ja hoor van mij mag je, ik heb er geen probleem meequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik maar even niets meer op Lieke aanmerken nu ze met haar Huub in de hoek is gedreven![]()
Ze zou het vast leuk vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke lijkt mij ook heel geschikt voor het leger of de politie
Behalve Huub is idd iedereen vervangbaar. Iemand als Huub vinden ze niet weer en dat weten ze zelf ook donders goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
iedereen is vervangbaar ook Huub
Lieke is een manwijf, Lieke is een manwijfquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor van mij mag je, ik heb er geen probleem mee
Wat ik niet wil lezen, sla ik over![]()
![]()
Dat stond haar primaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zou het vast leuk vinden.
striptease was ook in politie-pakje
Kan je garanderen dat het onzin is...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
[..]
We gaan de namen kim en wouter onthouden, en dan zien we wel wat er van waar is.
hij is ook helemaal niet slim...hoe hoog hij daarover ook opgeeft...was hij dat wel geweest dan had hij niet een paar hele stratigische fouten gemaakt...die ziet hij nu nog niet maar die zijn er wel....met Dennix gaan bonden is er één vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Het hoge IQ straalt er vanaf
[afbeelding]
dat laatstequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Huub nu motorrijles of doet hij ook mee met dit spel?
IK hoorde net dat het nu 3 tegen 4 is, dus zou best kunnen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor juist zeggen dat het spel nog 4 minuten duurt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Ja hij doet mee:quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Natasja wilde niet meedoen, Huub doet wel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Zora01 het volgende:
[..]
IK hoorde net dat het nu 3 tegen 4 is, dus zou best kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |