quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.
We zullen Cossers er vaker om vragen iets te plaatsen.
De fake van Peter6000 heb ik verplaatst naar het topic Fakes.
Geen gekibbel dus. Mag zoenen nog wel hier?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Gert het volgende:
Wat gekibbel verwijderd: doe dat maar per PM of zo.
(tenzij het inhoudelijk interessant is mbt FB, maar dat was dit niet. )
Ik vind dit wel goed van je. Hopelijk gebeurt het bij volkomen irrelevante opmerkingen bedoeld als spot of jennen nu ook eens vakerquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Gert het volgende:
Wat gekibbel verwijderd: doe dat maar per PM of zo.
(tenzij het inhoudelijk interessant is mbt FB, maar dat was dit niet. )
jawel, hoor, is al een note van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die opmerking boeit de modjes hier verder niet?
Hij was diverse keren gequote. Die dat allemaal nog verwijderen, na ruim een week, zou overdone zijn. Hadden we de opmerking meteen gezien, dan was-ie geëdit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gelukkig was het geen sfeerbepalende, generaliserende of racistische post en daarom niet nodig om aan te passen!
Done.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand de TT van A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deeltje 30 veranderen in deel 29?
Bij voorbaat dank ik u.
Zeg je hebt de verkeerde afslag genomen... U loopt nu op de bodem van de zuiderzeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand de TT van A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deeltje 30 veranderen in deel 29?
Bij voorbaat dank ik u.
Hij zal wel dronken zijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je hebt de verkeerde afslag genomen... U loopt nu op de bodem van de zuiderzee![]()
Dat verklaart veelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef Sebasser het volgende:
Hij zal wel dronken zijn ofzo.
een gewoonte aldaar in MUZ.
Neuh, hij is uitgegleden in modder.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat verklaart veel![]()
Je avatar heeft te lang in de zon gelegen hij is bruin verbrand.
Lijkt mij ook een prima plan Peter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, zullen we proberen het leesbaar te houden.
Als er nu nog baggerposten verschijnen hier (of in de muziek FB), ben ik helaas genoodzaakt te deleten, en afhankelijk van de inhoud er een note van te maken.
Zullen we dat voorkomen, lijkt mij een uitstekend plan.
Bedankt.
Daar mag ik nog niets over zeggen, helaas.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima plan Peter.
Maar ik vraag me af hoe je dat wilt klaar spelen, je hebt geen blauw kleurtje
Bug ofzo?
Jullie hebben onderground rechten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar mag ik nog niets over zeggen, helaas.![]()
Maar een verstaander............
Alweer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef petraa het volgende:
Ik vind het erg leuk dat FO4 telkens snel een nieuwe COS opent, maar een fatsoenlijk OP kan er niet af.
Thxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Alweer?
Tied veur een briefke.
Hopenlijk zijn er voldoende andere users die een samenvattinkje willen schrijven.
Deze dusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
SC 211 van mij kan een slotje op, thanks
Staat in het Natasja weg petiitie topic. Gezien de stevige ingrepen in het Huub mag ook wel weg topic die in Ashrak's naam door Avonne gedaan zijn lijkt er een scheve schaats gereden te worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Mag mijn naam er weer af en tevens de opmerking 'namens Fok'. Ik ben net zoveel Fok als Ashrak en ik zou niet dood gevonden willen worden op zo'n lijstje of er mee geassocieerd willen worden. Geldt waarschijnlijk voor nog duizenden andere geregistreerden.
Doe dan iets als 'namens Huub fans' of 'Natasja haters', 'relklonen' of whatever de gezamenlijke noemer is.
Na teruglezen, zie ik een topic : De enige echte goede Anti Actiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:06 schreef avonne het volgende:
Zover ik kan zien is er nog geen ander topic over het wel of niet "sluiten" van de Gouden Kooi.
Dit topic blijft open.
Wil iedereen scheldwoorden achterwege laten?
[USERSAKTIE TEGEN HUUB] Steun deze petitiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:35 schreef voyeur het volgende:
Ik dacht dat al die acties slechts humoristisch bedoeld waren, maar nu Avonne heftig is gaan editten in allemaal posts begin ik daaraan te twijfelen.
Mag ik dan toch maar een serieuze reactie op deze post:
[..]
Staat in het Natasja weg petiitie topic. Gezien de stevige ingrepen in het Huub mag ook wel weg topic die in Ashrak's naam door Avonne gedaan zijn lijkt er een scheve schaats gereden te worden.
Dan maar zeiken bij de moderatie over wat gewoon een user kwestie had kunnen zijn zonder Avonne's ingrepen.
Dat topic heb ik dan over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Avonne
Ik wil je hierbij even wat kritiek geven over je moderatie. Niet om ( je af ) te zeiken, maar omdat ik werkelijk niet begrijp hoe dingen beslist worden door jou. Tevens heb ik het in de volgende voorbeelden niet over Users, maar over postings/ data en argumentatie om iets wel of niet open te laten. Zie het als tip .
Ten eerste: Je geeft aan dat het topic petitie niet dicht hoeft omdat er nog geen ander topic over dit onderwerp bestaat. Dat heb je in dit betreffende topic gezet als reden:
[..]
Na teruglezen, zie ik een topic : De enige echte goede Anti Actie
Wat eerder is geopend en wat imo wel het zelfde thema behelst.
TS heeft het topic niet geopend om over het onderwerp te discussieren.quote:Tevens sluit je een topic: Denken jullie dat er acteurs tussn de miljonairs zitten? met als reden dat het een reltopic is, terwijl er nog niet gereld is ( in dit topic)
quote:In mijn eerste genoemde topics wordt er wel gereld, beiden blijven open ???
besef je wel hoeveel werk het dagelijks is, om alles en iedereen te zien, te begrijpen, en te onthouden? Dan vergeet ik dus het bestaan van een bepaald topic, of ik zie over een topic heen, ja dat kan allemaal.quote:Conclusie:
Waarom maak je dergelijke keuzes, die imo niet logisch zijn ? Misschien een idee om eerst even te zoeken, voor je een keuze maakt en deze dan in de FB uit te leggen.
Het 3e topic, over acteurs is volgens mij al een keer geopend, lang geleden. Misschien was een link hier naar toe een idee geweest.
wat je ziet als zwalkend beleid moet je zien als "avonne kan niet overal aanwezig zijn" en "avonne kan niet alles nalezen". Dit is een ontzenttend groot subforum, en de emoties lopen hier heel vaak, heel hoog op.quote:Ten slotte:
Je geeft aan dat rellen, baggeren niet thuis hoort in topics en FB. In de eerste door mij genoemde topics wordt er alleen maar gereld. En de FB staat vol met bagger, die ook ge-edit kan worden.
Veel dank voor het lezen
Ik snap het gewoon echt niet ?
Lieverd, dit had wat mij betreft allemaal zonder moderatie gekund, maar jij fietst er met zevenmijlslaarzen doorheen. Je had me niet gehoord als je niet allemaal posts in dat andere topic was gaan aanpassen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
[..]
[USERSAKTIE TEGEN HUUB] Steun deze petitie
hier mijn reactie
Kort gezegd: wanneer gedaan cq gesuggereerd wordt dat users de petitie ondersteunen en dat niet willen, kan ik dat niet negeren.
In het Natasia topic zeg je zelf "Zet mij ook op de lijst!" en dan vind ik het knap lullig dat je hier nu doet alsof je tegen je zin op de lijst staat.
Begrijpend lezen zou leren dat ik niet echt graag op die lijst wilquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
Oh my, ik zag dat je al mee mocht doen als je vindt dat ze een lelijke huid heeft of suggereert dat Surinamers lui zijn. Zet mij ook die lijst! Mag erbij vermeld dat ik het een luie Surinamer vind met een gore huid, dat heel Fok al weet dat ze een hoer is en dat ik er nog geen 12,35E voor over zou hebben. Oh en dat ik mijn hond er nog van af zou trekken moet ook in de brief hoor!
Of doe je een bijsluiter met alle commentaren van iedereen over Natasja? Dat zou de redaktie ook duidelijk maken wat we vinden? Even het Natasja topic uitprinten en meesturen en ze weten hoe ze alle reakties moeten plaatsen toch?
We hebben het over 2 verschillende policies.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dus mijn post kan je wel aanpassen omdat het weinig werk is, maar de echte ellende laat je gewoon staan omdat de vaste Cossers anders boos worden. Mooie policy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |