Ik doe met je meequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Dit dus.
De hele dag en gisteren en die dag ervoor, staan in het teken van Huub en Lieke bashen en taggen. Het wordt erg eentonig, vraag me af wat de gespreksonderwerpen zijn van de overige bewoners als Huub en Lieke weg zijn.
Als Jaap dat zou doen, dan zou die heel veel puntjes stijgen in de popupollquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
![]()
Toch hoop ik op een geweldig optreden van Jaap die iedereen op zijn nummer zet.
Dan hebben ze het nog steeds over H en L hoe geweldig ze zichzelf vinden dat ze die 2 eruit hebben gekregen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Dit dus.
De hele dag en gisteren en die dag ervoor, staan in het teken van Huub en Lieke bashen en taggen. Het wordt erg eentonig, vraag me af wat de gespreksonderwerpen zijn van de overige bewoners als Huub en Lieke weg zijn.
Soms lijkt dat idd wel zo jah.. Bij haar net zo, maar volgens mij is het niet zo..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap is hartstikke verliefd, het spat er vanaf
Lijkt me niet, aangezien ze zegt voor geen goud met Jaap te willen zoenenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Soms lijkt dat idd wel zo jah.. Bij haar net zo, maar volgens mij is het niet zo..![]()
das mooi, dan heeft jaap de beslissing voor mij genomenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat zich vanavond uitspreken tegen Huub en Lieke
Dan zou die een alcohol verbod moeten hebben tot ie gewonnen heeft... Ik geloof er niets van dat Huub ooit zal winnen... sterker nog ik wil wel eens zien of ie het einde van de maand haalt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Wel een ontzettend geluk voor Huub dat hij niet meer mag drinken.
Zonder alcohol kan hij er waarschijnlijk wel voor zorgen dat de anderen over de scheef gaan, en hij niet.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Als je dat gelooft ben je echt naief.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap is hartstikke verliefd, het spat er vanaf
Idd, maar aan de andere kant is Nadia ook wel een meisje dat nooit met hem zal zoenen omdat ze zich dan schaamt ten opzichte van de streamers...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze zegt voor geen goud met Jaap te willen zoenen![]()
Dat is natuurlijk opzettelijk gedaan, wetende dat het Huub destijds ook goed deed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
Er zijn hier 2 Denniksfans die het durven toe te geven: dgk_fan en Noucky.
Maar goed, ik vind het niet netjes om namens FOK een kaart te sturen, aangezien een groot deel van de streamer hier de pest aan Dennikx heeft.
Maandag toch pas?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
![]()
Toch hoop ik op een geweldig optreden van Jaap die iedereen op zijn nummer zet.
Weet je hoe sterk zoveel tegenstand iemand kan maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan zou die een alcohol verbod moeten hebben tot ie gewonnen heeft... Ik geloof er niets van dat Huub ooit zal winnen... sterker nog ik wil wel eens zien of ie het einde van de maand haalt.
Natuurlijk stond ie de eerste maand ook alleen maar nu heeft ie zoveel mensen in het huis tegen zich die echt van plan zijn hem weg te krijgen.
Als Jaap van Huub verlost is is er 40 procent meer te verdelen... dat schiet pas op...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jaap dat zou doen, dan zou die heel veel puntjes stijgen in de popupoll
Mm ja, het blijft natuurlijk wel een acteurtje. Mooi scenario zou zijn dat ie maar een toneelstukje op aan het voeren is, en vanavond gewoon Huub en Lieke's kant kiest. Maar heb er 'n hard hoofd in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je dat gelooft ben je echt naief.
Dat speelt hij echt zo duidelijk; hij vind haar echt veel te dom
Dat lasert zoveel makkelijker.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef ericahysterica het volgende:
nada moet eerst nog ff kotsen voor ze kan laseren
Als er echt staat: "namens FOK" dan is dat m.i. inderdaad niet netjes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
Maar goed, ik vind het niet netjes om namens FOK een kaart te sturen, aangezien een groot deel van de streamer hier de pest aan Dennikx heeft.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Kennen jullie xxxxx ? Daar kun je binnen laser-gamen"
Mannetje : "Ja, maar buiten is toch heel anders"
Amanda : "Klopt, buiten regent het"
Des te harder komt de klap aan als de uitslag van populariteitspoll bekend wordt gemaakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
De vraag is kan Huub z'n agressie de baas... Durft ie ook weg te lopen? Ik ben benieuwd.... Hij kan alles terug verwachten wat ie anderen heeft aangedaan.... Die gaat het zwaar krijgen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je hoe sterk zoveel tegenstand iemand kan maken?
Bovendien heeft die Lieke, die zal nooit naar de dark side overstappen.
Dus hoeft die ook niet bang te zijn dat die er uitgestemd zal worden.
Dit is gewoon een patstelling.
Wat een mooie en tegelijkertijd vreselijke posting.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef akveor het volgende:
De Kleine Generaal op weg naar z'n Waterloo?
[afbeelding]
ik ga huub ff instralenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een mooie en tegelijkertijd vreselijke post.![]()
Tegenstand maakt heeeeeel sterk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je hoe sterk zoveel tegenstand iemand kan maken?
Bovendien heeft die Lieke, die zal nooit naar de dark side overstappen.
Dus hoeft die ook niet bang te zijn dat die er uitgestemd zal worden.
Dit is gewoon een patstelling.
Ik ben het met je eens dat het eentonig wordt. Maar ik herrinner me nog een tijd dat hun tegen Eric gingen , en toen ging het veeel verder dan dit. Daarbij: ik snap niet dat Huub fans meteen gaan zagen en klagen , als je namelijk fan van hem bent dan steun je hem en als jullie Huub zo sterk vinden , dan kan hij toch makkelijk op samen met Lieke tegen de rest? Over 6 tegen 2 valt niet te spreken vind ik . Amanda , Nadia & Dennis tellen voor 1 , Jaap voor 1 en Natasia & Brian voor 1 , dan heb je dus 3. Huub en Lieke tellen samen voor 3 , dus 3 tegen 3. Zo kun je het toch ook bekijken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Dit dus.
Tegen Eric was pak em beet een dag of 3?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het eentonig wordt. Maar ik herrinner me nog een tijd dat hun tegen Eric gingen , en toen ging het veeel verder dan dit. Daarbij: ik snap niet dat Huub fans meteen gaan zagen en klagen , als je namelijk fan van hem bent dan steun je hem en als jullie Huub zo sterk vinden , dan kan hij toch makkelijk op samen met Lieke tegen de rest? Over 6 tegen 2 valt niet te spreken vind ik . Amanda , Nadia & Dennis tellen voor 1 , Jaap voor 1 en Natasia & Brian voor 1 , dan heb je dus 3. Huub en Lieke tellen samen voor 3 , dus 3 tegen 3. Zo kun je het toch ook bekijken?
Amanda vergeet even dat Lieke geen haarobsessie heeft, die gaat het wassen en klaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef Disana het volgende:
Amanda wil ketchup op Liekes hoofd knijpen, maar niet bij Liekes zusje.
Nee je kunt wel een week zeggen , en ook 10 keer zeer erg tot nu toe als dit. Maar misschien gaat het vanavond heel ver tegen hun , ik weet het nog niet..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Eric was pak em beet een dag of 3?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Niet de mannen tegen Lieke want dan zijn we weer wifebeaters.![]()
Nadia zei eerder dat Lieke wel om haar uiterlijk geeft. Projectie, he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda vergeet even dat Lieke geen haarobsessie heeft, die gaat het wassen en klaar.
Ja, de dames willen er met ketchup voor zorgen dat het bezoekuur wordt verspild aan haren wassen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef HenrySpencer het volgende:
Als ze dat zusje van Lieke maar met rust laten![]()
brugsmurfen op zomerkampquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar clowns, zoals ze nu op het laatste moment nog wat afspreken.
Nadia en Amanda kunnen zich niet voorstellen dat ervrouwen zijn die niet de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia zei eerder dat Lieke wel om haar uiterlijk geeft. Projectie, he.
nee joh dan begint het pas........dan gaan we ons verkneukelen hoe dat stel rioolratten elkaar de strot afbijtquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef blomst het volgende:
Ze zijn vanavond dus al wat van plan met Huub en Lieke, Ik hoop dat als Huub het niet aan kan, hij met een goede dreun afneemt van Dennix, dan maar door Fysiek geweld de poort uit, en als Lieke dan de schaar in Amanda haar haar zet.
Zal ik ze toejuigen bij de [poort, en is het een mooie afsluiting van de gouden kooi.
Ik zie de teleurstelling al voor me als Lieke met ketchup in haar haar gewoon door blijft kletsen met haar zus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadia en Amanda kunnen zich niet voorstellen dat ervrouwen zijn die niet de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn.![]()
Eric was Lieke altijd in groepsverband aan het treiteren. Ik herinner me nog goed dat ie een tijdschrift uit haar handen rukte en in de vijver gooide. Toen waren hij, Amanda, Natasia en Mitch zo op haar aan het inhakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Eric was pak em beet een dag of 3?
dan haakt iedereen af....rioolratten is niet interessant om naar te kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee joh dan begint het pas........dan gaan we ons verkneukelen hoe dat stel rioolratten elkaar de strot afbijt
Je zou toch zo dat sjaaltje ff te strak aan willen trekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:59 schreef mspoez het volgende:
LOL
Naad gaat lasergamen zonder bh, met een riem en een sjaaltje om...
na alle ergernis kan dat toch heel therapeutisch werkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef riri het volgende:
[..]
dan haakt iedereen af....rioolratten is niet interessant om naar te kijken
Tja, wat moet je geloven van een gebande...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Op donderdag 12 juli 2007 @ 17:55 schreef javare het volgende:
Huub Huub Huub (deel45)
Ik heb toch gezegd eergisteren dat ze huub en Lieke bij tien willen toneelhaken, of te wel exit.
Er staan 2 mensen te wachten om erin te komen en wel Wouter en Kim.
Geloof me Huubfans, ik ben ook een Huubfan vanaf de eerste dag, en ik weet dat de nieuwe een vriendin van Amanda is.
Kim is een bekende bij de redactie.
Nogmaals, wij als Huubfans staan machteloos, omdat ik weet hoe het in elkaar zit.
Daarom heb ik ook een ban voor eeuwig gehad op het Tienforum.
Ik heb daar de waarheid verteld.
Waarom denk je dat Natasia, er niet uit hoefd na die trappen tegen Jaap?
Waarom is Jaap veranderd tegen Natasia?
Juist omdat Denborah Flens, hoofd productie bevriend is met Milton F. de ex van Natasia.
De boksleeraar van Brain is bevriend met Wilgo.
Mensen ik weet nog veel meer, maar dat hou ik even voor me...dat komt wel als Huub eruit moet en het eventueel een kort geding wordt
Ik weet het ook niet meer!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat moet je geloven van een gebande...
Misschien is dat de bedoeling ook wel Huub eruit, kijkcijfers die dalen, kooi stopt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef riri het volgende:
[..]
dan haakt iedereen af....rioolratten is niet interessant om naar te kijken
Dan vraag ik me toch af, waarom mag Huub dan geen alcohol meer drinken? Als ie dat wel mag, gaat ie zo weer de fout in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Huub Huub Huub (deel45)
Ik heb toch gezegd eergisteren dat ze huub en Lieke bij tien willen toneelhaken, of te wel exit.
dat ziet er niet zo goed uit dat is geen mooie informatie..........dat pikt Theo nooitquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Huub Huub Huub (deel45)
Geloof me Huubfans, ik ben ook een Huubfan vanaf de eerste dag, en ik weet dat de nieuwe een vriendin van Amanda is.
Nogmaals, wij als Huubfans staan machteloos, omdat ik weet hoe het in elkaar zit.
Juist omdat Denborah Flens, hoofd productie bevriend is met Milton F. de ex van Natasia.
Mensen ik weet nog veel meer, maar dat hou ik even voor me...dat komt wel als Huub eruit moet en het eventueel een kort geding wordt
Op VOL geloven ze dit soort onzin natuurlijk... en misschien hier voor een deel ook wel. Ik geloof er zelf helemaal niets van. John de Miol hangt ze echt aan de HOOGSTE boom op als ze de smaakmaker van het programma eruit werken. En dan gaat hij er zelf persoonlijk bij staan om de stoel weg te trappen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Huub Huub Huub (deel45)
- knip -
EXACT!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af, waarom mag Huub dan geen alcohol meer drinken? Als ie dat wel mag, gaat ie zo weer de fout in.
We gaan de namen kim en wouter onthouden, en dan zien we wel wat er van waar is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wat moet je geloven van een gebande...
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
[..]
We gaan de namen kim en wouter onthouden, en dan zien we wel wat er van waar is.
Als ze de terror tgen Huub en Lieke door laten gaan weten we ook al genoeg, de andere akties worden nl de laatste tijd al door achter tegen gehouden.
En er werd niet om een bron gevraagd of wat dan ook!?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef STAP01 het volgende:
Van VOL:
Huub Huub Huub (deel45)
Omdat wij dan als streamers steeds fanatieker worden. Had je dat nog niet gemerkt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
Nou scan ik weet het niet meer.
waarom dan iedere keer mensen er in stoppen die pro BAN zijn?
Ze krijgen heus wel tijd van de redactie om even met elkaar te praten, want dat kan weer wat uitzendmateriaal opleveren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef HenrySpencer het volgende:
Als ze dat zusje van Lieke maar met rust laten![]()
waar rook is brand vuur.......en dat iemand een ban krijgt om dat hij een wilde fantasie ventileert is op zn zachtst gezegd ook zeer merkwaardig. Maar we zullen zien de tijd zal het lerenquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat wij dan als streamers steeds fanatieker worden. Had je dat nog niet gemerkt?
ik niet hoor.....ik ben er overdag vaak niet op (omdat ik er ook niet benquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat wij dan als streamers steeds fanatieker worden. Had je dat nog niet gemerkt?
Tot op zekere hoogte, als je echt gevoel krijgt dat het een verloren strijd is, dan haken er mss wel veel mensen af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
lieke lijkt mij ook heel geschikt voor het leger of de politiequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke is net zo fanatiek als tijdens het bootcamp; ze had in het leger kunnen zitten.
Of mag je nu niets meer over Lieke zeggen![]()
[afbeelding]
Lieke kent het wereldje een beetje. Vroeger trainde ze bij de mariniers en zou er erg graag gaan werken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke is net zo fanatiek als tijdens het bootcamp; ze had in het leger kunnen zitten.
[afbeelding]
nou wie weet leveren deze beelden haar een baan daar opquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke kent het wereldje een beetje. Vroeger trainde ze bij de mariniers en zou er erg graag gaan werken.
Dat wat er met Sylvia en Eric gebeurdequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Lisanne18 het volgende:
Wat betekent 'getoneelhaakt' worden eigenlijk?
Door de redactie op een zijspoor gezet worden en gedwongen zijn het spel te verlaten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Lisanne18 het volgende:
Wat betekent 'getoneelhaakt' worden eigenlijk?
Maar je denkt toch niet echt dat john de Mol gaat toestaan dat ze de smaakmaker eruit gooien? Zelfs een idioot heeft door dat ze dat flink wat kijkers gaat kosten en nee, dat wil JdM absoluut niet. Hij heeft het niet voor niets laten vastleggen in het contract dat DGK gewoon doorgaat bij RTL.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou toch niet allemaal. Het is nu zo erg dat ik zelfs de cossen nauwelijks lees.
![]()
iedereen is vervangbaar ook Huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet echt dat john de Mol gaat toestaan dat ze de smaakmaker eruit gooien? Zelfs een idioot heeft door dat ze dat flink wat kijkers gaat kosten en nee, dat wil JdM absoluut niet. Hij heeft het niet voor niets laten vastleggen in het contract dat DGK gewoon doorgaat bij RTL.
Nadakonijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef ericahysterica het volgende:
moet je dat stomme geile Nadakonijn horen giebelen OMG
Lieke zal zich niet druk maken, of haar helm wel een beetje staat, en hoe haar haar er ondervandaan komt, dat heeft ze al voor op de andere damesquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Huub heeft de grens bereikt en is met overgang naar RTL tot last geworden voor JdMquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet echt dat john de Mol gaat toestaan dat ze de smaakmaker eruit gooien? Zelfs een idioot heeft door dat ze dat flink wat kijkers gaat kosten en nee, dat wil JdM absoluut niet. Hij heeft het niet voor niets laten vastleggen in het contract dat DGK gewoon doorgaat bij RTL.
Dus eigenlijk moet ik maar even niets meer op Lieke aanmerken nu ze met haar Huub in de hoek is gedrevenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zal zich niet druk maken, of haar helm wel een beetje staat, en hoe haar haar er ondervandaan komt, dat heeft ze al voor op de andere dames![]()
Eh... ja. Jullie stream 1 doet duidelijk niet raar. De mijne is grofkorrelig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Het hoge IQ straalt er vanaf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat wat er met Sylvia en Eric gebeurde
Aha, tnx voor de uitlegquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Door de redactie op een zijspoor gezet worden en gedwongen zijn het spel te verlaten.
ja hoor van mij mag je, ik heb er geen probleem meequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik maar even niets meer op Lieke aanmerken nu ze met haar Huub in de hoek is gedreven![]()
Ze zou het vast leuk vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke lijkt mij ook heel geschikt voor het leger of de politie
Behalve Huub is idd iedereen vervangbaar. Iemand als Huub vinden ze niet weer en dat weten ze zelf ook donders goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
iedereen is vervangbaar ook Huub
Lieke is een manwijf, Lieke is een manwijfquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor van mij mag je, ik heb er geen probleem mee
Wat ik niet wil lezen, sla ik over![]()
![]()
Dat stond haar primaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zou het vast leuk vinden.
striptease was ook in politie-pakje
Kan je garanderen dat het onzin is...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
[..]
We gaan de namen kim en wouter onthouden, en dan zien we wel wat er van waar is.
hij is ook helemaal niet slim...hoe hoog hij daarover ook opgeeft...was hij dat wel geweest dan had hij niet een paar hele stratigische fouten gemaakt...die ziet hij nu nog niet maar die zijn er wel....met Dennix gaan bonden is er één vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Het hoge IQ straalt er vanaf
[afbeelding]
dat laatstequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Huub nu motorrijles of doet hij ook mee met dit spel?
IK hoorde net dat het nu 3 tegen 4 is, dus zou best kunnen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor juist zeggen dat het spel nog 4 minuten duurt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Ja hij doet mee:quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Natasja wilde niet meedoen, Huub doet wel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Zora01 het volgende:
[..]
IK hoorde net dat het nu 3 tegen 4 is, dus zou best kunnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |