Nee hoor, want zo zie ik Pinky Winky Gebaxje vanaf het moment dat zij haar intrede deed in DVKquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Hier heb jij vast en zeker goed over na gedacht.
Dit moet wel gespeeld of gestuurd zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia vraagt nu aan de groep (BAN) of ze nog sex moet hebben met nix als zijn hart bij amanda ligt
WTF!!!!!!!!!!![]()
Ze kennen elkaar net, zij dringt zich op aan nix en nu heeft ze het over iemands hart...![]()
En waarom vraagt ze dit aan anderen, kan ze dit soort dingen niet zelf bedenken? Nog nooit zo´n domme doos gezien. Volgens mij is Amanda zelfs nog slimmer.
Dat mormel is echt geschift...... ik heb er geen woorden voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:35 schreef Vandaag... het volgende:
Nadia vraagt nu aan de groep (BAN) of ze nog sex moet hebben met nix als zijn hart bij amanda ligt
WTF!!!!!!!!!!![]()
Ze kennen elkaar net, zij dringt zich op aan nix en nu heeft ze het over iemands hart...![]()
En waarom vraagt ze dit aan anderen, kan ze dit soort dingen niet zelf bedenken? Nog nooit zo´n domme doos gezien. Volgens mij is Amanda zelfs nog slimmer.
ik begrijp je, maar natasja heeft geen enkel besefquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
Door geen sex met Dennis te hebben doet Nadir zichzelf te kort.... aldus Natasia...
Wat een domme mensen, geen enkel moreel besef! Als je respect voor jezelf hebt blijf je uit de buurt van een kerel die voor een ander gaat!
ach.. als het een hartslag heeft neukt ze allesquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat mormel is echt geschift...... ik heb er geen woorden voor.![]()
NEE!!! Ze neukt hem niet, want dan denkt Dennis dat hij haar in zijn macht heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach.. als het een hartslag heeft neukt ze alles![]()
![]()
![]()
misschien geschikt voor een documentaire bij national geographicquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Vandaag... het volgende:
En ze lacht als een hysterische geit.
Nadir is volkomen los van god en gebod; arme moeder met zo'n zoon....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ach.. als het een hartslag heeft neukt ze alles![]()
![]()
![]()
Had Theo van Gogh toch gelijk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef Vandaag... het volgende:
En ze lacht als een hysterische geit.
http://www.hanff.nl/goudenkooi.phpquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef riri het volgende:
wie heeft er een url van streams die niet zoveel bits vragen?die van mij bufferen verschrikkelijk
Huub had vorige week ook al aangeven dat hij een tijdje niet wou drinken...dus wat is er mis mee dat hij dat nu in praktijk brengt...hij heeft ook heel weinig geslapen de laatste tijdquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef CoT het volgende:
Huub drinkt maar ff niet
Gek he, als je een verbod hebt![]()
Dat had Huub zelf al bedacht voordat Elly kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef wolferl het volgende:
Of dit is gescript, of Nadia is echt super dom.
Als het gescript zou zijn dan moet er wel heel wat tegenover staan.
Schaken is te hoog gegrepen voor Elly, maar toepen is ze goed in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef rene90 het volgende:
elly: kijk die youtoep filmempies die zijn goed he....
prachtig die vrouw
Elly is een toppertje wanneer het programma straks bij AT5 te zien is.quote:
Als hij wilt slapen krijgt ie te lezen/horen dat ie wakker moet worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef riri het volgende:
[..]
Huub had vorige week ook al aangeven dat hij een tijdje niet wou drinken...dus wat is er mis mee dat hij dat nu in praktijk brengt...hij heeft ook heel weinig geslapen de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |