nou wie weet leveren deze beelden haar een baan daar opquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lieke kent het wereldje een beetje. Vroeger trainde ze bij de mariniers en zou er erg graag gaan werken.
Dat wat er met Sylvia en Eric gebeurdequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Lisanne18 het volgende:
Wat betekent 'getoneelhaakt' worden eigenlijk?
Door de redactie op een zijspoor gezet worden en gedwongen zijn het spel te verlaten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Lisanne18 het volgende:
Wat betekent 'getoneelhaakt' worden eigenlijk?
Maar je denkt toch niet echt dat john de Mol gaat toestaan dat ze de smaakmaker eruit gooien? Zelfs een idioot heeft door dat ze dat flink wat kijkers gaat kosten en nee, dat wil JdM absoluut niet. Hij heeft het niet voor niets laten vastleggen in het contract dat DGK gewoon doorgaat bij RTL.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou toch niet allemaal. Het is nu zo erg dat ik zelfs de cossen nauwelijks lees.
![]()
iedereen is vervangbaar ook Huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet echt dat john de Mol gaat toestaan dat ze de smaakmaker eruit gooien? Zelfs een idioot heeft door dat ze dat flink wat kijkers gaat kosten en nee, dat wil JdM absoluut niet. Hij heeft het niet voor niets laten vastleggen in het contract dat DGK gewoon doorgaat bij RTL.
Nadakonijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef ericahysterica het volgende:
moet je dat stomme geile Nadakonijn horen giebelen OMG
Lieke zal zich niet druk maken, of haar helm wel een beetje staat, en hoe haar haar er ondervandaan komt, dat heeft ze al voor op de andere damesquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke is net zo fanatiek als tijdens het bootcamp; ze had in het leger kunnen zitten.
Of mag je nu niets meer over Lieke zeggen![]()
[afbeelding]
Huub heeft de grens bereikt en is met overgang naar RTL tot last geworden voor JdMquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet echt dat john de Mol gaat toestaan dat ze de smaakmaker eruit gooien? Zelfs een idioot heeft door dat ze dat flink wat kijkers gaat kosten en nee, dat wil JdM absoluut niet. Hij heeft het niet voor niets laten vastleggen in het contract dat DGK gewoon doorgaat bij RTL.
Dus eigenlijk moet ik maar even niets meer op Lieke aanmerken nu ze met haar Huub in de hoek is gedrevenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke zal zich niet druk maken, of haar helm wel een beetje staat, en hoe haar haar er ondervandaan komt, dat heeft ze al voor op de andere dames![]()
Eh... ja. Jullie stream 1 doet duidelijk niet raar. De mijne is grofkorrelig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Het hoge IQ straalt er vanaf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat wat er met Sylvia en Eric gebeurde
Aha, tnx voor de uitlegquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Door de redactie op een zijspoor gezet worden en gedwongen zijn het spel te verlaten.
ja hoor van mij mag je, ik heb er geen probleem meequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik maar even niets meer op Lieke aanmerken nu ze met haar Huub in de hoek is gedreven![]()
Ze zou het vast leuk vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke lijkt mij ook heel geschikt voor het leger of de politie
Behalve Huub is idd iedereen vervangbaar. Iemand als Huub vinden ze niet weer en dat weten ze zelf ook donders goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
iedereen is vervangbaar ook Huub
Lieke is een manwijf, Lieke is een manwijfquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor van mij mag je, ik heb er geen probleem mee
Wat ik niet wil lezen, sla ik over![]()
![]()
Dat stond haar primaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze zou het vast leuk vinden.
striptease was ook in politie-pakje
Kan je garanderen dat het onzin is...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
[..]
We gaan de namen kim en wouter onthouden, en dan zien we wel wat er van waar is.
hij is ook helemaal niet slim...hoe hoog hij daarover ook opgeeft...was hij dat wel geweest dan had hij niet een paar hele stratigische fouten gemaakt...die ziet hij nu nog niet maar die zijn er wel....met Dennix gaan bonden is er één vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Het hoge IQ straalt er vanaf
[afbeelding]
dat laatstequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Huub nu motorrijles of doet hij ook mee met dit spel?
IK hoorde net dat het nu 3 tegen 4 is, dus zou best kunnen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor juist zeggen dat het spel nog 4 minuten duurt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Ja hij doet mee:quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Natasja wilde niet meedoen, Huub doet wel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Zora01 het volgende:
[..]
IK hoorde net dat het nu 3 tegen 4 is, dus zou best kunnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |