abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59089889
Sulejmani heeft nog te weinig bewezen voor 18 miljoen euro. Een groot talent, maar hij heeft nog geen vol seizoen geschitterd.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59089966
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sulejmani heeft nog te weinig bewezen voor 18 miljoen euro. Een groot talent, maar hij heeft nog geen vol seizoen geschitterd.
Dan was de vraagprijs 25 miljoen.
pi_59090240
Wat is de norm tegenwoordig nog?
Een seizoen presteren is minimaal tien miljoen (zie Drenthe).
Maak je ook nog wat doelpunten, minimaal vijftien miljoen (zie Alves en nu Sulejmani).
Onder de 25, van topland naar topland, een miljoen of dertig (zie Robben).

Werkt het zo?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:36:24 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090241
Ik begrijp het standpunt van Heerenveen. Maar dat standpunt is natuurlijk enkel om de prijs op te drijven. Het mes van die manier van handelen snijdt aan twee kanten. Een miljoen of twaalf is gewoon een uitstekende bedrag en een ongelofelijke winst voor de investering die Heerenveen maakt. En dat weten Sulejmani en zijn zaakwaarnemer natuurlijk ook verdomd goed.

Blijf je aan zo'n onredelijk bedrag vasthouden, dan kan dat andere 'trend'-topic weer van stal gehaald worden. Je weet wel, met de Suarez'jes, Alvesjes en Bruno Silvaatjes.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:38:17 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090292
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is de norm tegenwoordig nog?
Een seizoen presteren is minimaal tien miljoen (zie Drenthe).
Maak je ook nog wat doelpunten, minimaal vijftien miljoen (zie Alves en nu Sulejmani).
Onder de 25, van topland naar topland, een miljoen of dertig (zie Robben).

Werkt het zo?
Je bedoelt 10 miljoen voor twee goede groepswedstrijden op een jeugd-EK (Drenthe)?

Alves werd ineens zoveel waard, omdat hij een international-status kreeg. Daardoor belandde hij in het internationale nieuws en dat heeft Heerenveen enorm veel extra miljoenen opgeleverd.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:39:26 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59090319
In een jaar tijd van drie ton opleidingsvergoeding naar 18 miljoen euro.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59090349
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef twi het volgende:

[..]

Je bedoelt 10 miljoen voor twee goede groepswedstrijden op een jeugd-EK (Drenthe)?

Alves werd ineens zoveel waard, omdat hij een international-status kreeg. Daardoor belandde hij in het internationale nieuws en dat heeft Heerenveen enorm veel extra miljoenen opgeleverd.
Volgens enkele Feyenoorders was ie dat seizoen ook redelijk constant, vond zelf van niet maar ik zag niet alle wedstrijden. Maar die prijs werd natuurlijk ook voor 90% bepaald door dat EK.
pi_59090368
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
In een jaar tijd van drie ton opleidingsvergoeding naar 18 miljoen euro.
Inmiddels heeft hij meer indruk gemaakt dan welke Ajacied ook het afgelopen seizoen. Voorts wil Heerenveen een stukje van de Europese doorverkoop terugzien en weet verder dat Ajax op geld zit. Dan kom je wel aan zijn bedrag, feitelijk nog een koopje. Die Friezen zijn slavendrijvers immers.
pi_59090483
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef okee6 het volgende:

[..]

Inmiddels heeft hij meer indruk gemaakt dan welke Ajacied ook het afgelopen seizoen. Voorts wil Heerenveen een stukje van de Europese doorverkoop terugzien en weet verder dat Ajax op geld zit. Dan kom je wel aan zijn bedrag, feitelijk nog een koopje. Die Friezen zijn slavendrijvers immers.
Heeft Suarez niet gewoon betere cijfers dan Sulejmani?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:52:14 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59090654
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Heeft Suarez niet gewoon betere cijfers dan Sulejmani?
Het is okee6. Zijn posts moet je lezen, maar je moet er niet tegenin gaan. Heeft geen nut. Huntelaar heeft dit seizoen met meer dan 30 goals en een bronzen schoen namelijk ook geen indruk gemaakt.
pi_59090729
Vorig jaar waren 'we' boos op Groningen dat ze geen bedrag noemden voor Suarez, omdat ze hem niet wilden verkopen. En dat ze anders maar 'gewoon' 20 miljoen moesten vragen. Dat doet Heerenveen nu. Dat gaat er natuurlijk niet voor betaald worden, maar het is wel een startpunt voor een evt. onderhandeling.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_59090817
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef twi het volgende:

[..]

Het is okee6. Zijn posts moet je lezen, maar je moet er niet tegenin gaan. Heeft geen nut. Huntelaar heeft dit seizoen met meer dan 30 goals en een bronzen schoen namelijk ook geen indruk gemaakt.
Weten we dat ook weer. Een DAM
pi_59090837
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Suijk het volgende:
Vorig jaar waren 'we' boos op Groningen dat ze geen bedrag noemden voor Suarez, omdat ze hem niet wilden verkopen. En dat ze anders maar 'gewoon' 20 miljoen moesten vragen. Dat doet Heerenveen nu. Dat gaat er natuurlijk niet voor betaald worden, maar het is wel een startpunt voor een evt. onderhandeling.
startpunt,

het verschil is nog enkele tienduizenden volgens de Telegraaf.
pi_59090891
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

startpunt,

Ja, dat geloof ik dus ook niet.
Klik dan als je durft
pi_59090898
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

startpunt,

Net alsof je over enkele tienduizenden gaat bakkelijen als ie 18 miljoen kost.
pi_59090910
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Net alsof je over enkele tienduizenden gaat bakkelijen als ie 18 miljoen kost.
Heerenveen wel ja.
pi_59090961
't Zijn net Joden!
Klik dan als je durft
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:15:26 #118
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59091268
Ik snap het handen wrijven van MaxPower in deze eigenlijk niet zo. Als je dan 18 miljoen hebt, wat dan? Ik zie Heerenveen tot nu toe bar weinig doen met het geld wat ze binnen hebben gehaald, behalve wat huurlingen terughalen en halfbakke Polen/Brazilianen kopen.
pi_59092125
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef twi het volgende:
Ik snap het handen wrijven van MaxPower in deze eigenlijk niet zo. Als je dan 18 miljoen hebt, wat dan? Ik zie Heerenveen tot nu toe bar weinig doen met het geld wat ze binnen hebben gehaald, behalve wat huurlingen terughalen en halfbakke Polen/Brazilianen kopen.
onze scouting heeft zich wel bewezen dacht ik zo.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:29:03 #120
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59093408
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

onze scouting heeft zich wel bewezen dacht ik zo.
Maar waar blijft dat geld eigenlijk allemaal? Jullie hebben de laatste jaren voor aardig wat knaken verkocht, maar zelf geld uitgeven doen jullie niet echt. Investeer wat meer en ja kan denk ik om een CL mee spelen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59093579
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar waar blijft dat geld eigenlijk allemaal? Jullie hebben de laatste jaren voor aardig wat knaken verkocht, maar zelf geld uitgeven doen jullie niet echt. Investeer wat meer en ja kan denk ik om een CL mee spelen.
Gewoon steeds een stapje dichterbij de top komen is ook wat waard. Ze hadden dit jaar trouwens gewoon een sterke selectie staan, geïnvesteerd wordt er wel. Ze zullen de miljoenen van Alves en Sulejmani ook pas dit seizoen uit kunnen geven. Maar het is belangrijk dat je eerst een goed kader creëert met constante inkomsten. Gooi je de binnengekomen miljoenen in een keer weer over de balk, dan heb je natuurlijk kans op een incidenteel succes. Investeer je het in je stadion, en mogelijkheden om vaste geldstromen op gang te brengen, heb je dat incidentele succes niet, maar kun je naar constant succes toegroeien.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:37:59 #122
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59093660
Die laatste zin van mij lijkt echt helemaal nergens op.

Klopt ook wel wat je zegt Solstice, maar zo doet Heerenveen het toch al een hele tijd. Lijkt me dat op een gegeven moment ook wat meer in de selectie geinvesteerd zal gaan worden.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59093829
Voor Nederland zijn de stijgende transferbedragen een gift, er komt zo meer geld bij de clubs wat weer leidt tot dat ze duurdere spelers kunnen kopen uit het buitenland en als je een hoger salaris aanbiedt, ja dan komen de meesten wel..
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_59093920
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:37 schreef zjroentje het volgende:

Klopt ook wel wat je zegt Solstice, maar zo doet Heerenveen het toch al een hele tijd. Lijkt me dat op een gegeven moment ook wat meer in de selectie geinvesteerd zal gaan worden.
Dat moment is met het aantrekken van Sollied denk ik aangebroken. Trond mag deze zomer 13 miljoen uitgeven. En als Sulejmani vertrekt wellicht het dubbele.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:48:27 #125
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59093961
Eigenlijk best een mooie ontwikkeling, dat de subtoppers in Nederland voor dat soort bedragen spelers kunnen aantrekken.
pi_59096048
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef twi het volgende:

[..]

Vroeger had een beperkte speler als Suares niet aan de bak gekomen in Amsterdam, daar is tegenwoordig de eredivisie de maat, vandaar. Sulejmani kan beter dan eredivisie, hij had maar één seizoen nodig om dat te laten zien. Hem vergelijken met zwoeger Suares is in het licht van 'een investering' appels met peren vergelijken. Sulejmani heeft waarde, Suares heeft dat enkel voetballend voor dit Ajax.

Huntelaar heeft waarde vanwege zijn functie, goede afmaker. In Portugal of Schotland zullen ze daar grif voor betalen. In Engeland zal men huiverig zijn, vanwege de hoofdprijs die Ajax vraagt, dat is een gok. En waarom heeft geen van de rijke Engelse clubs die nog niet durven nemen tot dusver?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:32:15 #127
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59096275
quote:
Geduld is een schone zaak, rustig opbouwen.

Heerenveen doet dat erg netjes de laatste jaren.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59822840
In Engeland draaien ze weer een beetje door.

25 miljoen euro voor Keane vraagt Tottenham . Minimaal 20 miljoen voor Gareth Barry bij Aston Villa . Chelsea zou 85 miljoen voor Torres willen betalen . Crouch voor een bedrag rond de 15 miljoen pond naar Portsmouth. Manchester City haalt een Braziliaan uit Rusland voor meer dan 20 miljoen euro.

Ze gaan aardig de hoogte in. Het bedrag wat Barcelona voor Daniel Alves heeft betaald zal ook zeker niet laag liggen - 25 miljoen pond wordt ergens genoemd .
pi_59897176
En maar weer een kick. Volgens de geruchten 85 miljoen euro voor Torres, namens Chelsea. En Arsenal heeft waarschijnlijk 45 miljoen op het voorhoofd van Adebayer geplakt, maar dat vindt AC Milan te duur.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59897191
ik dacht nee he weer een topic over sulejmani
pi_59897209
En hoe vindt men 16,25 miljoen voor Sulejmani die nog maar net 1 jaar in de Eredivisie heeft gespeeld?
pi_59897228
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef MaxPower het volgende:
ik dacht nee he weer een topic over sulejmani
Sorry Max
pi_59897257
pi_59897328
Jongens dat zijn maar geruchten. Chelsea wordt met iedereen gelinkt en ik heb echt de meest belachtelijke cijfers voorbij zien komen. 55 miljoen voor Ramos, een paar weken terug nog. Je moet er niet zo snel intrappen

Vind hetnog wel meevallen in Engeland. 4 realtief dure aankopen geweest voorlopig: Bosingwa, Elmander,Jo en Modric. Maar denk dat er nog wel een aantal bijkomen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59897337
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:
En hoe vindt men 16,25 miljoen voor Sulejmani die nog maar net 1 jaar in de Eredivisie heeft gespeeld?
Het wordt wel steeds hoger en hoger, maar kwaliteit kost tegenwoordig mmers geld. En het lijkt inderdaad een trend te worden om de TT te beantwoorden. Eerst Huntelaar, vervolgens Suárez en nu Sulejmani. De eerste twee zijn bij Ajax geslaagd en een grote kans dat Sulemani ook wel slaagt.

Die 16,25 miljoen is trouwens wel met premies, is niet het netto transferbedrag.
pi_59897340
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
In Engeland draaien ze weer een beetje door.

25 miljoen euro voor Keane vraagt Tottenham . Minimaal 20 miljoen voor Gareth Barry bij Aston Villa . Chelsea zou 85 miljoen voor Torres willen betalen . Crouch voor een bedrag rond de 15 miljoen pond naar Portsmouth. Manchester City haalt een Braziliaan uit Rusland voor meer dan 20 miljoen euro.

Ze gaan aardig de hoogte in. Het bedrag wat Barcelona voor Daniel Alves heeft betaald zal ook zeker niet laag liggen - 25 miljoen pond wordt ergens genoemd .
29 miljoen euro voor Daniel Alves volgens teletekst.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:12:36 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59897913
vergeleken met die bedragen is eerder de 10 miljoen van Chelsea voor Deco lachwekkend.

De clubs in Engeland hebben door de tv-gelden gewoonweg ontzettend veel te besteden en hoeven daardoor ook niet zo nodig te verkopen. Dus dan maar absurde bedragen noemen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:12:27 #138
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_59902002
quote:

Ach... dure spelers kunnen ook mislukken. En de scouting van Heerenveen heeft bewezen goede aankopen te kunnen doen tegen mooie prijzen.
Az is vorig jaar ook relatief veel geld in transfers aan het steken geweest (Ari & Pelle waren alleen al meer dan 10 mln samen). Nou dat was ook geen succes.
pi_59902939
Bij Ajax worden de prijzen steeds absurder, bij PSV steeds goedkoper
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59903051
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Ajax worden de prijzen steeds absurder, bij PSV steeds goedkoper
Bij PSV komen er ook mindere spelers voor terug dan dat ze laten gaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59903070
Maar er staat wel een beter team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59945032
8.5 miljoen voor Bradley - een 1-jarig contract . Het bod van Chelsea op Kaka zou 75 miljoen pond zijn.

Het gaat wel erg hard, ook bij de 'lagere niveau's'. Feyenoord dat een 'miljoenenbedrag' over heeft voor een talent van Twente die nog een vol seizoen moet spelen op Eredivisie-niveau.

Wat zal in de komende twee jaar de invloed zijn van het Webster-arrest? Of denkt iedereen dat de waardes alleen nog maar meer zullen worden? Of gaat er echt gewoon een keer een stop op die hoge transfergelden?
pi_59945067
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het wordt wel steeds hoger en hoger, maar kwaliteit kost tegenwoordig mmers geld. En het lijkt inderdaad een trend te worden om de TT te beantwoorden. Eerst Huntelaar, vervolgens Suárez en nu Sulejmani. De eerste twee zijn bij Ajax geslaagd en een grote kans dat Sulemani ook wel slaagt.

Die 16,25 miljoen is trouwens wel met premies, is niet het netto transferbedrag.
Lijkt me dat ze eerst een transfer moeten maken of een prijs moeten winnen
pi_60137622
quote:
Hill-Wood: It's out of control

ARSENAL chairman Peter Hill-Wood has blasted the summer transfer market as out of control. Real Madrid are reportedly willing to pay up to £60million for Cristiano Ronaldo while Manchester City have tabled a £25m offer for Barce-lona’s Brazilian outcast Ronaldinho. But Hill-Wood reckons football is living in a fantasy world at the same time as the business community heads for recession.

He said: “Maybe people need to be waking up to the realities of the world and that the days of easy money have come to a pretty sudden end. There is an awful lot of talk about big transfers and major demands of players. But you will find throughout Europe that money is not quite as easy to obtain as it used to be. I think a lot of these stories emanating from agents may not actually come to fruition.”

Arsenal are the only top-four club in England who are not dependent on a billionaire owner to cough up cash for transfers. And the Gunners chairman sent a warning out to those who are overspending now, that it will come back to haunt them.

Hill-Wood said: “It disappoints me because a lot of people don’t seem to realise that in the long run you must run a football club on a sensible commercial basis. A lot of the figures bandied around at the moment don’t make sense.”

Boss Arsene Wenger has splashed out under £5m on Cardiff starlet Aaron Ramsey, 17, and £11m on Marseille midfielder Samir Nasri so far this summer.
  woensdag 16 juli 2008 @ 09:21:22 #145
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60138046
nah 25 mil voor een ronaldino van best mee?s
pi_60140839
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:33 schreef WooZ het volgende:
nah 25 mil voor een ronaldino van best mee?s
Als je het enkel zou baseren op z'n laatste seizoen hadden er wel wat miljoenen van de prijs afgehaald kunnen worden.
pi_60142631
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Die vent is helemaal niet wijs. Arsenal vroeg zelf in eerste instantie ook een belachelijk bedrag voor Adebayor. Maar Arsenal is natuurlijk wel één van de ploegen in Engeland die relatief weinig te besteden hebben, dus het treft die club harder dan de rijkere clubs.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_60143379
Voor hoeveel is Hleb naar barca?
Zn contract liep niet meer zo heel lang door dacht ik.
pi_60149032
Als je alle transfers bekijkt heeft alleen Ajax ongeveer 50% te veel betaald voor Sulejmani. De rest van de transferbedragen zijn logisch
pi_60149144
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je alle transfers bekijkt heeft alleen Ajax ongeveer 50% te veel betaald voor Sulejmani. De rest van de transferbedragen zijn logisch
Dat jij toch altijd weer bij Ajax uit kan komen

Waarom maak jij ze zo druk over wat Ajax betaald heeft?
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:02:55 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60149159
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Och, dat is allemaal zo relatief.. Als Ajax hem over twee jaar voor 27 miljoen aan Chelsea verkoopt zegt iedereen weer dat Ajax het prima gedaan heeft. En blijkbaar denkt Ajax met Sulejmani een dusdanig groot talent te hebben aangretrokken dat men daar wel een beetje vanuit gaat.

Voor minder had Heerenveen hem ook domweg niet verkocht trouwens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60149242
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat jij toch altijd weer bij Ajax uit kan komen

Waarom maak jij ze zo druk over wat Ajax betaald heeft?
DAM steekt gewoon meer aandacht in Ajax dan in zijn eigen clubje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60149269
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Och, dat is allemaal zo relatief.. Als Ajax hem over twee jaar voor 27 miljoen aan Chelsea verkoopt zegt iedereen weer dat Ajax het prima gedaan heeft. En blijkbaar denkt Ajax met Sulejmani een dusdanig groot talent te hebben aangretrokken dat men daar wel een beetje vanuit gaat.

Voor minder had Heerenveen hem ook domweg niet verkocht trouwens.
Een te dure speler die voor meer geld verkocht wordt is nog steeds te duur en Ajax kan hem ook gewoon niet kopen. Dan was Heerenven toch wel bij Ajax of PSV uitgekomen
pi_60149283
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een te dure speler die voor meer geld verkocht wordt is nog steeds te duur en Ajax kan hem ook gewoon niet kopen. Dan was Heerenven toch wel bij Ajax of PSV uitgekomen
Nee, dan had hij de stap gelijk al naar een topclub in het buitenland gezet.
pi_60149334
Of niet
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:13:57 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60149362
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Tja, maar Ajax wil per se kampioen worden komend seizoen en men denkt Sulejmani daarbij nodig te hebben. Ook gaat men er blijkbaar vanuit dat Sulejmani veel geld waard is over één of twee jaar, en dat ze er dus absoluut geen verlies op zullen maken.

Als hij bij Heerenveen was gebleven. en weer zo'n goed seizoen zou hebben gedraaid, dan was hij volgend seizoen absoluut onhaalbaar geweest voor Ajax. Dan was hij waarschijnlijk rechtstreeks naar het buitenland vertrokken. Ik denk dat men dat bij Ajax ook wel heeft ingezien.

Heerenveen is financieel ook kerngezond, en laat dat soort grote talenten echt niet meer voor minder gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60149450
Niemand dwingt je om hem te kopen en er zijn voldoende spelers op de markt van het niveau Suljemani die je voor minder kan kopen
pi_60149466
Als je kampioen wil worden koop je 2 verdedigers en een middenvelder en geen Suljemani
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:19:47 #160
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60149474
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niemand dwingt je om hem te kopen en er zijn voldoende spelers op de markt van het niveau Suljemani die je voor minder kan kopen
Maar Ajax hecht er veel waarde aan als een speler zich al heeft bewezen in de eredivisie.
pi_60149518
Das een gebrek geen teken van sterkte
pi_60149539
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je kampioen wil worden koop je 2 verdedigers en een middenvelder en geen Suljemani
De transferperiode is nog niet afgelopen!
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:30:37 #163
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60149629
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das een gebrek geen teken van sterkte
True..
Al hebben ze dit jaar een poging gewaagd met het aantrekken van Cvitanich.
Wie weet wordt het wat en gaan ze wat vaker zelf spelers uit het buitenland halen.

Zou goed nieuws zijn voor de suptoppers, die kunnen dan misschien iets langer genieten van hun topspelers.
pi_60149686
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef venomsnake het volgende:
Zou goed nieuws zijn voor de suptoppers, die kunnen dan misschien iets langer genieten van hun topspelers.
Maak je maar niet druk hoor, Berg komen we volgend jaar pas ophalen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:35:14 #165
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60149701
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk hoor, Berg komen we volgend jaar pas ophalen.
Dan is hij onhaalbaar.
pi_60149747
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef Rejected het volgende:
Voor hoeveel is Hleb naar barca?
Zn contract liep niet meer zo heel lang door dacht ik.
Ik dacht voor 15 miljoen en hij had nog een contract voor twee jaar.

Dat is toch ook opmerkelijk: een speler die een tijdlang op het hoogste niveau gespeeld heeft in Duitsland en Engeland en al genoeg internationale ervaring heeft goedkoper is dan een speler die een goed seizoen draaide in de Eredivisie.
Sulejmani is wel een stuk jonger, maar het is een behoorlijke gok. En het kan een hele dure gok worden.
pi_60150704
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik dacht voor 15 miljoen en hij had nog een contract voor twee jaar.

Dat is toch ook opmerkelijk: een speler die een tijdlang op het hoogste niveau gespeeld heeft in Duitsland en Engeland en al genoeg internationale ervaring heeft goedkoper is dan een speler die een goed seizoen draaide in de Eredivisie.
Sulejmani is wel een stuk jonger, maar het is een behoorlijke gok. En het kan een hele dure gok worden.
Je moet Suljemani vergelijken met spelers ongeveer van zijn leeftijd die minimaal een seizoen op het hoogste niveau hebben gespeeld en uitgeblonken. En die leveren bij lange na geen 18 miljoen op
pi_60151153
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je moet Suljemani vergelijken met spelers ongeveer van zijn leeftijd die minimaal een seizoen op het hoogste niveau hebben gespeeld en uitgeblonken. En die leveren bij lange na geen 18 miljoen op
16
pi_60151239
Jij je zin
pi_64575971
En weer een nieuwe transferperiode, met de oliesjeiks van Man City aan de macht. Ondanks de kredietcrisis lijkt er geen stop te komen op de hoge transferbedragen.

In Engeland wordt alweer gesproken over een nieuw winterrecord aan transfers. 60 miljoen euro heeft City schijnbaar over voor Eto'o.

Hoe zal het zich gaan ontwikkelen en zal het na de zomer echt niet minder worden?
pi_64576579
Zou kut zijn voor Barca
pi_64576641
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
En weer een nieuwe transferperiode, met de oliesjeiks van Man City aan de macht. Ondanks de kredietcrisis lijkt er geen stop te komen op de hoge transferbedragen.

In Engeland wordt alweer gesproken over een nieuw winterrecord aan transfers. 60 miljoen euro heeft City schijnbaar over voor Eto'o.

Hoe zal het zich gaan ontwikkelen en zal het na de zomer echt niet minder worden?
Nope, in 2000 kwam het door de economische hausse dat de transferbedragen opliepen en nu komt het door mensen die voetbal niet serieus nemen, het voetbal gaat zo weer hard achteruit.
pi_64588394
quote:
Wenger - Credit crunch will hit January deals

By Declan Taylor

Arsène Wenger is certain that football will feel the full force of the current economic crisis.

With the January transfer window well and truly open many clubs are expected to bolster their squads for the second half of the season. However, Wenger thinks that the current climate, and particularly the weakness of the pound sterling, will prevent many of the usual big spenders from splashing the cash.

Despite this, the manager confirmed that he does have funds available to spend in the next month.

“We do have a specific budget. It is not as big as I have read in the newspapers but we will try to use it wisely and well if we can,” said Wenger at Friday’s pre-match press conference.

“I still feel football will be hurt as much as anybody else in this economical crisis. At the moment, people are not conscious of what is facing us economically. It will certainly be more difficult because it was not long ago 1.40 and 1.50 [Euros to the pound] but now it is one to one. It is a big handicap for English football.

“People still think we are in a bubble, but we will be hit like anybody else, I am convinced of that.”

However, Wenger does expect one club to benefit from the ‘credit crunch’ - the Premier League’s newest spending power, Manchester City.

“I am convinced you will have a much more cautious market than you expect it to be but one of the isolated powers you could have are Man City,” he said. “That will be one of their strengths because they will not have quite as much competition as they would have had if the circumstances were normal.”
pi_64588505
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

“People still think we are in a bubble, but we will be hit like anybody else, I am convinced of that.”
Het Engelse voetbal is één en al zeepbel, het voetbal draait op centen van eigenaren, niet van clubs.
pi_64613805
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

60 mil....
Striving to be more than average.
pi_64613863
quote:
Verkoop Buffon om Messi te betalen?

Tuttusport, de Juventus-minded krant van Italië, speculeert er weer druk op los.

Vrijdag kwam de krant met het bericht dat de Oude Dame interesse heeft om Lionel Messi voor 75 miljoen euro over te nemen van Barcelona. De Argentijn heeft echter een afkoopsom van 150 miljoen euro in zijn contract staan.

Om de aankoop van de jonge ster te financieren heeft Juventus echter nog wel een ijzer in het vuur: doelman Gianluigi Buffon.

De Italiaanse international staat in de belangstelling van Manchester City, dat naar verluidt 100 miljoen euro over zou hebben voor de doelman.

Het is de wens van de Juventus-eigenaren om Messi naar Turijn te halen. Met de 100 miljoen van Buffon zou deze wens wel eens snel werkelijkheid kunnen worden.
Weer een leuk voorbeeld
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 januari 2009 @ 15:14:08 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64613997
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het Engelse voetbal is één en al zeepbel, het voetbal draait op centen van eigenaren, niet van clubs.
Zal die bel eens worden doorgeprikt ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:20:04 #178
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64614156
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:14 schreef borisz het volgende:

[..]

Zal die bel eens worden doorgeprikt ?
Portsmouth en West Ham United zijn in ieder geval al in de problemen gekomen, en moeten deze periode verkopen. Normaal gesproken kopen ze in deze periode nog eventjes voor 20 miljoen aan.

Het zou aan de ene kant heerlijk zijn als die zeepbel wordt doorgeprikt, maar aan de andere kant gaan veel mooie clubs dan wel afzakken. Worden nog spannende tijden voor een aantal clubs.
pi_64615584
Wayne Bridge staat op het punt om de eerste winteraankoop van Manchester City te worden, maar The Citizens zijn nog lang niet uitgewinkeld. Manager Mark Hughes heeft een bedrag van 45 miljoen euro gereserveerd voor de komst van Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers), Scott Parker en Craig Bellamy (beiden West Ham United). Als klap op de vuurpijl is er ook belangstelling voor Kolo Touré. De verdediger uit Ivoorkust heeft zijn zinnen gezet op een vertrek bij Arsenal. (The Sun)

om maar voorbeelden op te noemen, de rijkste club ter wereld:P
pi_64643267
En voor hoeveel gaat Wayne Bridge dan naar City?
pi_64643430
10 miljoen.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64643432
13 miljoen dacht ik.
pi_64643989
city wel weer verloren van nottingham
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 14:47:48 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64645932
De bedoeling was dat Chelsea op eigen benen kon staan na startinjecties van Abramovic maar volgens mij lukt dat ook nog niet echt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 januari 2009 @ 14:55:30 #185
175228 Blauwjongetje
Blauwe vingers
pi_64646270
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
De bedoeling was dat Chelsea op eigen benen kon staan na startinjecties van Abramovic maar volgens mij lukt dat ook nog niet echt.
Abramovic denkt na over verkoop Chelsea,
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:57:42 #186
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_64646383
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:55 schreef WooZ het volgende:
city wel weer verloren van nottingham
Ja met topspelers en honderden miljoenen heb je nog geen team, maar dat snappen ze niet denk ik.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_64647281
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Portsmouth en West Ham United zijn in ieder geval al in de problemen gekomen, en moeten deze periode verkopen. Normaal gesproken kopen ze in deze periode nog eventjes voor 20 miljoen aan.

Het zou aan de ene kant heerlijk zijn als die zeepbel wordt doorgeprikt, maar aan de andere kant gaan veel mooie clubs dan wel afzakken. Worden nog spannende tijden voor een aantal clubs.
Dat ze al die voorzitters gewoon wegtyven verdomme zeg. Lekker concurrentievervalsing zo.
pi_64647310
quote:
Dat zal ze niet zomaar lukken en dan hebben ze ook geen geld om spelers te kopen. Tevens is het dan nog steeds concurrentievervalsing.
pi_64648133
quote:
2010 of 2011 is altijd de bedoeling geweest. Weet niet of het gaat lukken, maar de (transfer)uitgaven worden minder en de inkomsten groter, dus ze zijn wel op weg.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 januari 2009 @ 15:42:49 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64648184
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:41 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

2010 of 2011 is altijd de bedoeling geweest. Weet niet of het gaat lukken, maar de (transfer)uitgaven worden minder en de inkomsten groter, dus ze zijn wel op weg.
was een groter stadion niet onderdeel van die plannen?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 4 januari 2009 @ 18:51:20 #191
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_64656519
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Blauwjongetje het volgende:

[..]

Volgens
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_64656791
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

was een groter stadion niet onderdeel van die plannen?
Ze bekijken eerst of ze kunnen uitbreiden, maar de locatie is er niet echt geschikt voor, er is amper ruimte. Pas als alle mogelijkheden tot uitbreiding vastzitten, zullen ze kijken naar een nieuwe plek. Maar ze kunnen dat niet zomaar beslissen, er is een stichting met supporters en oud-voetballers die eigenaar is van het veld en de clubnaam.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 januari 2009 @ 19:03:27 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64657008
Groter stadion voor Chelsea, daar is echt geen plek voor.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 4 januari 2009 @ 19:04:30 #194
175228 Blauwjongetje
Blauwe vingers
pi_64657058
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:51 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Volgens
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=70945
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  zondag 4 januari 2009 @ 19:09:32 #195
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_64657270
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef Blauwjongetje het volgende:

[..]

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=70945
nou vind ik dat niet de meest betrouwbare bron, dus ik hou er even mn bedenkingen bij
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 5 januari 2009 @ 03:11:48 #196
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64674585
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:55 schreef Blauwjongetje het volgende:

[..]

Hopen dat niet hetzelfde gebeurt als met Leicester City.

Het zijn echte bloedzuigers, die miljardairs die volgens één stramien te werk gaan: club opkopen ► mega-investeringen doen. En als de eigenaar de club verkoopt of sterft dan blijft de club met een grotere schuld achter dan voor de operatie en kan kiezen uit op grote voet blijven leven en kapot gaan of dure spelers verkopen en degraderen (maar later alsnog kapot gaan).

Wat een wereld.
pi_65022126
We gaan los - naar het schijnt. Volgens de geruchten zou Barcelona 65 miljoen over hebben voor Benzema, is Real rond met Utd over een transfer van Ronaldo voor 85 milj (eventueel oplopend naar 115) en komt Man City met een 175 miljoen bod op Kaka, waarbij hij 550.000 euro per week kan opstrijken.

Zal dit een tijdelijke opwelling weer zijn of maakt de komst van de sjeik bij City het allemaal makkelijker dat de 'bubble' nog niet gaat springen?

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 14-01-2009 11:21:07 ]
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:23:43 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65022827
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
We gaan los - naar het schijnt. Volgens de geruchten zou Barcelona 65 miljoen over hebben voor Benzema, is Real rond met Utd over een transfer van Ronaldo voor 85 milj (eventueel oplopend naar 115) en komt Man City met een 175 miljoen bod op Kaka, waarbij hij 550.000 euro per week kan opstrijken.

Zal dit een tijdelijke opwelling weer zijn of maakt de komst van de sjeik bij City het allemaal makkelijker dat de 'bubble' nog niet gaat springen?
Dat zijn wel aardig gekke bedragen. Verder valt het wel mee, internationaal dan.

Dit is van bijna drie jaar geleden: http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)spelersterwereld.htm

Denk dat de eerste tien nog steeds hetzelfde zijn?

Nationaal wordt het wel te gek voor woorden. Miralem Sulejmani voor zestien miljoen en Eljero Elia voor twaalf.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 januari 2009 @ 13:51:16 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65028185
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

Sportjournaal spreekt over een bod van 100 miljoen voor Kaka
DeLuna vindt me dik ;(
pi_65028312
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Sportjournaal spreekt over een bod van 100 miljoen voor Kaka
75 miljoen als sign-on bonus voor Kaka, vandaar de 175 miljoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')