denk je niet dat veel marokkaanse jongens het gedrag van nadia veel te ver vinden gaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:25 schreef Mr_Scofield het volgende:
ik post hier nooit, maar wil toch wel ff mijn mening geven.
hoe ontzettend dom huub bezig is, ik snap niet dat hij telkens bovenaan staat in de polls?:S
ik het ziet er voor hem somber uit, nu hij alleen lieke nog heeft. en de rest elkaar wel mogen, denk ik zo.
Vooral nu hij nadia heeft uitgescholden voor marokaanse kk hoer en alles denk ik ook dat hij buiten de gouden kooi ook moet uitkijken.
Zou deze jongen nog wel veilig over straat kunnen? ik zou het niet weten hoor, hij is ontzettend dom bezig dat weet ik wel.
Ik weet ook verder niet precies hoe dat gaat met de stemrondes maar als het uit gaat met lieke heeft hij toch iedereen tegen zich?
Juist, het feit dat je moet oppassen met wat je zegt omdat je anders wel eens het slachtoffer van geweld wordt (sterker nog, mensen vinden het blijkbaar een logisch gevolg van bepaalde uitspraken) geeft meer aan over bepaalde mensen dan opmerkingen van Huub of het gedrag van Nadia.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef riri het volgende:
[..]
denk je niet dat veel marokaanse jongens het gedrag van nadia veel te ver vinden gaan?
betekent dat dat zij gewoon veilig over straat moet kunnen lopen?...ja dus,we leven in een vrij land,laten we daar duidelijk over zijn...alleen de opmerking al over veilig over straat kunnen lopen gaat mij al veeeeeel te ver
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef fredfik het volgende:
iik dacht dat jaap weer aan de kant van huub was???
Hij moet van de Febo bonden met Dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef fredfik het volgende:
heeel vies, en bedankt voor de info..haha..je zo gedragen als nadia is één.....maar er ook nog zo open over pratenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef DiDijo het volgende:
als ze dit al op de streams gezien hebben vannacht ....die marokaanse jongeren hou ik mijn hart van voor nadia als ze de kooi uit komt
De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. “Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je”, begint Nadia zachtjes. “Echt? Denk je dat?”, reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. “Het was echt heerlijk!”, zegt ze glunderend. “Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!” Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: “Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!” Fijn, weten we dat ook weer!
Men wat ben ik blij dat ik geen vrouw benquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:43 schreef DiDijo het volgende:
als ze dit al op de streams gezien hebben vannacht ....die marokaanse jongeren hou ik mijn hart van voor nadia als ze de kooi uit komt
De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. “Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je”, begint Nadia zachtjes. “Echt? Denk je dat?”, reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. “Het was echt heerlijk!”, zegt ze glunderend. “Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!” Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: “Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!” Fijn, weten we dat ook weer!
JAap lult met iedereen mee waar hij op dat moment naast zit. Eerlijk gezegd denk ik dat Jaap de zijde van Huub gaat kiezen, maar echt duidelijk is dat niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:46 schreef fredfik het volgende:
Het is in feite gewoon een ernstige vorm van chantage...zo van...hou je mening voor je anders overkomt je wat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Juist, het feit dat je moet oppassen met wat je zegt omdat je anders wel eens het slachtoffer van geweld wordt (sterker nog, mensen vinden het blijkbaar een logisch gevolg van bepaalde uitspraken) geeft meer aan over bepaalde mensen dan opmerkingen van Huub of het gedrag van Nadia.
Natasia vergeleek het vanmiddag met Theo van Gogh en zij gaf indirect aan dat die het aan zichzelf te danken had dat hij vermoord is.
Volledig mee eensch en dat het een leugen is moge duidelijk zijn want naar aardbeien/ frambozen smakende sperma laat mij niet lachen dat kind heeft een tomeloze fantasie, vind u ook niet dames???quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef meisjezondernaam het volgende:
[..]
heeel vies, en bedankt voor de info..haha..je zo gedragen als nadia is één.....maar er ook nog zo open over praten![]()
..wat doet ze??
dat weten die drie eencellige niet johquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Brian de ICT'er. Ze heeft gewoon een foto gemaakt van het scherm. Screenshot heet dat LULLO
Er zijn genoeg vrouwen die het echt erg lekker vinden hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volledig mee eensch en dat het een leugen is moge duidelijk zijn want naar aardbeien/ frambozen smakende sperma laat mij niet lachen dat kind heeft een tomeloze fantasie, vind u ook niet dames???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geheel uit haar vette duim gezogen. Grenzeloos ordinair trouwens ook , naveltjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Volledig mee eensch en dat het een leugen is moge duidelijk zijn want naar aardbeien/ frambozen smakende sperma laat mij niet lachen dat kind heeft een tomeloze fantasie, vind u ook niet dames???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia: Maar dat is een échte foto!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Brian de ICT'er. Ze heeft gewoon een foto gemaakt van het scherm. Screenshot heet dat LULLO
Ik vind het niet smerig, maar ik aardbeien/frambozen smaak kan ik er niet uithalen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het echt erg lekker vinden hoor.
Try mequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het niet smerig, maar ik aardbeien/frambozen smaak kan ik er niet uithalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |