Ik doe met je meequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Dit dus.
De hele dag en gisteren en die dag ervoor, staan in het teken van Huub en Lieke bashen en taggen. Het wordt erg eentonig, vraag me af wat de gespreksonderwerpen zijn van de overige bewoners als Huub en Lieke weg zijn.
Als Jaap dat zou doen, dan zou die heel veel puntjes stijgen in de popupollquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
![]()
![]()
Toch hoop ik op een geweldig optreden van Jaap die iedereen op zijn nummer zet.
Dan hebben ze het nog steeds over H en L hoe geweldig ze zichzelf vinden dat ze die 2 eruit hebben gekregen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:37 schreef petraa het volgende:
![]()
Dit dus.
De hele dag en gisteren en die dag ervoor, staan in het teken van Huub en Lieke bashen en taggen. Het wordt erg eentonig, vraag me af wat de gespreksonderwerpen zijn van de overige bewoners als Huub en Lieke weg zijn.
Soms lijkt dat idd wel zo jah.. Bij haar net zo, maar volgens mij is het niet zo..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap is hartstikke verliefd, het spat er vanaf
Lijkt me niet, aangezien ze zegt voor geen goud met Jaap te willen zoenenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Soms lijkt dat idd wel zo jah.. Bij haar net zo, maar volgens mij is het niet zo..![]()
das mooi, dan heeft jaap de beslissing voor mij genomenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat zich vanavond uitspreken tegen Huub en Lieke
Dan zou die een alcohol verbod moeten hebben tot ie gewonnen heeft... Ik geloof er niets van dat Huub ooit zal winnen... sterker nog ik wil wel eens zien of ie het einde van de maand haalt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Wel een ontzettend geluk voor Huub dat hij niet meer mag drinken.
Zonder alcohol kan hij er waarschijnlijk wel voor zorgen dat de anderen over de scheef gaan, en hij niet.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Als je dat gelooft ben je echt naief.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef HenrySpencer het volgende:
Jaap is hartstikke verliefd, het spat er vanaf
Idd, maar aan de andere kant is Nadia ook wel een meisje dat nooit met hem zal zoenen omdat ze zich dan schaamt ten opzichte van de streamers...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien ze zegt voor geen goud met Jaap te willen zoenen![]()
Dat is natuurlijk opzettelijk gedaan, wetende dat het Huub destijds ook goed deed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
Er zijn hier 2 Denniksfans die het durven toe te geven: dgk_fan en Noucky.
Maar goed, ik vind het niet netjes om namens FOK een kaart te sturen, aangezien een groot deel van de streamer hier de pest aan Dennikx heeft.
Maandag toch pas?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |