De kranten staan vol met niks.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Napalm het volgende:
niks komkommers; de kranten staan vol.
Waar wil je beginnen? Wat moet er gebeuren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
De kranten staan vol met niks.
Het is echt komkommertijd.
Het wordt tijd dat er weer es iets gebeurd.![]()
Dat je erover begint helpt natuurlijk niet. En het feit dat de etappe in de finale is, natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben ook erg benieuw of er binnen 10 post weer heerlijk over de tour wordt geouwehoerd.
Doe me dat niet langer meer aan.
Of in Uruzgan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Waar wil je beginnen? Wat moet er gebeuren?
Vrede in Irak. Dat zou wel een stunt zijn...
Begrijp jij nou dat zoveel mensen geilen met zo iets nutteloos als een tour de France?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:14 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dat je erover begint helpt natuurlijk niet. En het feit dat de etappe in de finale is, natuurlijk ook niet.
tour, uruzgan, seksadvertenties, harry potter, hoe men de EU grondwet alsnog ons door de strot duwen gaat, nieuws genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:10 schreef EchtGaaf het volgende:
De kranten staan vol met niks.
Je vraagt eromquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Begrijp jij nou dat zoveel mensen geilen met zo iets nutteloos als een tour de France?
Of nog erger : schaatsen? Op het puntje van je stoel gaan zitten voor 0,001 seconde verschil?![]()
quote:
lees ik niet.quote:uruzgan,
quote:seksadvertenties,
quote:harry potter,
Ja, het is te gek voor woorden. Exactly door de strot boren.quote:hoe men de EU grondwet alsnog ons door de strot duwen gaat,
Neuh...quote:nieuws genoeg.
Ja, ik weet het. Het is net zoiets als het niet mogen denken aan een paarse hond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Je vraagt eromNu is het echt je eigen schuld.
Dat is nog niet zo'n gek idee. Maar wat mij verbaast is dat mensen zo kunnne begaan of iemand wint of niet. Hetzelfde met voetbal. ik kan niet begrijpen dat iemand boos wordt als Nederland verliest op een EK en WK. Het interesseert mij geen bal, al worden ze laatstequote:Ik vind de Tour de France best leuk om naar te kijken, als ik toevallig thuis ben aan het eind van een etappe.
Ik denk dat het voor veel mensen een soort gewoonte is. Het hoort bij de zomer net als de BBQ.
Het enige wat ik "leuk " vind als de voorste op zijn muil gaatquote:Op je bank zie je het Franse landschap aan je voorbijtrekken. En het is wel makkelijk om je met de renners te identificeren. Je hopen dat een groepje koplopers vooruit blijft of voor een sprinter zijn en hopen dat ze worden bijgehaald.
Dat gevoel heb ik nou nooit gehadquote:En nutteloos. Alle sport is nutteloos. Maar mensen vinden het leuk om zich met sporthelden te identificeren. Als je held wint, win jij ook een beetje.
Wat ben jij gemeenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Het enige wat ik "leuk " vind als de voorste op zijn muil gaat![]()
Dan moet je een andere held zoekenquote:Dat gevoel heb ik nou nooit gehad![]()
Daarom kijk ik ook wel eens (kick)boksen.quote:
Ik kan mij bij dat identificeren niets voorstellen. Wat zegt namelijk dat winnen van een ander over jouw succes? Helemaal niets toch?quote:Dan moet je een andere held zoeken![]()
Of je hebt geen behoefte aan dat soort helden. Dat kan ook natuurlijk. Maar het maakt sport kijken wel veel leuker.
http://www.knack.be/belga(...)n5-article99062.htmlquote:Strijd tussen Spanje en VS om miljoenenschat escaleert
12/07/2007 16:36
MADRID 12/07 (BELGA) = De strijd om de miljoenenschat die Amerikaanse duikers twee maanden geleden in de Atlantische Oceaan gevonden hebben, is donderdag geëscaleerd. De Spaanse kustwacht onderschepte donderdag een schip van de Amerikaanse onderneming Odyssey Marine Exploration, die de enorme schat vond in een scheepswrak. De "Ocean Alert", die zich tot nu toe in de haven van Gibraltar bevond, werd donderdagochtend tot stilstand gebracht ter hoogte van Punta Europa, voor de Spaanse zuidkust. Odyssey Marine Exploration vond in mei een enorme schat in een scheepswrak. Het zou om de grootste schat ooit gaan, met meer dan 500.000 zilverstukken, honderden goudstukken en stukken van bewerkt goud. Het wrak dateert uit de 18e eeuw. De waarde wordt geschat op 370 miljoen euro. De kostbare schat werd al naar de Verenigde Staten gebracht, omdat de onderneming beweert dat ze werd gevonden in internationale wateren. Volgens het Spaanse ministerie van Cultuur werd de schat gevonden in een Spaans galjoen en maakt Spanje er dus aanspraak op. Tevens twijfelen de Spanjaarden eraan of het schip in internationale wateren werd gevonden. (KWO)
koop dan de story. Ik las, in de sportschool uiteraard, dat het huwelijk van Daphne Dekkers nep is.quote:
Is je eigen schuldquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weer die achterlijk smileys & tour de France![]()
Je hebt gewoon last van een langdurige identiteitscrisisquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Het lijkt erop dat vele rechtse figuren hier vertrokken zijn. Sinds Tikorev hier niet meer post, ben ik wel erg naar rechts opgeschoven. Dat topic over die criminelen allochtonen zou een typisch Tikorev topic zijn geweest![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
koop dan de story. Ik las, in de sportschool uiteraard, dat het huwelijk van Daphne Dekkers nep is.
Dat moet je ook helemaal niet rationaliseren. Natuurlijk zegt het niets over jouw succes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik kan mij bij dat identificeren niets voorstellen. Wat zegt namelijk dat winnen van een ander over jouw succes? Helemaal niets toch?
Komkommertijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Is je eigen schuldJij blijft er maar over praten
dat noemen we volwassen worden..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je hebt gewoon last van een langdurige identiteitscrisis
ik zou haar doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, af en toe zijn dat leuke vakbladen. Ik vind sowieso het mens Daphne Dekker ontzettend nep. Dus dat huwelijk zal dan niet anders zijn.
Heeft zo'n iemand een mooie kop, dan denken ze overal superieur in te kunnen zijn ( Dankzij die overgeile media). Een zelf benoemde supermoeder, het idee al.
Ik vind de overadoratie van alle BN-ers in de media te ziekelijk voor woorden. Ik kijk er expres niet meer na.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
Nee, het gemiddelde wordt naar rechts links getrokken![]()
Fok verandert (want rechts verdwijnt...) , ik nietquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind je eigenlijk niet zo'n vaste rots. Je nijgt steeds meer naar BHFH.
Suf, om de een of andere reden schrijf ik dat steeds verkeerd. Zo heb ik ook een periode gehad waarbij ik "schijt" ipv "scheit" schreef. Onbegrijpelijk.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Suf, om de een of andere reden schrijf ik dat steeds verkeerd. Zo heb ik ook een periode gehad waarbij ik "schijt" ipv "scheit" schreef. Onbegrijpelijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Fok verandert (want rechts verdwijnt...) , ik niet![]()
Ik ben een vaste rots in de branding. Dat moet ook wel als aankomende gids![]()
Mannelijke blondjesquote:
Niet best allemaal, maar ja.quote:
Het zal wel aan mij liggen maar die laatste afkorting zegt mij helaas nietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind je eigenlijk niet zo'n vaste rots. Je nijgt steeds meer naar BHFH.
Laten we dat maar doen. Het niveau is hier sowieso continu erg hoog.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nogal. Ik hou mij maar weer even afzijdig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |