downloaden is diefstal
Michael Jackson is in zijn jeugd misbruikt door zijn vaderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef MuadDib het volgende:
Michael Jackson is pedofiel
Michael Jackson mishandelt z'n eigen kinderenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michael Jackson is in zijn jeugd misbruikt door zijn vader
I HOPE YOU DIE AND BURN IN HELL!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:38 schreef Soul79 het volgende:
Serieus nu, ik heb nooit wat van grunge en Britpop begrepen.
Nirvana, Pearl Jam, Smashing Pumpkins. Oasis, Blur. Ik vond en vind er werkelijk geen zak aan. Eenvormig, simplistisch en vol clichés, bloedserieus, totaal onorigineel, wat wil je nog meer![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Z het volgende:
Kane is goeoeoeoeoeoeoed.
Wie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:40 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb niks met Frank Zappa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |