Toen ik in de rij stond om m'n kaartjes bij de Indigo2 op te halen. Kwam er al 1 of ander vaag figuur naar me toe dat ie al kaartjes had en die door wilde verkopen. Dus als je geen kaartjes kan krijgen en een beetje aan mensen gaat rondvragen daar kan je er misschien toch nog aankomenquote:Op woensdag 5 september 2007 16:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat is Indigo2 pls? Een site of iets..? Ik ben nu echt om en wil erg graag tickets hebben voor de aftershow!!
Ik weet niet of het dezelfde is maar de mijne is erg mat en dof. Alsof er een jas voor de microfoon zat ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:24 schreef hmmmz het volgende:
Vind de kwaliteit van de 1 september aftershow eigenlijk nog best goed. Alleen jammer dat er hier en daar een stukje van de muziek is weggevallen, is dat bij jouw ook?
bootlegs van 11.8/12.8 ben helaas nog nergens tegengekomen
Mwah..jaartje ouder dan ikquote:Op donderdag 6 september 2007 15:27 schreef wdn het volgende:
hmmmz: mooi verhaal!!
Zo'n verhaal had ik ook in 86 toen ik als 16-jarige in mijn eentje van huis ging zonder mams te informeren om naar Prince te gaan(ja ik ben oud
)
Deze shows waren stukken beter dan toen en de meeste andere die ik heb gezienHet podium was ook zeer mooi. Mooier dan het Lovesexy podium
![]()
Aftershow van 1 sep heb ik ook maar de kwaliteit viel me wat tegen.
Ik hou me aanbevolen voor een PM met een link naar de shows van het weekend van 11.8/12.8![]()
quote:
3 uur met de bus heen, 15 min concert, 3 uur terug met allemaal figuren metquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:10 schreef AnnaStesia het volgende:
Vanaf 1987 heb ik elk concert van hem gezien in Nederland,ook dat waterballet hahaha
Grappig, alles wat je hier schrijft, daar ben ik ook bij geweest. Dat dat al weer 20 jaar geleden is zeg......quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Galgenwaard 87 ben ik ook bij geweest![]()
Zowat alle dagen zelfs want de kaarten waren niet duur op de zwarte markt vanwege slechte weer, teleurstellende verkoop en de vele concerten
![]()
88 ook in Duistland (dat concert dan de KRO live uitzond).
1990 waren zaterdag 15 min en zondag 20 minuten (tentdak verzamelde water, water, water en water totdat Prince achter zijn piano ging zitten en het tentdak het begaf. Hups einde show.
En 1 van die dagen rende hij van rechts naar links en wilde op een verhoging springen maar er lag water dus meneer ging op zijn bek. Hups einde show)
Hoe je het ook wend of keert. Uitbrengen van Around the world in a day heeft het mes gezet in zijn publiek. Daarvoor was het in om fan te zijn want Purple Rain was in dus Prince was in. Daarna was je FAN. En een dusdanige fan dat je zo ongeveer alles accepteerde qua muziek. In 85 werd je -gedwongen- om na te denken over zijn muziek. ATWIAD en Parade vond ik echt geweldig. SOTT al helemaal. Op elk van zijn albums staan juweeltjes. Ik heb sott 3 keer opnieuw op LP moeten kopen want de platen waren gewoon opquote:Op zondag 9 september 2007 18:49 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Grappig, alles wat je hier schrijft, daar ben ik ook bij geweest. Dat dat al weer 20 jaar geleden is zeg......
Waar te halen/downloaden...?quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:29 schreef Funksoldier het volgende:
aftershow 9th, was echt schitterend!!! 2:40u volop genieten!
Joy in repetition, 1999, noem maar op, hij had er zin in!
(zit het nu weer te luisteren)
belandt binnenkort vanzelf op het net... maatje is hem nog aan het schoonpoetsen voor me.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Waar te halen/downloaden...?![]()
Ik hoor het graag van jequote:Op zaterdag 15 september 2007 17:41 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
belandt binnenkort vanzelf op het net... maatje is hem nog aan het schoonpoetsen voor me.![]()
![]()
quote:Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.
Dat is een goede opname van 3 september!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef hmmmz het volgende:
ook op 3121 staat leuk nieuws
http://news.sky.com/skynews/video/fullscr?videoRef=http://skynews-clips.videoloungetv.com/public/skynews/latest/flash/prince_live_2030.flvquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef hmmmz het volgende:
I Feel 4 U - Controversy - Housequake![]()
jammer dat de geluidskwaliteit steeds veranderde, maarja dat risico heb je met live streams
Mooi stukje optreden, ik hoop dat het op dvd wordt uitgebracht
Je overdrijft wel behoorlijk zeg. Zaterdag ca. 75 min. Zondag ca. 85 min. Tis te hopen dat jij nooit geschiedenisboeken gaat schrijven... De rest van de twijfelachtige "feitjes" die je opsomt zal ik gemakshalve maar laten schieten...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:39 schreef wdn het volgende:1990 waren zaterdag 15 min en zondag 20 minuten (tentdak verzamelde water, water, water en water totdat Prince achter zijn piano ging zitten en het tentdak het begaf. Hups einde show.
En 1 van die dagen rende hij van rechts naar links en wilde op een verhoging springen maar er lag water dus meneer ging op zijn bek. Hups einde show)
Ja hahaha hij viel ECHT niet!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:25 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Je overdrijft wel behoorlijk zeg. Zaterdag ca. 75 min. Zondag ca. 85 min. Tis te hopen dat jij nooit geschiedenisboeken gaat schrijven... De rest van de twijfelachtige "feitjes" die je opsomt zal ik gemakshalve maar laten schieten...![]()
Had jij in 1992 ff gelukquote:Op donderdag 27 september 2007 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik was er ook en kan me idd niet herinneren dat t ZO kort was hoor, en die regen maakte de sfeer op het veld erg speciaal.
Heerenveen mochten we niet heen, dat was echt te ver van Maastricht ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |