Nee je kunt wel een week zeggen , en ook 10 keer zeer erg tot nu toe als dit. Maar misschien gaat het vanavond heel ver tegen hun , ik weet het nog niet..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Eric was pak em beet een dag of 3?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Niet de mannen tegen Lieke want dan zijn we weer wifebeaters.![]()
Nadia zei eerder dat Lieke wel om haar uiterlijk geeft. Projectie, he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda vergeet even dat Lieke geen haarobsessie heeft, die gaat het wassen en klaar.
Ja, de dames willen er met ketchup voor zorgen dat het bezoekuur wordt verspild aan haren wassen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef HenrySpencer het volgende:
Als ze dat zusje van Lieke maar met rust laten![]()
brugsmurfen op zomerkampquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
Ik vind het maar clowns, zoals ze nu op het laatste moment nog wat afspreken.
Nadia en Amanda kunnen zich niet voorstellen dat ervrouwen zijn die niet de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadia zei eerder dat Lieke wel om haar uiterlijk geeft. Projectie, he.
nee joh dan begint het pas........dan gaan we ons verkneukelen hoe dat stel rioolratten elkaar de strot afbijtquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef blomst het volgende:
Ze zijn vanavond dus al wat van plan met Huub en Lieke, Ik hoop dat als Huub het niet aan kan, hij met een goede dreun afneemt van Dennix, dan maar door Fysiek geweld de poort uit, en als Lieke dan de schaar in Amanda haar haar zet.
Zal ik ze toejuigen bij de [poort, en is het een mooie afsluiting van de gouden kooi.
Ik zie de teleurstelling al voor me als Lieke met ketchup in haar haar gewoon door blijft kletsen met haar zus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Nadia en Amanda kunnen zich niet voorstellen dat ervrouwen zijn die niet de hele dag met hun uiterlijk bezig zijn.![]()
Eric was Lieke altijd in groepsverband aan het treiteren. Ik herinner me nog goed dat ie een tijdschrift uit haar handen rukte en in de vijver gooide. Toen waren hij, Amanda, Natasia en Mitch zo op haar aan het inhakken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegen Eric was pak em beet een dag of 3?
dan haakt iedereen af....rioolratten is niet interessant om naar te kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee joh dan begint het pas........dan gaan we ons verkneukelen hoe dat stel rioolratten elkaar de strot afbijt
Je zou toch zo dat sjaaltje ff te strak aan willen trekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:59 schreef mspoez het volgende:
LOL
Naad gaat lasergamen zonder bh, met een riem en een sjaaltje om...
na alle ergernis kan dat toch heel therapeutisch werkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef riri het volgende:
[..]
dan haakt iedereen af....rioolratten is niet interessant om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |