Uiteraard, krijg je weer die afhankelijkheid van verkopen terug. En in Nederland is er geen consumentenmarkt om de klappen op te vangen. Alleen de overheid, en die past er voortaan voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:08 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat dat te kort door de bocht is, want die kleinere clubs moeten nu ook meer geld neertellen voor spelers. Groningen betaalt nu ineens 3,3 miljoen voor de vervanger van Lindgren, om maar wat te noemen.
Machlas was 19 miljoen gulden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:52 schreef Prosac het volgende:
Nederland gaat ook de trend van -relatief gezien- dure transfers volgen. Voor Huntelaar (9 miljoen) was Robben de duurste met 4 miljoen. Het lijkt alsof vanaf het moment Huntelaar danwel Babel het hek een beetje van de dam is.
Amrabat, van een degradant naar PSV voor 3 miljoen euro.
Nu speelt natuurlijk ook mee dat voor veel Nederlandse clubs verkopen geen noodzaak meer is.
Heb jij cijfers van transferbedragen tov begrotingen? Dan krijg je natuurlijk een beter beeld van de transferbedragenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Man Utd heeft schijnbaar 5 miljoen pond op een 17 jarige speler van Cardiff geboden die maar 22 wedstrijden achter zijn naam heeft staan... Dus ook in Engeland gaat de bedragen rap omhoog voor dit soort spelers.
Dan was de vraagprijs 25 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sulejmani heeft nog te weinig bewezen voor 18 miljoen euro. Een groot talent, maar hij heeft nog geen vol seizoen geschitterd.
Je bedoelt 10 miljoen voor twee goede groepswedstrijden op een jeugd-EK (Drenthe)?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is de norm tegenwoordig nog?
Een seizoen presteren is minimaal tien miljoen (zie Drenthe).
Maak je ook nog wat doelpunten, minimaal vijftien miljoen (zie Alves en nu Sulejmani).
Onder de 25, van topland naar topland, een miljoen of dertig (zie Robben).
Werkt het zo?
Volgens enkele Feyenoorders was ie dat seizoen ook redelijk constant, vond zelf van niet maar ik zag niet alle wedstrijden. Maar die prijs werd natuurlijk ook voor 90% bepaald door dat EK.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt 10 miljoen voor twee goede groepswedstrijden op een jeugd-EK (Drenthe)?
Alves werd ineens zoveel waard, omdat hij een international-status kreeg. Daardoor belandde hij in het internationale nieuws en dat heeft Heerenveen enorm veel extra miljoenen opgeleverd.
Inmiddels heeft hij meer indruk gemaakt dan welke Ajacied ook het afgelopen seizoen. Voorts wil Heerenveen een stukje van de Europese doorverkoop terugzien en weet verder dat Ajax op geld zit. Dan kom je wel aan zijn bedrag, feitelijk nog een koopje. Die Friezen zijn slavendrijvers immers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
In een jaar tijd van drie ton opleidingsvergoeding naar 18 miljoen euro.
Heeft Suarez niet gewoon betere cijfers dan Sulejmani?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef okee6 het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij meer indruk gemaakt dan welke Ajacied ook het afgelopen seizoen. Voorts wil Heerenveen een stukje van de Europese doorverkoop terugzien en weet verder dat Ajax op geld zit. Dan kom je wel aan zijn bedrag, feitelijk nog een koopje. Die Friezen zijn slavendrijvers immers.
Het is okee6. Zijn posts moet je lezen, maar je moet er niet tegenin gaan. Heeft geen nut. Huntelaar heeft dit seizoen met meer dan 30 goals en een bronzen schoen namelijk ook geen indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heeft Suarez niet gewoon betere cijfers dan Sulejmani?
Weten we dat ook weer. Een DAMquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef twi het volgende:
[..]
Het is okee6. Zijn posts moet je lezen, maar je moet er niet tegenin gaan. Heeft geen nut. Huntelaar heeft dit seizoen met meer dan 30 goals en een bronzen schoen namelijk ook geen indruk gemaakt.
startpunt,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Suijk het volgende:
Vorig jaar waren 'we' boos op Groningen dat ze geen bedrag noemden voor Suarez, omdat ze hem niet wilden verkopen. En dat ze anders maar 'gewoon' 20 miljoen moesten vragen. Dat doet Heerenveen nu. Dat gaat er natuurlijk niet voor betaald worden, maar het is wel een startpunt voor een evt. onderhandeling.
Ja, dat geloof ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
startpunt,![]()
![]()
het verschil is nog enkele tienduizenden volgens de Telegraaf.
Net alsof je over enkele tienduizenden gaat bakkelijen als ie 18 miljoen kost.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
startpunt,![]()
![]()
het verschil is nog enkele tienduizenden volgens de Telegraaf.
Heerenveen wel ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof je over enkele tienduizenden gaat bakkelijen als ie 18 miljoen kost.
onze scouting heeft zich wel bewezen dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef twi het volgende:
Ik snap het handen wrijven van MaxPower in deze eigenlijk niet zo. Als je dan 18 miljoen hebt, wat dan? Ik zie Heerenveen tot nu toe bar weinig doen met het geld wat ze binnen hebben gehaald, behalve wat huurlingen terughalen en halfbakke Polen/Brazilianen kopen.
Maar waar blijft dat geld eigenlijk allemaal? Jullie hebben de laatste jaren voor aardig wat knaken verkocht, maar zelf geld uitgeven doen jullie niet echt. Investeer wat meer en ja kan denk ik om een CL mee spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
onze scouting heeft zich wel bewezen dacht ik zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |