denk je niet dat veel marokkaanse jongens het gedrag van nadia veel te ver vinden gaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik post hier nooit, maar wil toch wel ff mijn mening geven.
hoe ontzettend dom huub bezig is, ik snap niet dat hij telkens bovenaan staat in de polls?:S
ik het ziet er voor hem somber uit, nu hij alleen lieke nog heeft. en de rest elkaar wel mogen, denk ik zo.
Vooral nu hij nadia heeft uitgescholden voor marokaanse kk hoer en alles denk ik ook dat hij buiten de gouden kooi ook moet uitkijken.
Zou deze jongen nog wel veilig over straat kunnen? ik zou het niet weten hoor, hij is ontzettend dom bezig dat weet ik wel.
Ik weet ook verder niet precies hoe dat gaat met de stemrondes maar als het uit gaat met lieke heeft hij toch iedereen tegen zich?
Juist, het feit dat je moet oppassen met wat je zegt omdat je anders wel eens het slachtoffer van geweld wordt (sterker nog, mensen vinden het blijkbaar een logisch gevolg van bepaalde uitspraken) geeft meer aan over bepaalde mensen dan opmerkingen van Huub of het gedrag van Nadia.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef riri het volgende:
[..]
denk je niet dat veel marokaanse jongens het gedrag van nadia veel te ver vinden gaan?
betekent dat dat zij gewoon veilig over straat moet kunnen lopen?...ja dus,we leven in een vrij land,laten we daar duidelijk over zijn...alleen de opmerking al over veilig over straat kunnen lopen gaat mij al veeeeeel te ver
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef fredfik het volgende:
iik dacht dat jaap weer aan de kant van huub was???
Hij moet van de Febo bonden met Dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef fredfik het volgende:
heeel vies, en bedankt voor de info..haha..je zo gedragen als nadia is één.....maar er ook nog zo open over pratenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef DiDijo het volgende:
als ze dit al op de streams gezien hebben vannacht ....die marokaanse jongeren hou ik mijn hart van voor nadia als ze de kooi uit komt
De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. “Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je”, begint Nadia zachtjes. “Echt? Denk je dat?”, reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. “Het was echt heerlijk!”, zegt ze glunderend. “Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!” Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: “Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!” Fijn, weten we dat ook weer!
Men wat ben ik blij dat ik geen vrouw benquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef DiDijo het volgende:
als ze dit al op de streams gezien hebben vannacht ....die marokaanse jongeren hou ik mijn hart van voor nadia als ze de kooi uit komt
De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. “Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je”, begint Nadia zachtjes. “Echt? Denk je dat?”, reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. “Het was echt heerlijk!”, zegt ze glunderend. “Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!” Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: “Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!” Fijn, weten we dat ook weer!
JAap lult met iedereen mee waar hij op dat moment naast zit. Eerlijk gezegd denk ik dat Jaap de zijde van Huub gaat kiezen, maar echt duidelijk is dat niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef fredfik het volgende:
Het is in feite gewoon een ernstige vorm van chantage...zo van...hou je mening voor je anders overkomt je wat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Juist, het feit dat je moet oppassen met wat je zegt omdat je anders wel eens het slachtoffer van geweld wordt (sterker nog, mensen vinden het blijkbaar een logisch gevolg van bepaalde uitspraken) geeft meer aan over bepaalde mensen dan opmerkingen van Huub of het gedrag van Nadia.
Natasia vergeleek het vanmiddag met Theo van Gogh en zij gaf indirect aan dat die het aan zichzelf te danken had dat hij vermoord is.
Volledig mee eensch en dat het een leugen is moge duidelijk zijn want naar aardbeien/ frambozen smakende sperma laat mij niet lachen dat kind heeft een tomeloze fantasie, vind u ook niet dames???quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
heeel vies, en bedankt voor de info..haha..je zo gedragen als nadia is één.....maar er ook nog zo open over praten![]()
..wat doet ze??
dat weten die drie eencellige niet johquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Brian de ICT'er. Ze heeft gewoon een foto gemaakt van het scherm. Screenshot heet dat LULLO
Er zijn genoeg vrouwen die het echt erg lekker vinden hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volledig mee eensch en dat het een leugen is moge duidelijk zijn want naar aardbeien/ frambozen smakende sperma laat mij niet lachen dat kind heeft een tomeloze fantasie, vind u ook niet dames???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geheel uit haar vette duim gezogen. Grenzeloos ordinair trouwens ook , naveltjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volledig mee eensch en dat het een leugen is moge duidelijk zijn want naar aardbeien/ frambozen smakende sperma laat mij niet lachen dat kind heeft een tomeloze fantasie, vind u ook niet dames???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia: Maar dat is een échte foto!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Brian de ICT'er. Ze heeft gewoon een foto gemaakt van het scherm. Screenshot heet dat LULLO
Ik vind het niet smerig, maar ik aardbeien/frambozen smaak kan ik er niet uithalen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het echt erg lekker vinden hoor.
Try mequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het niet smerig, maar ik aardbeien/frambozen smaak kan ik er niet uithalen.![]()
Als je goed leest ontken ik dat ook niet maar Aardbeien/Frambozen scan ???? take a taste!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het echt erg lekker vinden hoor.
Eigenlijk is er niets veranderd een paar maanden terug was alleen een naam anders... mogen Huub en syl in beeld graag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef petraa het volgende:
Huub en Lieke in beeld graag
Jaap hanteert hetzelfde principe als de redactie: Management by exception.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
JAap lult met iedereen mee waar hij op dat moment naast zit. Eerlijk gezegd denk ik dat Jaap de zijde van Huub gaat kiezen, maar echt duidelijk is dat niet.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het niet smerig, maar ik aardbeien/frambozen smaak kan ik er niet uithalen.![]()
Dat geloof ik meteen... maar als ik het bij een vrouw zou moeten omschrijven zou ik ook met frambozen e.d. aankomen. Maar goed, dat is weer voor een heel ander forumquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
ik denk, dat ze stiekum hoopte dat et zo zou smaken....quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer een keiharde leugen. Ze hebben later zelfs nog ruzie gehad omdat Nadia haar ordinair noemde en simpel. Nadia zag een zoenpsrtij met Lieke toen nog wel zitten en met Amanda niet echt. Ach ja, je zegt wat hè... om vriendjes te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
Nadia had meteen een goed gevoel bij Amanda, het moment dat ze uit de auto stapte had ze zoiets van dat zit goed tussen haar en mij.
quote:
Verkoop jij toevallig ook telefoontjes???????quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen... maar als ik het bij een vrouw zou moeten omschrijven zou ik ook met frambozen e.d. aankomen.
Maar goed, dat is weer voor een heel ander forum
Mijn kaart met het advies aan Amanda om toch haar haar maar te kortwieken en dat de kapster helemaal gelijk had is ook niet door gekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:59 schreef riri het volgende:
dat die brieven het huis in komen met alleen maar positieve berichten naar de geadresseerde toe,de negatieve worden niet door gegeven,is in wezen helemaal fout...het maakt ook nog eens dat ze zich gesterkt voelen in hun handelswijze in dat huis,hoe fout ze ook bezig zijn....niet doen dus redaktie....geen post dat huis in
ik ben blij dat ik een andere groenteman heb.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen... maar als ik het bij een vrouw zou moeten omschrijven zou ik ook met frambozen e.d. aankomen. Maar goed, dat is weer voor een heel ander forum
Ik verbaas mij nergens meer over..dat je alles steeds weerlegt is al knap te noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een keiharde leugen. Ze hebben later zelfs nog ruzie gehad omdat Nadia haar ordinair noemde en simpel. Nadia zag een zoenpsrtij met Lieke toen nog wel zitten en met Amanda niet echt. Ach ja, je zegt wat hè... om vriendjes te maken.
t hoefde ook niet smerig te zijn, als dennis eerst had gedouched...of een condoompje...mja...dat is blijkbaar te veel moeite...et mag niet te veel tijd kosten en natuurloijk mag er geen gevoel bij komen kijken,,even nsnel hup hup en klaar..wat een diepgaande relatie hebben die 2quote:
Heb vanmorgen de knoop al doorgehaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Uit de streams nu ik weiger na BANND te kijken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Lieve het volgende:
Nada en Dennix, twee grotere sullo's heb ik nog niet gezien.
Het is nix, komt van nix en zal nix worden. Lekker potje liegen Nada, lekker liegen over de smaak van Nix. Als er al een smaak aan Nix zit dat is dat een ranzige. Een gore ranzige bedorven rotte smeervlek met gel. en daar de maandagmorgen na een zwaar weekend afdronk van.
Dat is de smaak van Nix.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Lieve het volgende:
Nada en Dennix, twee grotere sullo's heb ik nog niet gezien.
Het is nix, komt van nix en zal nix worden. Lekker potje liegen Nada, lekker liegen over de smaak van Nix. Als er al een smaak aan Nix zit dat is dat een ranzige. Een gore ranzige bedorven rotte smeervlek met gel. en daar de maandagmorgen na een zwaar weekend afdronk van.
Dat is de smaak van Nix.
Nadia voelde ook meteen dat Amanda haar als een bedreiging zag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een keiharde leugen. Ze hebben later zelfs nog ruzie gehad omdat Nadia haar ordinair noemde en simpel. Nadia zag een zoenpsrtij met Lieke toen nog wel zitten en met Amanda niet echt. Ach ja, je zegt wat hè... om vriendjes te maken.
Hier hetzelfde! Ik heb spijt dat ik mn abo heb verlengd..quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Uit de streams nu ik weiger na BANND te kijken.
Ik zwijg evenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
t hoefde ook niet smerig te zijn, als dennis eerst had gedouched...of een condoompje...mja...dat is blijkbaar te veel moeite...et mag niet te veel tijd kosten en natuurloijk mag er geen gevoel bij komen kijken,,even nsnel hup hup en klaar..wat een diepgaande relatie hebben die 2
Een condoom pijpen, da's pas viesquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef meisjezondernaam het volgende:
t hoefde ook niet smerig te zijn, als dennis eerst had gedouched...of een condoompje...mja.
Tiens, le parthenonquote:
Waarom? Vertel, vertel..quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Lieke huilt..och!
Iemand een idee wanneer Stijn terugkomt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb vanmorgen de knoop al doorgehakt
Geen streams meer voor mij.
De partijdigheid en sturing neemt voor mij echt groteske vormen aan.
Vandaag zijn er wederom weer bedreigingen geuit en is er opgeroepen tot en er wordt wederom helemaal niets aan gedaan. Nee, aan deze kant is de maat vol en mag Flens en de rest van de partijdige redactie DGK lekker zelf houden.
Nav de post. Volgens mij een brief van haar moeder maar ik weet niet wie daar achter de knoppen zit want ze vallen pas in als het al voorbij is.quote:
Je zal maar zo een asociaal wijf als moeder hebbenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:10 schreef De_Moester het volgende:
raar genoeg lijkt elly wel een soort moederrol voor de bewoners te vervullen..
Ik denk dat Dennix daar zelfs eerst nog parfum op spuit......quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als je goed leest ontken ik dat ook niet maar Aardbeien/Frambozen scan ???? take a taste!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de bewoners lijken ook niet uit de hoogste sociale registers te komen (op een paar uitzonderingen na), dus dat spoort dan weer welquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Je zal maar zo een asociaal wijf als moeder hebben
Volgens mij is dat water 10 keer interessanter om te zien dan de bewoners. Heb gisteren weer een paar minuten naar de tv-uitzending gekeken, waren een paar minuten te veel. Ik begrijp echt niet meer wat men voor ogen heeft met dit programma, tis bijna alleen maar geschreeuw en geweld. Dan nog liever de rare gore terroracties van Jaap, daar zakte m'n broek tenminste nog vanaf, dit is gewoon boring en doet alleen maar pijn aan je oren.quote:
Hoi schatquote:
Elly kijkt streams dus die kan het wel weten....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Elly zegt dat er een hos virus is in huis. Het is er en het gaat nooit meer over.
Huubosessiesyndroom.
Zijn daar medicijnen tegen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
Als het zo doorgaat met de animo hier, zou het me niets verbazen als de kooi ten ziele is wanneer mijn vakantie erop zit.
Als er maar wél een FOK!/DGK afkickperiode wordt ingesteld!![]()
Hebben ze in het huis dan allemaal een huub obsessiequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Jij zit toch ook niet in het huis toch?
ik ga ook niet meer betalen, ik kijk trouwens nog maar even 1 of 2x per dag of fok of er iets bijzonders is maar ik wordt onpasselijk van dat onechte gedoe, nadia had er allang uitgemoeten nadat ze huub geslagen had, en van die dennix wordt ik hélemaal niet goed, wat een eikel, en nadia die dennis pijptquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Heb vanmorgen de knoop al doorgehakt
Geen streams meer voor mij.
De partijdigheid en sturing neemt voor mij echt groteske vormen aan.
Vandaag zijn er wederom weer bedreigingen geuit en is er opgeroepen tot en er wordt wederom helemaal niets aan gedaan. Nee, aan deze kant is de maat vol en mag Flens en de rest van de partijdige redactie DGK lekker zelf houden.
jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben ze in het huis dan allemaal een huub obsessie![]()
Kijk jij wel ?quote:
Is ze al op bezoek geweest bij Netty?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Elly zei net tegen Lieke,'ooh, heb jij zo gehuild?'
Lieke: ja, ik heb een topmoeder
Elly: alle moeders zijn top toch?
Kijk..zo is Huub, gewoon excuses maken als hij weet dat hij fout zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef Clank het volgende:
Elly zegt dat ze het met één ding niet eens is en dat is dat hij het broekje van Nadia heeft afgetrokken. Huub zegt dat hij net met Lieke over had gehad en dat hij inziet dat het fout is en daarvoor nog zijn excuses gaat maken bij Nadia.
eindelijk....dat is het!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een condoom pijpen, da's pas vies.
Of misschien had Dennis wel zonder dat Nadia het wist, een condoom met frambozen flavour om zijn lulletje rozenwater gedaan en lostte dat condoom op door haar non stop gezuig. Hence the taste.
mm lekker, broodje shoarma ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja het smaakte naar knoflook...lekker zoet!![]()
smaken verschillen...gelukkig maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
in de kooi BANND, je kunt niet ontkennen dat Huub zijn naam het vaakst word genoemd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hebben ze in het huis dan allemaal een huub obsessie![]()
Ze zijn gewoon bang voor hemquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
[..]
in de kooi BANND, je kunt niet ontkennen dat Huub zijn naam het vaakst word genoemd.
Luister jij wel??quote:
Waarover?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
oee nadia verraadt alles
Wat zegt ze dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
oee nadia verraadt alles
check et achtereind van een koequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe dom is Amanda eigenlijk?
Over wie hebben ze het eigenlijk???quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
dat moet je aan god vragenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Dat hij Brian leuk vindt lijkt me meer voor de hand liggen dan dat hij Amanda leuk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Brian: Dennis loopt de hele dag achter me aan.
nix is alleen anaal verkeer gewend, dus is Delley DE vrouwelijke optie voor hem bij wie hij met enig kans van slagen kan huppelkonten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Over Dennis.
Nadia en Brian zijn ervan overtuigd dat hij Amanda erg leuk vindt.
Hier heb jij vast en zeker goed over na gedacht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
nix is alleen anaal verkeer gewend, dus is Delley DE vrouwelijke optie voor hem bij wie hij met enig kans van slagen kan huppelkonten.![]()
Natas heeft zeker kleine gaatjes gezien in zijn arm in de buurt van zijn aderen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Volgens B, N en N staat Huub strak van de drugs.
gaat ze nou ook nog bepalen wat er gedronken wordt??quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef beequeen het volgende:
Huub mag alleen thee en koffie van '' De Boze Buurvrouw''
Nee hoor, want zo zie ik Pinky Winky Gebaxje vanaf het moment dat zij haar intrede deed in DVKquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Hier heb jij vast en zeker goed over na gedacht.
Dit moet wel gespeeld of gestuurd zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia vraagt nu aan de groep (BAN) of ze nog sex moet hebben met nix als zijn hart bij amanda ligt
WTF!!!!!!!!!!![]()
Ze kennen elkaar net, zij dringt zich op aan nix en nu heeft ze het over iemands hart...![]()
En waarom vraagt ze dit aan anderen, kan ze dit soort dingen niet zelf bedenken? Nog nooit zo´n domme doos gezien. Volgens mij is Amanda zelfs nog slimmer.
Dat mormel is echt geschift...... ik heb er geen woorden voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia vraagt nu aan de groep (BAN) of ze nog sex moet hebben met nix als zijn hart bij amanda ligt
WTF!!!!!!!!!!![]()
Ze kennen elkaar net, zij dringt zich op aan nix en nu heeft ze het over iemands hart...![]()
En waarom vraagt ze dit aan anderen, kan ze dit soort dingen niet zelf bedenken? Nog nooit zo´n domme doos gezien. Volgens mij is Amanda zelfs nog slimmer.
ik begrijp je, maar natasja heeft geen enkel besefquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
Door geen sex met Dennis te hebben doet Nadir zichzelf te kort.... aldus Natasia...
Wat een domme mensen, geen enkel moreel besef! Als je respect voor jezelf hebt blijf je uit de buurt van een kerel die voor een ander gaat!
ach.. als het een hartslag heeft neukt ze allesquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mormel is echt geschift...... ik heb er geen woorden voor.![]()
NEE!!! Ze neukt hem niet, want dan denkt Dennis dat hij haar in zijn macht heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach.. als het een hartslag heeft neukt ze alles![]()
![]()
![]()
misschien geschikt voor een documentaire bij national geographicquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Vandaag... het volgende:
En ze lacht als een hysterische geit.
Nadir is volkomen los van god en gebod; arme moeder met zo'n zoon....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach.. als het een hartslag heeft neukt ze alles![]()
![]()
![]()
Had Theo van Gogh toch gelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Vandaag... het volgende:
En ze lacht als een hysterische geit.
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef riri het volgende:
wie heeft er een url van streams die niet zoveel bits vragen?die van mij bufferen verschrikkelijk
Huub had vorige week ook al aangeven dat hij een tijdje niet wou drinken...dus wat is er mis mee dat hij dat nu in praktijk brengt...hij heeft ook heel weinig geslapen de laatste tijdquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef CoT het volgende:
Huub drinkt maar ff niet
Gek he, als je een verbod hebt![]()
Dat had Huub zelf al bedacht voordat Elly kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef wolferl het volgende:
Of dit is gescript, of Nadia is echt super dom.
Als het gescript zou zijn dan moet er wel heel wat tegenover staan.
Schaken is te hoog gegrepen voor Elly, maar toepen is ze goed in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef rene90 het volgende:
elly: kijk die youtoep filmempies die zijn goed he....
prachtig die vrouw
Elly is een toppertje wanneer het programma straks bij AT5 te zien is.quote:
Als hij wilt slapen krijgt ie te lezen/horen dat ie wakker moet worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef riri het volgende:
[..]
Huub had vorige week ook al aangeven dat hij een tijdje niet wou drinken...dus wat is er mis mee dat hij dat nu in praktijk brengt...hij heeft ook heel weinig geslapen de laatste tijd
Weten de kindjes van god dat ook ?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
nix is alleen anaal verkeer gewend, dus is Delley DE vrouwelijke optie voor hem bij wie hij met enig kans van slagen kan huppelkonten.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef riri het volgende:
wie heeft er een url van streams die niet zoveel bits vragen?die van mij bufferen verschrikkelijk
Pff het heeft wel indruk gemaakt op de heren, dat wat Nadia heeft gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En nu gaat Amanda in navolging van Nadia ook met Jaap flirtenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Doe de streamers toch eens een lol......... geef ons Huub, Lieke en Ellie......... Deze idioten trek ik niet.
die 3 samen en niet in beeld? deborah flens is weer lekker bezigquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Doe de streamers toch eens een lol......... geef ons Huub, Lieke en Ellie......... Deze idioten trek ik niet.
Wat jij al niet denkt zeg als iemand een broodje shoarma weg eetquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff het heeft wel indruk gemaakt op de heren, dat wat Nadia heeft gezegd.![]()
Dat is wel duidelijk want alles wat dat huis binnen stapt is tegen Huub...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als hij wilt slapen krijgt ie te lezen/horen dat ie wakker moet worden.
Ik heb het idee dat ze Huub proberen te breken bij De Buren.
Zo weinig mogelijk slaap geven, iedereen tegen hem.
Maar Lieke die hem steunt, maar toch ook weer om niets ruzie maakt.
Geen alcohol drinken. Geslagen worden en nog de schuld krijgen.
Nadia die hem helemaal kapot mag maken door allerlei gore leugens te verspreiden.
Nee ik heb het sterke vermoeden dat ze bij De Buren Huub proberen te breken.
Geestelijk vooral.
Niet voor het een of ander Peet, maar ik heb net wel dubbel gelegen toen ik de COS aan het lezen was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff het heeft wel indruk gemaakt op de heren, dat wat Nadia heeft gezegd.![]()
That's the spirit 2livequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander Peet, maar ik heb net wel dubbel gelegen toen ik de COS aan het lezen was.![]()
dat idee heb ik al een tijdjequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Lieke raken steeds meer geïsoleerd, krijg ik de indruk....
Hier heb je ook lite streams http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Nee, alle streams zijn 448024 bits / s
http://dgk.serehttp.com/index.asp?speed=300000
Maar dan mis je frames.
Zelfs dat vond ik irritant van Nada. Zo gemaakt en onzeker. Ik trek haar echt heel slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef cobain94 het volgende:
Natasia:Komen jullie eten?
Nadia:Ja tuurlijk..
Sttt ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander Peet, maar ik heb net wel dubbel gelegen toen ik de COS aan het lezen was.![]()
Ja duh, zonder geluid en met een beeld van 80x46quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier heb je ook lite streams http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
mmm heb ik ook net opquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat jij al niet denkt zeg als iemand een broodje shoarma weg eet![]()
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is. Want ze hebben nu 6 man tegen zich, en ook FEBO werkt niet mee, die lijken BANNDJ te steunen in alles. Ik denk ook dat DGK dan in no time verleden tijd zal zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Net als bij de Febo ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, alle streams zijn 448024 bits / s
http://dgk.servehttp.com/index.asp?speed=300000
Maar dan mis je frames.
dat houdt ze echt niet lang vol...............quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef DiDijo het volgende:
Nadia wil Amanda even spreken, maar het blijkt nogal problematisch te zijn om een rustige plek te vinden. Dennis achtervolgt het duo voortdurend, maar wanneer de dames in de Private Room gaan zitten, kan het gesprek dan eindelijk beginnen. En het gespreksonderwerp is, hoe kan het ook anders, afkomstig uit Alphen aan den Rijn…
“Ik merk echt aan Dennis dat hij je leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en hij zoekt steeds contact met je”, begint Nadia tegen Amanda, maar de 19-jarige gelooft er niets van. Ze is eerder geïnteresseerd in de avontuurtjes tussen Dennis en Nadia. “Jullie zijn natuurlijk al een beetje bezig met elkaar”, begint Amanda, waarop Nadia begint te giechelen. “Gaan jullie echt seks hebben hier?”, vraagt ze.
“Daar ga ik nog minstens vier weken mee wachten”, antwoordt Nadia weloverwogen. “Ik wil niet dat hij denkt: ‘zo, die heb ik gehad’”, licht ze toe. “Het is wel een schatje, hoor”, vindt Amanda. “Hij heeft wel wat, maar hij is niet supermooi. Ik vind hem te klein!”, reageert Nadia. “Buiten de deur zou ik nooit met hem gaan, een kerel moet minstens 1.85 zijn!”, stelt ze tevreden. Feitelijk gezien betekent dat dat in de Villa alleen Jaap in aanmerking komt. O
f moeten we dit anders interpreteren? En wat kunnen we over vier weken verwachten?
Aan de andere kant, dan zouden ze aan BANND een signaal afgeven dat ze goed bezig zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is. Want ze hebben nu 6 man tegen zich, en ook FEBO werkt niet mee, die lijken BANNDJ te steunen in alles. Ik denk ook dat DGK dan in no time verleden tijd zal zijn.
Klopt, ik hou me even afzijdig i.v.m. het hoge Flensgehalte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, zonder geluid en met een beeld van 80x46
Die krijg je bij mij vanzelf als je geen licentie hebt (of 2x op de n)
Zou een prachtig statement zijn. En hopelijk komen ze buiten samen tot rust en leven ze nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is. Want ze hebben nu 6 man tegen zich, en ook FEBO werkt niet mee, die lijken BANNDJ te steunen in alles. Ik denk ook dat DGK dan in no time verleden tijd zal zijn.
En dan denken die asociale idioten dat ze het spel goed hebben gespeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou een prachtig statement zijn. En hopelijk komen ze buiten samen tot rust en leven ze nog lang en gelukkig.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je hierin helemaal gelijk hebt. Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als hij wilt slapen krijgt ie te lezen/horen dat ie wakker moet worden.
Ik heb het idee dat ze Huub proberen te breken bij De Buren.
Zo weinig mogelijk slaap geven, iedereen tegen hem.
Maar Lieke die hem steunt, maar toch ook weer om niets ruzie maakt.
Geen alcohol drinken. Geslagen worden en nog de schuld krijgen.
Nadia die hem helemaal kapot mag maken door allerlei gore leugens te verspreiden.
Nee ik heb het sterke vermoeden dat ze bij De Buren Huub proberen te breken.
Geestelijk vooral.
Romantischquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou een prachtig statement zijn. En hopelijk komen ze buiten samen tot rust en leven ze nog lang en gelukkig.![]()
![]()
![]()
Wat maakt het uit mootie? Geld maakt niet gelukkig. En die aso's; not worth mentioning.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan denken die asociale idioten dat ze het spel goed hebben gespeeld.![]()
nou morgen is het wel verdwenen...hoop ik tochquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus jij smaakt morgen ook naar knoflook? Ik ook..![]()
Kunnen we samen doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef 2live het volgende:
[..]
RomantischMaar dan moet ik wel afkicken van DGK.
![]()
Mag toch hopen dat Jaap zakt als een baksteen in de popupoll!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Jaap zit Nadia op te stoken, Als je Huub wil pakken moet je het elke keer over dat broekje hebben, want deze week is de popoll en dan krijgt iedereen een hekel aan hem.
Dat zou inderdaad heel goed zijn, voor beide (en de nekslag voor DGK). Helaas zit het niet in Huub zijn karakter om op te geven, Huub heeft een winnaarsmentaliteit: knokken tot je er bij neervalt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
onder Amanda moet ie komen te staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Jaap zakt als een baksteen in de popupoll!!![]()
dat is alleen maar goed.....quote:
Jaap is anders wel altijd duidelijk geweest over het feit dat hij de popol wil winnen van Huub. Hij twijfelt nu over bij wie hij backup moet zoeken maar op echte oneerlijkheid heb ik hjem nog niet kunnen betrappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:05 schreef CoT het volgende:
Die Jaap is ook niet te vertrouwen
Mss is de therapeut dan goedkoper, maken we er een groepstherapie van.quote:
Dan ben ik benieuwd, zijn de bewoners dan bereid om nog een jaar (of wat) op te geven om Huub weg te krijgen. Dan ben je echt ziek, om 2 jaar van je leven te vergooien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel goed zijn, voor beide (en de nekslag voor DGK). Helaas zit het niet in Huub zijn karakter om op te geven, Huub heeft een winnaarsmentaliteit: knokken tot je er bij neervalt.
Japio is het ook zat, net als de anderen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap is anders wel altijd duidelijk geweest over het feit dat hij de popol wil winnen van Huub. Hij twijfelt nu over bij wie hij backup moet zoeken maar op echte oneerlijkheid heb ik hjem nog niet kunnen betrappen.
Nee dat gun ik Amanda niet....en we hebben Nix nog...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef milk-shake het volgende:
[..]
onder Amanda moet ie komen te staan![]()
Waarom 24 uur aanvragen? Gewoon spullen pakken en via de achterdeur weggaan, net als Bart...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is.
maak je niet zo druk...bedenk dat mensen at the end heel goed zien wie de echte vuile spelers zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
Jaap kan van mij part ter plekke een 3 dubbele hartaanval krijgen.
Wat is dat toch een vieze vette judas.
Scheel bedoel je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Ik heb Dennix nog geen hap (nix) zien nemen.. hij zit er alleen maar heel beteuterd naar te kijken....
Ik vroeg toen hij een brief ana het lezen was of hij para werd, hij zat te zuchten gooide zijn hoofd naar achteren, ik denk dat we het over dezelfde brief hebben, want hij hield hem erg afzijdig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Ik kan het hier niet weer vinden, misschien heb ik er overheen gelezen. Brian zei tegen Natas dat zij de enige was die hij echt vertrouwde in het huis.
Hij was daarvoor ook heel aandachtig een brief aan het lezen die hij behoorlijk afschermde.
Er zijn ook weinig leuke beelden, denk ik, van Huub die volgende week tijdens de PP uitgezonden worden . Ze lopen een week achter. Stijn is op vakantie en Pannekoek zwaait de scepter... Ik kan alleen niet bedenken wie er deze week leuker waren dan Huub... DGK is gewoon dramatisch....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik hou me even afzijdig i.v.m. het hoge Flensgehalte.
Is ook een optie, maargoed het werd hier al geopperd. Huub is absoluut geen opgever.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom 24 uur aanvragen? Gewoon spullen pakken en via de achterdeur weggaan, net als Bart...
We kunnen nu toch nog niet stemmen ???? Ik kan iig niets vinden op de sitequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig leuke beelden, denk ik, van Huub die volgende week tijdens de PP uitgezonden worden . Ze lopen een week achter. Stijn is op vakantie en Pannekoek zwaait de scepter... Ik kan alleen niet bedenken wie er deze week leuker waren dan Huub... DGK is gewoon dramatisch....
alles smaakt tegenwoordig naar knoflookquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
En ze wachten weer netjes tot iedereen aan tafel zit....... not.
Huub laat zich echt niet wegpesten. Het zullen de boetes zijn, die hem uiteindelijk zullen doen beslissen weg te gaan omdat er geen financieel gewin meer zal zijn te behalen. En misschien is dat ook wel net de reden, waarom die geldboetes zijn ingesteld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, zijn de bewoners dan bereid om nog een jaar (of wat) op te geven om Huub weg te krijgen. Dan ben je echt ziek, om 2 jaar van je leven te vergooien.
SLECHT GEPRODUCEERD.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig leuke beelden, denk ik, van Huub die volgende week tijdens de PP uitgezonden worden . Ze lopen een week achter. Stijn is op vakantie en Pannekoek zwaait de scepter... Ik kan alleen niet bedenken wie er deze week leuker waren dan Huub... DGK is gewoon dramatisch....
Iemand zal hem wel geschreven hebben dat Amanda (met Melissa) het pakje open had gemaakt van Tamaraquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vroeg toen hij een brief ana het lezen was of hij para werd, hij zat te zuchten gooide zijn hoofd naar achteren, ik denk dat we het over dezelfde brief hebben, want hij hield hem erg afzijdig.
Jij ook al?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles smaakt tegenwoordig naar knoflook![]()
Hij heeft anders wel gezegd dat als Stijn weggaat (werd besproken door enkele bewoners), dat hij dan ook weggaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef wolferl het volgende:
Is ook een optie, maargoed het werd hier al geopperd. Huub is absoluut geen opgever.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles smaakt tegenwoordig naar knoflook![]()
Ik zie weer een kaartenactie opkomen.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef riri het volgende:
[..]
dat is alleen maar goed.....
hoe meer medestanders ze krijgen
Het zou een goed idee zijn om alle leiding gevende personen van DGK te vervangen. Na 9 maanden zijn niet alleen de bewoners helemaal opgebrand, maar dat geld zeker ook voor de redaktie. We krijgen steeds weer dezelfde storylines, verzin eens iets nieuws.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef FdW het volgende:
SLECHT GEPRODUCEERD.
Ik wil wel weer eens een kaartje spenderen aan Huub en Liekequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zie weer een kaartenactie opkomen.....![]()
De bewoners weten dat ze op een uitermate onbeschofte manier worden gepiepeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gezegd dat als Stijn weggaat (werd besproken door enkele bewoners), dat hij dan ook weggaat.
Nee!!!! waaaroquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Het is weer Lieke bashen, iemand opgevallen?![]()
Ik ook...kom maar opquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens een kaartje spenderen aan Huub en Lieke
Neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
ik hoop dat ze gelijk heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef riri het volgende:
Lieke laat die aso's lekker hun gang gaan....hoe ordinairder ze zich gedragen hoe beter dat voor je is
Ik denk aan komende zondag/maandag weer als ik de wannabees tussen neus en lippen hoor zeggen... plus dat wat er vandaag op de streams is volgende week pas op TV te zien is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen nu toch nog niet stemmen ???? Ik kan iig niets vinden op de site
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zou een goed idee zijn om alle leiding gevende personen van DGK te vervangen. Na 9 maanden zijn niet alleen de bewoners helemaal opgebrand, maar dat geld zeker ook voor de redaktie. We krijgen steeds weer dezelfde storylines, verzin eens iets nieuws.
laat dat kutwijf ff dr bek houden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef SIRA het volgende:
die Amanda is met de dag moeilijker te verstaan
en ze vind zichzelf zooo lollig
aso kop
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Jaap nu Lieke openlijk afvallen ????
Dat wil Lieke niet heeft ze al 100x gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Huub helpt Lieke niet echt....
Dat is toch de bedoeling van DGKquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Kun jij het nog uit je toetsenbord krijgen, ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Meganog het volgende:
Nivootje...
Ja, ik denk doe de streams weer effe lekker aan, zitten ze gezellig te eten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
wel hoor, maar je weet wat er dan weer komt, nog meer van hetzelfde maar dan tegen Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
precies... het is weer 6 tegen 2....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef SIRA het volgende:
in een groepje durft ze wel
maar 1 tegen 1 met Tamara bijvoorbeeld durft ze niet aan..
Huub en Lieke schijnen te hebben afgesproken (gelezen in de cos, ik kijk al een tijdje geen streams meer omdat ik zoals het programma nu loopt, daar geen financiële ondersteuning in wil geven) dat Lieke tegen de vrouwen zou ageren, en Huub tegen de mannen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Jaap nu Lieke openlijk afvallen ????
Yep. Dat is niet handig van dr en doet ze wel vaker. Wekt bepaald geen sympathie op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke draait eromheen waarom ze Tamara heeft uitgenodigd....
Als man zou hij dat moeten opvangen.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
wel hoor, maar je weet wat er dan weer komt, nog meer van hetzelfde maar dan tegen Huub.
Inderdaad een beetje dom en lafjesquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Yep. Dat is niet handig van dr en doet ze wel vaker. Wekt bepaald geen sympathie op.
Hij verexcuseerde zich nog even, maar de message was duidelijk....quote:
ze wil het de hele tijd al zeggen, maar die dronken lor zit er steeds tussendoor met die grote slaaibek van d'r.. Brian wil het wel graag horen, maar zijn vriendin wil graag alle aandacht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Yep. Dat is niet handig van dr en doet ze wel vaker. Wekt bepaald geen sympathie op.
Dat is wel lief jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als man zou hij dat moeten opvangen.....![]()
Domme actie van Lieke..... Maar ze wordt af en toe ook een beetje moe van het gebash, geloof ik....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hij vraagt zich alleen af waarom ze niet eerlijk is. Begrijp ik ook niet van Lieke.
Leve de MUTE knop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Ze is bezopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Amanda wordt de hele tijd gevraagd dr bek te houden, door Brian, door Natas, maar het helpt amper. . .
Lieke komt er niet tussen omdat ze een lang vaag verhaal aan het ophangen is. Als ze gewoon in één zin zou schreeuwen " Ja, ik heb tamara uitgenodigd om ruzie tussen jullie te veroorzaken. Is niet gelukt, jammer."quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze wil het de hele tijd al zeggen, maar die dronken lor zit er steeds tussendoor met die grote slaaibek van d'r.. Brian wil het wel graag horen, maar zijn vriendin wil graag alle aandacht.
Word vast gezellig vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Amanda wordt de hele tijd gevraagd dr bek te houden, door Brian, door Natas, maar het helpt amper. . .
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.quote:
Hanff lite, en je bent verlost van alle lawaai..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
ik heb er totaal geen moeite meequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef RSie het volgende:
ik heb weer streams,... maar dan wel op een draadloos netwerk.
Ik hoop dat ik de streams ook behoud als ik mijn laptop aan en uitzet.
heeft iemand hier ervaring mee?
Dat zou erg prettig zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
Yup werkt perfect en niet anders dan met een draadje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef RSie het volgende:
Me like thatquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
Amanda gaat vanavond door het lint... die is al dagen opgefokt..... en laat zich de hele week al door Nadia opruien en ze heeft het niet eens door...
mooi,.. was bang dat er problemen zouden komen door IP-adressen gedoe o.i.d.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:28 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
ik heb er totaal geen moeite mee
Als je betaald hebt, kun je ook met een draadloos netwerk blijven kijken als de laptop uit- en aangaat...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef RSie het volgende:
Ik ook Amanda en Nadia aan 1 tafel en de anderen aan 1 tafel, dat maakt het muten een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Pas maar op dat je het niet in 3voud terug krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wens Amanda een leven toe vol huiselijk geweld. Dat ze dageljiks alle hoeken van het huis ziet.
Ik wens Nadia toe dat haar buik altijd zo goor blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |