Weten de kindjes van god dat ook ?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:29 schreef FdW het volgende:
[..]
nix is alleen anaal verkeer gewend, dus is Delley DE vrouwelijke optie voor hem bij wie hij met enig kans van slagen kan huppelkonten.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef riri het volgende:
wie heeft er een url van streams die niet zoveel bits vragen?die van mij bufferen verschrikkelijk
Pff het heeft wel indruk gemaakt op de heren, dat wat Nadia heeft gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja het smaakte naar knoflook...lekker zoet!![]()
En nu gaat Amanda in navolging van Nadia ook met Jaap flirtenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Doe de streamers toch eens een lol......... geef ons Huub, Lieke en Ellie......... Deze idioten trek ik niet.
die 3 samen en niet in beeld? deborah flens is weer lekker bezigquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
Doe de streamers toch eens een lol......... geef ons Huub, Lieke en Ellie......... Deze idioten trek ik niet.
Wat jij al niet denkt zeg als iemand een broodje shoarma weg eetquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff het heeft wel indruk gemaakt op de heren, dat wat Nadia heeft gezegd.![]()
Dat is wel duidelijk want alles wat dat huis binnen stapt is tegen Huub...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als hij wilt slapen krijgt ie te lezen/horen dat ie wakker moet worden.
Ik heb het idee dat ze Huub proberen te breken bij De Buren.
Zo weinig mogelijk slaap geven, iedereen tegen hem.
Maar Lieke die hem steunt, maar toch ook weer om niets ruzie maakt.
Geen alcohol drinken. Geslagen worden en nog de schuld krijgen.
Nadia die hem helemaal kapot mag maken door allerlei gore leugens te verspreiden.
Nee ik heb het sterke vermoeden dat ze bij De Buren Huub proberen te breken.
Geestelijk vooral.
Niet voor het een of ander Peet, maar ik heb net wel dubbel gelegen toen ik de COS aan het lezen was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff het heeft wel indruk gemaakt op de heren, dat wat Nadia heeft gezegd.![]()
That's the spirit 2livequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander Peet, maar ik heb net wel dubbel gelegen toen ik de COS aan het lezen was.![]()
dat idee heb ik al een tijdjequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Lieke raken steeds meer geïsoleerd, krijg ik de indruk....
Hier heb je ook lite streams http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Nee, alle streams zijn 448024 bits / s
http://dgk.serehttp.com/index.asp?speed=300000
Maar dan mis je frames.
Zelfs dat vond ik irritant van Nada. Zo gemaakt en onzeker. Ik trek haar echt heel slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef cobain94 het volgende:
Natasia:Komen jullie eten?
Nadia:Ja tuurlijk..
Sttt ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander Peet, maar ik heb net wel dubbel gelegen toen ik de COS aan het lezen was.![]()
Ja duh, zonder geluid en met een beeld van 80x46quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier heb je ook lite streams http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
mmm heb ik ook net opquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat jij al niet denkt zeg als iemand een broodje shoarma weg eet![]()
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is. Want ze hebben nu 6 man tegen zich, en ook FEBO werkt niet mee, die lijken BANNDJ te steunen in alles. Ik denk ook dat DGK dan in no time verleden tijd zal zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Net als bij de Febo ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, alle streams zijn 448024 bits / s
http://dgk.servehttp.com/index.asp?speed=300000
Maar dan mis je frames.
dat houdt ze echt niet lang vol...............quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:54 schreef DiDijo het volgende:
Nadia wil Amanda even spreken, maar het blijkt nogal problematisch te zijn om een rustige plek te vinden. Dennis achtervolgt het duo voortdurend, maar wanneer de dames in de Private Room gaan zitten, kan het gesprek dan eindelijk beginnen. En het gespreksonderwerp is, hoe kan het ook anders, afkomstig uit Alphen aan den Rijn…
“Ik merk echt aan Dennis dat hij je leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en hij zoekt steeds contact met je”, begint Nadia tegen Amanda, maar de 19-jarige gelooft er niets van. Ze is eerder geïnteresseerd in de avontuurtjes tussen Dennis en Nadia. “Jullie zijn natuurlijk al een beetje bezig met elkaar”, begint Amanda, waarop Nadia begint te giechelen. “Gaan jullie echt seks hebben hier?”, vraagt ze.
“Daar ga ik nog minstens vier weken mee wachten”, antwoordt Nadia weloverwogen. “Ik wil niet dat hij denkt: ‘zo, die heb ik gehad’”, licht ze toe. “Het is wel een schatje, hoor”, vindt Amanda. “Hij heeft wel wat, maar hij is niet supermooi. Ik vind hem te klein!”, reageert Nadia. “Buiten de deur zou ik nooit met hem gaan, een kerel moet minstens 1.85 zijn!”, stelt ze tevreden. Feitelijk gezien betekent dat dat in de Villa alleen Jaap in aanmerking komt. O
f moeten we dit anders interpreteren? En wat kunnen we over vier weken verwachten?
Aan de andere kant, dan zouden ze aan BANND een signaal afgeven dat ze goed bezig zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is. Want ze hebben nu 6 man tegen zich, en ook FEBO werkt niet mee, die lijken BANNDJ te steunen in alles. Ik denk ook dat DGK dan in no time verleden tijd zal zijn.
Klopt, ik hou me even afzijdig i.v.m. het hoge Flensgehalte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja duh, zonder geluid en met een beeld van 80x46
Die krijg je bij mij vanzelf als je geen licentie hebt (of 2x op de n)
Zou een prachtig statement zijn. En hopelijk komen ze buiten samen tot rust en leven ze nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is. Want ze hebben nu 6 man tegen zich, en ook FEBO werkt niet mee, die lijken BANNDJ te steunen in alles. Ik denk ook dat DGK dan in no time verleden tijd zal zijn.
En dan denken die asociale idioten dat ze het spel goed hebben gespeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou een prachtig statement zijn. En hopelijk komen ze buiten samen tot rust en leven ze nog lang en gelukkig.![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je hierin helemaal gelijk hebt. Niets aan toe te voegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Als hij wilt slapen krijgt ie te lezen/horen dat ie wakker moet worden.
Ik heb het idee dat ze Huub proberen te breken bij De Buren.
Zo weinig mogelijk slaap geven, iedereen tegen hem.
Maar Lieke die hem steunt, maar toch ook weer om niets ruzie maakt.
Geen alcohol drinken. Geslagen worden en nog de schuld krijgen.
Nadia die hem helemaal kapot mag maken door allerlei gore leugens te verspreiden.
Nee ik heb het sterke vermoeden dat ze bij De Buren Huub proberen te breken.
Geestelijk vooral.
Romantischquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou een prachtig statement zijn. En hopelijk komen ze buiten samen tot rust en leven ze nog lang en gelukkig.![]()
![]()
![]()
Wat maakt het uit mootie? Geld maakt niet gelukkig. En die aso's; not worth mentioning.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan denken die asociale idioten dat ze het spel goed hebben gespeeld.![]()
nou morgen is het wel verdwenen...hoop ik tochquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus jij smaakt morgen ook naar knoflook? Ik ook..![]()
Kunnen we samen doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef 2live het volgende:
[..]
RomantischMaar dan moet ik wel afkicken van DGK.
![]()
Mag toch hopen dat Jaap zakt als een baksteen in de popupoll!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Jaap zit Nadia op te stoken, Als je Huub wil pakken moet je het elke keer over dat broekje hebben, want deze week is de popoll en dan krijgt iedereen een hekel aan hem.
Dat zou inderdaad heel goed zijn, voor beide (en de nekslag voor DGK). Helaas zit het niet in Huub zijn karakter om op te geven, Huub heeft een winnaarsmentaliteit: knokken tot je er bij neervalt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
onder Amanda moet ie komen te staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Jaap zakt als een baksteen in de popupoll!!![]()
dat is alleen maar goed.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |