De kranten staan vol met niks.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Napalm het volgende:
niks komkommers; de kranten staan vol.
Waar wil je beginnen? Wat moet er gebeuren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
De kranten staan vol met niks.
Het is echt komkommertijd.
Het wordt tijd dat er weer es iets gebeurd.![]()
Dat je erover begint helpt natuurlijk niet. En het feit dat de etappe in de finale is, natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben ook erg benieuw of er binnen 10 post weer heerlijk over de tour wordt geouwehoerd.
Doe me dat niet langer meer aan.
Of in Uruzgan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Waar wil je beginnen? Wat moet er gebeuren?
Vrede in Irak. Dat zou wel een stunt zijn...
Begrijp jij nou dat zoveel mensen geilen met zo iets nutteloos als een tour de France?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat je erover begint helpt natuurlijk niet. En het feit dat de etappe in de finale is, natuurlijk ook niet.
tour, uruzgan, seksadvertenties, harry potter, hoe men de EU grondwet alsnog ons door de strot duwen gaat, nieuws genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
De kranten staan vol met niks.
Je vraagt eromquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Begrijp jij nou dat zoveel mensen geilen met zo iets nutteloos als een tour de France?
Of nog erger : schaatsen? Op het puntje van je stoel gaan zitten voor 0,001 seconde verschil?![]()
quote:
lees ik niet.quote:uruzgan,
quote:seksadvertenties,
quote:harry potter,
Ja, het is te gek voor woorden. Exactly door de strot boren.quote:hoe men de EU grondwet alsnog ons door de strot duwen gaat,
Neuh...quote:nieuws genoeg.
Ja, ik weet het. Het is net zoiets als het niet mogen denken aan een paarse hond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Je vraagt eromNu is het echt je eigen schuld.
Dat is nog niet zo'n gek idee. Maar wat mij verbaast is dat mensen zo kunnne begaan of iemand wint of niet. Hetzelfde met voetbal. ik kan niet begrijpen dat iemand boos wordt als Nederland verliest op een EK en WK. Het interesseert mij geen bal, al worden ze laatstequote:Ik vind de Tour de France best leuk om naar te kijken, als ik toevallig thuis ben aan het eind van een etappe.
Ik denk dat het voor veel mensen een soort gewoonte is. Het hoort bij de zomer net als de BBQ.
Het enige wat ik "leuk " vind als de voorste op zijn muil gaatquote:Op je bank zie je het Franse landschap aan je voorbijtrekken. En het is wel makkelijk om je met de renners te identificeren. Je hopen dat een groepje koplopers vooruit blijft of voor een sprinter zijn en hopen dat ze worden bijgehaald.
Dat gevoel heb ik nou nooit gehadquote:En nutteloos. Alle sport is nutteloos. Maar mensen vinden het leuk om zich met sporthelden te identificeren. Als je held wint, win jij ook een beetje.
Wat ben jij gemeenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Het enige wat ik "leuk " vind als de voorste op zijn muil gaat![]()
Dan moet je een andere held zoekenquote:Dat gevoel heb ik nou nooit gehad![]()
Daarom kijk ik ook wel eens (kick)boksen.quote:
Ik kan mij bij dat identificeren niets voorstellen. Wat zegt namelijk dat winnen van een ander over jouw succes? Helemaal niets toch?quote:Dan moet je een andere held zoeken![]()
Of je hebt geen behoefte aan dat soort helden. Dat kan ook natuurlijk. Maar het maakt sport kijken wel veel leuker.
http://www.knack.be/belga(...)n5-article99062.htmlquote:Strijd tussen Spanje en VS om miljoenenschat escaleert
12/07/2007 16:36
MADRID 12/07 (BELGA) = De strijd om de miljoenenschat die Amerikaanse duikers twee maanden geleden in de Atlantische Oceaan gevonden hebben, is donderdag geëscaleerd. De Spaanse kustwacht onderschepte donderdag een schip van de Amerikaanse onderneming Odyssey Marine Exploration, die de enorme schat vond in een scheepswrak. De "Ocean Alert", die zich tot nu toe in de haven van Gibraltar bevond, werd donderdagochtend tot stilstand gebracht ter hoogte van Punta Europa, voor de Spaanse zuidkust. Odyssey Marine Exploration vond in mei een enorme schat in een scheepswrak. Het zou om de grootste schat ooit gaan, met meer dan 500.000 zilverstukken, honderden goudstukken en stukken van bewerkt goud. Het wrak dateert uit de 18e eeuw. De waarde wordt geschat op 370 miljoen euro. De kostbare schat werd al naar de Verenigde Staten gebracht, omdat de onderneming beweert dat ze werd gevonden in internationale wateren. Volgens het Spaanse ministerie van Cultuur werd de schat gevonden in een Spaans galjoen en maakt Spanje er dus aanspraak op. Tevens twijfelen de Spanjaarden eraan of het schip in internationale wateren werd gevonden. (KWO)
koop dan de story. Ik las, in de sportschool uiteraard, dat het huwelijk van Daphne Dekkers nep is.quote:
Is je eigen schuldquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer die achterlijk smileys & tour de France![]()
Je hebt gewoon last van een langdurige identiteitscrisisquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt erop dat vele rechtse figuren hier vertrokken zijn. Sinds Tikorev hier niet meer post, ben ik wel erg naar rechts opgeschoven. Dat topic over die criminelen allochtonen zou een typisch Tikorev topic zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
koop dan de story. Ik las, in de sportschool uiteraard, dat het huwelijk van Daphne Dekkers nep is.
Dat moet je ook helemaal niet rationaliseren. Natuurlijk zegt het niets over jouw succes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan mij bij dat identificeren niets voorstellen. Wat zegt namelijk dat winnen van een ander over jouw succes? Helemaal niets toch?
Komkommertijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is je eigen schuldJij blijft er maar over praten
dat noemen we volwassen worden..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon last van een langdurige identiteitscrisis
ik zou haar doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, af en toe zijn dat leuke vakbladen. Ik vind sowieso het mens Daphne Dekker ontzettend nep. Dus dat huwelijk zal dan niet anders zijn.
Heeft zo'n iemand een mooie kop, dan denken ze overal superieur in te kunnen zijn ( Dankzij die overgeile media). Een zelf benoemde supermoeder, het idee al.
Ik vind de overadoratie van alle BN-ers in de media te ziekelijk voor woorden. Ik kijk er expres niet meer na.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Nee, het gemiddelde wordt naar rechts links getrokken![]()
Fok verandert (want rechts verdwijnt...) , ik nietquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind je eigenlijk niet zo'n vaste rots. Je nijgt steeds meer naar BHFH.
Suf, om de een of andere reden schrijf ik dat steeds verkeerd. Zo heb ik ook een periode gehad waarbij ik "schijt" ipv "scheit" schreef. Onbegrijpelijk.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Suf, om de een of andere reden schrijf ik dat steeds verkeerd. Zo heb ik ook een periode gehad waarbij ik "schijt" ipv "scheit" schreef. Onbegrijpelijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Fok verandert (want rechts verdwijnt...) , ik niet![]()
Ik ben een vaste rots in de branding. Dat moet ook wel als aankomende gids![]()
Mannelijke blondjesquote:
Niet best allemaal, maar ja.quote:
Het zal wel aan mij liggen maar die laatste afkorting zegt mij helaas nietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind je eigenlijk niet zo'n vaste rots. Je nijgt steeds meer naar BHFH.
Laten we dat maar doen. Het niveau is hier sowieso continu erg hoog.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nogal. Ik hou mij maar weer even afzijdig.![]()
Het Offici le FOK!woordenboekquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar die laatste afkorting zegt mij helaas niets![]()
Spierblondquote:
Je kent wel iemand die dat isquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar die laatste afkorting zegt mij helaas niets![]()
Nee, die suggestieve roddel is totaal uit de lucht gegrepen, zonder enige onderbouwing en logica, en op elk willkeurig ander criterium ruiterlijk foutief.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
![]()
Het is maar met wie je jezelf wilt vergelijken natuurlijk... Maar je gaat dus ook nog dit jaar dood, als ik het goed begrijp?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, die suggestieve roddel is totaal uit de lucht gegrepen, zonder enige onderbouwing en logica, en op elk willkeurig ander criterium ruiterlijk foutief.
Maar het is mogelijk.
Het is te helpenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, die suggestieve roddel is totaal uit de lucht gegrepen, zonder enige onderbouwing en logica, en op elk willkeurig ander criterium ruiterlijk foutief.
Maar het is mogelijk.
Bespoedigen is het woord dat je zoekt.quote:
Nee, dat is niet wat ik zoekquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bespoedigen is het woord dat je zoekt.
Jawel, je bent hopeloos zoekend. Ik kan het tussen de regels lezen terwijl je post maar 1 regel heeft, zo duidelijk is het.quote:
Nou, als je zegt dat ik een manier zoek om snel 1300 berichtjes te plaatsen, dan heb je gelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jawel, je bent hopeloos zoekend. Ik kan het tussen de regels lezen terwijl je post maar 1 regel heeft, zo duidelijk is het.
Daar doe je toch zeker nog 150 dagen overquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou, als je zegt dat ik een manier zoek om snel 1300 berichtjes te plaatsen, dan heb je gelijk
Ga jij ook al doodquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef Monidique het volgende:
Het leven staat drieëntachtig graden scheef.
Ik peins er niet overquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Daar doe je toch zeker nog 150 dagen over![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef Monidique het volgende:
Het leven staat drieëntachtig graden scheef.
Ik heb een beetje hulp nodigquote:
Ja, hoe oud was je ook alweer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef Monidique het volgende:
Statistieken heb ik altijd tegen me?
Want?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet of PJOrourke dat wel zo leuk vindt...
Dus M. kan nog verkoper of arts worden?quote:
Troost je, M, niet iedereen kan mooi zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet of PJOrourke dat wel zo leuk vindt...
Van M. heb ik tenminste wel eens een foto'tje gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Troost je, M, niet iedereen kan mooi zijn.
Maar dan ben ik zo alleen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Troost je, M, niet iedereen kan mooi zijn.
En, was ik mooi?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Van M. heb ik tenminste wel eens een foto'tje gezien.
Ja, best welquote:
Ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Gezellig dat je meedoetquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Monidique het volgende:
Nu kan ik rustig theedrinken beneden...
Nee, dat klopt niet. Ik heb wel eens, een dagje of uurtje bij wijze van signaal of grapje een andere avatar gehad. Oh- ik heb ook wel eens een dagje mijn voorgevel als icoon gevoerd, maar daar kon M. niet goed tegen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik niet
Over foto's gesproken: ik hoorde dat jij ook wel 'ns een avatar hebt gehad waar je kont níet op stond?
Take your wildest fantasy and multiply by two.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
Dus toch welquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ik heb wel eens, een dagje of uurtje bij wijze van signaal of grapje een andere avatar gehad. Oh- ik heb ook wel eens een dagje mijn voorgevel als icoon gevoerd, maar daar kon M. niet goed tegen.
Bewijs graagquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:58 schreef Monidique het volgende:
Intelligent én knap. En grappig. Ik ben a girl's dream come true.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Take your wildest nightmare and multiply by two.
Ik had wel een topic van jou verwacht: MEDIAGODDELIJKEN KRIJGEN ALWEER!!! GELD ERBIJ!!!! naar aanleiding van die achterlijke aktie van SBS6 om 3 miljoen te betalen aanquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, af en toe zijn dat leuke vakbladen. Ik vind sowieso het mens Daphne Dekker ontzettend nep. Dus dat huwelijk zal dan niet anders zijn.
Heeft zo'n iemand een mooie kop, dan denken ze overal superieur in te kunnen zijn ( Dankzij die overgeile media). Een zelf benoemde supermoeder, het idee al.
Ik vind de overadoratie van alle BN-ers in de media te ziekelijk voor woorden. Ik kijk er expres niet meer na.![]()
Oh, als het zo strikt was; ja, dan wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus toch welHet ging niet om de duur
Arme M.
Oef.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Take your wildest fantasy and multiply by two.
Zelfs bij je hobby's komt die huge ass tevoorschijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ik heb wel eens, een dagje of uurtje bij wijze van signaal of grapje een andere avatar gehad. Oh- ik heb ook wel eens een dagje mijn voorgevel als icoon gevoerd, maar daar kon M. niet goed tegen.
Da's een tijdje geleden... Maar 's een keertje terugzoeken, kijk hoe erg het met 'm gesteld wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, als het zo strikt was; ja, dan wel.
M. was er niet best aan toe toen. Rond 1050 was dat.
Dat is de oude avatar. In het echt ben ik groter hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zelfs bij je hobby's komt die huge ass tevoorschijn![]()
1050 is 26 oktober inderdaad. Gelukkig trek je wel weer bij, het is naar als je zo walgtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:21 schreef Monidique het volgende:
O, dat zal september/oktober zijn geweest.
Herfst, hè?
Zoiets?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is de oude avatar. In het echt ben ik groter hoor.
Schrikbewind van Sigme.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik niet
Over foto's gesproken: ik hoorde dat jij ook wel 'ns een avatar hebt gehad waar je kont níet op stond?
Fair and Balanced.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zowaar, een docu over dat het antropogeen versterkte boeikaseffect een fabeltje zou zijn op de publieke omroep.
BNW? OUDquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn topic is uit logeren op een van de engste plekken van Fok!
The great global warming swindle... zijn de gegevens die daar getoond worden al eens in een (of meerdere topics) voorbijgekomen trouwens / op feitelijkheid gecheckt?quote:
En ik maar zoeken, hè, naar een topic daarover op Fok! waarin een rechtserling iets zegt als 'wedden dat zoiets nooit op de publieke omroep komtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zowaar, een docu over dat het antropogeen versterkte boeikaseffect een fabeltje zou zijn op de publieke omroep.
Linkse media.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In topics ben ik het nog niet tegen gekomen, maar ik geloof wel dat er docu is om The Great Global Warming Swindle te ontkrachten, naar aanleiding van de docu zegmaar. Maargoed, als de BBC het kan tonen, waarom de PO niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
The great global warming swindle... zijn de gegevens die daar getoond worden al eens in een (of meerdere topics) voorbijgekomen trouwens / op feitelijkheid gecheckt?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In topics ben ik het nog niet tegen gekomen
Als de BBC wat kan tonen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In topics ben ik het nog niet tegen gekomen, maar ik geloof wel dat er docu is om The Great Global Warming Swindle te ontkrachten, naar aanleiding van de docu zegmaar. Maargoed, als de BBC het kan tonen, waarom de PO niet?
Sjuustquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Er staat speciaal in Grote Geruststellende letters in de schoppostquote:
Die Swindle docu.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Als de BBC wat kan tonen?
Uit logeren, je weet wel, tijdelijk even ergens anders. Baggeren niet nodig, het topic komt vanzelf terug en dan is je MyAt weer toonbaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we massaal in OUD gaan baggerenTot het topic weer teruggezet wordt
![]()
Ik dat geval van Al Gore maar eens gaan bekijken. Kijken of hij alleen maar jankt of dat hij ook met resultaten komt die naar aanleiding van beperking van CO2 resultaat boeken.quote:
Ik ben wel benieuwd wat de moedermelkertjes te melden hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef sigme het volgende:
Uit logeren, je weet wel, tijdelijk even ergens anders. Baggeren niet nodig, het topic komt vanzelf terug en dan is je MyAt weer toonbaar.
Le-zen.
Dat is helemaal niet raar. Ze doen wanhopig pogingen om elke keer wederhoor toe te passen en dan kom je ook bij die swindle uit nadat Labohm 426 keer op TV is geweest.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die uitspraken zijn wel gedaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
En ik maar zoeken, hè, naar een topic daarover op Fok! waarin een rechtserling iets zegt als 'wedden dat zoiets nooit op de publieke omroep komt'. Maar kan het niet vinden...
Ja ze zijn bijzonder creatief met grafiekjes enzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
The great global warming swindle... zijn de gegevens die daar getoond worden al eens in een (of meerdere topics) voorbijgekomen trouwens / op feitelijkheid gecheckt?
Oh, ik dacht de BBC het uitgezonden had.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef PJORourke het volgende:
De docu is van Channel 4.
Troostijs eten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Elseetje het volgende:
Ik weet het, ik ben al een gepaste straf aan het zoeken
BBC = serieus = echt = harde feiten = dus waar. Daarom die associatie. Of is dat paranoïde?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de BBC het uitgezonden had.
Dat is een typische vrouwenoplossing. "Boehoe, ik heb teveel gegeten, ik heb NU een emmer ijs nodig"quote:
Ja, dat is paranoide. Ik dacht dat Channel 4 nog van de BBC was, maar ik loop wat jaartjes achter geloof ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef Monidique het volgende:
BBC = serieus = echt = harde feiten = dus waar. Daarom die associatie. Of is dat paranoïde?
IJsquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is een typische vrouwenoplossing. "Boehoe, ik heb teveel gegeten, ik heb NU een emmer ijs nodig"![]()
Of chocolaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
IJsAppeltje heeft nog een toepasselijke smiley
Nee, kende ik niet. Hij's fijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef Elseetje het volgende:
Sigme, leuk woord voor je (misschien ken je 'm al)
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:04 schreef Elseetje het volgende:
IJsAppeltje heeft nog een toepasselijke smiley
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:16 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ik had wel een topic van jou verwacht: MEDIAGODDELIJKEN KRIJGEN ALWEER!!! GELD ERBIJ!!!! naar aanleiding van die achterlijke aktie van SBS6 om 3 miljoen te betalen aan![]()
Gerard Joling
![]()
Geen wonder dat je zo dik wordt.quote:
Je moet niet vergeten hoe dergelijke lieden te werk gaan. Zo wordt een van de wetenschappers in die documentaire aangeduid als professor van Iets of staatswetenschapper, zoiets, terwijl hij dat niet is. Zo is er een befaamd pamflet, zogenaamd getekend door 19.000 wetenschappers, waarin staat dat, nou ja, iets "sceptisch", zeg maar. Een begeleidende brief, nee, wacht, dit gaat sneller:quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, dat is paranoide. Ik dacht dat Channel 4 nog van de BBC was, maar ik loop wat jaartjes achter geloof ik.
http://www.sourcewatch.or(...)_Medicine#Case_Study:_The_Oregon_Petitionquote:the paper was titled "Environmental Effects of Increased Atmospheric Carbon Dioxide" and was printed in the same typeface and format as the official Proceedings of the National Academy of Sciences. Also included was a reprint of a December 1997, Wall Street Journal editorial, "Science Has Spoken: Global Warming Is a Myth, by Arthur and Zachary Robinson. A cover note signed "Frederick Seitz/Past President, National Academy of Sciences, U.S.A./President Emeritus, Rockefeller University", may have given some persons the impression that Robinson's paper was an official publication of the academy's peer-reviewed journal. The blatant editorializing in the pseudopaper, however, was uncharacteristic of scientific papers.
(...)
In reality, neither Robinson's paper nor OISM's petition drive had anything to do with the National Academy of Sciences, which first heard about the petition when its members began calling to ask if the NAS had taken a stand against the Kyoto treaty.
(...)
"The mailing is clearly designed to be deceptive by giving people the impression that the article, which is full of half-truths, is a reprint and has passed peer review," complained Raymond Pierrehumbert, a meteorlogist at the University of Chicago. NAS foreign secretary F. Sherwood Rowland, an atmospheric chemist, said researchers "are wondering if someone is trying to hoodwink them." NAS council member Ralph J. Cicerone, dean of the School of Physical Sciences at the University of California at Irvine, was particularly offended that Seitz described himself in the cover letter as a "past president" of the NAS. Although Seitz had indeed held that title in the 1960s, Cicerone hoped that scientists who received the petition mailing would not be misled into believing that he "still has a role in governing the organization."
Is goed hè? Als je 'm googled, zie je dat 'ie vooral op marktplaats wordt gebruiktquote:
Klimatologie. Dacht ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef Monidique het volgende:
professor van Iets of staatswetenschapper
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Geen wonder dat je zo dik wordt.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Wanneer komt jouw nieuwe avatar?
Kontversie versie bijvoorbeeld![]()
Je vorige was leukerquote:
Of je hebt me net ontzettend beledigd, of je hebt jezelf net ontzettend voor lul gezet. Voor je gevoel van eigenwaarde zou ik maar hopen op het eerstequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:30 schreef Fastmatti het volgende:
Maatje 40 ofzo?
Dit komt in de buurt De Grote Globale Opwarming Zwendelquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zocht ik ernaar.
Inch of cm?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:30 schreef Fastmatti het volgende:
Maatje 40 ofzo?
Je weet je lengte niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik weeg, hoe lang ik ben en mijn maten al helemaal niet.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Elseetje , heb je ook een voorgevel versie, eentje zonder strepen uiteraard![]()
Handig ontwekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:34 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet hoeveel ik weeg, hoe lang ik ben en mijn maten al helemaal niet.
Wel eens een vrouw gezien die een slip droeg onder een strakke broek?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat voor strepen hebben jullie het eigenlijk over?
Witte halfdoorzichtige broeken in de regen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Elseetje het volgende:
Wel eens een vrouw gezien die een slip droeg onder een strakke broek?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte halfdoorzichtige broeken in de regen.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat voor strepen hebben jullie het eigenlijk over?
http://news.yahoo.com/s/a(...)I9f0sfRtViwf3UoTO7gFquote:The Iraqi port city of Basra, already prey to a nasty turf war between rival militia factions, has now been gripped by a new fear -- a giant badger stalking the streets by night.
Local farmers have caught and killed several of the beasts, but this has done nothing to dispel rumours of a bear-like monster that eats humans and was allegedly released into the area by British forces to spread panic.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde plaatje of niet(te lui om terug te bladeren
)
Maar dan zonder nibaab, hequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, geen goede reden. Ik ga weer omzetten
Niwatquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar dan zonder nibaab, he
Anders wordt Geert weer boos.
Voorlopig hebben we nog uitzichtquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar dan zonder nibaab, he
Anders wordt Geert weer boos.
Lekker scheve nikaab zou dat zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nu niet meer en toch weer die niqaab![]()
Tuurlijlkquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Lekker scheve nikaab zou dat zijn
Frusti, btw?
En rechte randen, en hij is scheef, en zwarter dan zwartquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
jouw nikaab heeft een groter kijkgat![]()
De reden waarom moslims zich zo snel voortplanten is dat ze geen zak meer over het hoofd hoeven te doen om te neuken voor het vaderland.quote:
Krijgen mannen ze dan ook opgelegd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De reden waarom moslims zich zo snel voortplanten is dat ze geen zak meer over het hoofd hoeven te doen om te neuken voor het vaderland.
Wilders zou boerka's niet moeten verbieden, maar verplichten voor alle Nederlanders zodat moslims geen meerderheid halen over een paar jaar.
Hoe oud ben jij Els?quote:
Jij? Je komt over als een kind van 9.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wie is Els(op een icoontje klikken is moeilijk?
)
Dat zal best, als je al zo oud bent lijkt alles zo verdomd jongquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij? Je komt over als een kind van 9.
Het is een uitgekookt complot. Hihi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hee, M_77 moet vertrekken of is het toch vrijwillig?
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zal best, als je al zo oud bent lijkt alles zo verdomd jong
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahaha
haha
ha
hihi
m'gool.
Wel goed van M77 dat die zich niet in dat keurslijf laat zetten of zich gaat profileren tot de tong bruin ziet, zoals andere mods dat doen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is een uitgekookt complot. Hihi.
Het is niet vrijwillig, dat is wel duidelijk. Doorgaans wordt iemand niet meteen op zwart gezet.
Flauwecul?quote:
Dat pleit voor hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij kan niet hetzelfde denken als ik![]()
Ik zit al in je.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij kan niet hetzelfde denken als ik![]()
Dat valt op te vatten als een complimentquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat pleit voor hem [afbeelding]
Krijg me nu maar weer eens uit je.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Krijg me nu maar weer eens uit je.![]()
Wees blij, ik ga nu in je slapen.quote:
Zo saai was het?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wees blij, ik ga nu in je slapen.
Waarom PM'en jullie die Vrienden voor het Leven-humor niet gewoon naar elkaarquote:
Nou, dus geen nachtmerrie?quote:
Dan kun jij je er niet op afrukken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarom PM'en jullie die Vrienden voor het Leven-humor niet gewoon naar elkaar![]()
Wel!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wel een tikkeltje sneu voor hem trouwens Bedank hier Martijn_77
Nog niemand die hem bedankt heeft.
^^ Dat dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan kun jij je er niet op afrukken.
Ik zou 'm best willen bedanken, maar ik vind dat in zulke topics aardige reacties horenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wel een tikkeltje sneu voor hem trouwens Bedank hier Martijn_77
Nog niemand die hem bedankt heeft.
Kwam jij wel eens in CUL dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik zou 'm best willen bedanken, maar ik vind dat in zulke topics aardige reacties horen
Lurkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kwam jij wel eens in CUL dan?
Ah ja, ik nooit. Ik heb dus ook echt geen idee hoe hij het daar deed ... hoewel, gezien de reacties, hij niet de meest populaire was(?)quote:
Ik denk dat dat meer aan de persoon, dan aan z'n modschap ligt, maar misschien is dat persoonlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah ja, ik nooit. Ik heb dus ook echt geen idee hoe hij het daar deed ... hoewel, gezien de reacties, hij niet de meest populaire was(?)
Iemand die zich daar op af kan trekken zou een lintje moeten krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan kun jij je er niet op afrukken.
Tja, wat is een nuttig reactie...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
een beetje zelfreflectie zou je inderdaad sieren, elsneetje
Soms is stilte je vriend, tenzij je wilt oreren natuurlijk, dan vind je vast wel een podiumpje in TTKquote:
1983quote:
Daarom kwam er verder ook geen reactie, op jou reageren is niet nuttigquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Soms is stilte je vriend, tenzij je wilt oreren natuurlijk, dan vind je vast wel een podiumpje in TTK
"She's dangerous"quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
1983bijna over datum zo oud alweer. Nog een paarmaandjes en de dames uit 1990 zijn al legaal. (net House gekeken)
Wat is dat nu weer voor suffe natuur in je fotoboek ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
"She's dangerous"
-"She's not dangerous"
"She's preeeeeety"
-"She's pretty"
zij dan, of heb je het nu overt jezelf?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
"She's dangerous"
-"She's not dangerous"
"She's preeeeeety"
-"She's pretty"
Zij dan, duhquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
zij dan, of heb je het nu overt jezelf?
Fijn dat je toegeeft dat je er gekeken hebt, verder heb ik niks constructiefs te antwoordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor suffe natuur in je fotoboek ?
alles kaal maaienquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:58 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Bezorgdatum:
13 juli 2007
Bezorgtijd:
Tussen 13:30 en 16:30
Het is tot onze spijt niet mogelijk invloed op dit tijdvenster uit te oefenen.
bij mij weigeren ze de bezorgdatum te vertellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Godver, morgen wordt eea bezorgd bij mijn nieuwe huis, waar ik dus letterlijk niks heb staan:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
bij mij weigeren ze de bezorgdatum te vertellen
niet tof,ik heb ze al twee keer gemaild.quote:
alles weg; schoffelen of uittrekken. Woest ende ledig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:08 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt begroeiing en begroeiing hè?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef Napalm het volgende:
[..]
niet tof,ik heb ze al twee keer gemaild.
Had vanmiddag wle een leesbevestiging
ga morgen maar weer eens bellen.
beetje jammer; op goed geluk 530 euri over gemaakt naar een internet toko
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
alles weg; schoffelen of uittrekken. Woest ende ledig.
mwoah, ik weet waar ze zitten. een paar molotovcocktails zijn zo gemaaktquote:
Barbaars? Het is een teken van welbelezenheid.quote:
Ook 23 planken van 3 meter lang?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
Ik laat spullen gewoon bij m'n ouders bezorgen, wel zo makkelijk.
meisjes van 25/26 zijn tegenwoordig allemaal bezig met tuinieren, dat weet je tochquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:58 schreef gelly het volgende:
[..]
ze mogen mijn voortuin komen doen. Dan doe ik die van hun.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
meisjes van 25/26 zijn tegenwoordig allemaal bezig met tuinieren, dat weet je toch
Ik denk dat het wat anders is dan het gras maaienquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
ze mogen mijn voortuin komen doen. Dan doe ik die van hun.
Dat doen ze tegenwoordig zelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat het wat anders is dan het gras maaien
Op de boerderij?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:12 schreef gelly het volgende:
Ik laat spullen gewoon bij m'n ouders bezorgen, wel zo makkelijk.
Tegendeel van barbaars willen bewijzen, en dan met de bijbel aankomenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
Barbaars? Het is een teken van welbelezenheid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Woest_en_ledig
Paganist!
Volgens mij kan jij prima je eigen voortuintje doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
ze mogen mijn voortuin komen doen. Dan doe ik die van hun.
bar·baar (de ~ (m.), -baren)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tegendeel van barbaars willen bewijzen, en dan met de bijbel aankomen
noooit zelf doen wat een ander beter kan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Elseetje het volgende:
Volgens mij kan jij prima je eigen voortuintje doen
Soms is het ook wel fijn om een ritje op een een goed ingereden fiets te maken.quote:
Die piepen en kraken en vaak werkt de lamp niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:05 schreef Napalm het volgende:
Soms is het ook wel fijn om een ritje op een een goed ingereden fiets te maken.
Kan lastig zijn. Je weet niet waar het allemaal gefietst heeft, of het nog wel naar behoren presteert, of de gebruikssporen mooi opgepoetst zijn etc. En vooral of het nog wel doet wat je wil.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Soms is het ook wel fijn om een ritje op een een goed ingereden fiets te maken.
testritje maken voor aanschaf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kan lastig zijn. Je weet niet waar het allemaal gefietst heeft, of het nog wel naar behoren presteert, of de gebruikssporen mooi opgepoetst zijn etc. En vooral of het nog wel doet wat je wil.
Die kan je toch wel met een auto (evt met kar) ophalen? Scheelt een middag wachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ook 23 planken van 3 meter lang?
beter slot kopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:31 schreef du_ke het volgende:
Moet ook een nieuwe fiets kopen
Nou dan was het nit die van mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:35 schreef Autodidact het volgende:
Gek. Gisteren nog een fiets gekocht van een junk. Hij zei: als ben je nog zo blauw als een tientje, je komt er wel mee thuis.
Mooie fiets is het.
D'r zat een keigoed slot op. Vakkundig aan het frame gemonteerd met tie-ripsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
beter slot kopen
http://www.fietsen.123.nl/fietssloten.htm
http://www.slotenonline.n(...)ain-810110-p-88.html
een hoefijzerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
D'r zat een keigoed slot op. Vakkundig aan het frame gemonteerd met tie-rips. maar ik vermoed dat de fiets uit zwemmen is. Stond niet zo ver weg van de gracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |