quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
PWNAGE!!!11
MOET JE JE MPG EENS VOORSTELLEN ZONDER KLINKERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
JA MAAR OA, DAT KEN TOCH HILLEMAAL NIE?!?!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hieronder zal ik mijn naam eens weergeven zonder klinkers.... [afbeelding]
Hoezo niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JA MAAR OA, DAT KEN TOCH HILLEMAAL NIE?!?!![]()
![]()
quote:
* Jo0Lz slaps Eer-ik around a bit with a large trout.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:49 schreef eer-ik het volgende:
tering, ik pleur temet weer in slaap joh
pak mijn gangster foto uit me fobo met me ganster pak weant jewaidsquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
ik moet een flyer maken, mafia/poker thema, voor een hardstyle feest.
Eerst maar eens effe kakken
wat is dat voor IRC tekst danquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz slaps Eer-ik around a bit with a large trout.
Zo ben ik.quote:
Dat is niet zo lastig toch? Schudt je zo ff uit je mouw.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
ik moet een flyer maken, mafia/poker thema, voor een hardstyle feest.
Eerst maar eens effe kakken
Gewoon, om je wakker te houden ^^...quote:
ja, 2e O = een 0.quote:
Frtslquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef Frutsel het volgende:
MM en JJ...
best lastig hoor, zo zonder klinkers
quote:
Je vergeet mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef Frutsel het volgende:
MM en JJ...
best lastig hoor, zo zonder klinkers
tofquote:
E EE EE best lastig zonder medekinkersquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet mij [afbeelding]
fipo
ende TVP
Ja, maar ik moest even m'n ruggegraat verlengen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig toch? Schudt je zo ff uit je mouw.
[..]
Gewoon, om je wakker te houden ^^...
[..]
ja, 2e O = een 0..
[..]
Frtsl
[..]
! Niet! Pure EVIL!
![]()
.
neukenquote:
sorryquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
sex-tet
quote:
Heb jij een poepie gelaten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:13 schreef shifto het volgende:
Boe!
Ok, post het ook een hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest even m'n ruggegraat verlengen.
Op zich is zo'n postertje niet zo lastig
Nee, ik word helemaal rot gespammed over sms door wat mensen en ik schrik iederre keer van me sms geluidje (uitzetten = geen optie)quote:
???quote:
ja, is goed.quote:
Oh, ja, dat is klote.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, ik word helemaal rot gespammed over sms door wat mensen en ik schrik iederre keer van me sms geluidje (uitzetten = geen optie)
Doe ik ook maar dan sturen ze iets trug in de trand van ok of nee en dan hoor ik nog steeds geluidjes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, is goed.
Maar ik heb nu geen zin.
[..]
Oh, ja, dat is klote.
Terugsmsen.
Dat je vind dat ze niet zo dom moeten doen enzo.
ik heb nooit m'n telefoongeluid aanstaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe ik ook maar dan sturen ze iets trug in de trand van ok of nee en dan hoor ik nog steeds geluidjes.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nooit m'n telefoongeluid aanstaan.
En ik denk dat ik serieus ga pit'n straks.
geluiden uit ftw.quote:
[me=eer-ik praat terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik niet
[..]
* ]]shifto praat[/me][/me]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef shifto het volgende:
Nieuw onderwerp:
De pentium architectuur.
quote:
Niet volledig waar mijn interessen zich bevinden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef shifto het volgende:
Nieuw onderwerp:
De pentium architectuur.
Die heb ik nog als main desktopquote:
Iquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Muck het volgende:
a e i o u ?
quote:
Br33Z4h !!11einz!`11~quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
1337!!!1
Alleen dan omgekeerd!quote:
Nope, ik heb een 4~5 jaar oude pc. D2 draait er prima opquote:
doom 2?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, ik heb een 4~5 jaar oude pc. D2 draait er prima op
ik bedoelde meer van, kijk mij ook liet zijn met mijn ouder prescottquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, ik heb een 4~5 jaar oude pc. D2 draait er prima op
duck hunt met nes emulat0rquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
wie weet er nog een mooie shooter die ook op de mac draait
UTquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
wie weet er nog een mooie shooter die ook op de mac draait
Ja natuurlijk draait die op een macquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
draait die op een mac?
Dan ga ik 'm meteen downen.
Schieten op eenden is tof. Vooral die rooie zie je goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had vroeger al een hekel aan duck hunt, laat staan nu
Ga maffen danquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
jongen, ik pleur écht bijna in slaap....
Ik deed het laatst irl met luchtbucks, toen ik er 1 raakte voelde ik me schuldig, Zielige eend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Schieten op eenden is tof. Vooral die rooie zie je goed![]()
Niet gaan dan ben ik praktisch alleen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
Indo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga maffen dan
Ik zou moeten leren nu, maar heb de motivatie van een pinda
Diablo II. Heidenquote:
Nee, aardnootje...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet gaan dan ben ik praktisch alleen.
[..]
Indo?
Cptn. Iglo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, aardnootje...
Maar als je deze beter snapt: ik heb de motivatie van een visstick
quote:
Jaaaaa, die had iid ook nooit zin om te leren (anders werd ie wel advocaat ipv capitein..quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
[..]
... wel de oldskool dan.. met grijze baard
Heb je je UI aangepast?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef MPG het volgende:
*KRAS* [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
* Jo0Lz slaps Eer-ik some more around with a big trout.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:26 schreef shifto het volgende:
pfff, verveel me en hebt het warm en ben misselijk..
ga dued ofzowquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:33 schreef Armoedzaaier het volgende:
goeiemiddag
Heerlijk zo'n vrije dag
*Bij M-M in bootje stapt.quote:
Al een radio gescoord?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik verveel me niet
Ik voel me steeds slechterquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef shifto het volgende:
Ik voel me weer wat beter, ff rondje gelopen buite, word zo moe van deze plek.
why the fuck ben ik ooit ict gaan doen
Njoek Huongquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef Armoedzaaier het volgende:
http://www.adversus.nl/newfaces/njoek/index11.html
Neu, mn baas belde. Ik ben helemaal niet vrij vandaag. Ik zit nu weer op mn werk.quote:
Ik vertrouw volledig op jou.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
gezellig tis wel een zeilboot maar hey ik ben een Fries dus dat moet goedkomen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, mn baas belde. Ik ben helemaal niet vrij vandaag. Ik zit nu weer op mn werk.![]()
Het is vakantie-tijd. Dus weinig collega's. En een van die collega's zit de helft van de tijd bij sollicitatiegesprekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel minder dan... Zijn er collegae ziek ofzo? Of gewoon ziekelijk veel werk?
Ik heb volgende week de hele week vroege diensten vrijdag de nachtdienst
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is vakantie-tijd. Dus weinig collega's. En een van die collega's zit de helft van de tijd bij sollicitatiegesprekken.
Zombie, 1e liedje wat ik op de gitaar kon spelenquote:
Als ik thuis ben komt het mss weer goed met me, mss mag ik iets eerder wegquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voel me steeds slechter
Gaat vandaag ook niet meer goedkomen ook. Klotedag [afbeelding]
Of je dat zou moeten doen...quote:
quote:
Och, als we gaan, dan gaan we.quote:
Ga jij eens even heel hard werken voor je geld, vlegel....quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:33 schreef Armoedzaaier het volgende:
goeiemiddag
Heerlijk zo'n vrije dag
Stelletje sfeerverziekers vandaag...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voel me steeds slechter
Gaat vandaag ook niet meer goedkomen ook. Klotedag [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Stelletje sfeerverziekers vandaag...![]()
![]()
Ik zal dan maar even zeggen dat ik me prima voel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ella ella eh eh♪♫♫♪ [afbeelding] lalalalal ♫♪♫♫♪ [afbeelding] ♪♫ [afbeelding] lalal ella eh eh alalallaln [afbeelding] ♪1♦♫♪♪
en daarna nog anderhalf? ik welquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Ahh. Nog 9 minuten.
Rianna weer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel hard werken voor je geld, vlegel.... [afbeelding]
[..]
Stelletje sfeerverziekers vandaag...![]()
![]()
Ik zal dan maar even zeggen dat ik me prima voel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ella ella eh eh♪♫♫♪ [afbeelding] lalalalal ♫♪♫♫♪ [afbeelding] ♪♫ [afbeelding] lalal ella eh eh alalallaln [afbeelding] ♪1♦♫♪♪
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Ahh. Nog 9 minuten.
Ik ga met je mee verlost zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou, nog 1,5 uur.
Dan ben ik weer verlost van deze chaos.
Nee, daarna klaar.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is er aan de hand mpg?
Wie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
spontaan van me he?>
Rihanne moeten ze dr bek dicht tapen
WE SHALL GET OUR FREEDOM bACK!quote:
Ja gek, ik heb meerdere mensen daarover gehoord, heb werkelijk nog nooit "Ubrella" gehoord. Heb wel eens de clip gezien, maar toen stond het geluid uit. (Was in de kantine, "NarrowCasting".)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
spontaan van me he?>
Rihanne moeten ze dr bek dicht tapen
Ik heb een 5 voor mn tentamen van vrijdag 2 weken terug (de 29e dus)quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is er aan de hand mpg?
Wat is er aan de hand MPG???quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] OA [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
In plaats van zo te zeiken kun je ook vragen "Wat is er aan de hand MPG?"
* radio TDF aanzetquote:Owja, en zet dat KUTnummer af [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Hoe ik reageer:quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een 5 voor mn tentamen van vrijdag 2 weken terug (de 29e dus)
Nu haal ik mn eigen doelstelling voor dit jaar niet
Zie 1 post omhoogquote:
Primaquote:[..]
* radio TDF aanzet![]()
quote:[..]
![]()
![]()
ja die... dat ze dr godverredomme dr bek dichttapenquote:
quote:
wees blij de strekking is umbrella ella ella el;la eeh eehquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WE SHALL GET OUR FREEDOM bACK!
[..]
Ja gek, ik heb meerdere mensen daarover gehoord, heb werkelijk nog nooit "Ubrella" gehoord. Heb wel eens de clip gezien, maar toen stond het geluid uit. (Was in de kantine, "NarrowCasting".)
oldschool ircquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz slaps Eer-ik some more around with a big trout.
Dat was toch een nummer van Engelbert Humperdink?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wees blij de strekking is umbrella ella ella el;la eeh eeh
Op 3fm hebben ze wel een grappige parodie erop. Parapluutje-uutje-uutje-uutjequote:
Semesters moet je niet verneuken, mensen moet je verneukenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
TDF?
en mpg das kutik kreeg net brief van de uni: twijfeladvies om door te mogen blahblah wortd weer ff ingepeperd dat ik t tweede semester verneukt heb
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 3fm hebben ze wel een grappige parodie erop. Parapluutje-uutje-uutje-uutje
|quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 3fm hebben ze wel een grappige parodie erop. Parapluutje-uutje-uutje-uutje
ach houd je bekquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Semesters moet je niet verneuken, mensen moet je verneuken
(zo slaag je nooit he)
TourDeFrancequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
TDF?
en mpg das kutik kreeg net brief van de uni: twijfeladvies om door te mogen blahblah wortd weer ff ingepeperd dat ik t tweede semester verneukt heb
ach ik 30ectsquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
TourDeFrance
Ja das kut ja. 6 ECTS gemist. Zo'n advies had ik ook eens gehad. Was prima toiletpapier
. Ik bepaal zelf wel of ik doorga
.
Jij moet niet zeken, ICTert. Kijk maar eens eerst oif jij ook een echte studie aankanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo wens ik niet aangesproken te worden dame.![]()
heb jij even pechquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo wens ik niet aangesproken te worden dame.![]()
Jonge, als ik wist wat ik zou willen worden had ik het allang gestudeerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet niet zeken, ICTert. Kijk maar eens eerst oif jij ook een echte studie aankan
Dat weet ik, en das nog veel kutter.quote:
ik heb er 30 en 30 misgelopen tja moet ik maar niet zoveel werken en maar straks als pauper levenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik, en das nog veel kutter.
Vorig jaar had ik er maar 18 gehaald... maar dat kwam ook omdat ik een heel semester niets had gepresteerd door persoonlijke omstandigheden
Denk je dat het aan het werken ligt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er 30 en 30 misgelopen tja moet ik maar niet zoveel werken en maar straks als pauper leven
zoals?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet niet zeken, ICTert. Kijk maar eens eerst oif jij ook een echte studie aankan
Universitair elektrotechniek, of werkbouwtuigkunde, of geneeskundequote:
Hmmm.. das wel veel werken jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja had maar 1 dag werkgroepen de rest werkte ik zo'n beetje
Allemaal neit leukquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Universitair elektrotechniek, of werkbouwtuigkunde, of geneeskunde
En die zijn echter omdat? Beetje raar om de ict af te schilderen als makkelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Universitair elektrotechniek, of werkbouwtuigkunde, of geneeskunde
ICT zitten teveel rotte appels in het vakgebied, omgeschoolde mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Mensen MET verstand van zaken in de ICT zijn vaak wel gedegen opgeleidquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die zijn echter omdat? Beetje raar om de ict af te schilderen als makkelijk
En jij kent mij goed genoeg om te weten dat ik maar zo'n rotte appel ben?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT zitten teveel rotte appels in het vakgebied, omgeschoolde mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Mensen MET verstand van zaken in de ICT zijn vaak wel gedegen opgeleid. Maar die hebben over het algemeen ook wat meer kennis in huis dan de "standaard trukendoos" .
Mja. Daar zit wat in. Mar heb je echt 4 dagen werken nodig om rond te komen? Dan lijkt het mij onderbetaald eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
mja tis een erg zelsfstudie en tja zoveel geld heb ik niet dus dan maar werken
ik kan nu fijn leven zeg maarquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Daar zit wat in. Mar heb je echt 4 dagen werken nodig om rond te komen? Dan lijkt het mij onderbetaald eerlijk gezegd.
DIe roote appels zijn omgeschoolde mensen, die te lui zijn om te leren. Ik heb hier collega's die zijn omgeschoold die elke kutstudent ict er uit programmeren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT zitten teveel rotte appels in het vakgebied, omgeschoolde mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Mensen MET verstand van zaken in de ICT zijn vaak wel gedegen opgeleid. Maar die hebben over het algemeen ook wat meer kennis in huis dan de "standaard trukendoos" .
Jij bent 18. Ik geloof niet dat jij een gedegen 4-5 jarige opleiding na je middelbaar afhebt, met nog wat specifieke vakkenis uit cursussen ed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef shifto het volgende:
[..]
En jij kent mij goed genoeg om te weten dat ik maar zo'n rotte appel ben?![]()
Mja best erg, niet alleen een rommel maar het is ook gewoon vies.quote:
Ooit gehoord van de ijverige leerling? ik heb 4 jarige opleiding gedaan en elke extra cursus mogelijjk erbij gedaan (ken jij 18 jarige die hun volledige cisco al hebben?).quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent 18. Ik geloof niet dat jij een gedegen 4-5 jarige opleiding na je middelbaar afhebt, met nog wat specifieke vakkenis uit cursussen ed.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan nu fijn leven zeg maarextraatjes kopen en doen en tis geen vetpot maar ook niet minimum
Zojaaa, anders zonder avond eten naar bedquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja best erg, niet alleen een rommel maar het is ook gewoon vies.
Gelukkig heeft m'n broer en z'n maten de meeste rommel gemaakt dus zal ik hem ook het meeste op laten ruimen![]()
Hehe. Dan moet ik mijn woorden terug nemen vrees ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de ijverige leerling? ik heb 4 jarige opleiding gedaan en elke extra cursus mogelijjk erbij gedaan (ken jij 18 jarige die hun volledige cisco al hebben?).
Beetje fout bezig he
Goed bezig pinguinquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe roote appels zijn omgeschoolde mensen, die te lui zijn om te leren. Ik heb hier collega's die zijn omgeschoold die elke kutstudent ict er uit programmeren.
Ik ben hier dan een van de weinigen met de relevante opleiding, ik weet dan ook het meest. Daarom ben ik vandaag systeembeheer en docent aan het zijn. En dan nog tijd om te fokken....
No worries, ik snap goed wat je bedoelde, maar ik voelde me aangevallen en dan ga ik of snijden of gewoon rustig trug posten... dit keer snijden dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Dan moet ik mijn woorden terug nemen vrees ik.excuseert u mij.
En daarna binnen kan lopen qua geld? Uhm, ik heb eindjes leren knopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
das ook wat waard. Weeg dat maar eens af tegen een vertragingsloze studietijd waarin je 4 jaar lang alle eindjes aan elkaar moet zien te knopen
Nee, dat dan weer niet.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
No worries, ik snap goed wat je bedoelde, maar ik voelde me aangevallen en dan ga ik of snijden of gewoon rustig trug posten... dit keer snijden dus
Binnen lopen kan ook na een iets langere studietijd wel. Daarnaast zie ik hier helaas wereldvreemde nominaaltjes rondlopen, die nu allemaal lopen te panieken dat ze stage moeten lopen, bij een bedrijf! Dat is eng, ze weten niet wat hen overkomt enzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna binnen kan lopen qua geld? Uhm, ik heb eindjes leren knopen.
Ik heb gewoon gewerkt tussendoor hoor, kwestie van plannen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Binnen lopen kan ook na een iets langere studietijd wel. Daarnaast zie ik hier helaas wereldvreemde nominaaltjes rondlopen, die nu allemaal lopen te panieken dat ze stage moeten lopen, bij een bedrijf! Dat is eng, ze weten niet wat hen overkomt enzo.
En daarna weekend!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef shifto het volgende:
nog 1,5 uur!
Weekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Weekend...
Ik heb morgen een MCDST examen (70-271).
Ik ga wel ff halen die shit
Kut voor je...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neenee, morgen nog tentamen, van 14-17
Morgen om 17:00 begint het weekend, om 17:05 zit deze jongeman in de kroeg
En volgende week lekker werken
Vroege dienst
zo zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Zeau.
Dankjequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kut voor je...![]()
Alvast succes!![]()
Morgen ben ik er niet, net als zaterdag en zondag!![]()
Lekker een weekend lang op de Veluwe e.o. rondhangen!![]()
Heb je de laatste tijd iets bijzonders gedaan? Verhuizen of zo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Waarom zou ik de laatste tijd zo moe zijn?
Bloedarmoede, pfeiffer etc..?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerde topic: zeg hier wat je denktquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo dramatisch hequote:
Is dat een soort klaagbaak?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Verkeerde topic: zeg hier wat je denkt
Ik, ook al was het niet helemaal de bedoeling, ik heb toch gepitquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga maffen dan
Ik zou moeten leren nu, maar heb de motivatie van een pinda
mosh-pit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik, ook al was het niet helemaal de bedoeling, ik heb toch gepit
Kanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een soort klaagbaak?
teveel sex?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Sleepyheadquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik, ook al was het niet helemaal de bedoeling, ik heb toch gepit
hmhm.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je de laatste tijd iets bijzonders gedaan? Verhuizen of zo?
Een has! Dat zijn leuke beesten ja!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
er zitten gewoon eendjes e een has voor mn raam ::D
wat is een mosh-pit nou weer..quote:
Google is je vriend!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is een mosh-pit nou weer..
Ik ben bekend met het fenomeen pit'n, alsin slapen, en alsin tegen elkander aanbeuken met een vrij grote groep, bij concerten
Maar een mosh-pit, zal ongetwijfeld iets met die concert-pit te maken hebben, maar wat het is
Das toch geen has? Das een knijn!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das toch geen hasj? Das een knijn!
das een haasquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das toch geen has? Das een knijn!
Zeker wel. Knijn heeft andere bouwquote:
Het verschil zit m in lichaamshouding?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Haas
[afbeelding]
Konijn
en lichaamsbouwquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het verschil zit m in lichaamshouding?
Dat, en hun DNA en andere moeilijke dingen waar ik niks vanaf weet en dus erover lul alsof ik dat wel doequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het verschil zit m in lichaamshouding?
Techneut/Jurist ende bioloog!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:18 schreven MPG & MM het volgende:
[..]
en lichaamsbouw
achterpoten haas zijn wat gespierder enzo, haas is ook stukken sneller als een konijn
quote:
Zie mijn edit....quote:
Ik heb 2 jaar bio gehad...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
... bioloog? ik heb ocharme 4 jaar bio gehad op het VWO.
Wel een 8 op mn eindlijst
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
... bioloog? ik heb ocharme 4 jaar bio gehad op het VWO.
Wel een 9 op mn eindlijst
Wat is het verschil in gebakken toestand?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
en lichaamsbouw
achterpoten haas zijn wat gespierder enzo, haas is ook stukken sneller als een konijn
14.gifquote:
zon anderhalve liter vocht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het verschil in gebakken toestand?![]()
Knijn heeft ietwat meer vetquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat is het verschil in gebakken toestand?![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] hoi hoi!!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef crossover het volgende:
Zo jij bent ook meteen duidelijk aanwezig:P
quote:
BrandX, wanneer gaan we een bakkie doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:59 schreef BrandX het volgende:
HELP!
daar is ze weer, BrandX back in tha KSC-house!
van het weekend?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
BrandX, wanneer gaan we een bakkie doen?
van het weekend komt me totaal niet uit..quote:
ik heb het over 14-15 en jij over 21-22?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van het weekend komt me totaal niet uit..
Komend weekend (onder voorbehoud) kan wel:Y
volgens mij staat die al heeeeeel lang te koop. Wel een mooi huis, maar lekker brak zo langs de A44. Altijd file. Als ik het zou (kunnen) kopen, dan zou ik als eerste een metershoge natuurlijke haag neerzetten....quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand geld over?
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=c362fcca-02b6-4efb-b303-d56024a22ba1&objecttype=DetailKoopObject
21-22 iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb het over 14-15 en jij over 21-22?
Ik kan in pincipe beide weekenden.
later, als ik groot benquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand geld over?
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=c362fcca-02b6-4efb-b303-d56024a22ba1&objecttype=DetailKoopObject
zo, maar 't is wel een leip huis hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
volgens mij staat die al heeeeeel lang te koop. Wel een mooi huis, maar lekker brak zo langs de A44. Altijd file. Als ik het zou (kunnen) kopen, dan zou ik als eerste een metershoge natuurlijke haag neerzetten....
Dat zwembad binnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=d17d5a76-883b-40ec-8fc0-c680fb6aa0d4&objecttype=DetailKoopObject
offe deze
principe afspraak voor 21-22 doen? Volgende week even kijken hoe of wat, ik kan in ieder geval dat weekend!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
21-22 idd:Y
14-15 komt heeeel slecht uit hier:o
ik kan ook onder veurbehoud, laten we dat weekend vastzetten danquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
principe afspraak voor 21-22 doen? Volgende week even kijken hoe of wat, ik kan in ieder geval dat weekend!
Ik doe mee!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MPG en ik zijn al begonnen met sparen en genoeg kamers dus spaar ook maar mee
Bij deze!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan ook onder veurbehoud, laten we dat weekend vastzetten dan:Y
brandquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] Muck!
[afbeelding] Shifto!
BrandXquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] Muck!
[afbeelding] Shifto!
is dat een spel? en zo ja, wat voor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef Muck het volgende:
ik heb icecream tycoon geinstalleerd op de laptop:D:')
ja, dat is een spelquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
is dat een spel? en zo ja, wat voor?
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, vandaar --->quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat is een spel
hmmm, ken je rollercoaster tycoon? dat je die pretparken moet bouwen?
Dit is net zoiets, alleen moet je nu een ijs-bedrijf runnenJe begint met een bakfiets en eindigt met een fabriek
het is zo lame dat het weer grappig wordtquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen, vandaar --->
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Muck het volgende:
[..]
het is zo lame dat het weer grappig wordt
me loves foute spelletjes
ik kan ook uuuuuuren zoet zijn met de sims
Doeiquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:30 schreef Muck het volgende:
nu ga ik gilmore girls kijken (ik heb mezelf seizoen 3 maar cadeau gedaan) en dan om 7 uur vergaderen
dag
ik vond vroeger sims ook wel leuk, maar ben al jaren verslaafd aan HOMMquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Muck het volgende:
[..]
het is zo lame dat het weer grappig wordt:')
me loves foute spelletjesO+
ik kan ook uuuuuuren zoet zijn met de simsO+
homm?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vond vroeger sims ook wel leuk, maar ben al jaren verslaafd aan HOMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |