Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Idd niet al te zwaar. Me ouwe trainingsmaatje heb ik gisteren overgehaald om mee te doen in Groningen. En hij vroeg wat gewichten, en dat is geen kattesjeik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:36 schreef no-look het volgende:
is dat niet vrij licht allemaal? 140 kg deadlift klinkt niet echt 'strongest man' achtig. Desalnietemin bruut dat je meedoet Ivo, we horen de resultaten binnenkort
Op ieder product staan gewoon de voedingswaarden per 100 gram of 100 ml., aan de hand daarvan kan je makkelijk berekenen wat je ongeveer binnen krijgt per dag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:44 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dat las ik dus op een internet site![]()
maar dan is het dus helaas waardat ik al een lange tijd te weinig eiwitten nuttig was er al bang voor. Als ik soms vergeleek wat anderen nuttigen .
Is er een manier hoe ik dit kan berekenen ?
Even een vraag aan een wat ervarener iemand maar hoeveel oefeningen doe jij met je schouders? Ik doe momenteel drie oefeningen, elk 3 sets en in totaal mss zo'n 90-100 herhalingen. Oefeningen:quote:
Veel succes in ieder geval en het is toch op zijn minst leuk om eens aan zoiets mee te doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd niet al te zwaar. Me ouwe trainingsmaatje heb ik gisteren overgehaald om mee te doen in Groningen. En hij vroeg wat gewichten, en dat is geen kattesjeik.
Powerstairs met als laatste 210kg
Gewichten vasthouden met gestrekte armen 10-12kg
gewicht omhoog slingeren 20kg
trekkerband flippen 300nogwat kg.
en nog wat dingen waar ik niet voor kan trainen (wout zijlstra reageert niet meer)
zal mij benieuwen of ik het allemaal wel haal.
is een verbetering ja. Je hebt pulldowns weggehaald, is echt niet erg. Al ben ik geen fan van hoge reps op deadlift. 5*5 is al killing, zelf doe ik 5*3quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef DubzOne het volgende:
Nog even een vraagje:
Chins: 4 X max.
Bent- over rows (enkele arm) : 4 X 8 - 10
Cable- row: 4 X 8 - 10
Deadlift: 4 X 8
Is bovenstaand schema voor rug (1 X per week) een verbetering ten opzichte van onderstaand (mijn huidige) schema:
Chins: 3 X max.
Bent- over row (enkele arm) 4 X 8 - 10
Pulldown: 4 X 8 - 10
Cable row: 3 X 8 - 10
Deadlift: 3/4 X 8
Ik heb namelijk het idee dat dit laatste schema met 5 oefeningen misschien iets te veel is...
Je bedoeld voeding?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:24 schreef Skazminko het volgende:
Zijn er ook niet-supplementen waar snelle eiwitten in zitten?
Ik werk parttime en vaak savonds of sochtends, voor de rest studiequote:
Ja. Is er ook voeding met snelle eiwitten? Of is alleen whey snelle eiwitten.quote:
keep us postedquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef Videopac het volgende:
De bedoeling was 3 setjes van 15, maar ik heb nu besloten om het gewicht verder op te voeren.
Ik deed setjes met 80, 85, 85 laatste keer 80, 85, 90 en wil nu via 80, 90, 95 naar 80, 90, 100.
Hoeveelheid reps zie ik dan wel.
Als je droger wil worden en op je uithoudingsvermogen traint, dan doe je het goed zoals je het nu doet. Wil je meer kracht en groter worden, zou ik voor kracht tussen de 8 - 10 reps maken en voor massa 6 reps.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Even een vraag aan een wat ervarener iemand maar hoeveel oefeningen doe jij met je schouders? Ik doe momenteel drie oefeningen, elk 3 sets en in totaal mss zo'n 90-100 herhalingen. Oefeningen:
Barbell Neck Press
Single Dumbell Side Raise
Arnold Press
Ik voel mijn schouders wel lekker uitgeput tegen die tijd maar ik ben mss zo'n half uur, op zijn hoogst drie kwartier bezig en voelt gewoon te weinig. Wat is jouw schema precies? En hoeveel sets/reps e.d.?
Lekker alles 4x8 pakken, komt het wel goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je droger wil worden en op je uithoudingsvermogen traint, dan doe je het goed zoals je het nu doet. Wil je meer kracht en groter worden, zou ik voor kracht tussen de 8 - 10 reps maken en voor massa 6 reps.
Alhoewel ik het zelf ook zwaar vind om zware gewichten voor de schouders te gebruiken. Side raise zuigt echt bij mij en meestal pak ik die toch wel aan met 10-12 reps.
Wat ik altijd in de 'body & fittness' lees is dat 10 het 'optimale' aantal herhalingen is voor massa. Maar dat moet je dan wel variëren door ook meer en minder reps te doen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Als je droger wil worden en op je uithoudingsvermogen traint, dan doe je het goed zoals je het nu doet. Wil je meer kracht en groter worden, zou ik voor kracht tussen de 8 - 10 reps maken en voor massa 6 reps.
Alhoewel ik het zelf ook zwaar vind om zware gewichten voor de schouders te gebruiken. Side raise zuigt echt bij mij en meestal pak ik die toch wel aan met 10-12 reps.
Als indicaties voor de kracht/massa/uithoudingsvermogen herhalingen geldt:quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik ken het anders:quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef DjMark het volgende:
[..]
Als indicaties voor de kracht/massa/uithoudingsvermogen herhalingen geldt:
1-4: kracht
4-12: Massa
12+: uithoudingsvermogen.
Dit is natuurlijk gewoon een indicatie, en verschilt dus ook per persoon, en is ook afhankelijk van de snelheid van de rep en de TUT.
Moi?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:49 schreef no-look het volgende:
dan ben je fout geïnformeerd
Ik voel me schouders nooitquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Even een vraag aan een wat ervarener iemand maar hoeveel oefeningen doe jij met je schouders? Ik doe momenteel drie oefeningen, elk 3 sets en in totaal mss zo'n 90-100 herhalingen. Oefeningen:
Barbell Neck Press
Arnold Press
Ik voel mijn schouders wel lekker uitgeput tegen die tijd maar ik ben mss zo'n half uur, op zijn hoogst drie kwartier bezig en voelt gewoon te weinig. Wat is jouw schema precies? En hoeveel sets/reps e.d.?
Idd, lijkt me echt supersfeer. Daarom doe ik ook mee. En om mezelf misschien volgend jaar te verbeteren ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:07 schreef Videopac het volgende:
[..]
Veel succes in ieder geval en het is toch op zijn minst leuk om eens aan zoiets mee te doen?
Ik voel mijn schouders ook nooit, doe altijd 2 oefeningen per training.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik voel me schouders nooitEnige spier waar ik nooit spierpijn in heb. Doe vaak military press, dumbell press en dan nog 2 raises vaak.
[..]
Idd, lijkt me echt supersfeer. Daarom doe ik ook mee. En om mezelf misschien volgend jaar te verbeteren ofzo.
Armen zaten gisteren na biceps trainen op 50,5Begin ook al mooi bol pokkeltje te krijgen
Ooh ik zit nu vrolijk op 99kg, dus een stuk lichterquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef ivosnivo het volgende:
Ik probeer elke avond 300 gram borrelnoten weg te snaaienZit nu bijna op 120kg, ben een vet zwijn niet normaal meer
![]()
Dan kan je toch nog wel trainen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:39 schreef Semargofni het volgende:
71 kg hiero, 15 kg afgevallen o.a door nog steeds durende rug blessure.
Ja biceps curls hooguit maar dan train ik liever niet. Alles of niets.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog wel trainen?
Ik heb al maanden een knieblessure, maar train nog lekker door
Hoe komt dat zo? Dacht dat je zo lekker bezig was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef Skazminko het volgende:
Ik zit op 76 kilo, weer een stuk lichter.![]()
Met brutal 35 cm arms.![]()
De laatste paar maanden haper ik nogal. Ik begon in september 2006 op 62 kgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo? Dacht dat je zo lekker bezig was.
Da's wel wat veel VVM erbij in een half jaar, niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef Skazminko het volgende:
[..]
De laatste paar maanden haper ik nogal. Ik begon in september 2006 op 62 kg, 1.85, 12%. Sinds maart 2007 zit ik op 75 kg, 1.85, 10%. [..]
Klopt, maar ik begon ook met niks. Heb mijn uiterste best gedaan qua voeding, met resultaatquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:37 schreef Videopac het volgende:
[..]
Da's wel wat veel VVM erbij in een half jaar, niet?
geniaal in zijn eenvoudquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:56 schreef Baffer het volgende:
dag 1: squat, bench, bb rows
dag 2: DL, MP, chin ups
dag 3: squat, bench, rows
Dit is je basis, je kunt er opzich nog wat isolatie bijgooien maar dit is het belangrijkste.
Super schema gebruik ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:35 schreef Mr.J het volgende:
3 Dagen? Zou ik als volgt doen;
Dag 1: Borst, biceps, triceps
Dag 2: Benen, kuiten, buik
Dag 3: Rug, schouders
Compound oefeningen for the winquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:56 schreef Baffer het volgende:
dag 1: squat, bench, bb rows
dag 2: DL, MP, chin ups
dag 3: squat, bench, rows
Dit is je basis, je kunt er opzich nog wat isolatie bijgooien maar dit is het belangrijkste.
jupquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:43 schreef Semargofni het volgende:
Zijn er hier ook mensen die full body trainen?
Als ik eenmaal weer aan de slag kan ga ik denk ik 3x fb doen of ub/lb 4x
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:46 schreef Fugie het volgende:
mja maar jij volgt een vrij specifiek programma
Voor all round bb is dat wel wat lichtzwaar
Hahaha.quote:
Lijkt me (als ik logisch nadenk) niet zo'n probleem, ivm compleet andere beweging die ze veroorzaken, maargoed ik ben (nog?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:24 schreef Alessandro het volgende:
En ik hoor veel mensen(hier op sportschool) zeggen dat biceps en triceps op dezelfde dag trainen not done is(je groeit er minder van)?? Ik groei er hard genoeg van dus waarom niet?
zwaarder niet, maar wel gerichter. Ik ga niet zeggen dat een powerlift schema slecht is ofzo, mijn eigen schema draait er ook om. Maar bodybuilding wijs denk ik dat je aan een borst / biceps sessie meer zou hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:26 schreef Baffer het volgende:
[..]
Hahaha.
Een borst-biceps sessie is natuurljk zwaarder dan 4 fatsoelijke compoundoefeningen doen in een sessie.
Ik hou er niet van om ze beide op 1 dag te trainen. Maar je moet je training zo zien in te richten dat het leuk voor jou is. En of dat dan split of ub/lb is maakt geen zak uit. Train serieus en eet goed, en je zult resultaten boeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Lijkt me (als ik logisch nadenk) niet zo'n probleem, ivm compleet andere beweging die ze veroorzaken, maargoed ik ben (nog?) niet zo thuis in het hele fitness/train gebeuren
Geen idee wat het is, maar een potje met de tekst spierballen erop lijkt mij niet te werken.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
Wie heeft er met dit product goede ervaringen, of slechte kan natuurlijk ook?
[afbeelding]
American Sports Spierballen
In het potje zitten 100 tabletten die 500mg zijn.
Is dit nou kwakzalverij of werkt dit nou echt?
wie heeft dit weleens gebruikt of gebruikt het nog steeds?
Link:
http://www.drogisterij.ne(...)69f6b60087f502338a4a
Flauwekul natuurlijk. Neem gewoon een pot whey protein + desnoods creatine.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
Wie heeft er met dit product goede ervaringen, of slechte kan natuurlijk ook?
[afbeelding]
American Sports Spierballen
In het potje zitten 100 tabletten die 500mg zijn.
Is dit nou kwakzalverij of werkt dit nou echt?
wie heeft dit weleens gebruikt of gebruikt het nog steeds?
Link:
http://www.drogisterij.ne(...)69f6b60087f502338a4a
Dat denk ik niet, maar goed ieder zijn mening haha.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
zwaarder niet, maar wel gerichter. Ik ga niet zeggen dat een powerlift schema slecht is ofzo, mijn eigen schema draait er ook om. Maar bodybuilding wijs denk ik dat je aan een borst / biceps sessie meer zou hebben.
Whehehehehequote:Op zondag 15 juli 2007 10:19 schreef Baffer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar goed ieder zijn mening haha.
net dus zo'n gekke dag gehad. Met een frisse kater samen met m'n maat in de on-ge-airco-ditionde gym wezen beuken. Borst (1*68 bankdrukken, bijna 1*70) helemaal afgeragd, daarna biceps en onderarmen en wat schouderwerk. Ik ga totally beach-proof naar Spanjequote:Op zondag 15 juli 2007 10:22 schreef no-look het volgende:
ik heb af en toe gekke dagen waarop ik ook één spiergriep harder aanpak. Of, heeeeeeel soms, train ik biceps en triceps geïsoleerd (*schaam*). En ik moet zeggen dat dat ook zijn charme heeft en het put je spieren wel compleet uit. Maar doe mij maar full body, jummie
wat is ub/lb precies?quote:Op zondag 15 juli 2007 08:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om ze beide op 1 dag te trainen. Maar je moet je training zo zien in te richten dat het leuk voor jou is. En of dat dan split of ub/lb is maakt geen zak uit. Train serieus en eet goed, en je zult resultaten boeken.
[..]
Geen idee wat het is, maar een potje met de tekst spierballen erop lijkt mij niet te werken.
Doe je goed! Bijna de magische grens bereikt!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef Videopac het volgende:
Squat update: 15x 80kg, 10x 90kg, 8x 95kg.
Hoezo als er de tekst Spierballen niet opstaat lijkt het niet te werkenquote:Op zondag 15 juli 2007 08:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om ze beide op 1 dag te trainen. Maar je moet je training zo zien in te richten dat het leuk voor jou is. En of dat dan split of ub/lb is maakt geen zak uit. Train serieus en eet goed, en je zult resultaten boeken.
[..]
Geen idee wat het is, maar een potje met de tekst spierballen erop lijkt mij niet te werken.
Heb jij ze weleens uitgeprobeer dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 10:16 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Flauwekul natuurlijk. Neem gewoon een pot whey protein + desnoods creatine.
Qua oefeningen mix ik een beetje. Military press, dumbell neck-press, lateral raise, shoulder press etc. Zorg altijd voor 2 a 3 grote/zware oefeningen zoals de military press, dumbell neck-press en daarna 1 a 2 sculpting oefeningen (Cable raise, lateral barbell raise).quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Barbell Neck Press
Arnold Press
nice!!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:30 schreef Videopac het volgende:
Squat update: 15x 80kg, 10x 90kg, 8x 95kg.
ik ga het geeneens proberen... Als het vanavond wat koeler is doe ik nog n poging om wat rondje te cooperen, maar kt zit er bij mij echt niet in. Slaap slecht, eet slecht, kan nauwelijks genoeg water naar binnen werken om normaal te functionerenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef koejoeloek het volgende:
Zo dat was een snel trainingkje, was heel snel kapot, zweette me de tering, hopelijk ist morgen wat koeler daar, want deze training sloeg echt compleet nergens op.
maar om nou de hele week niet te gaan trainen omdat het benauwd is, is ook beetje zonde, hou ik trouwens niet eens vol want ik moetquote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ga het geeneens proberen... Als het vanavond wat koeler is doe ik nog n poging om wat rondje te cooperen, maar kt zit er bij mij echt niet in. Slaap slecht, eet slecht, kan nauwelijks genoeg water naar binnen werken om normaal te functionerenNee, ik ben echt ronduit waardeloos met die klamme benauwende weer. bah.
Sochtends gaan in de oplossingquote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
maar om nou de hele week niet te gaan trainen omdat het benauwd is, is ook beetje zonde, hou ik trouwens niet eens vol want ik moet![]()
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
maar om nou de hele week niet te gaan trainen omdat het benauwd is, is ook beetje zonde, hou ik trouwens niet eens vol want ik moet![]()
Dan slaap ikquote:
Even voor de zekerheid: de weekindeling is toch niet veranderd??? Tussen vandaag en vrijdag tel ik in ieder geval nog 3 dagen: dus eeeh???quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef Frautie het volgende:
[..]
nice!!![]()
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben uitgetraind voor deze maand. Ga vrijdagmorgen vroeg op vakantie en ik mag 't hele eind rijden
Dus de komende dagen wordt 't spullen verzamelen en een paar daagjes op tijd naar bed
Dacht ik ook altijd, maar probeer eens om 07:30 opstaan, 08:00 ontbijten (en niet een lullig ontbijt, ik praat hier over 750ml melk + havermout + brinta) en dan om 10:00u knallen in de gym, je zult verstelt staan wat je dan kan presteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dan slaap ikomdat ik snachts niet vroeg kan slapen, en sochtends trainen is kut
Heb dan niet half de kracht als smiddags
Is het proberen waardquote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd, maar probeer eens om 07:30 opstaan, 08:00 ontbijten (en niet een lullig ontbijt, ik praat hier over 750ml melk + havermout + brinta) en dan om 10:00u knallen in de gym, je zult verstelt staan wat je dan kan presteren.
Hmm, wat betreft Arnold Press heb je mss gelijk maar ik vind het wel een fijne oefening ook omdat je je balans kunt houden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef LedZep het volgende:
Barbell neck press: voorkant schouders
Single dumbbell side raise: zijkant schouders
Arnold press: voorkant schouders
Dat is dus 2 heavy presses voor ant delt die je ook al bij je borsttraining belast, en daarnaast geen enkele post delt oefening. Daarbij is de arnold press tamelijk waardeloos omdat de draai blessuregevoelig is.
Dus wat ik zou doen is schouders opdelen bij borst, armen en rug ('3XL schema') òf een aparte schouderdag met 1. military press 2. side raise 3. bent raise / face pull. Voordeel van opdelen is dat je meer sets per kop kunt doen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef Videopac het volgende:
Even voor de zekerheid: de weekindeling is toch niet veranderd??? Tussen vandaag en vrijdag tel ik in ieder geval nog 3 dagen: dus eeeh???
Jah. Ik ben nog bezig. Staat nu alleen ff op een laag pitje. Als ik terug ben van vakantie gaat de beuk er weer in.quote:Iets serieuzer: ben jij nog aan het trainen voor de UFC?? Hoe combineer jij je conditietraining met je krachttraining? Ik fiets vrij veel en heb het idee dat dat mijn squat-progressie wat in de weg staat.
Ik ga 1 week klimmen, 1 week chillen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef Videopac het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met vakantie? Rustweken inbouwen of vakantie boeken in de buurt van een fatsoenlijke gym (en hoe zoek je dat dan uit?).
Ik doe schouders op een aparte dag.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:41 schreef LedZep het volgende:
Barbell neck press: voorkant schouders
Single dumbbell side raise: zijkant schouders
Arnold press: voorkant schouders
Dat is dus 2 heavy presses voor ant delt die je ook al bij je borsttraining belast, en daarnaast geen enkele post delt oefening. Daarbij is de arnold press tamelijk waardeloos omdat de draai blessuregevoelig is.
Dus wat ik zou doen is schouders opdelen bij borst, armen en rug ('3XL schema') òf een aparte schouderdag met 1. military press 2. side raise 3. bent raise / face pull. Voordeel van opdelen is dat je meer sets per kop kunt doen.
Met 1 week niet trainen zou ik best kunnen leven. X Zwemmen ofzo en je hebt ook wat beweging. Ik blijf altijd wel veel eten (niet precies volgens dieet, maar wel elke paar uur wat).quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef Videopac het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met vakantie? Rustweken inbouwen of vakantie boeken in de buurt van een fatsoenlijke gym (en hoe zoek je dat dan uit?).
Maar geef aub eens goede argumenten waarom iets met Spierballen erop niet serieus te nemen is?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:25 schreef ivosnivo het volgende:
Suplementen hoef je zoiezo nog niet mee te beginnen als je net komt kijken.
En ik zeg het nog maar is, een potje waar spierballen op staat kun je gewoon niet serieus nemen...
quote:Op maandag 16 juli 2007 03:56 schreef Sander170 het volgende:
Ik zit met een aantal vragen, ik hoop dat er iemand aub zo vriendelijk zou willen zijn om mij,
via zijn PM-Box verder zou willen helpen, gewoon iemand waar ik met wat serieuze vragen terecht kan?
Liefst iemand met wat ervaring zowel als trainningen als supplementen!
Dus ik hoop dat iemand mij aub graag zou willen helpen, ik lees het nog wel.![]()
nou dat kan ik ook zeggen als er AFSLANKEN op een pakketje stond waar alleen pillen inzatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar geef aub eens goede argumenten waarom iets met Spierballen erop niet serieus te nemen is?
ik zou gewoonzeggen elk soort beweging is goed zolang je het niet te vaak herhaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:18 schreef Skazminko het volgende:
Geen enkel supplement kan op tegen een goed bulkschema.
Of er staat SPIERBALLEN en stimuleert de opbouw met aminozuren voor grotere BICEPS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou dat kan ik ook zeggen als er AFSLANKEN op een pakketje stond waar alleen pillen inzaten
en je weet dat spierballen niet kan kweken door niks te doen en pillen te nemen dan snap je ook dat het meerdere dingen hetzelfde is![]()
mss mag het een kruiden zalfje zijn maar klinkt te dubieus om echt serieus genomen te worden![]()
net als voel je goed met die speciale amulet met + - magneten erin , Tell Sell bullshit categorie![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Of er staat SPIERBALLEN en stimuleert de opbouw met aminozuren voor grotere BICEPS.
Je kan met AAS ook niks kweken, logisch, trainning moet er altijd bij, zelfs meer!
Maar of het helpt, je kan het altijd proberen, het zal vast wel een beetje helpen hoor.![]()
met een barbell kan je veel meer en het is 10-15x zo goedkoopquote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:37 schreef tevebe het volgende:
Heeft iemand ervaring met Kettler fitnessapparatuur? Zit er aan te denken om een krachtstation te kopen om gewoon zo nu en dan te gebruiken. En daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan.
Eensch, zeker voor een ecto.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:47 schreef koejoeloek het volgende:
@Ivosnivo waar zouden supplementen bij beginners nog niet nuttig zijn? Iets als whey lijkt me toch voor een beginner net zo noodzakelijk als voor iemand die gevorderd is?
Whey noodzakelijk? Brutal waste of money.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:47 schreef koejoeloek het volgende:
@Ivosnivo waar zouden supplementen bij beginners nog niet nuttig zijn? Iets als whey lijkt me toch voor een beginner net zo noodzakelijk als voor iemand die gevorderd is?
Probeer het anders en schrijf je toename in biceps maar op.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar geef aub eens goede argumenten waarom iets met Spierballen erop niet serieus te nemen is?
Als je begint dan groei je zoiezo wel snel. Extra eiwitten (in de vorm van whey) vind ik dan nog niet nodig. Drink een pak melk extra, en eet wat kwark en het gaat ook allemaal prima.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:47 schreef koejoeloek het volgende:
Koop het nou maar gewoon. Niemand hier denkt dat het helpt, maar toch blijf je het maar promoten. Heb je een potje gekocht ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Of er staat SPIERBALLEN en stimuleert de opbouw met aminozuren voor grotere BICEPS.
Je kan met AAS ook niks kweken, logisch, trainning moet er altijd bij, zelfs meer!
Maar of het helpt, je kan het altijd proberen, het zal vast wel een beetje helpen hoor.![]()
Is vaak dikke troep, met 1 halter stang, 2 kleine stangetjes, een powerrek en een verstelbaar bankje kun je veel beter uit de voeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:37 schreef tevebe het volgende:
Heeft iemand ervaring met Kettler fitnessapparatuur? Zit er aan te denken om een krachtstation te kopen om gewoon zo nu en dan te gebruiken. En daarnaast ook nog naar de sportschool te gaan.
Ecto's kunnen zich ook gewoon volrammen met vastvoedsel hoor. Dat verteert vast langzamer dan een shake.quote:
Die spierballen shizzle van je is ter ondersteuning van de voeding. Spieren groter maken zal het niet echt doen. En alles wat te koop is van het merk American Sports die de spierballen shit verkoopt, is relatief erg duur.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Zinloze vraag natuurlijk: alles zal afhangen van de doseringquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:45 schreef Videopac het volgende:
Poll: 'Spierballen' pillen werken:
Fine. Ik hap wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:48 schreef Sander170 het volgende:
Gewoon doorbikkelen, dat spek op je buik gaat er ook wel een keer vanaf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:17 schreef dyslexie_man het volgende:
bla
Denk juist voor een beginner dat het wel nuttig is, aangezien die nog niet gewend is aan de hoeveelheid maaltijden. Ik kreeg in het begin ook niet die bak brinta weg die ik nu eet, in dat geval zou een supplement toch best handig zijn, als toevoeging.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ecto's kunnen zich ook gewoon volrammen met vastvoedsel hoor. Dat verteert vast langzamer dan een shake.
Ik ga eerst 10 minuten op de loopband, dan drie kwartier krachttraining, en dan nog een uurtje cardio. Werd me aangeraden en een leek als ik doet dat dan gewoonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:53 schreef FreeShooter het volgende:
@ Dyslexie_man
Doe je cardio voor of na de krachttraining? Dat kan nog wel is wat uitmaken voor de vetverbranding. Voor de rest, lekker zo doorgaan. Als ik jou was zou ik die biertjes ook niet opgeven, is ook helemaal niet nodig
Deze reactie verdient een quotequote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:10 schreef Baffer het volgende:
[..]
Whey noodzakelijk? Brutal waste of money.
Ik vind het dan ook niet verstandig om van niks eten naar heel veel eten over te stappen. Gewoon beetje bij beetje dingen veranderen en aanpassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:46 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Denk juist voor een beginner dat het wel nuttig is, aangezien die nog niet gewend is aan de hoeveelheid maaltijden. Ik kreeg in het begin ook niet die bak brinta weg die ik nu eet, in dat geval zou een supplement toch best handig zijn, als toevoeging.
Ik weet niet wat voor whey je hebt, maar het lijkt me sterk als je daar van kilo's aankomt....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:31 schreef koejoeloek het volgende:
Dat zou ook een behoorlijk duur geintje worden, maar ik ben van mening dat in ieder geval voor mij, whey uitzonderlijk handig is geweest aangezien mijn voedingspatroon niks voorstelde, en dus geen grote hoeveelheden kón eten, dan zijn wat shakes ter aanvulling erg handig. Daar blijf ik bij.
Niks aan die blessure te doen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:46 schreef Mr.J het volgende:
Ik bleef gisteren dankzij die eeuwige onderrug blessure op 6x 170kg steken. Not bad, maar er zat meer in.
Ok bedankt. Dan ga ik daar voor kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:32 schreef ivosnivo het volgende:
Is vaak dikke troep, met 1 halter stang, 2 kleine stangetjes, een powerrek en een verstelbaar bankje kun je veel beter uit de voeten.
Nee er zijn mensen die hier moeilijk doen, en anders word het alleen maar slowchatten!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef Frautie het volgende:
[..]
Fine. Ik hap wel.
Waarom moet iemand je vragen via PM beantwoorden? Waarom zou je niet net als ieder ander je vragen gewoon in het topic stellen?
Leert iemand anders er ook nog eens van
[..]
Gewoon doorbikkelen, dat spek op je buik gaat er ook wel een keer vanaf.
En 't is normaal dat je je aders/vertakkingen wat meer ziet.
Huh? Ik promoot niks, ik wil alleen zeker weten dat het niet nep is wat ik koop!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Probeer het anders en schrijf je toename in biceps maar op.....
[..]
Als je begint dan groei je zoiezo wel snel. Extra eiwitten (in de vorm van whey) vind ik dan nog niet nodig. Drink een pak melk extra, en eet wat kwark en het gaat ook allemaal prima.
[..]
Koop het nou maar gewoon. Niemand hier denkt dat het helpt, maar toch blijf je het maar promoten. Heb je een potje gekocht ofzo
[..]
Is vaak dikke troep, met 1 halter stang, 2 kleine stangetjes, een powerrek en een verstelbaar bankje kun je veel beter uit de voeten.
Dus het hangt ook af van de hoeveelheid kwa dosering?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zinloze vraag natuurlijk: alles zal afhangen van de dosering
Dude, echt.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus het hangt ook af van de hoeveelheid kwa dosering?
Als dat zo is dan zou ik meer moeten nemen als dat er op dat potje staat?
Jullie gebruiken zeker voornamelijk strips / blisters?
American Sports brengt binnenkort een nieuwe supplement uit, het heet 'De Hulk'quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die blessures probeer ik dus te voorkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:46 schreef Mr.J het volgende:
Ik bleef gisteren dankzij die eeuwige onderrug blessure op 6x 170kg steken. Not bad, maar er zat meer in.
Ga je is in lezen in de openingspost. Lees ALLES over oefeningen en vooral ALLES over voeding.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ga eerst eens fatsoenlijk trainen en eten alvorens je je zo druk gaat maken om supps. Dat zijn nl. hulpmiddelen die weinig uit zullen als de basis van trainen en voeding niet ok is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die middelste foto is toch nep of niet? Weet iemand hoe die gast heet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef McGilles het volgende:
[..]
American Sports brengt binnenkort een nieuwe supplement uit, het heet 'De Hulk'
Misschien iets voor jou Sander, hier zie je enkele gebruikers die net 3 weken bezig zijn met het product:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het hoofd (wat er volgens mij op zit geplakt) is van die duitser, hoe heet hij nou...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:45 schreef Haijo het volgende:
[..]
Die middelste foto is toch nep of niet? Weet iemand hoe die gast heet?
Natuurlijk zijn nr1 en 2 nep...quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:53 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Het hoofd (wat er volgens mij op zit geplakt) is van die duitser, hoe heet hij nou...
zou die bovenste ook nep zijn trouwens?![]()
Monster "steroid like" results!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
ik groei anders echt wel goed op mijn multivitaminen
ja, maar dan nog beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Baffer het volgende:
[..]
Monster "steroid like" results!!!!!!!!!!!!!
ik doe een twist voor de schuine en een halfliggende crunch op zo'n apparaat waar je gewichten boven je hoofd aan kunt hangen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef Skazminko het volgende:
Iemand leuke oefeningen voor de buik, ik sla hem altijd over omdat het de saaiste spiergroep ooit is.![]()
![]()
Rope Pulldowns, heerlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef Skazminko het volgende:
Iemand leuke oefeningen voor de buik, ik sla hem altijd over omdat het de saaiste spiergroep ooit is.![]()
![]()
Ik heb me al ingelezen, en ja ik wist al dat je spierballen niet uit een potje of een pilletje kunt halen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ga je is in lezen in de openingspost. Lees ALLES over oefeningen en vooral ALLES over voeding.
En ga dan je vragen stellen.
Dan kom je achter dat spieren niet groeien door een potje van American Sports. NIETS komt uit een potje. Afslankpillen, spierbalpillen. Het werkt niet of nauwelijks. Het werkt BETER als je veel traint, veel eet en nog meer rust neemt.
Tjek bijvoorbeeld:
www.fitness-island.net (geloof .net ander googlen)
www.bodyenfitshop.nl (voor supplementen en linksonder vind je schema's en info).
Mocht je dat allemaal gelezen hebben, kom dan is terug met je vragen. Na het lezen van de info. BEGRIJP je onze reacties (de hulk reactie + foto's![]()
)
Je hebt een stalker J, straks komt ie je ook nog in je gym en bij je huis opzoekenquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:40 schreef Mr.J het volgende:
@Sander: Stop eens met mij lastig vallen via PM. Je kan je vragen hier kwijt, ik ga je niet 1 op 1 helpen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb me al ingelezen, en ja ik wist al dat je spierballen niet uit een potje of een pilletje kunt halen!
Maar nogmaals dat vroeg ik dus ook niet!
Wat mijn vraag dus was en nog steeds is:
Helpt dat potje Spierballen van American Sports soms een heel klein beetje????
Het zou toch wel ietsjes werken lijkt me, althans het stumileert je spiergroei lichterlijk.![]()
Vertel de waarheid dan Ivo, vroeger was jij verslaafd aan spierballen en daarom ben je nu zo grootquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb me al ingelezen, en ja ik wist al dat je spierballen niet uit een potje of een pilletje kunt halen!
Het zou toch wel ietsjes werken lijkt me, althans het stumileert je spiergroei lichterlijk.![]()
1200quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
Wissel die 12 euro die je ervoor betaalt om bij de bank in euro centen. 12.000 eurocenten heb je dan. Dan ga je bij de brug staan en werp je iedere cent, 1 voor 1 in het water. Deze oefening werkt net zo goed als jouw potje spierballen.
Je zou toch zeggen dat ie een doos thuis heeft staanquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]Helpt dat potje Spierballen van American Sports soms een heel klein beetje????
Je hebt ook van die skinny lange slungels natuurlijk, denk dat het een beetje afhangt van je beginbouw?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hangt eerder van andere factoren af dan van lengte.
Ja, koop maar, het werkt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kunnen Ronnie en Jay dat wel dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:54 schreef Baffer het volgende:
Liever niet, dat beest kan nog geen 40 meter rennen zonder te hijgen als een idioot.
willen de heren hier daarop lijken dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Kunnen Ronnie en Jay dat wel dan?
Neequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
willen de heren hier daarop lijken dan?
omdat je zo aandringtquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:12 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dude, ons geheim, wat doe je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
omdat je zo aandringt
grmbl, we geven toe
iedereen in de BB wereld gebruikt spierballen.
ik, en vele anderen, verbruiken zo'n potje op 2 weken
maar de echte monsters als J, ivo en videopac hebben nood aan minstens 1 pot per 2 dagen, op topdagen gaan ze zelfs tot 1 per dag!
zo dat was ons geheimje moest echt blijven doorvragen hé, wel stop er nu mee
waarom vertel je het grootste bodybuild geheim allertijde aan hem?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Tommy_808 het volgende:
ja, nu ga ik iedereen tegen me krijgen door sander![]()
maar ik ben full time beachboyquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Zyggie het volgende:
Dat wordt nog wat over 10 jaar inderdaad. Dan zit jullie soort allemaal aan de genodoping.![]()
ja, een sixpack, dikke pecs en bolle biceps zitten in een potjequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet meer hoeft te trainen dan.![]()
Mr.J: jij valt mij telkens lastig via PM hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:40 schreef Mr.J het volgende:
@Sander: Stop eens met mij lastig vallen via PM. Je kan je vragen hier kwijt, ik ga je niet 1 op 1 helpen.
Ik stop er mee als je tegen mij eerlijk bent geweest oke.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
omdat je zo aandringt
grmbl, we geven toe
iedereen in de BB wereld gebruikt spierballen.
ik, en vele anderen, verbruiken zo'n potje op 2 weken
maar de echte monsters als J, ivo en videopac hebben nood aan minstens 1 pot per 2 dagen, op topdagen gaan ze zelfs tot 1 per dag!
zo dat was ons geheim je moest echt blijven doorvragen hé, wel stop er nu mee
Ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
willen de heren hier daarop lijken dan?
Wat helpt dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef tevebe het volgende:
Volgens mij is hier pas 10x gezegd dat het niet helpt..
Dat doe ik ook, maar als je dan nog een stapje verder wilt gaan dan dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:50 schreef tevebe het volgende:
Goed eten en vooral de tijd gunnen om je spieren te laten rusten.
Whey in pilvorm, ik zou de lokale tovenaar eens proberen. Waarom ben je zo bang voor een poeder waar een overduidelijk maatbekertje bij zit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:01 schreef Sander170 het volgende:
Oke, maar ik heb besloten om het in de pilvorm te houden, daar ben ik dus al uit oke.
Nu alleen nog het beste product, en het mag ook nog eens wat kosten ook,
als het maar geen troep is!
Maar heb je Whey dan ook in pilvorm?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:14 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Whey in pilvorm, ik zou de lokale tovenaar eens proberen. Waarom ben je zo bang voor een poeder waar een overduidelijk maatbekertje bij zit?
Sinds een paar maanden niet meer maar dat heeft een speciale reden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:05 schreef Sander170 het volgende:
Maar tevebe, doe jij aan fitness / bodybuilding?
Maar over die speciale reden wil je niks over kwijt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:33 schreef tevebe het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden niet meer maar dat heeft een speciale reden.
Nee, whey bestaat niet in pilvorm, zou je ook gigantisch veel pillen moeten slikken wil je een fatsoenlijke hoeveelheid binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:28 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar heb je Whey dan ook in pilvorm?
Nou het is niet zo dat ik bang ben voor poedergebruik, wat trouwens ook in die pillen zit!
Ik heb zelf gewoon besloten om het op pillen te houden.![]()
De ene kiest een VW Lupo en de ander een Smart snap je, ik kies dus voor pilvorming.
Die sites proberen die zooi te verkopen knuppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:47 schreef Sander170 het volgende:
Volgens mij is het op nog veel meer sites wel meer dan 10x gezegd dat het WEL helpt...
"Tering, dat kriebelt"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:17 schreef Fugie het volgende:
ik gebruik whey+creatine, het is dat trainen nu op een te laag pitje staat maar ik merk wel goede resultaten sinds ik creatine gebruik. Daar kan serieus geen pil tegenop.
Maar je kan xtc proberen ofzo, misschien dat je daardoor hakkuhbar non-stop gaat trainen
[afbeelding]
Ik had ook een vraag: Krijg je nou echt zon superstrak figuur en mega spieren van de amazing saunaband? Ik zie op TV allemaal mensen die het ding maar 30 seconden per dag gebruiken en daarmee binnen twee weken al 3 kilo vet zijn kwijt geraakt en 6 kilo spier zijn aangekomen... Heeft er hier iemand ervaring mee? Ik weet niet maar zo'n John en Nancy zien er toch betrouwbaar uit hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die sites proberen die zooi te verkopen knuppen.
Wat ben je gruwelijk irritant aanwezig zeg.....
Tony Little zegt van wel:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:37 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Ik had ook een vraag: Krijg je nou echt zon superstrak figuur en mega spieren van de amazing saunaband? Ik zie op TV allemaal mensen die het ding maar 30 seconden per dag gebruiken en daarmee binnen twee weken al 3 kilo vet zijn kwijt geraakt en 6 kilo spier zijn aangekomen... Heeft er hier iemand ervaring mee? Ik weet niet maar zo'n John en Nancy zien er toch betrouwbaar uit hoor!![]()
Ik heb "Hung like a donkey" gekocht. Echt binnen 1 week al resultaat en ik ben 20cm gegroeit!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:08 schreef Devlinsect het volgende:
Mike Levey is allang dood.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Mike_Levey
"Mike het werkt, echt waar. Het is ongelofelijk"!
Ik heb laatst een potje gekocht: king kong ballen. En wat denk je? Liters komt er nou uit. Vriendin helemaal blij.![]()
Je vriendin niet blijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb "Hung like a donkey" gekocht. Echt binnen 1 week al resultaat en ik ben 20cm gegroeit!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb je dat product ook gebruikt dan?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
misschien vind ie slikken wel leuk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:37 schreef Handschoen het volgende:
Whey in pilvorm, dan ben je wel even aan het slikken...![]()
![]()
Maar sander, wat je wel kan doen, is creatine in vloeibare vorm.
Ivosnivoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:54 schreef Sander170 het volgende:
Ja ik snap dat je voor jezel traint, doe ik dus ook.
Maar noem nou eens een voorbeeld kwa hoe gespierd je wilt worden?
Op wie wil je een beetje lijken, stiekem een klein beetje dan?
Winny caps en clenbuterol.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:57 schreef Sander170 het volgende:
Oke, maar ik zoek om eerlijk te zijn iets in de pilvorm?
En dat staat er niet!
Volgens mij is die redenatie niet helemaal van toepassing op zware medicatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef LedZep het volgende:
What does not kill you, makes you stronger.
Clenbuterolquote:Clenbuterol is een bronchodilatator. In België en Nederland is het enkel op de markt voor gebruik bij paarden met (ernstig) astma. Het werkt als beta2 sympathomimeticum. Het wordt ook gebruikt als dopingproduct bij o.m. bodybuilders en wielrenners.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Clenbuterol
Maar het is er wel in pilvorm![]()
ik mix jou met mcgillesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:40 schreef Videopac het volgende:
[..]
![]()
Dit is echt de beste grap die ik in tijden gehoord heb!
Die jongen vroeg in een ander topic waar hij dianaboll en anavar kon krijgen. Hij zit al met anabolen in zijn kop.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef Baffer het volgende:
[..]
Goed idee om een beginner die nog geen fuck weet van training zoiets aan te raden.
Dianabolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Die jongen vroeg in een ander topic waar hij dianaboll en anavar kon krijgen. Hij zit al met anabolen in zijn kop.![]()
Ja, hij heeft straks beide. Over een x aantal jaar is meneer helemaal de weg kwijt en woont hij onder een brug.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:05 schreef Handschoen het volgende:
Maar hij heeft die AS niet meer nodig, want hij heeft dat potje ingeblikte spierballen toch?
Maar dan is tie wel groot en sterkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja, hij heeft straks beide. Over een x aantal jaar is meneer helemaal de weg kwijt en woont hij onder een brug.
Nee, hij is groot, sterk word je er niet van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:09 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Maar dan is tie wel groot en sterk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, hij is groot, sterk word je er niet van...
quote:
Volgens mij doen we dat de afgelopen 4 pagina's al niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, hij is groot, sterk word je er niet van.
Maar mensen die zo over krachtsport denken en gelijk aan AS gaan denken. Echt de simpelste figuren. Maar mooi dat hij erover zit te denken, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt en hoef ik ook niet meer serieus te gaan reageren op zijn posts.
Royal sadnessquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:45 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Die jongen vroeg in een ander topic waar hij dianaboll en anavar kon krijgen. Hij zit al met anabolen in zijn kop.![]()
Ik ga met de bus, mijn fiets is overleden...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:55 schreef koejoeloek het volgende:
zometeen door het onweer naar gym fietsen, hoezo motivatie![]()
![]()
Of een mars/twix bestellen na het sporten! Vanochtend, 20 huisvrouwen na het sporten aan de koffie met gebakquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik ga met de bus, mijn fiets is overleden...
Wat ik ook vaak mooi vind, zijn de mensen die vantevoren (of zelfs tijdens) de sport voor de sportschool staan te rokenHebben jullie dat nou ook?
Jep, dit zijn de (sport)medewerkers van de sportschool.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Wat ik ook vaak mooi vind, zijn de mensen die vantevoren (of zelfs tijdens) de sport voor de sportschool staan te rokenHebben jullie dat nou ook?
Er zit bij ons een hele bar, met frisdranken, marsen, twixen noem maar op. En kwam er laatst achter dat 2 van die sportinstructeurs ook nog in een snackbar werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Bij wat voor gay-gym zit jij???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of een mars/twix bestellen na het sporten! Vanochtend, 20 huisvrouwen na het sporten aan de koffie met gebak![]()
Als je bij ons beetje goed met de fitnessinstructeurs om gaat, heb je misschien nog wel kans op korting in de frietzaak waar ze werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:53 schreef Videopac het volgende:
[..]
Bij wat voor gay-gym zit jij???
(bij mijn alles-behalve-hardcore-gym hebben ze geen gebak, marsen en twixen)
Dat kan dan gelukkig niet nee. Maar bij ons staan ook de instructeurs te roken... goed voorbeeldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Of een mars/twix bestellen na het sporten! Vanochtend, 20 huisvrouwen na het sporten aan de koffie met gebak![]()
McGilles <-> McGuiness?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En wat McGilles zegt (waarom denk ik aan jou naam aan bier, terwijl ik dat weinig of nauwelijks drink?).
![]()
Mijn gym is zeker alles behalve hardcore.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:53 schreef Videopac het volgende:
[..]
Bij wat voor gay-gym zit jij???
(bij mijn alles-behalve-hardcore-gym hebben ze geen gebak, marsen en twixen)
quote:
Is het niet handiger om 2 dumbellstangetjes te vragen? Dan kun je ze zelf in elkaar schroeven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mijn gym is zeker alles behalve hardcore.
Ik had laatst geholpen met een grote airco tillen, daarna even zitten zeuren over gewichten, nu komt er speciaal omdat ik zat te zeiken, een 44kg dumbell
Doe ik ook.. in de auto voor en na het trainenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef Handschoen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Doe ik ook.. in de auto voor en na het trainen
Heeft dat veel negatief effect op je resultaten
moet je erg mee oppassen hoor, ken genoeg mensen die toen ze naar de sportschool gingen fietsen, opeens ontzettend groeide. Hun hadden wel spierpillen enzo hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ach ik ken zat wedstrijdatleten die roken, dus de invloed op je resultaten zal te overzien zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik ben niet gruwelijk irritant aanwezig, het is gewoon een vraag hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:56 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Die sites proberen die zooi te verkopen knuppen.
Wat ben je gruwelijk irritant aanwezig zeg.....
Ja ik heb het besloten om het op pilvorm te houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:10 schreef McGilles het volgende:
Ga toch fietsen met je pilvorm. Dat je dat besloten hebt.....![]()
Het is hetzelfde als ik een nieuwe auto wil maar ik wil er 1 met 5 wielen. Kom ik aan bij de dealer en zeg ik dat. Zeg de verkoper dat die er niet zijn. "Ja maar ik heb dit voor mezelf besloten, dus ik wil er gewoon 1 met 5 wielen"
Waar slaat dat nou op. Als je al een supplement zou gaan gebruiken, wat totaal niet nodig is, neem dan gewoon een eiwit shake. Die zijn niet in pilvorm te krijgen want je neemt per keer 30+ gram.
Ik neem altijd deze:
[afbeelding]
Dus koop of iets in poedervorm of hou op met deze zinloze discussie.
Juist wel, want ik wil helemaal geen anabolen, hou op zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, hij is groot, sterk word je er niet van.
Maar mensen die zo over krachtsport denken en gelijk aan AS gaan denken. Echt de simpelste figuren. Maar mooi dat hij erover zit te denken, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt en hoef ik ook niet meer serieus te gaan reageren op zijn posts.
waar precies heb jij die auto met 5 wielen gezien?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik heb het besloten om het op pilvorm te houden.
Trouwens die dat over die auto is onze en dat weet je best!
Er zijn pillen, en daar kun je voor kiezen, het hoeft niet hoor.
Leg dan eens uit waarom geen pil, doe je nog steeds niet?
Bij google.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:52 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
waar precies heb jij die auto met 5 wielen gezien?
![]()
Bedankt voor je reactie, ik zal er eens over nadenken oke.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:12 schreef Skazminko het volgende:
Weet je wat. Koop het nou maar, zo duur is het potje niet. Gebruik het zoals is voorgeschreven en post hier je bevindingen.
Er zit 500mg per pil en ze adviseren er 3 - 6 na de training IPV (quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:54 schreef Fugie het volgende:
ik zal wel ff een voorbeeld geven van spierbalpilletjes. BCAA (aminozuren, de echte spierbalelementen) heb je in pil en poedervorm, als je 10gr per dag wil innemen voor je training moet je dus over het algemeen 10 pillen poppen (1000mg per pil). Voor poeder geld dat je maar 1 maatlepeltje met een beetje vruchtensap inneemt.
Nu weet ik niet wat jij tof vind, blijkbaar het slikken van pillen, maar het drinken lijkt me toch een stuk sjieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |